Als de beste man geen cent had, keek ze er niet naar omquote:Op vrijdag 27 april 2018 07:32 schreef Cynix ® het volgende:
Ik dacht dat die driekwartjes-snol vooral van Doug af wilde om de wereld te 'ontdekken'. En dan blijft ze vervolgens aan de eerste de beste chinees hangen.
Nou ja, ze was natuurlijk al voor haar 17e getrouwdquote:Op vrijdag 27 april 2018 15:24 schreef LurkJeRot het volgende:
Je moet wel voor je 25e weer getrouwd zijn ja, anders ben je oude vrijster.
ik ben Ember en ik doe een plastic sexpop naquote:Op maandag 7 mei 2018 22:25 schreef Turbomuis het volgende:
Court is tegenwoordig een redhead en heet Ember.
[ afbeelding ]
Volgens mij probeert ze een Jessica Rabbit te imiteren. Maar dan meer fakequote:
Die paar random aanslagen?quote:Op dinsdag 8 mei 2018 09:59 schreef Lucky_Strike het volgende:
Why why why why why why why why![]()
Hoe hard ze ook probeert om te doen alsof zij zelf piano speelt.
quote:Op dinsdag 8 mei 2018 10:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Volgens mij probeert ze een Jessica Rabbit te imiteren. Maar dan meer fake.
Maar dat is ook al een road to nowhere.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 11:15 schreef Kim-Holland het volgende:
Ze ligt ook op de snelweg..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Op die onderste foto lijkt het net of ze zo’n stoffen luier aanheeftquote:Op dinsdag 8 mei 2018 11:15 schreef Kim-Holland het volgende:
Ze ligt ook op de snelweg..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, eens.quote:Op woensdag 9 mei 2018 06:07 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
Ik vind het wel ee betere haarkleur voor haar dan blond
Verschrikkelijk.quote:Op woensdag 6 juni 2018 19:28 schreef ChipsZak. het volgende:
Het is haar echte haar, ook al lijkt dat niet zo. Hier haar eerste live-optreden. Van haar nieuwe image Ember.
Oordeel zelf.
In augustus 2016 was ze nog gemillimeterd. Zullen het niet allemaal verschillende pruiken zijn. De rode waarmee ze op de weg ligt oogt synthetisch.quote:Op woensdag 6 juni 2018 19:28 schreef ChipsZak. het volgende:
Het is haar echte haar, ook al lijkt dat niet zo. Hier haar eerste live-optreden. Van haar nieuwe image Ember.
Oordeel zelf.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |