NATTEKRANTquote:Op zaterdag 10 februari 2018 14:33 schreef franklop het volgende:
Nog geen reeks
Voorspelde al dat Ammann goed ging zijn
Daarom postte ik de stand erbij.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 14:31 schreef showtimer het volgende:
[..]
Dat zegt weinig, wind fluctueert meer dan de afstand vandaag.
Welke sfeer?quote:Op zaterdag 10 februari 2018 14:36 schreef Columbiafan het volgende:
Dit is wel niet geweldig voor de sfeer.
Het is een beetje doods inderdaad.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 14:36 schreef Columbiafan het volgende:
Dit is wel niet geweldig voor de sfeer.
Kom jij dan even met wat humor om te lachen dan.quote:
Je moet hem vragen om zijn uitslagen in de FPCL te plaatsen hier.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 14:39 schreef Redefine het volgende:
[..]
Kom jij dan even met wat humor om te lachen dan.
Daarvoor moet je bij R_R zijn.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 14:39 schreef Redefine het volgende:
[..]
Kom jij dan even met wat humor om te lachen dan.
Keurig. Wie mogen we hier dan de schuld van geven?quote:Op zaterdag 10 februari 2018 14:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Topics waar ik postte zijn gewoon netjes gereekst
Wie is de verantwoordelijke voor deze reeks? Jij of heywoodu?quote:Op zaterdag 10 februari 2018 14:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Topics waar ik postte zijn gewoon netjes gereekst
Post #6.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 14:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Keurig. Wie mogen we hier dan de schuld van geven?
Hoiquote:Op zaterdag 10 februari 2018 14:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Keurig. Wie mogen we hier dan de schuld van geven?
quote:
Ze missen daar een type Robin Haase.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 14:42 schreef DeLuna het volgende:
Kan iemand die windmachine uitzetten?
quote:Op zaterdag 10 februari 2018 14:43 schreef showtimer het volgende:
Stemverheffing bij de Duitser, het gaat beginnen
Ik heb trouwens ook nog nooit wat mis zien gaan op de schans zelfquote:
Slachtoffer als leider?quote:Op zaterdag 10 februari 2018 14:42 schreef Columbiafan het volgende:
Karl een beetje slachtoffer van de omstandigheden.
Zelfs jij zou nog overeind blijven staanquote:Op zaterdag 10 februari 2018 14:43 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik heb trouwens ook nog nooit wat mis zien gaan op de schans zelf
Bijna, in 1988. Met Eddie.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 14:43 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Zekerquote:Op zaterdag 10 februari 2018 14:45 schreef Remzz het volgende:
Is dit Peter van Hal? Hij is wel erg enthousiast
Ik had geld op Ito staan bij deze wedstrijd, notering van 34, en ook nog notering van 11 dat hij het podium zou halen. Stond tweede na de eerste ronde, toen deed hij dit in de tweede rondequote:Op zaterdag 10 februari 2018 14:43 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Totaalsom van 2 sprongenquote:Op zaterdag 10 februari 2018 14:45 schreef silverhill het volgende:
Dus hierna komt nog een ronde, en dan nemen ze het gemiddelde van die twee als eindscore?
Niet het gemiddelde maar gewoon de som van beide scores.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 14:45 schreef silverhill het volgende:
Dus hierna komt nog een ronde, en dan nemen ze het gemiddelde van die twee als eindscore?
Die dekselse Dirkie uit Katwijkowicequote:Op zaterdag 10 februari 2018 14:45 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel ja, die dekselse Polen.
quote:
Ok duidelijk, dankquote:Op zaterdag 10 februari 2018 14:46 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Niet het gemiddelde maar gewoon de som van beide scores.
Niet dat het iets uitmaakt.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 14:46 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Niet het gemiddelde maar gewoon de som van beide scores.
Ik kom alleen met humor om te huilen.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 14:39 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Daarvoor moet je bij R_R zijn.
Hij deed Loitzl gewoon naquote:Op zaterdag 10 februari 2018 14:46 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik had geld op Ito staan bij deze wedstrijd, notering van 34, en ook nog notering van 11 dat hij het podium zou halen. Stond tweede na de eerste ronde, toen deed hij dit in de tweede ronde![]()
quote:Op zaterdag 10 februari 2018 14:46 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik had geld op Ito staan bij deze wedstrijd, notering van 34, en ook nog notering van 11 dat hij het podium zou halen. Stond tweede na de eerste ronde, toen deed hij dit in de tweede ronde![]()
Het zou me verbazen inderdaad.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 14:47 schreef WAvanBuren het volgende:
Begin steeds meer te vrezen dat er geen (volledige) tweede ronde komt....
Stiekem is Heywoodu de zoon van, of het neefje van.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 14:47 schreef Redefine het volgende:
Zo Peter is even de player aan het pluggenZeker familie van hewyoodu.
Goede beelden dit.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 14:46 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Heywoodu van Hal.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 14:48 schreef Felagund het volgende:
[..]
Stiekem is Heywoodu de zoon van, of het neefje van.
quote:
Zou wel gaaf zijn, nadat het eerder in Zakopane voor eigen publiek nog net mis ging met zijn eerste zege.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 14:49 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Dan heeft Hula een zeer grote kans om goud te pakken.
Tenzij je Ziggo en 5 schermen hebt is de player eigenlijk wel een must.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 14:47 schreef Redefine het volgende:
Zo Peter is even de player aan het pluggenZeker familie van hewyoodu.
Nou ja, heel veel kun je niet doen op een gegeven momentquote:Op zaterdag 10 februari 2018 14:50 schreef Columbiafan het volgende:
Lijkt me overigens wel dat ze bij de OS gewoon alles er gaan aan doen om een tweede ronde er door te krijgen.
We kunnen straks een heel rijtje Peter van Hal spreekwoorden op papier zetten.quote:
Welkom bij mijn rodelgevoel.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 14:51 schreef Columbiafan het volgende:
Ik ben heel erg teleurgesteld, zoveel voorpret en dan dit.![]()
Voor een slechts 1 euro, mag niemand klagen dat die niks van de Spelen kan zien.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 14:50 schreef wimderon het volgende:
[..]
Tenzij je Ziggo en 5 schermen hebt is de player eigenlijk wel een must.
Dit is wel weer een echte nattekrant vraag.quote:
Verplaatsen naar morgen? Heb je in ieder geval een eerlijke wedstrijd.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 14:50 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou ja, heel veel kun je niet doen op een gegeven moment
Geldt eigenlijk wel een beetje voor de hele eerste dag....quote:Op zaterdag 10 februari 2018 14:51 schreef Columbiafan het volgende:
Ik ben heel erg teleurgesteld, zoveel voorpret en dan dit.![]()
Het voordeel is wel dat je dan al snel land op een berg laptops.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 14:52 schreef Columbiafan het volgende:
Als de Duitsers hier 4-8 eindigen spring ik uit het raam.
Doe maar nietquote:Op zaterdag 10 februari 2018 14:52 schreef Columbiafan het volgende:
Als de Duitsers hier 4-8 eindigen spring ik uit het raam.
Nee, ik heb blijkbaar iets gemistquote:Op zaterdag 10 februari 2018 14:52 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dit is wel weer een echte nattekrant vraag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |