Nee, misschien lukt het nog om rond de vijgentijd even een paar dagen te ontsnappen aan de biggen, maar meer zal er niet inzitten. Ergens eind oktober denk ik we de handen weer vrij hebben, en dan een week of drie met honden naar Spanje gaan. D.v.quote:Op zaterdag 15 juni 2019 21:05 schreef Duderinnetje het volgende:
Ga je binnenkort nog weer voor langere tijd?
Volgende zonnepaneeltje met een IP camara erop dusquote:Op zondag 1 maart 2020 18:31 schreef sigme het volgende:
Grootste tegenvaller: een of andere oetlul heeft ons zonnepaneeltje gejat.
Op java veel gekkogeluiden gehad. Rare gekkiesquote:Op woensdag 20 februari 2019 21:08 schreef Smallish het volgende:
O, en gekko’s zijn inderdaad leuk! In Indonesië gezien en ‘in huis’ gehad. Ze maken het geluid zoals ze heten. Heel grappig!
Dat is nogal standaard, dat jatten van zonnepanelen van dit soort huisjes.quote:Op zondag 1 maart 2020 18:31 schreef sigme het volgende:
Nou, eind oktober werd het niet. Vorige week ging de laatste big weg, en gister vertrokken wij. Met de auto, de kar en de twee honden. Vanochtend rond half elf kwamen we aan. Negen maanden niet geweest!
Het land lag er nog, de caseta stond er nog. Stoffiger dan meestal, er zit een houtworm of boktor ofzo binnen. Die produceert zaagsel :’)
Grootste tegenvaller: een of andere oetlul heeft ons zonnepaneeltje gejat. En de pan waarin we douchewater warmstoken is doorgeroest.
Voor de rest is het als vanouds prachtig. Mooi, met bloemetjes en vogeltjes, geen geluid van auto’s of mensen, alles geurt heerlijk en we hebben de hele dag buiten in de zon omgeklooid.
Eens. Ik ben jaloers op die rust.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 14:59 schreef Smallish het volgende:
Je voelt de rust, als je jouw foto’s bekijkt. Heerlijk, hoor.
Ik zit nu in het zonnetje. 15 graden, denk ik. Het waait nogal, vandaag. Gister was het frisser en wat regenachtig, zondag, toen we aankwamen, was het heerlijk zonnig en kalm.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 15:43 schreef Duderinnetje het volgende:
Hoe is het weer? Al flink voorjaar daar, of nog koud?
Wat heerlijk dat je weer op je landje bent.![]()
Post maar veel foto's. Ook van de hondjes natuurlijk.
We zijn met een aanhanger vol voer hierheen gereden :’). Niet vanwege corona, maar per saldo hebben we dus gehamsterd en denk ik we onszelf wel een maand zouden kunnen isoleren. Daarna zijn de hondenbrokken opquote:Op zondag 1 maart 2020 18:37 schreef flipsen het volgende:
[..]
Volgende zonnepaneeltje met een IP camara erop dusMaar wel kut ja... Gaan jullie nu hamsteren en daar blijven tot het Coronavirus is uitgewoed?
En 's nachts is het ook goed te doen?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 15:59 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik zit nu in het zonnetje. 15 graden, denk ik. Het waait nogal, vandaag. Gister was het frisser en wat regenachtig, zondag, toen we aankwamen, was het heerlijk zonnig en kalm.
Als het wat minder lekker weer is kunnen we niet buiten zitten, maar wel lekker wandelen. Dus ook dan zijn we uren buiten.
Volgens ons weerstation heeft het tijdens onze afwezigheid een keer 8 graden gevrorenquote:Op dinsdag 3 maart 2020 16:08 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
En 's nachts is het ook goed te doen?
Hebben jullie nog speciale plannen voor deze periode? Dingen die moeten gebeuren?
Nee joh, zulks hebben wij niet in de buurt. Dat was wandelend rond het stadje waar we het zonnepaneel kochten, ruim 20 km hier vandaan.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 17:03 schreef Bramito het volgende:
Hebben jullie eigenlijk toegang tot die acequia op de foto?
Nee, er zijn geen buren. Gewoon echt niet.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 17:26 schreef Blues het volgende:
FijnHeerlijk zeg om zo'n 2e huis te hebben.
Wat balen dat jullie vorige zonnepaneel gejat isZet je deze nu anders/beter vast en is er eigenlijk wat 'toezicht' mogelijk van een buurman of zo als jullie er die maanden niet zijn?
Geniet ervan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |