Voorgaande winnaars:quote:Vrijdagavond is ´The Voice´-avond bij RTL 4. Vanaf 20 oktober barst de concurrentiestrijd tussen de coaches weer in volle hevigheid los. In het achtste seizoen van ´The voice of Holland´ maakt de veelbesproken Anouk haar comeback als coach. Ali B, Sanne en Waylon nemen plaats op de andere rode stoelen. Waylon bewees zich vorig jaar als bevlogen coach, maar met de terugkomst van Anouk staan alle coaches op scherp. Ze luisteren kritischer dan ooit en draaien alleen voor de allerbesten. Dat maakt de audities spannender dan ooit. Welke muzikale talenten durven het aan en doen dit seizoen een gooi naar de titel?
Nieuw decor, nieuwe opzet
´The Voice´ wordt dit jaar gepresenteerd vanuit een spiksplinternieuw decor. Wendy van Dijk en Martijn Krabbé, die ook dit jaar de presentatie op zich nemen, staan met de familie en de vrienden van de talenten nóg dichterbij de optredens. Waardoor zij niet alleen naar de talenten kunnen kijken, maar de talenten hen ook zien. Ook Jamai Loman maakt weer deel uit van het presentatieteam. Hij overvalt talenten met een ticket voor de´Blind Auditions´ en staat tijdens de liveshows in de RedRoom.
Naast een nieuw decor is dit jaar ook de opzet van het programma aangepast. In plaats van zes ´Blind Auditions´ zijn dit jaar zeven van deze zenuwslopende rondes te zien. Na de ‘Blind Auditions’ volgen vier ‘The Battle’-uitzendingen, waar de talenten het tijdens een muzikaal duel tegen elkaar opnemen. Iedere coach neemt acht talenten mee naar ‘The Knockouts’. Na deze ronde, waarin de talenten de coaches tijdens een solo-optreden moeten overtuigen, is bekend welke talenten doorgaan naar de liveshows. Dit seizoen zijn er vier liveshows.
RedRoom-app
Dit jaar wordt de kijker weer via verschillende kanalen betrokken bij ‘The voice of Holland’. Zo kan de kijker uiteraard in de RedRoom-app weer meespelen via de ‘Thuiscoach Game’ en met de Virtual Reality-functie ervaren hoe het is om coach of talent te zijn.
Regel jij het even?quote:Op vrijdag 9 februari 2018 21:44 schreef TheVulture het volgende:
Demi mag naar huis op basis van deze optredens
Dat heb ik dus ook. En hier hangt overal in de straat de vlag uit.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 21:42 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Ik ook niet hahaha.
Ik vond carnaval leuk toen ik 15-17 was ofzo. Daarna is het rap opgehouden
Dito.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 21:46 schreef Cee het volgende:
Dat praatstemmetje van Vajen, ik kan dat echt niet hebben.
Het enige dat me erin aantrekt is Tommie.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 21:47 schreef ato het volgende:
Toch gaat het niet zo goed met deze musical toch?
Ja dit. Beetje lullig..quote:Op vrijdag 9 februari 2018 21:48 schreef miss_dynastie het volgende:
Dit is toch niks voor Jim, hou hem hier buiten joh...
Volgens mij niet beter dan The Bodyguard, maar ook niet veel slechter dan sommige andere producties die nu lopen, of hebben gelopen.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 21:47 schreef ato het volgende:
Toch gaat het niet zo goed met deze musical toch?
Hier niet Thank Godquote:Op vrijdag 9 februari 2018 21:46 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook. En hier hangt overal in de straat de vlag uit.
Dat dacht ik ook meteen!quote:Op vrijdag 9 februari 2018 21:49 schreef Greys het volgende:
Kimberly zou een betere Gloria zijn dan Vajen.
Ik weet dat dit heel verkeerd klinkt, maar het valt me regelmatig op dat die mierzoete stemmetjes altijd van vrouwen komen die max 1.55 zijn ofzo.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 21:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Dito.
Dr zangstemmetje hou ik ook niet van. Ja als disneyprinses is het prima in Eftelingtheater ofzo. Maar niet als Gloria.
Mee eensquote:Op vrijdag 9 februari 2018 21:49 schreef Greys het volgende:
Kimberly zou een betere Gloria zijn dan Vajen.
En Jim Bakkum die van een Cubaan.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 21:50 schreef Starlie het volgende:
Best slecht eigenlijk dat ze een 18 jarig grietje vragen om de rol van Gloria Estefan op zich te nemen.
Ik kan het niet meer op 10 handen tellen vrees ik.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 21:50 schreef lrishCassidy het volgende:
Ik ben ook nog nooit naar een musical geweest bedenk ik me ineens.
Vajen is over een maand 20. Maar jong blijft ze wel.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 21:50 schreef Starlie het volgende:
Best slecht eigenlijk dat ze een 18 jarig grietje vragen om de rol van Gloria Estefan op zich te nemen.
Heb je dat niet in een documentje op een rij gezet, ik ben wel heel benieuwdquote:Op vrijdag 9 februari 2018 21:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik kan het niet meer op 10 handen tellen vrees ik.
Ja echt? Ik heb er helemaal niks mee geloof ik. Wat is er zo leuk aan dan?quote:Op vrijdag 9 februari 2018 21:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik kan het niet meer op 10 handen tellen vrees ik.
Is geen 18quote:Op vrijdag 9 februari 2018 21:50 schreef Starlie het volgende:
Ik moet dat nog eens een keer doen en dan laat ik het je weten. Ik kan het nu wel gaan doen want ik verveel me toch.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 21:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb je dat niet in een documentje op een rij gezet, ik ben wel heel benieuwd
Wie is het 18-jarig grietje eigenlijk? Misschien een beetje domme vraag maar volg TVOH niet echt.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 21:50 schreef Starlie het volgende:
1 van die 2 ^^quote:Op vrijdag 9 februari 2018 21:53 schreef Pisces29 het volgende:
Heeft Demi vanavond een slechte avond of had ze gewoon betere toevalstreffers de laatste weken? Eh "weken", we zijn net begonnen
Mijn god echt he. Is de volgorde zo weer hetzelfde, ja toch hoop ik? Jim als eerste.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 21:57 schreef Pisces29 het volgende:
Ik wil ook wel graag naar bed, hoe lang moeten we nog?
Niet iedere musical is het zelfde net zoals niet elk concert het zelfde is. Je gaat vast ook niet naar ieder willekeurig concert. Nu zijn musicals wel meer niche qua muziekstijl dan concerten, die gaan van hardrock tot klassiek. Maar goed, het leuke er aan vind ik dat het theater combineert met muziek, en steeds op een andere manier. Er zijn mooie decors, door de settings is het intiemer dan een concert. De ene keer ga je puur voor de muziek, de zang, gecombineerd met de decors en neem je het flinterdunne verhaal op de koop toe (Mamma Mia), de andere keer ga je voor een totaalbelevenis in spel en vooral decor dat je van de ene in de andere verbazing doet vallen (Soldaat van Oranje) of voor een echte baanbrekende voorstelling dat rap en hiphop onwaarschijnlijk combineert met een gebeurtenis uit de geschiedenis (Hamilton), vaak is de muziek ook ondergeschikt aan het verhaal en de boodschap maar is de combinatie ervan écht zo geniaal dat je de latente ballen uit je broek lacht (Spamalot, The Book of Mormon), de andere keer huil je iedere keer dat de slechterik zich te pletter laat vallen en doe je dat jezelf 8 keer aan omdat het de beste musical is die je ooit hebt gezien tot nu toe (Les Misérables).quote:Op vrijdag 9 februari 2018 21:53 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Ja echt? Ik heb er helemaal niks mee geloof ik. Wat is er zo leuk aan dan?
Als ik zou gaan vind ik het vast leuk, maar om nou een kaartje te kopen. Neuh. Dan ga ik liever naar een concert.
Nog een uur, ik hoop dat ik het volhoud. Tis altijd net ff een half uur te lang. Minstensquote:
quote:
Nee hoor, mooiquote:Op vrijdag 9 februari 2018 21:57 schreef Cee het volgende:
[..]
Niet iedere musical is het zelfde net zoals niet elk concert het zelfde is. Je gaat vast ook niet naar ieder willekeurig concert. Nu zijn musicals wel meer niche qua muziekstijl dan concerten, die gaan van hardrock tot klassiek. Maar goed, het leuk er aan vind ik dat het theater combineert met muziek, er zijn mooie decors, door de settings is het intiemer dan een concert. De ene keer ga je puur voor de muziek, de zang, gecombineerd met de decors en neem je het flinterdunne verhaal op de koop toe (Mamma Mia), de andere keer ga je voor een totaalbelevenis in spel en vooral decor dat je van de ene in de andere verbazing doet vallen (Soldaat van Oranje) of voor een echte baanbrekende voorstelling dat rap en hiphop onwaarschijnlijk combineert met een gebeurtenis uit de geschiedenis (Hamilton), vaak is de muziek ook ondergeschikt aan het verhaal en de boodschap maar is de combinatie ervan écht zo geniaal dat je de latente ballen uit je broek lacht (Spamalot, The Book of Mormon), de andere keer huil je iedere keer dat de slechterik zich te pletter laat vallen en doe je dat jezelf 8 keer aan omdat het de beste musical is die je ooit hebt gezien tot nu toe (Les Misérables).
Ik draaf door.
Dat heb ik met NL films idd.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 22:01 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Nee hoor, mooi![]()
Ik snap het ergens ook wel, maar voor mijn gevoel spelen iig hier in NL elke keer dezelfde personen in musicals. Dat gevoel heb ik ook met NLse films. Klein landje.
Ik heb er gewoon nog nooit over nagedacht om eens naar een musical te gaan ofzo.
Ik ga ook meestal in Londen, Nederlandse musicals bezoek ik lang niet zo vaak.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 22:01 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Nee hoor, mooi![]()
Ik snap het ergens ook wel, maar voor mijn gevoel spelen iig hier in NL elke keer dezelfde personen in musicals. Dat gevoel heb ik ook met NLse films. Klein landje.
Ik heb er gewoon nog nooit over nagedacht om eens naar een musical te gaan ofzo.
Oooooh ik wil zo graag naar Hamilton! Maar die kaarten zijn (als ze er al zijn, want heel snel uitverkocht steeds) zo bizar duurquote:Op vrijdag 9 februari 2018 21:57 schreef Cee het volgende:
[..]
Niet iedere musical is het zelfde net zoals niet elk concert het zelfde is. Je gaat vast ook niet naar ieder willekeurig concert. Nu zijn musicals wel meer niche qua muziekstijl dan concerten, die gaan van hardrock tot klassiek. Maar goed, het leuke er aan vind ik dat het theater combineert met muziek, en steeds op een andere manier. Er zijn mooie decors, door de settings is het intiemer dan een concert. De ene keer ga je puur voor de muziek, de zang, gecombineerd met de decors en neem je het flinterdunne verhaal op de koop toe (Mamma Mia), de andere keer ga je voor een totaalbelevenis in spel en vooral decor dat je van de ene in de andere verbazing doet vallen (Soldaat van Oranje) of voor een echte baanbrekende voorstelling dat rap en hiphop onwaarschijnlijk combineert met een gebeurtenis uit de geschiedenis (Hamilton), vaak is de muziek ook ondergeschikt aan het verhaal en de boodschap maar is de combinatie ervan écht zo geniaal dat je de latente ballen uit je broek lacht (Spamalot, The Book of Mormon), de andere keer huil je iedere keer dat de slechterik zich te pletter laat vallen en doe je dat jezelf 8 keer aan omdat het de beste musical is die je ooit hebt gezien tot nu toe (Les Misérables).
Ik draaf door.
Ah ja, vandaarquote:Op vrijdag 9 februari 2018 22:02 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ga ook meestal in Londen, Nederlandse musicals bezoek ik lang niet zo vaak.NL films trek ik ook niet, behalve De Marathon.
Die ligt er na de break uitquote:Op vrijdag 9 februari 2018 22:04 schreef Pisces29 het volgende:
Och, Tjindjara gaat toch ook niet veel verder komen toch.
Dat leek nogal mee te vallen.quote:
Heb het een paar weken geleden in Londen gezien, een jaar geleden meteen kaartjes gekocht toen ze in de verkoop gingen. Ik ging er puur op de hype af en verwachtte eigenlijk niet echt heel veel spectaculairs.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 22:03 schreef MissJ het volgende:
[..]
Oooooh ik wil zo graag naar Hamilton! Maar die kaarten zijn (als ze er al zijn, want heel snel uitverkocht steeds) zo bizar duur
1 Maan vind ik al meer dan genoegquote:Op vrijdag 9 februari 2018 22:05 schreef MissJ het volgende:
Jammer dit.
Maar ja, RTL he en dan moet Demi natuurlijk winnen, want jong, mooi en kneedbaar. Soort Maan 2 dus.
Die gaat niet winnen.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 22:05 schreef MissJ het volgende:
Jammer dit.
Maar ja, RTL he en dan moet Demi natuurlijk winnen, want jong, mooi en kneedbaar. Soort Maan 2 dus.
Denk het ook niet.quote:
Is dat Nienke niet? Of is ze niet aandachtsgeil genoeg? En wie eigenlijk 18? Demi, Nienke of beide?quote:Op vrijdag 9 februari 2018 22:05 schreef MissJ het volgende:
Jammer dit.
Precies, maakt dus niet uit in welke volgorde deze meiden vertrekkenquote:
Zo tof! Ik wil graag in NY gaan, maar misschien moet ik ook Londen proberen, wil daar dit jaar namelijk ook graag heen.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 22:06 schreef Cee het volgende:
[..]
Heb het een paar weken geleden in Londen gezien, een jaar geleden meteen kaartjes gekocht toen ze in de verkoop gingen. Ik ging er puur op de hype af en verwachtte eigenlijk niet echt heel veel spectaculairs.Wel van tevoren even een docu'tje over Hamilton gekeken zodat ik een beetje meer van die knakker af wist. Maar mijn god, wát een voorstelling.
Ik blijf het lachen vinden dat ze zich de Ladies of Soul blijven noemen terwijl het meer een soort herintredende huisvrouwengenootschap met ordinaire schreeuwbuuf (Glennis) is, maar dat bekt natuurlijk niet zo lekkerquote:Op vrijdag 9 februari 2018 22:05 schreef Poison-Ivy het volgende:
Uhm....alsof ze t wisten...
Kimberly kreeg wel ff een uitnodiging van de soulladies
Ja! Hoeft ie niet meer te repeteren doordeweeks hoop ik, kan ie mooi de postcard in Lissabon op gaan nemen want volgens mij is ie aan de beurt bij de organisatiequote:
Ik zou het proberen, alhoewel ik het ook echt een keer in NY weer wil zien.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 22:07 schreef MissJ het volgende:
[..]
Zo tof! Ik wil graag in NY gaan, maar misschien moet ik ook Londen proberen, wil daar dit jaar namelijk ook graag heen.
quote:Op vrijdag 9 februari 2018 22:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik blijf het lachen vinden dat ze zich de Ladies of Soul blijven noemen terwijl het meer een soort herintredende huisvrouwengenootschap met ordinaire schreeuwbuuf (Glennis) is, maar dat bekt natuurlijk niet zo lekker
Ja ik dacht even dat ik het was zonder dat ik door had dat ik het deed.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 22:08 schreef TheVulture het volgende:
Wie schreeuwde daar nou zo hard doorheen?
Hahahaha echt hoor, precies dat.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 22:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik blijf het lachen vinden dat ze zich de Ladies of Soul blijven noemen terwijl het meer een soort herintredende huisvrouwengenootschap met ordinaire schreeuwbuuf (Glennis) is, maar dat bekt natuurlijk niet zo lekker
Komt Waylon idd goed uit ....quote:Op vrijdag 9 februari 2018 22:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja! Hoeft ie niet meer te repeteren doordeweeks hoop ik, kan ie mooi de postcard in Lissabon op gaan nemen want volgens mij is ie aan de beurt bij de organisatie
(komt wel heel goed uit stiekemje zou bijna denken dat de volgorde al vast stond ghehe)
quote:Op vrijdag 9 februari 2018 22:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ali? Waylon?quote:Op vrijdag 9 februari 2018 22:08 schreef TheVulture het volgende:
Wie schreeuwde daar nou zo hard doorheen?
Maar ik zou zo graag een stem hebben als Glennis. De zangstem.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 22:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat wel, die vrouw zingt geniaalquote:Op vrijdag 9 februari 2018 22:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar ik zou zo graag een stem hebben als Glennis. De zangstem.
Bij mij is het altijd andersom. Heel raarquote:Op vrijdag 9 februari 2018 22:08 schreef Starlie het volgende:
Fascinerend dat Samantha 31 is! Dacht oprecht dat ze een jaar of 43 is.
pic?quote:Op vrijdag 9 februari 2018 22:10 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Bij mij is het altijd andersom. Heel raar
Jouw geheim?quote:Op vrijdag 9 februari 2018 22:10 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Jij bent 43 maar wordt 31 geschat? Positief!!quote:Op vrijdag 9 februari 2018 22:10 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Bij mij ookquote:Op vrijdag 9 februari 2018 22:10 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Ja ik ook. Maar ik ben nog lang geen 43.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 22:11 schreef MissJ het volgende:
[..]
Bij mij ookIk ben 43, maar wordt altijd zo'n 10 jaar jonger geschat.
Wat is je beautytip?quote:Op vrijdag 9 februari 2018 22:11 schreef MissJ het volgende:
[..]
Belachelijk, je lijkt idd veel veel jonger.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 22:11 schreef MissJ het volgende:
[..]
Fokken is gezondquote:Op vrijdag 9 februari 2018 22:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Belachelijk, je lijkt idd veel veel jonger.![]()
Greys ook.
Fokvrouwen
quote:Op vrijdag 9 februari 2018 22:12 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja ik ook. Maar ik ben nog lang geen 43.
Duurt nog 2 jaar.
Ja die weer ook.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 22:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Belachelijk, je lijkt idd veel veel jonger.![]()
Greys ook.
Fokvrouwen
Demi had eruit gemoeten.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 22:13 schreef Pisces29 het volgende:
Sorry hoor Tjindjara dat iedereen huilt voor je concurent.
Dat zeker.quote:
Een nummer van MJquote:Op vrijdag 9 februari 2018 22:14 schreef Cee het volgende:
Ik snap die verontwaardiging niet zo, ik kan me haar amper herinneren. Wat zong ze vorige week ook alweer met die vier tienen?
Sowieso goede genen. Verder rook ik niet, drink ik heel weinig alcohol, eet redelijk goed, slaap genoeg en verzorg mezelf erg goed.quote:
quote:
IK LAS VULVA IPV VLAGquote:Op vrijdag 9 februari 2018 22:14 schreef Cee het volgende:
GREYS STAAT NU OP DE BANK TE GILLEN EN MET EEN ANOUKVORMIGE VLAG TE WAPPEREN.
Vrouwen die dit gelovenquote:Op vrijdag 9 februari 2018 22:11 schreef MissJ het volgende:
[..]
Hm idd. Goeie tips!quote:Op vrijdag 9 februari 2018 22:14 schreef MissJ het volgende:
[..]
Sowieso goede genen. Verder rook ik niet, drink ik heel weinig alcohol, eet redelijk goed, slaap genoeg en verzorg mezelf erg goed.
En het belangrijkste is denk ik dat ik gelukkig ben en een erg positief persoon ben. Ik denk echt dat je daardoor ook jonger lijkt.
Ik vond die tienen buitenproportioneel.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 22:14 schreef Cee het volgende:
Ik snap die verontwaardiging niet zo, ik kan me haar amper herinneren. Wat zong ze vorige week ook alweer met die vier tienen?
Godverdomme, daar schoten wat nootjes bijna verkeerdquote:
Ook dat ja, jonge geest. Ik "gedraag" me absoluut niet als 43. En oh ja, ik heb geen kinderen, misschien dat dat me ook jonger houdt?quote:Op vrijdag 9 februari 2018 22:13 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Jonge geest misschien? Ik heb geen flauw idee.
en als vrouwen het zeggen?? Want ze zegt niet dat mannen haar 10 jaar jonger schattenquote:Op vrijdag 9 februari 2018 22:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Vrouwen die dit geloven
Mannen zeggen altijd veel jonger, omdat jullie je anders weer beledigd voelen.
Die laatste telt geheid!quote:Op vrijdag 9 februari 2018 22:16 schreef MissJ het volgende:
[..]
Ook dat ja, jonge geest. Ik "gedraag" me absoluut niet als 43. En oh ja, ik heb geen kinderen, misschien dat dat me ook jonger houdt?
JA.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 22:14 schreef Cee het volgende:
GREYS STAAT NU OP DE BANK TE GILLEN EN MET EEN ANOUKVORMIGE VLAG TE WAPPEREN.
De slaap zal je beauty zeker ten goede komen ja. Ik heb mensen in drie jaar tijd tien jaar ouder zien worden na het barenquote:Op vrijdag 9 februari 2018 22:16 schreef MissJ het volgende:
[..]
Ook dat ja, jonge geest. Ik "gedraag" me absoluut niet als 43. En oh ja, ik heb geen kinderen, misschien dat dat me ook jonger houdt?
vorige week was ze best aardig maar zeker geen 4 10en. Nu was ze zeker niet de slechtstequote:Op vrijdag 9 februari 2018 22:15 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik vond die tienen buitenproportioneel.
Ja, hoe saaier het leven, hoe gezonder. Maar liever te dik in de kist jatochquote:Op vrijdag 9 februari 2018 22:14 schreef MissJ het volgende:
[..]
Sowieso goede genen. Verder rook ik niet, drink ik heel weinig alcohol, eet redelijk goed, slaap genoeg en verzorg mezelf erg goed.
En het belangrijkste is denk ik dat ik gelukkig ben en een erg positief persoon ben. Ik denk echt dat je daardoor ook jonger lijkt.
Nu ze niet danst valt ze mij positief op.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 22:16 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind Tjindjara wel echt een total package... maar ik ben blijkbaar een van de weinige
?quote:
Schele Tjoektjoek zelf... terwijl Anouk het haar zo hard afraaddequote:Op vrijdag 9 februari 2018 22:16 schreef Pisces29 het volgende:
Maareh wie heeft dat Traincha liedje gekozen dan?
Vrouwen moet je sowieso niet vertrouwen. Die praten alleen maar poep over andere vrouwen.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 22:16 schreef Starlie het volgende:
[..]
en als vrouwen het zeggen?? Want ze zegt niet dat mannen haar 10 jaar jonger schatten
Ik heb een dochterquote:Op vrijdag 9 februari 2018 22:16 schreef MissJ het volgende:
[..]
Traincha. Nadat Anouk had gezegd dat ze geen nummer had heeft ze iets uit de drafts van Anouk geplukt.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 22:16 schreef Pisces29 het volgende:
Anouk zegt dat mensen thuis geen liedjes moeten kiezen, maar wie heeft dat achterlijke lied met Trein naar ESF gestuurd? Door Anouk geschreven, of koos Trein het zelf?quote:
Traicha zelf met negatief advies van Anouk.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 22:16 schreef Pisces29 het volgende:
maar goed was ze ook niet. En vorige week ook nietquote:Op vrijdag 9 februari 2018 22:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vorige week was ze best aardig maar zeker geen 4 10en. Nu was ze zeker niet de slechtste
Vrouwen hebben nu eenmaal tieten.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 22:18 schreef ArnosL het volgende:
Waarom moeten die tieten altijd zo volop in beeld eigenlijk? Ja, het is leuk om naar te kijken maar het schijnt toch te gaan om het zingen.
Ja echt hoor, dat komt zeker ten goede denk ik.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 22:17 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
De slaap zal je beauty zeker ten goede komen ja. Ik heb mensen in drie jaar tijd tien jaar ouder zien worden na het baren
Ah dan heb ik niks gezegd.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 22:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Schele Tjoektjoek zelf... terwijl Anouk het haar zo hard afraadde
Trein haalde het zelf uit de prullenbak.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 22:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Anouk zegt dat mensen thuis geen liedjes moeten kiezen, maar wie heeft dat achterlijke lied met Trein naar ESF gestuurd? Door Anouk geschreven, of koos Trein het zelf?
Trijntje zelfquote:Op vrijdag 9 februari 2018 22:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Anouk zegt dat mensen thuis geen liedjes moeten kiezen, maar wie heeft dat achterlijke lied met Trein naar ESF gestuurd? Door Anouk geschreven, of koos Trein het zelf?
Je kunt toch tieten kijken en luisteren naar hoe ze zingt? Ben je debiel ofzo dat je haar lippen moet zien bewegen?quote:Op vrijdag 9 februari 2018 22:18 schreef ArnosL het volgende:
Waarom moeten die tieten altijd zo volop in beeld eigenlijk? Ja, het is leuk om naar te kijken maar het schijnt toch te gaan om het zingen.
Nou hangen ze bij haar zo ongeveer op d'r navel... dus technisch gesproken zou je ze wel uit beeld kunnen houdenquote:Op vrijdag 9 februari 2018 22:18 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Vrouwen hebben nu eenmaal tieten.
Precies, beter kun je kippen houden.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 22:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Vrouwen moet je sowieso niet vertrouwen. Die praten alleen maar poep over andere vrouwen.
Anouk heeft letterlijk gezegd 'NEE DOE HET NIETTTT'.quote:
Ik wilde het niet zeggenquote:Op vrijdag 9 februari 2018 22:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou hangen ze bij haar zo ongeveer op d'r navel... dus technisch gesproken zou je ze wel uit beeld kunnen houden
Beter iets minder tiet en stevig dan groot en hang...quote:Op vrijdag 9 februari 2018 22:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou hangen ze bij haar zo ongeveer op d'r navel... dus technisch gesproken zou je ze wel uit beeld kunnen houden
Die opmerking over die jurk tot haar schaambeen was ook echtquote:Op vrijdag 9 februari 2018 22:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Anouk heeft letterlijk gezegd 'NEE DOE HET NIETTTT'.Bij Humberto herhaalde ze het nog eens.
Waarom?quote:Op vrijdag 9 februari 2018 22:20 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Beter iets minder tiet en stevig dan groot en hang...
Ik denk het niet, zij zit bij de laatste 5.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 22:16 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind Tjindjara wel echt een total package... maar ik ben blijkbaar een van de weinige
Ja die kan goed over 3 weken tijdens het douchen ineens een rolo tegen komen...quote:Op vrijdag 9 februari 2018 22:20 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Demi heeft echt een mindere stem.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 22:20 schreef ato het volgende:
[..]
Ik denk het niet, zij zit bij de laatste 5.
Ik vind het een mooie meid, met een matige stem. Ik vind het ook geen leuke persoonlijkheid.
Jaja, vies jaloers met je kleine tieten.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 22:20 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Ik snap dat ze niet mee wilde toen als schrijver naar het ESF. Ze schaamde zich dood voor het prullenbaklied 'ik heb het niet voor niks zelf afgeserveerd' en de hele aanpak van de Trijnquote:Op vrijdag 9 februari 2018 22:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die opmerking over die jurk tot haar schaambeen was ook echt![]()
Saai vooral.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 22:20 schreef ato het volgende:
[..]
Ik denk het niet, zij zit bij de laatste 5.
Ik vind het een mooie meid, met een matige stem. Ik vind het ook geen leuke persoonlijkheid.
Op basis van vanavond was Demi inderdaad de minste.quote:
Wat doe jij hier ineens?quote:Op vrijdag 9 februari 2018 22:21 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Jaja, vies jaloers met je kleine tieten.
VI is afgelopenquote:
Ja dus?quote:Op vrijdag 9 februari 2018 22:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik post langer op Fok! dan jij?
Doe je dan alles in 1 keer of pak je eerst het bovenste koekje en dan het midden gedeelte en dan het onderste koekje?quote:Op vrijdag 9 februari 2018 22:24 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb zojuist voor het eerst genoten van een Oreo.
Nooit begrepen wat er lekker aan is. Maar die witte versie is wel de moeite waard. /dagboek
Doe mij deze maar.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 22:24 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb zojuist voor het eerst genoten van een Oreo.
Nooit begrepen wat er lekker aan is. Maar die witte versie is wel de moeite waard. /dagboek
Nee hoor. Her genre van vandaag is wat mij betreft haar ding. Dat van vorige week duidelijk niet. Vind haar goed, met tenminste een eigen geluid, niet een 13 in een dozijntje.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 22:16 schreef TheVulture het volgende:
Wauw, kortzichtig. Gaat natuurlijk om de focus die op de zang moet liggen en niet op het weghalen van de aandacht van zang (Waylon gaf bijv. meer aandacht aan de achtergrondzangeressen dan aan het optreden van de zangeres) ten koste van de tetten.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 22:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Je kunt toch tieten kijken en luisteren naar hoe ze zingt? Ben je debiel ofzo dat je haar lippen moet zien bewegen?
Ja, die van vroeger! Die van nu zijn anders. Wel even toevoegen aan het boodschappenbriefjequote:Op vrijdag 9 februari 2018 22:25 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Doe mij deze maar.
[ afbeelding ]
Alles in 1 keer.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 22:25 schreef Cee het volgende:
[..]
Doe je dan alles in 1 keer of pak je eerst het bovenste koekje en dan het midden gedeelte en dan het onderste koekje?
Nok eens.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 22:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja wat stel je dan een domme vraag? Wat doe jij ineens op Fok!?
En dat terwijl ze in eerste instantie enthousiast een half hotel had afgehuurdquote:Op vrijdag 9 februari 2018 22:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik snap dat ze niet mee wilde toen als schrijver naar het ESF. Ze schaamde zich dood voor het prullenbaklied 'ik heb het niet voor niks zelf afgeserveerd' en de hele aanpak van de Trijn
Ik zag dat je aan het wijzigen was ja. Doe zelf ook eens rustig met editten dan. Het is hier geen Noord Korea.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 22:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Nok eens.
Net ook al een post van je moeten wijzigen. Geen zin meer in, tis weekend.![]()
Oh dat is een leuke aanwinst zeg, wist ik nog niet.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 22:28 schreef miss_dynastie het volgende:
Zit Douwe B in the voice kids? Jammer dat ik dat uit principe niet kijk
Vraag me af of dat echt zo was, hebben we haar dat toen zelf horen/zien zeggen? (vraag ik me ineens af)quote:Op vrijdag 9 februari 2018 22:27 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En dat terwijl ze in eerste instantie enthousiast een half hotel had afgehuurd
Eng hè?quote:Op vrijdag 9 februari 2018 22:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja wat stel je dan een domme vraag? Wat doe jij ineens op Fok!?
Dat lijkt me dan wel weer leuk, mits er hier een theekransje zit in een SCquote:Op vrijdag 9 februari 2018 22:28 schreef TheVulture het volgende:
Er kwam toch ook een Voice voor bejaarden? Of heb ik die editie al gemist
Moet nog komenquote:Op vrijdag 9 februari 2018 22:28 schreef TheVulture het volgende:
Er kwam toch ook een Voice voor bejaarden? Of heb ik die editie al gemist
Gewoon nokken met je sneue gescheld. Dat staat je niet.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 22:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik zag dat je aan het wijzigen was ja. Doe zelf ook eens rustig met editten dan. Het is hier geen Noord Korea.
En dan met Martijn als een aap op het raam met familie staan rammen, oh wacht toen was Wendy er nog niet bij de auditiesquote:Op vrijdag 9 februari 2018 22:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Die Wendy heeft wel echt een klote stem zeg. Hoezo heeft die voor dit vak gekozen
Jazeker, toen ze samen met manager Kees bij Humberto was.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 22:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Vraag me af of dat echt zo was, hebben we haar dat toen zelf horen/zien zeggen? (vraag ik me ineens af)
Vroegah, toen je nog met clips bezig wasquote:
Dan snap ik het niet. Vond ze in eerste instantie haar eigen nummer wél goed dan? Of dacht ze dat Trijntje het beter zou brengen?quote:Op vrijdag 9 februari 2018 22:30 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Jazeker, toen ze samen met manager Kees bij Humberto was.
quote:
Ik ben het een beetje met je eensquote:
Nee joh, het stond ergens als verloren bestand in de pc van Anouk als halve demo-track, maar Trijn vond het een wereldplaatquote:Op vrijdag 9 februari 2018 22:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan snap ik het niet. Vond ze in eerste instantie haar eigen nummer wél goed dan? Of dacht ze dat Trijntje het beter zou brengen?
Mijn smaak is het ook niet.quote:
Ze dacht dat Trijntje het professioneler aan zou pakkenquote:Op vrijdag 9 februari 2018 22:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan snap ik het niet. Vond ze in eerste instantie haar eigen nummer wél goed dan? Of dacht ze dat Trijntje het beter zou brengen?
Wat een idioten. Kunnen ze het niet gewoon bij Voice Kids houden en ons hier fatsoenlijke presentatoren geven?quote:Op vrijdag 9 februari 2018 22:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En dan met Martijn als een aap op het raam met familie staan rammen, oh wacht toen was Wendy er nog niet bij de audities
Nee, omdat hij erachteraan riep ‘ik heb toch niks meer te doen deze week’ en toen nog werd afgekapt door Wendy ookquote:Op vrijdag 9 februari 2018 22:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Omdat ie enthousiast over andermans kandidaat is ja? Jeetje..
Zolang Wendy bij de baas op schoot mag blijven zitten niet nee, vrees ik.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 22:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat een idioten. Kunnen ze het niet gewoon bij Voice Kids houden en ons hier fatsoenlijke presentatoren geven?
Ben je 16?quote:Op vrijdag 9 februari 2018 22:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Tetten weer
Goede kledingkeuze wel
Er loopt niet heel veel beters rond bij RTL, al heb ik een zwak voor Nicolette Kluijverquote:Op vrijdag 9 februari 2018 22:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat een idioten. Kunnen ze het niet gewoon bij Voice Kids houden en ons hier fatsoenlijke presentatoren geven?
je hebt gewoon naar die 2 tetten gekekenquote:
ja ik ookquote:Op vrijdag 9 februari 2018 22:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Er loopt niet heel veel beters rond bij RTL, al heb ik een zwak voor Nicolette Kluijver
Ja dat heeft ze toch maar mooi geleerd in 10 minutenquote:
quote:Op vrijdag 9 februari 2018 22:36 schreef just me het volgende:
[..]
je hebt gewoon naar die 2 tetten gekeken
Als Ali het had gezegd had je het lollig gevonden denk ik.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 22:34 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nee, omdat hij erachteraan riep ‘ik heb toch niks meer te doen deze week’ en toen nog werd afgekapt door Wendy ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |