Die laatste telt geheid!quote:Op vrijdag 9 februari 2018 22:16 schreef MissJ het volgende:
[..]
Ook dat ja, jonge geest. Ik "gedraag" me absoluut niet als 43. En oh ja, ik heb geen kinderen, misschien dat dat me ook jonger houdt?
JA.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 22:14 schreef Cee het volgende:
GREYS STAAT NU OP DE BANK TE GILLEN EN MET EEN ANOUKVORMIGE VLAG TE WAPPEREN.
De slaap zal je beauty zeker ten goede komen ja. Ik heb mensen in drie jaar tijd tien jaar ouder zien worden na het barenquote:Op vrijdag 9 februari 2018 22:16 schreef MissJ het volgende:
[..]
Ook dat ja, jonge geest. Ik "gedraag" me absoluut niet als 43. En oh ja, ik heb geen kinderen, misschien dat dat me ook jonger houdt?
vorige week was ze best aardig maar zeker geen 4 10en. Nu was ze zeker niet de slechtstequote:Op vrijdag 9 februari 2018 22:15 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik vond die tienen buitenproportioneel.
Ja, hoe saaier het leven, hoe gezonder. Maar liever te dik in de kist jatochquote:Op vrijdag 9 februari 2018 22:14 schreef MissJ het volgende:
[..]
Sowieso goede genen. Verder rook ik niet, drink ik heel weinig alcohol, eet redelijk goed, slaap genoeg en verzorg mezelf erg goed.
En het belangrijkste is denk ik dat ik gelukkig ben en een erg positief persoon ben. Ik denk echt dat je daardoor ook jonger lijkt.
Nu ze niet danst valt ze mij positief op.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 22:16 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind Tjindjara wel echt een total package... maar ik ben blijkbaar een van de weinige
?quote:
Schele Tjoektjoek zelf... terwijl Anouk het haar zo hard afraaddequote:Op vrijdag 9 februari 2018 22:16 schreef Pisces29 het volgende:
Maareh wie heeft dat Traincha liedje gekozen dan?
Vrouwen moet je sowieso niet vertrouwen. Die praten alleen maar poep over andere vrouwen.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 22:16 schreef Starlie het volgende:
[..]
en als vrouwen het zeggen?? Want ze zegt niet dat mannen haar 10 jaar jonger schatten
Ik heb een dochterquote:Op vrijdag 9 februari 2018 22:16 schreef MissJ het volgende:
[..]
Traincha. Nadat Anouk had gezegd dat ze geen nummer had heeft ze iets uit de drafts van Anouk geplukt.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 22:16 schreef Pisces29 het volgende:
Anouk zegt dat mensen thuis geen liedjes moeten kiezen, maar wie heeft dat achterlijke lied met Trein naar ESF gestuurd? Door Anouk geschreven, of koos Trein het zelf?quote:
Traicha zelf met negatief advies van Anouk.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 22:16 schreef Pisces29 het volgende:
maar goed was ze ook niet. En vorige week ook nietquote:Op vrijdag 9 februari 2018 22:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vorige week was ze best aardig maar zeker geen 4 10en. Nu was ze zeker niet de slechtste
Vrouwen hebben nu eenmaal tieten.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 22:18 schreef ArnosL het volgende:
Waarom moeten die tieten altijd zo volop in beeld eigenlijk? Ja, het is leuk om naar te kijken maar het schijnt toch te gaan om het zingen.
Ja echt hoor, dat komt zeker ten goede denk ik.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 22:17 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
De slaap zal je beauty zeker ten goede komen ja. Ik heb mensen in drie jaar tijd tien jaar ouder zien worden na het baren
Ah dan heb ik niks gezegd.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 22:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Schele Tjoektjoek zelf... terwijl Anouk het haar zo hard afraadde
Trein haalde het zelf uit de prullenbak.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 22:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Anouk zegt dat mensen thuis geen liedjes moeten kiezen, maar wie heeft dat achterlijke lied met Trein naar ESF gestuurd? Door Anouk geschreven, of koos Trein het zelf?
Trijntje zelfquote:Op vrijdag 9 februari 2018 22:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Anouk zegt dat mensen thuis geen liedjes moeten kiezen, maar wie heeft dat achterlijke lied met Trein naar ESF gestuurd? Door Anouk geschreven, of koos Trein het zelf?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |