Voorgaande winnaars:quote:Vrijdagavond is ´The Voice´-avond bij RTL 4. Vanaf 20 oktober barst de concurrentiestrijd tussen de coaches weer in volle hevigheid los. In het achtste seizoen van ´The voice of Holland´ maakt de veelbesproken Anouk haar comeback als coach. Ali B, Sanne en Waylon nemen plaats op de andere rode stoelen. Waylon bewees zich vorig jaar als bevlogen coach, maar met de terugkomst van Anouk staan alle coaches op scherp. Ze luisteren kritischer dan ooit en draaien alleen voor de allerbesten. Dat maakt de audities spannender dan ooit. Welke muzikale talenten durven het aan en doen dit seizoen een gooi naar de titel?
Nieuw decor, nieuwe opzet
´The Voice´ wordt dit jaar gepresenteerd vanuit een spiksplinternieuw decor. Wendy van Dijk en Martijn Krabbé, die ook dit jaar de presentatie op zich nemen, staan met de familie en de vrienden van de talenten nóg dichterbij de optredens. Waardoor zij niet alleen naar de talenten kunnen kijken, maar de talenten hen ook zien. Ook Jamai Loman maakt weer deel uit van het presentatieteam. Hij overvalt talenten met een ticket voor de´Blind Auditions´ en staat tijdens de liveshows in de RedRoom.
Naast een nieuw decor is dit jaar ook de opzet van het programma aangepast. In plaats van zes ´Blind Auditions´ zijn dit jaar zeven van deze zenuwslopende rondes te zien. Na de ‘Blind Auditions’ volgen vier ‘The Battle’-uitzendingen, waar de talenten het tijdens een muzikaal duel tegen elkaar opnemen. Iedere coach neemt acht talenten mee naar ‘The Knockouts’. Na deze ronde, waarin de talenten de coaches tijdens een solo-optreden moeten overtuigen, is bekend welke talenten doorgaan naar de liveshows. Dit seizoen zijn er vier liveshows.
RedRoom-app
Dit jaar wordt de kijker weer via verschillende kanalen betrokken bij ‘The voice of Holland’. Zo kan de kijker uiteraard in de RedRoom-app weer meespelen via de ‘Thuiscoach Game’ en met de Virtual Reality-functie ervaren hoe het is om coach of talent te zijn.
Regel jij het even?quote:Op vrijdag 9 februari 2018 21:44 schreef TheVulture het volgende:
Demi mag naar huis op basis van deze optredens
Dat heb ik dus ook. En hier hangt overal in de straat de vlag uit.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 21:42 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Ik ook niet hahaha.
Ik vond carnaval leuk toen ik 15-17 was ofzo. Daarna is het rap opgehouden
Dito.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 21:46 schreef Cee het volgende:
Dat praatstemmetje van Vajen, ik kan dat echt niet hebben.
Het enige dat me erin aantrekt is Tommie.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 21:47 schreef ato het volgende:
Toch gaat het niet zo goed met deze musical toch?
Ja dit. Beetje lullig..quote:Op vrijdag 9 februari 2018 21:48 schreef miss_dynastie het volgende:
Dit is toch niks voor Jim, hou hem hier buiten joh...
Volgens mij niet beter dan The Bodyguard, maar ook niet veel slechter dan sommige andere producties die nu lopen, of hebben gelopen.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 21:47 schreef ato het volgende:
Toch gaat het niet zo goed met deze musical toch?
Hier niet Thank Godquote:Op vrijdag 9 februari 2018 21:46 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook. En hier hangt overal in de straat de vlag uit.
Dat dacht ik ook meteen!quote:Op vrijdag 9 februari 2018 21:49 schreef Greys het volgende:
Kimberly zou een betere Gloria zijn dan Vajen.
Ik weet dat dit heel verkeerd klinkt, maar het valt me regelmatig op dat die mierzoete stemmetjes altijd van vrouwen komen die max 1.55 zijn ofzo.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 21:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Dito.
Dr zangstemmetje hou ik ook niet van. Ja als disneyprinses is het prima in Eftelingtheater ofzo. Maar niet als Gloria.
Mee eensquote:Op vrijdag 9 februari 2018 21:49 schreef Greys het volgende:
Kimberly zou een betere Gloria zijn dan Vajen.
En Jim Bakkum die van een Cubaan.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 21:50 schreef Starlie het volgende:
Best slecht eigenlijk dat ze een 18 jarig grietje vragen om de rol van Gloria Estefan op zich te nemen.
Ik kan het niet meer op 10 handen tellen vrees ik.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 21:50 schreef lrishCassidy het volgende:
Ik ben ook nog nooit naar een musical geweest bedenk ik me ineens.
Vajen is over een maand 20. Maar jong blijft ze wel.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 21:50 schreef Starlie het volgende:
Best slecht eigenlijk dat ze een 18 jarig grietje vragen om de rol van Gloria Estefan op zich te nemen.
Heb je dat niet in een documentje op een rij gezet, ik ben wel heel benieuwdquote:Op vrijdag 9 februari 2018 21:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik kan het niet meer op 10 handen tellen vrees ik.
Ja echt? Ik heb er helemaal niks mee geloof ik. Wat is er zo leuk aan dan?quote:Op vrijdag 9 februari 2018 21:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik kan het niet meer op 10 handen tellen vrees ik.
Is geen 18quote:Op vrijdag 9 februari 2018 21:50 schreef Starlie het volgende:
Ik moet dat nog eens een keer doen en dan laat ik het je weten. Ik kan het nu wel gaan doen want ik verveel me toch.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 21:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb je dat niet in een documentje op een rij gezet, ik ben wel heel benieuwd
Wie is het 18-jarig grietje eigenlijk? Misschien een beetje domme vraag maar volg TVOH niet echt.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 21:50 schreef Starlie het volgende:
1 van die 2 ^^quote:Op vrijdag 9 februari 2018 21:53 schreef Pisces29 het volgende:
Heeft Demi vanavond een slechte avond of had ze gewoon betere toevalstreffers de laatste weken? Eh "weken", we zijn net begonnen
Mijn god echt he. Is de volgorde zo weer hetzelfde, ja toch hoop ik? Jim als eerste.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 21:57 schreef Pisces29 het volgende:
Ik wil ook wel graag naar bed, hoe lang moeten we nog?
Niet iedere musical is het zelfde net zoals niet elk concert het zelfde is. Je gaat vast ook niet naar ieder willekeurig concert. Nu zijn musicals wel meer niche qua muziekstijl dan concerten, die gaan van hardrock tot klassiek. Maar goed, het leuke er aan vind ik dat het theater combineert met muziek, en steeds op een andere manier. Er zijn mooie decors, door de settings is het intiemer dan een concert. De ene keer ga je puur voor de muziek, de zang, gecombineerd met de decors en neem je het flinterdunne verhaal op de koop toe (Mamma Mia), de andere keer ga je voor een totaalbelevenis in spel en vooral decor dat je van de ene in de andere verbazing doet vallen (Soldaat van Oranje) of voor een echte baanbrekende voorstelling dat rap en hiphop onwaarschijnlijk combineert met een gebeurtenis uit de geschiedenis (Hamilton), vaak is de muziek ook ondergeschikt aan het verhaal en de boodschap maar is de combinatie ervan écht zo geniaal dat je de latente ballen uit je broek lacht (Spamalot, The Book of Mormon), de andere keer huil je iedere keer dat de slechterik zich te pletter laat vallen en doe je dat jezelf 8 keer aan omdat het de beste musical is die je ooit hebt gezien tot nu toe (Les Misérables).quote:Op vrijdag 9 februari 2018 21:53 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Ja echt? Ik heb er helemaal niks mee geloof ik. Wat is er zo leuk aan dan?
Als ik zou gaan vind ik het vast leuk, maar om nou een kaartje te kopen. Neuh. Dan ga ik liever naar een concert.
Nog een uur, ik hoop dat ik het volhoud. Tis altijd net ff een half uur te lang. Minstensquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |