Ik zou haar wel doen hoor.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 14:01 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Eens, zo onaantrekkelijk altijd
Hallo Johanquote:Op zaterdag 10 februari 2018 14:11 schreef wimderon het volgende:
[..]
Het Holland Heineken House is een walgelijk vehikel, dat zo snel mogelijk opgedoekt dient te worden.
quote:Op zaterdag 10 februari 2018 14:11 schreef wimderon het volgende:
[..]
Het Holland Heineken House is een walgelijk vehikel, dat zo snel mogelijk opgedoekt dient te worden.
Ooit geweest?quote:Op zaterdag 10 februari 2018 14:11 schreef wimderon het volgende:
[..]
koude handen genotquote:Op zaterdag 10 februari 2018 14:14 schreef wimderon het volgende:
Op de training viel alles, je verwacht het niet.
Bij Achtereekte schat ik de kansen op andere afstanden ook niet goed in.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 14:09 schreef Montov het volgende:
[..]
Mooi vroeg voorspeld.
Leuk voor Achtereekte. Had het Wust wel gegund om goud te pakken, want ik zie op andere afstanden minder kansen voor haar. 1500m wordt ook zilver. TP wordt zilver. 1000m 6e?
Deels. Die reed vooral goed op hooglandbanen.quote:
Joezi for modquote:Op zaterdag 10 februari 2018 14:16 schreef Joezi het volgende:
Het lekkere wijven topic is een deurtje verder
quote:Op zaterdag 10 februari 2018 14:11 schreef wimderon het volgende:
[..]
Krijg griepquote:Op zaterdag 10 februari 2018 14:16 schreef Joezi het volgende:
Het lekkere wijven topic is een deurtje verder
Maar dit is een snelle baan, dus had haar een stuk beter verwacht.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 14:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
Deels. Die reed vooral goed op hooglandbanen.
3 seconden onder haar PB laagbaanquote:Op zaterdag 10 februari 2018 14:17 schreef Felagund het volgende:
[..]
Maar dit is een snelle baan, dus had haar een stuk beter verwacht.
Joezi kwam NL niet eens binnen.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 14:17 schreef Smoofie het volgende:
Joezi is zo'n persoon die in WW2 zijn joodse buurman had verraden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |