abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 10 februari 2018 @ 14:15:23 #26
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_177082071
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 13:56 schreef Prego het volgende:

[..]

jaaaaa geweldig, Anouk scheldt mensen uit en spreekt steeds slechter Nederlands. Wat een heldin, wat gaaf dat ze mensen op die manier veroordeelt |:( :|W :{
Ja leuk is ze he? O+
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_177084031
quote:
10s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 14:12 schreef Greys het volgende:

[..]

Precies! _O_

Nee ff serieus. Kom op. Wees eerlijk. De mensen thuis vonden massaal Birds en vooral Calm After The Storm slome kutnummers en dat werden onze beste resultaten sinds lange tijd op het ESF. Lijkt me prima bewijs dat Anouk gister gewoon gelijk had dat je het stemvolk niet moet laten kiezen want als aan hen had gelegen hadden onze beste nummers niet gekozen geweest.

En daarbij is 'idioot volk' nou niet echt zo'n gruwelijke scheldpartij vergeleken met wat de coaches en esf deelnemers zelf allemaal aan bagger en scheldpartijen over zich heen krijgen van 'het volk'. Dus ach, ik vond het nog vrij mild. :)
Ja precies dit, CATS hadden we sowieso noooooooit gestuurd en eerlijk, ondanks dat ik het een mooi nummer vond twijfelde ik zelf ook of het geschikt was. Dus lekker aan de artiest zelf overlaten. ^O^

[ Bericht 0% gewijzigd door Em31 op 10-02-2018 15:37:36 ]
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 10 februari 2018 @ 16:17:34 #28
163650 Greys
pi_177085465
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 15:23 schreef Em31 het volgende:

[..]

Ja precies dit, CATS hadden we sowieso noooooooit gestuurd en eerlijk, ondanks dat ik het een mooi nummer vond twijfelde ik zelf ook of het geschikt was. Dus lekker aan de artiest zelf overlaten. ^O^
Ik ook! Ik vind het een heerlijk liedje omdat ik sowieso van country houd maar of het wat was voor het esf.. had m'n grote twijfels hoor. Vond het daar te kabbelend voor. Niet wetend dat het magisch zou gaan worden op dat podium door alles bij elkaar.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_177087090
quote:
10s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 14:12 schreef Greys het volgende:

[..]

Precies! _O_

Nee ff serieus. Kom op. Wees eerlijk. De mensen thuis vonden massaal Birds en vooral Calm After The Storm slome kutnummers en dat werden onze beste resultaten sinds lange tijd op het ESF. Lijkt me prima bewijs dat Anouk gister gewoon gelijk had dat je het stemvolk niet moet laten kiezen want als aan hen had gelegen hadden onze beste nummers niet gekozen geweest.

En daarbij is 'idioot volk' nou niet echt zo'n gruwelijke scheldpartij vergeleken met wat de coaches en esf deelnemers zelf allemaal aan bagger en scheldpartijen over zich heen krijgen van 'het volk'. Dus ach, ik vond het nog vrij mild. :)
Ik denk dat je mijn punt mist. Ik snap niet wat dat is met het veroordelen van mensen tegenwoordig? Anouk had de smaak, mening of keuze kunnen veroordelen maar nee, zij moet zo nodig de mensen veroordelen. Dat vind ik onbeschoft, onhandig, generaliserend en nutteloos. (En hier is de nuance: ik veroordeel de manier waarop Anouk zich uitdrukt, niet Anouk als persoon)
Maar goed, ik snap niet dat dat hier geweldig wordt gevonden. Misschien snap jij niet waarom ik dit zo zie. Even goede vrienden ;)
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 10 februari 2018 @ 17:50:46 #30
163650 Greys
pi_177087660
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 17:26 schreef Prego het volgende:

[..]

Ik denk dat je mijn punt mist. Ik snap niet wat dat is met het veroordelen van mensen tegenwoordig? Anouk had de smaak, mening of keuze kunnen veroordelen maar nee, zij moet zo nodig de mensen veroordelen. Dat vind ik onbeschoft, onhandig, generaliserend en nutteloos. (En hier is de nuance: ik veroordeel de manier waarop Anouk zich uitdrukt, niet Anouk als persoon)
Maar goed, ik snap niet dat dat hier geweldig wordt gevonden. Misschien snap jij niet waarom ik dit zo zie. Even goede vrienden ;)
Ik wil je juist graag snappen :)
Over dat veroordelen van tegenwoordig, als het aan mij lag deed iedereen dat een heel stuk minder. Heb me er echter bij neergelegd dat het nou eenmaal wel gebeurt. Ook (eerlijk is eerlijk) omdat ik bv mezelf écht als een behoorlijk goed mens zie maar ik ook weleens veroordeel. Waarvan ik dan niet eens altijd spijt heb daarna, vaak wel. Maar het is vrij menselijk om het weleens te doen.

En in dat licht vind ik haar veroordeling nog wel meevallen. Ja ze had het anders kunnen zeggen en het op hun smaak kunnen gooien (wat idd meer terecht zou zijn) maar in the heat of the moment is het ook wel weer menselijk eens wat korter door de bocht te gaan. Uit frustratie en boosheid. En dat stemmen voor geld wat aan alle kanten gemanipuleerd wordt en de smaak van de gemiddelde stemmer (oa Birds en CATS en het feit dat Robbie Flex en Maan met een imho vreselijk nummer weken op 1 stonden en dus zomaar door hen voor het esf gekozen zouden kunnen worden :P ) is ook iets om je af en toe over op te winden. Dus je hebt gelijk, je hoeft niet meteen een heel volk idioot te noemen, maar ik snap het wel vanuit dat oogpunt. En ik juich hetgeen dat ze zei toe omdat het dingen zijn die mezelf ook best frustreren en ik als mega esf liefhebber behoorlijk bang ben dat het Nederlands publiek ooit weer mee mag stemmen ipv een artiest zelf het nummer te laten kiezen waar hij/zij zich zelf het beste bij voelt. Dan is de toon al snel minder belangrijk als toehoorder.

Hoop dat je een beetje begrijpt wat ik bedoel. En we hoeven het idd niet eens te zijn hoor. Ik hou juist van mensen die ergens anders over denken en dat op een prima manier uitleggen waarom dat zo is. Zoals jij dus.

Wat me zelf dan wel verbaasde is dat nu idd bijna iedereen het geweldig vindt (waaronder ik zelf) maar als bv Waylon als coach dit zelfde had gezegd gister dan was de landelijke mening heel anders. Dat weet ik zeker. Dan was het niet geweldig maar een arrogante lul die het allemaal beter weet en mensen schoffeert. Dus ik snap wel een beetje wat je bedoelt. Heus. ;)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_177088229
eigenlijk zijn we het gewoon met elkaar eens Greys :') :*
Ik snap dondersgoed wat Anouk wilde zeggen en waarom maar inderdaad de manier waarop niet.

Maar waarom kan Anouk dat wel zeggen en Waylon niet? (Serieuse vraag want ik ken buiten haar vroegere muziek om heel Anouk niet en Waylon ook niet buiten CATS om)
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 10 februari 2018 @ 18:34:48 #32
163650 Greys
pi_177088602
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 18:16 schreef Prego het volgende:
eigenlijk zijn we het gewoon met elkaar eens Greys :') :*
Ik snap dondersgoed wat Anouk wilde zeggen en waarom maar inderdaad de manier waarop niet.

Maar waarom kan Anouk dat wel zeggen en Waylon niet? (Serieuse vraag want ik ken buiten haar vroegere muziek om heel Anouk niet en Waylon ook niet buiten CATS om)
Geen idee. Ik had het zelf van Waylon absoluut ook kunnen hebben omdat ik me zo voor kan stellen dat hij net als Anouk toch echt wel zelf beter het nummer kan kiezen dan het publiek. Een nummer waar je hart en ziel in ligt. Dat moet je voelen als uitvoerende, dat kunnen anderen niet voor je doen.

Maar Waylon is net als Anouk zelfverzekerd (zij nog meer dan hij denk ik) en toch zou hij hier niet zo goed mee wegkomen. Een deel van 'het volk' ( :P ) heeft namelijk besloten dat zíjn zelfverzekerdheid arrogantie is. En dan is alles dat je zegt, hoe terecht ook, betweterig en arrogant. In hun visie dan. Veel hadden dat ook bv bij Salvador. Mensen die vrij uitgesproken en best emotioneel zijn maar toch heel zelfverzekerd en sterk vertrouwend op hun eigen visie en kunnen krijgen al snel het arrogant-label.

En hoe zeer ik het daar dan weer mee oneens ben (ik vind beiden zelf terecht zelfverzekerd en niet arrogant)... ook dát is weer menselijk: om vanuit de ene mond exact hetzelfde gezegde wel te pikken en toe te juichen en vanuit de andere niet. Als ik iemand om wat voor reden dan ook niet moet luister ik ook anders naar wat diegene zegt.

Wat zijn we lekker psychologisch (en eerlijk) bezig he? :P

Straks wel weer ff een Waylon youtube tussendoor voor dit topic. :+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 10 februari 2018 @ 19:09:12 #33
163650 Greys
pi_177089476
Voor de luchtigheid.
Waylon en Jeroen v Koningsbrugge in een gitaarshop in Californië.

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 10 februari 2018 @ 19:15:02 #34
163650 Greys
pi_177089599
Oh en wat ik bijna vergeten was.. Dit nummer schreven Waylon en Jeroen samen in slechts 5 dagen daar. Als ik dit zo hoor, vooral het refrein, is het gewoon een behoorlijk goed nummer. Van mij mag het ESF lied zelfs wel zoiets zijn. :D (een ballad met uithalen bedoel ik) Voor iets dat in vijf dagen even in dat programma gemaakt is, is het toch echt goed?

[ Bericht 2% gewijzigd door Greys op 10-02-2018 19:24:43 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_177089870
quote:
14s.gif Op zaterdag 10 februari 2018 17:50 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik wil je juist graag snappen :)
Over dat veroordelen van tegenwoordig, als het aan mij lag deed iedereen dat een heel stuk minder. Heb me er echter bij neergelegd dat het nou eenmaal wel gebeurt. Ook (eerlijk is eerlijk) omdat ik bv mezelf écht als een behoorlijk goed mens zie maar ik ook weleens veroordeel. Waarvan ik dan niet eens altijd spijt heb daarna, vaak wel. Maar het is vrij menselijk om het weleens te doen.

En in dat licht vind ik haar veroordeling nog wel meevallen. Ja ze had het anders kunnen zeggen en het op hun smaak kunnen gooien (wat idd meer terecht zou zijn) maar in the heat of the moment is het ook wel weer menselijk eens wat korter door de bocht te gaan. Uit frustratie en boosheid. En dat stemmen voor geld wat aan alle kanten gemanipuleerd wordt en de smaak van de gemiddelde stemmer (oa Birds en CATS en het feit dat Robbie Flex en Maan met een imho vreselijk nummer weken op 1 stonden en dus zomaar door hen voor het esf gekozen zouden kunnen worden :P ) is ook iets om je af en toe over op te winden. Dus je hebt gelijk, je hoeft niet meteen een heel volk idioot te noemen, maar ik snap het wel vanuit dat oogpunt. En ik juich hetgeen dat ze zei toe omdat het dingen zijn die mezelf ook best frustreren en ik als mega esf liefhebber behoorlijk bang ben dat het Nederlands publiek ooit weer mee mag stemmen ipv een artiest zelf het nummer te laten kiezen waar hij/zij zich zelf het beste bij voelt. Dan is de toon al snel minder belangrijk als toehoorder.

Hoop dat je een beetje begrijpt wat ik bedoel. En we hoeven het idd niet eens te zijn hoor. Ik hou juist van mensen die ergens anders over denken en dat op een prima manier uitleggen waarom dat zo is. Zoals jij dus.

Wat me zelf dan wel verbaasde is dat nu idd bijna iedereen het geweldig vindt (waaronder ik zelf) maar als bv Waylon als coach dit zelfde had gezegd gister dan was de landelijke mening heel anders. Dat weet ik zeker. Dan was het niet geweldig maar een arrogante lul die het allemaal beter weet en mensen schoffeert. Dus ik snap wel een beetje wat je bedoelt. Heus. ;)
Wat maakt die landelijke mening nou uit? Beter een arrogante lul dan een saaie drol, waar het Nederlands publiek doorgaans voor kiest.

Ook Anouk gaat lekker haar eigen weg, en heeft schijt aan iedereen. Het is alleen jammer dat zij op muzikaal gebied al 'n tijdje de weg kwijt is. Maar als ze zich daar goed bij voelt, vooral zo doorgaan.
  Moderator donderdag 15 februari 2018 @ 16:35:31 #36
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_177208125
Nog een ruime week, en dan weten we het eerste van de 5 liedjes, en kunnen we lekker gaan bakkeleien of dat nummer hèt nummer is. w/

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_177208295
Wat gaat het snel. :o Ik heb er ook zoveel zin in! Dat wordt een hyperweek hier. :D
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 15 februari 2018 @ 16:46:53 #38
163650 Greys
pi_177208340
Ik heb er ook zo veel zin in!

Wel even duimen dat in de volgende Zweedse voorronde de mannelijke country-achtige zanger niet doorgaat want twee countrymannen in één semi wil ik niet }:|
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † donderdag 15 februari 2018 @ 18:08:04 #39
368283 ato
pi_177209836
quote:
10s.gif Op donderdag 15 februari 2018 16:46 schreef Greys het volgende:
Ik heb er ook zo veel zin in!

Wel even duimen dat in de volgende Zweedse voorronde de mannelijke country-achtige zanger niet doorgaat want twee countrymannen in één semi wil ik niet }:|
Die gaat niet.
Als hij wel gaat komt Waylon vast met een sterker nummer :P
Life can be a bitch, so like it..
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 15 februari 2018 @ 18:08:45 #40
163650 Greys
pi_177209845
quote:
1s.gif Op donderdag 15 februari 2018 18:08 schreef ato het volgende:

[..]

Die gaat niet.
Als hij wel gaat komt Waylon vast met een sterker nummer :P
Oké daar houden we het op! I like the way you think! ^O^ _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 16 februari 2018 @ 10:08:33 #41
163650 Greys
pi_177224802
Vind het wel een pietsie jammer dat we niet eens weten wanneer ie z'n postcard in Lissabon opneemt. Volgens mij zijn een flink aantal bekendgemaakte ESF-artiesten daar al geweest. Zou leuk zijn als we net als bij hen een achter de schermen foto kregen ofzo :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_177240405
Zou Waylon nog een subtiele sneer naar Ilse verwerken in het nummer? ;)
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 16 februari 2018 @ 21:18:57 #43
163650 Greys
pi_177240642
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2018 21:09 schreef Soof123 het volgende:
Zou Waylon nog een subtiele sneer naar Ilse verwerken in het nummer? ;)
Nee, weet zo goed als zeker van niet. En bij vragen van de pers gaat ie ook niet lelijk over haar praten. Dit is zijn moment. Dat gaat ie niet verprutsen met negatief gedoe over haar.

Dat ie jaren geleden dat liedje maakte, toen was het nog vers. ;)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_177250480
Ik vond Waylon gisteren slecht bij The voice.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 17 februari 2018 @ 11:22:27 #45
163650 Greys
pi_177250680
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 februari 2018 11:13 schreef Escrotterdam het volgende:
Ik vond Waylon gisteren slecht bij The voice.
Ik ook. Nou was het ook totáál z'n soort lied niet natuurlijk (Anouk koos er vast niet voor niets voor om niet zelf met haar kandidaat te zingen :D ) maar het begin was best zwak.

Geen idee wat het is. Dat ie zichzelf de komende tijd maar weer lekker op de rit krijgt voor het ESF want daar moet gewoon weer de oude zelfverzekerde versie staan alsjeblieft. ^O^

[ Bericht 4% gewijzigd door Greys op 17-02-2018 22:17:16 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 17 februari 2018 @ 22:18:19 #46
163650 Greys
pi_177265259
Hij zag er gister trouwens wel al beter uit.

Goeie dansmoves ook wel :+

https://www.instagram.com/p/BfRQhT-lI7I/
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator zaterdag 17 februari 2018 @ 22:26:51 #47
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_177265475
Vet kekke shufflemoves.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_177266151
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 februari 2018 22:18 schreef Greys het volgende:
Hij zag er gister trouwens wel al beter uit.

[ afbeelding ]

Goeie dansmoves ook wel :+

https://www.instagram.com/p/BfRQhT-lI7I/
Ja! Ik zapte langs en dacht meteen hij ziet er weer beter uit :Y
  maandag 19 februari 2018 @ 10:15:31 #49
467241 lashatumbai
Russia goodbye.
pi_177293216
Deze week gaat het hele circus weer beginnen!

† In Memoriam † maandag 19 februari 2018 @ 10:55:25 #50
368283 ato
pi_177293926
Kunnen Julie mij koppelen aan Mans? :)
Life can be a bitch, so like it..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')