Die was gewoon beter.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 13:36 schreef Mansjester het volgende:
Zonde zeg, die Koreaan ging er makkelijk voorbij
Je luistert niet goed debielquote:Op zaterdag 10 februari 2018 13:38 schreef Ronald-Koeman het volgende:
NOS gaat nu net doen of het live is
Nee, ze hebben duidelijk gezegd dat dit al geweest is.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 13:38 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Nee want ze zeiden; terwijl dat deze race bezig was, was er hiernaast een andere finale bezigquote:Op zaterdag 10 februari 2018 13:38 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Vandaar dat woordje LIVE linksbovenquote:
Dit is gewoon een opgenomen beeldquote:Op zaterdag 10 februari 2018 13:41 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Vandaar dat woordje LIVE linksboven
Van te voren een pushmelding eruit sturen.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 13:38 schreef Ronald-Koeman het volgende:
quote:Op zaterdag 10 februari 2018 13:35 schreef Collide het volgende:
4 medailles in 5 minuten gepakt, dit zijn er meer dan België in 20 jaar.
quote:Op zaterdag 10 februari 2018 13:38 schreef Redefine het volgende:
De volledige uitslag is over drie kwartier bekend. Dan is de jury eruit wie er op plek drie en lager staan
Nu tot het schansspringen vrij weinig toch?quote:Op zaterdag 10 februari 2018 13:41 schreef Redefine het volgende:
Sorry jongens, even bijkomen hoor:
[ afbeelding ]
Zijn daar al met eerste sprong bezig geloof ikquote:Op zaterdag 10 februari 2018 13:44 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nu tot het schansspringen vrij weinig toch?
Dat geld voor 1 sport, waarin Oranje even in een dipje zit. Geniet meer van de OS dan een keer een WK.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 13:43 schreef Hankster het volgende:
[..]
Beetje jammer dat zij deze zomer wel weer op een eindtoernooi zijn en Oranje weer niet :’)
Klopt. Zo debiel is het schema vandaag.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 13:44 schreef Felagund het volgende:
[..]
Krawatencross damesquote:Op zaterdag 10 februari 2018 13:44 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hoe laat is dat?quote:Op zaterdag 10 februari 2018 13:44 schreef Felagund het volgende:
[..]
is al bezig.quote:
Ah, het is al begonnen.quote:
Joris heeft ook al 5x gezegd dat Knegt de topfavoriet was, terwijl hij dat helemaal niet was.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 13:38 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Niels is daar wat duidelijker in.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 14:02 schreef wimderon het volgende:
[..]
Joris heeft ook al 5x gezegd dat Knegt de topfavoriet was, terwijl hij dat helemaal niet was.
Lolquote:Op zaterdag 10 februari 2018 14:06 schreef Jojoortje het volgende:
Vieze fuckers van de NOS.
13.10 de FINALE, stond er.
Ik kijken.... JAAAAA LIVE SJINKIE GOUD.
Oh herhaling van de halve.
de NOS kan er weinig aan doen dat het programma uitlooptquote:Op zaterdag 10 februari 2018 14:06 schreef Jojoortje het volgende:
Finale was wat later doordat het programma uitliep vanwege de vele jurybeslissingen.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 14:06 schreef Jojoortje het volgende:
Wijvenquote:Op zaterdag 10 februari 2018 14:06 schreef Jojoortje het volgende:
Dat was al lang en breed bekend om 13:05 toen die melding verschenen.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 14:07 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Finale was wat later doordat het programma uitliep vanwege de vele jurybeslissingen.
Ik versta het sowieso niet met geluid uitquote:Op zaterdag 10 februari 2018 14:06 schreef ato het volgende:
Toch top van Sjinkie, je kan hem amper verstaan in een interview
Dat ligt dan echt aan jouquote:Op zaterdag 10 februari 2018 14:06 schreef ato het volgende:
Toen wel ja.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 14:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat was al lang en breed bekend om 13:05 toen die melding verschenen.
Valt wel mee toch? Beter dan dat randstadgebralquote:Op zaterdag 10 februari 2018 14:06 schreef ato het volgende:
Sooow rustig an johquote:Op zaterdag 10 februari 2018 14:06 schreef Jojoortje het volgende:
Eens.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 14:09 schreef tralalala het volgende:
[..]
Valt wel mee toch? Beter dan dat randstadgebral
Mooi toch dat je even dat euforische gevoel hebt mogen meemaken! Je hebt hem feitelijk eerst goud en daarna ook nog zilver zien pakken. Geniet er van. De meeste hebben dat niet mogen ervaren.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 14:06 schreef Jojoortje het volgende:
Ja dat was fantastisch.quote:Op zaterdag 10 februari 2018 14:17 schreef alpeko het volgende:
[..]
Mooi toch dat je even dat euforische gevoel hebt mogen meemaken! Je hebt hem feitelijk eerst goud en daarna ook nog zilver zien pakken. Geniet er van. De meeste hebben dat niet mogen ervaren.
quote:Op zaterdag 10 februari 2018 14:17 schreef alpeko het volgende:
[..]
Mooi toch dat je even dat euforische gevoel hebt mogen meemaken! Je hebt hem feitelijk eerst goud en daarna ook nog zilver zien pakken. Geniet er van. De meeste hebben dat niet mogen ervaren.
Maar er moet GEHYPED wordenquote:Op zaterdag 10 februari 2018 14:02 schreef wimderon het volgende:
[..]
Joris heeft ook al 5x gezegd dat Knegt de topfavoriet was, terwijl hij dat helemaal niet was.
Wss iets als ''Daar is het goud. Het goud voor Sjinkie Knegt.''quote:Op zaterdag 10 februari 2018 14:20 schreef alpeko het volgende:
[..]
Wat ging er door je heen op dat moment?
Ga maar weer lekker naar de VBL SC Jojo, dit schiet niet opquote:Op zaterdag 10 februari 2018 14:06 schreef Jojoortje het volgende:
https://nos.nl/pyeongchan(...)ker-jelistratov.htmlquote:IOC onderzoekt uitlatingen shorttracker Jelistratov
Het Internationaal Olympisch Comité (IOC) gaat de uitlatingen van de Russische shorttracker Semen Jelistratov na de finale van de 1.500 meter onderzoeken.
Hard en unfair
Jelistratov veroverde brons achter de Koreaanse winnaar Lim Hyo-jun en de Nederlander Sjinkie Knegt. Hij droeg zijn medaille op aan alle Russische wintersporters die er in Pyeongchang niet bij mogen zijn door een uitsluiting van het IOC. Jelistratov noemde de uitsluiting van zijn landgenoten hard en oneerlijk.
Het IOC weert Rusland van de Olympische Spelen wegens de gang van zaken vier jaar geleden tijdens de Winterspelen in Sotsji, waar de Russen op grote schaal sjoemelden met de dopingcontroles.
Strikte regels
In Pyeongchang komen 168 Russische sporters in actie, die na onderzoek door het IOC 'schoon' zijn bevonden. Die groep neemt deel onder neutrale vlag. Die atleten hebben te maken met strikte regels. Jelistratov zou die met zijn uitlatingen hebben overtreden.
+1quote:Op zondag 11 februari 2018 11:14 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Een stuk of 136 keer door Joris
Blij dat ik koffie aan het zetten was.quote:Op zondag 11 februari 2018 11:14 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Hij heeft het nog een keer herhaald voor jou.quote:Op zondag 11 februari 2018 11:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Blij dat ik koffie aan het zetten was.
En alleen door Joris ook overigens. Alle andere commentatoren en analytici zeiden dat hij een van de kanshebbers was.quote:Op zondag 11 februari 2018 11:14 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Hij was één van de kanshebbers ja, voor een medaille. Of als je die Koreanen uitschakelt voor goud.quote:Op zondag 11 februari 2018 11:15 schreef franklop het volgende:
[..]
En alleen door Joris ook overigens. Alle andere commentatoren en analytici zeiden dat hij een van de kanshebbers was.
Hij was één va de kanshebbers op goud. Ook met Koreanen.quote:Op zondag 11 februari 2018 11:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij was één van de kanshebbers ja, voor een medaille. Of als je die Koreanen uitschakelt voor goud.
Griekse koffie met een drapje onderin?quote:Op zondag 11 februari 2018 11:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Blij dat ik koffie aan het zetten was.
Ik had die Koreanen toch hoger zittenquote:Op zondag 11 februari 2018 11:18 schreef franklop het volgende:
[..]
Hij was één va de kanshebbers op goud. Ook met Koreanen.
Maar Joris noemde hem als enige topfavoriet zo'n beetje
Die Koreaan die in de finale viel was de enige die je misschien net boven Knegt kon zetten. Aan de rest was hij echt wel gelijk qua kans op goud.quote:Op zondag 11 februari 2018 11:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik had die Koreanen toch hoger zitten
Jorien doet nog de 1500mquote:Op maandag 12 februari 2018 10:42 schreef Handleiding het volgende:
Ter Mors is nu gewoon alweer klaar?Lekkere deelname...
quote:Op maandag 12 februari 2018 13:06 schreef Em31 het volgende:
De Koreanen zijn boos op Sjinkie, hij zou weer bewust zijn middelvinger op hebben gestoken.
http://m.koreatimes.co.kr/phone/news/view.jsp?req_newsidx=244050
Hij heeft daar ook een nogal stout hoofd. Stiekem toch weer met de middelvinger richting de winnende Koreaanquote:Op maandag 12 februari 2018 13:06 schreef Em31 het volgende:
De Koreanen zijn boos op Sjinkie, hij zou weer bewust zijn middelvinger op hebben gestoken.
http://m.koreatimes.co.kr/phone/news/view.jsp?req_newsidx=244050
Hij staat pas op de site als ie er is.quote:Op maandag 12 februari 2018 19:27 schreef Dale__Cooper het volgende:
Is de loting van de relay nou elke keer zo laat of gewoon niet op de site te zien? Bij de vrouwen stond die er ook pas een paar uur voor de race erop.
moet kunnenquote:Op maandag 12 februari 2018 19:31 schreef Dale__Cooper het volgende:
zelf maar op onderzoek gegaan, want #nattekrant
[ afbeelding ]
Dan staat ie er tochquote:Op maandag 12 februari 2018 19:31 schreef Dale__Cooper het volgende:
zelf maar op onderzoek gegaan, want #nattekrant
[ afbeelding ]
Op de officiele site staat keurig een dag van tevoren de loting voor de verschillende onderdelen en rondes, behalve voor de relay. Net als bij de vrouwen een paar dagen terug.quote:
Alleen de heats wat bij de relay meteen de halve finale is.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 10:44 schreef Smoofie het volgende:
Op de nos staat dat vandaag de finales van 1000m en relay zijn vd mannen?
Dan moet de NOS haar plaatje updaten.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 10:45 schreef Aguero het volgende:
[..]
Alleen de heats wat bij de relay meteen de halve finale is.
Niet bij Nederland.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 10:58 schreef franklop het volgende:
Er gaat ongetwijfeld iets stoms gebeuren bij de relay
ES1 ookquote:
Echt te raar voor woorden dat elke dag tussen 7 en 11 niets is.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 11:02 schreef heywoodu het volgende:
Heerlijk moment ook weer van de organisatie. 876 finales na een paar uur met bijna niks en dan op dat moment ook even de complete medailleceremonie van de hele dag ervoor jagen
Niet heel gek toch. Althans in Rio misten ze het nog wel eens.quote:
Ze moet wel, als je achter St. Gelais en Fontana zit na de eerste bocht dan kom je er waarschijnlijk niet meer langs.quote:
Klopt meest gehoorde klacht van mevrouw van Zetten uit Tiel dat de medaille ceremonie wordt gemist, dus voor de huis tuin en keuken OS kijker is de medaille ceremonie belangrijker dan een heat in de shorttrack.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 11:02 schreef franklop het volgende:
[..]
Niet heel gek toch. Althans in Rio misten ze het nog wel eens.
Je hebt zelf goede rondingenquote:
Net als Sablikova, als we Urben moeten gelovenquote:
Toch mooi om voor te beschouwen en het live presteren van een Nederlander te missen... die medailleuitreiking had ook wel tussen de bedrijven door uitgezonden kunnen wordenquote:
De baan heeft ook goede rondingen.quote:
Zou die shorttrackers dat echt boeien eigenlijk? Je hebt er niet zoveel aan als het uiteindelijk geen medaille oplevert..quote:
Nee.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 11:09 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Zou die shorttrackers dat echt boeien eigenlijk? Je hebt er niet zoveel aan als het uiteindelijk geen medaille oplevert..
op de nos nietquote:
Op de NOS niet, die lopen 2 heats achterquote:
Jep.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 11:10 schreef alpeko het volgende:
Begin gemist maar St Gelais zat in de heat met Yara?
Nee, volgens mij kan ze dat geen reet schelen.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 11:09 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Zou die shorttrackers dat echt boeien eigenlijk? Je hebt er niet zoveel aan als het uiteindelijk geen medaille oplevert..
Als je BBC kijkt welquote:
ES1 ookquote:
Denk je?quote:Op dinsdag 13 februari 2018 11:11 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Eigen schuld, uitgeschakeld lijkt me.
Nam wel behoorlijk risico bij die inhaalactiequote:
als je de NOS kijkt loop je 2 heats achter ofzoquote:
Buiten St Gelais niks.quote:
Idd. Wel belangrijk voor startpositie in de volgende ronde.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 11:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nam wel behoorlijk risico bij die inhaalactie
Nee, dan zie je reclamequote:Op dinsdag 13 februari 2018 11:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
als je de NOS kijkt loop je 2 heats achter ofzo
Dit is Olympia niet.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 11:12 schreef Dagoduck het volgende:
OAR rijden thuiswedstrijden toch? Ze rijden immers onder de Olumpiese vlag...
Wat is dat nou weer danquote:Op dinsdag 13 februari 2018 11:10 schreef franklop het volgende:
[..]
Op de NOS niet, die lopen 2 heats achter
Die moesten eerst nog zingen voor Wüst en koning Willy.quote:
Ja het was nog spannend of Wust die plak wel zou krijgenquote:Op dinsdag 13 februari 2018 11:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De medalje ceremonie moest eerst getoond worden.
Niet als ze een PEN krijgt toch?quote:Op dinsdag 13 februari 2018 11:14 schreef franklop het volgende:
8 dames dus. Olympisch diploma voor Yara
Daarbij is het echt superbelangrijk dat je er live bij bent inderdaadquote:Op dinsdag 13 februari 2018 11:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De medalje ceremonie moest eerst getoond worden.
Het was pak 'm beet 20 jaar geleden een stuk unieker dan nuquote:Op dinsdag 13 februari 2018 11:16 schreef Zorro het volgende:
Zo'n medailleceremonie interesseert me sowieso geen reet.
Nee, en al helemaal niet als het een dag later is.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 11:16 schreef Zorro het volgende:
Dat lijkt me relatief goed geloot. Liever dan Fontana, Fan en Choi.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 11:17 schreef TheArt het volgende:
Van Kerkhof in de 2e halve finale bij Christie, Boutin en Qu.
Ik ben een aantal jaren geleden nog op de plek geweest in Whistler waar men tijdens Vancouver 2010 de medaille ceremonies deden.... wat een troosteloos plein was me dat zegquote:Op dinsdag 13 februari 2018 11:16 schreef Zorro het volgende:
quote:Op dinsdag 13 februari 2018 11:20 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik ben een aantal jaren geleden nog op de plek geweest in Whistler waar men tijdens Vancouver 2010 de medaille ceremonies deden.... wat een troosteloos plein was me dat zeg
Overigens Whistler zelf was wel genot.
quote:
quote:Op dinsdag 13 februari 2018 11:22 schreef de_boswachter het volgende:
[..].!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Laat Tagliano het maar niet zien.
11.26 (zal wel iets later worden)quote:Op dinsdag 13 februari 2018 11:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
hoe laat begint t sjortrekken weer?
11.26 werd er net omgeroepen in het stadionquote:Op dinsdag 13 februari 2018 11:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
hoe laat begint t sjortrekken weer?
Ik geloof nooit dat er 11.26 gezegd is.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 11:25 schreef franklop het volgende:
[..]
11.26 werd er net omgeroepen in het stadion
Veel zwaardere heat, Yara heeft prima geloot. Had alleen liever Fontana dan Christie gehad denk ik, hoewel op de 500...quote:
Om 12quote:Op dinsdag 13 februari 2018 11:27 schreef Protoplanet het volgende:
Begint het langebaanschaatsen ook niet zo?
Nee.quote:Op dinsdag 13 februari 2018 11:27 schreef Protoplanet het volgende:
Begint het langebaanschaatsen ook niet zo?
Geen uitkering willen hebbenquote:Op dinsdag 13 februari 2018 11:24 schreef skysherrif het volgende:
Lol, ik zou nu naar college kunnen gaan.
Ik dacht dat Liu het zelf deedquote:
Krijgt die geen ADV?quote:
Liuquote:
Was zijn eigen schuld, schaatst zo bij die Jap naar binnenquote:
#Nattekrantquote:
Ik ook.quote:
Ik maakte een foutje, allemaal even lachenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |