SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Heb je een iOS (Apple) of Android tablet of telefoon?
Dan kun je onze eigen Radio49 app (Apple/iOS/Android) gratis downloaden via iTunes of de Google Play
Store.
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor Apple/iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Ja, inderdaad. Net zoals Stef Bos net trouwensquote:
Het gaat niet over de winterspelen?quote:Op donderdag 8 februari 2018 20:38 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb 1 Koreaans liedje, maar dat is niet erg gepast...
Nee, over Kerst...quote:Op donderdag 8 februari 2018 20:39 schreef Melting het volgende:
[..]
Het gaat niet over de winterspelen?
Ik rekende toch wel op Gangnam Stylequote:Op donderdag 8 februari 2018 20:38 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb 1 Koreaans liedje, maar dat is niet erg gepast...
Pfff...quote:Op donderdag 8 februari 2018 20:41 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik rekende toch wel op Gangnam Style
Ook de verkeerde tijdspanne inderdaad.quote:
Van het album 'In The Dutch Mountains'...quote:Op donderdag 8 februari 2018 20:41 schreef peaceman het volgende:
Prachtig hoor die van The Nits. Kende ik helemaal niet
Hoi Fogelquote:
Nee, ik luister...quote:
Welke vogel komt daar nou ineens aangevlogen.quote:
quote:Op donderdag 8 februari 2018 20:45 schreef MadMaster het volgende:
Gelukkig hebben ze bij de Spelen ook altijd die eeuwige fakkel...
Gister een centimeter of 10 sneeuw gevallen, van mij mag die prut weg.quote:Op donderdag 8 februari 2018 20:46 schreef livelink het volgende:
[..]
Hoi Fogel![]()
Is het bij jou mooi winters? Sneeuw en zo?
Een dagje sneeuw lijkt me wel weer lekker. En dan zonder code rood en zo.quote:Op donderdag 8 februari 2018 20:47 schreef Fogel het volgende:
[..]
Gister een centimeter of 10 sneeuw gevallen, van mij mag die prut weg.
Jij gunt Co dat niet?quote:Op donderdag 8 februari 2018 20:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Een dagje sneeuw lijkt me wel weer lekker. En dan zonder code rood en zo.
Nee, die heeft haar feestje al gehadquote:
Morgenmiddag krijgen we hier sneeuw, schijnt het...quote:Op donderdag 8 februari 2018 20:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Een dagje sneeuw lijkt me wel weer lekker. En dan zonder code rood en zo.
Is in the air?quote:
Geen idee. Kan ik vanaf hier niet zien.quote:
Ik hoor net van MadMaster dat snow is in the airquote:
quote:Op donderdag 8 februari 2018 21:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik hoor net van MadMaster dat snow is in the air
quote:Weerbericht Nederland
Koude nacht, morgen sneeuw
8 feb. 2018, 16:50 uur
Er zijn brede opklaringen en het koelt af naar 0 graden aan zee tot lokaal -6 in het oosten. Morgen trekt een neerslaggebied over het land en daarbij is in de westelijke helft kans op een sneeuwdek van enkele centimeters.
Zaterdag is het vrij zonnig winterweer, maar in de nacht naar zondag en zondag overdag volgt opnieuw winterse neerslag. Daarna zien we de zon weer vaker.
Ik weet niet eens wie er mee doen.quote:Op donderdag 8 februari 2018 21:06 schreef livelink het volgende:
Ik heb net even mijn medaillevoorspellingen ingeleverd voor een pool op mijn werk. En nu maar hopen dat ik de victory ga halen met mijn op niets gebaseerde voorspelling.
Wat kun je winnen? 0 punten net als bij mijn shows?quote:Op donderdag 8 februari 2018 21:06 schreef livelink het volgende:
Ik heb net even mijn medaillevoorspellingen ingeleverd voor een pool op mijn werk. En nu maar hopen dat ik de victory ga behalen met mijn op niets gebaseerde voorspelling.
Nee, nee.quote:Op donderdag 8 februari 2018 21:06 schreef Melting het volgende:
[..]
Wat kun je winnen? 0 punten net als bij mijn shows?
westelijk gedeelte... ik hou hoop voor het oostelijk gedeelte.quote:
quote:Op donderdag 8 februari 2018 21:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, nee.
Ik citeer: voor de nummers 1, 2 en 3 van de uitslag stelt de <werkgever> een leuke prijs beschikbaar.
Maar kan je er brood van kopen?quote:
Dat is wel tof.quote:Op donderdag 8 februari 2018 21:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, nee.
Ik citeer: voor de nummers 1, 2 en 3 van de uitslag stelt de <werkgever> een leuke prijs beschikbaar.
En mijn werkgever heeft ook een vergaderzaal omgetoverd tot televisiekamer met zitzakken en zo. Daar mogen we OS kijken (met toestemming van de leidinggevende, op voorwaarde dat we er wel vrije uren voor opnemen en met een alcoholverbod). Maar toch...quote:
quote:Op donderdag 8 februari 2018 21:11 schreef livelink het volgende:
[..]
En mijn werkgever heeft ook een vergaderzaal omgetoverd tot televisiekamer met zitzakken en zo. Daar mogen we OS kijken (met toestemming van de leidinggevende, op voorwaarde dat we er wel vrije uren voor opnemen en met een alcoholverbod). Maar toch...
Ik zou doorwerken.quote:Op donderdag 8 februari 2018 21:11 schreef livelink het volgende:
[..]
En mijn werkgever heeft ook een vergaderzaal omgetoverd tot televisiekamer met zitzakken en zo. Daar mogen we OS kijken (met toestemming van de leidinggevende, op voorwaarde dat we er wel vrije uren voor opnemen en met een alcoholverbod). Maar toch...
Het spel is op de wagen...quote:Op donderdag 8 februari 2018 21:16 schreef livelink het volgende:
En intussen zitten we al op een eindtijd van 21.30
Blijkbaar. Wist ik ook niet.quote:
Maf ze!quote:Op donderdag 8 februari 2018 21:24 schreef Melting het volgende:
[..]
Blijkbaar. Wist ik ook niet.
Mad... bedankt voor de muziekjes. Ik ga afsluiten.
Wellicht tot morgen allemaal.
En het is ook nog eens een lekker nummerquote:Op donderdag 8 februari 2018 21:24 schreef MadMaster het volgende:
Songs gaan soms over hele andere onderwerpen, maar qua titel kan het prima...
Welterusten Meltingquote:Op donderdag 8 februari 2018 21:24 schreef Melting het volgende:
[..]
Slaap lekker Meltingquote:Op donderdag 8 februari 2018 21:24 schreef Melting het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 8 februari 2018 21:29 schreef livelink het volgende:
MadMaster is gewoon het onvermijdelijke moment dat hij Gangnam Style moet gaan draaien aan het uitstellen.
quote:Op donderdag 8 februari 2018 21:32 schreef livelink het volgende:
[ afbeelding ]
Sorry, dat moest even.
quote:Op donderdag 8 februari 2018 21:32 schreef Diaan73 het volgende:
MadMaster bedankt voor de muziekjes.
Heb nu het instrumentaaltje maar wel bewaard tot het einde als afsluiter...quote:Op donderdag 8 februari 2018 21:37 schreef livelink het volgende:
Grappig, dit is zo bekend, maar nooit geweten wat de artiest en titel was.
Leuk!
Goede afsluiter. Dank je wel voor deze leuke, onverwachte show MadMasterquote:Op donderdag 8 februari 2018 21:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb nu het instrumentaaltje maar wel bewaard tot het einde als afsluiter...
De Europarade...quote:Op donderdag 8 februari 2018 21:38 schreef livelink het volgende:
OK, en voor wie er nog meeleest. Waar was dit ook alweer de eindtune van? Ik weet het dus echt niet.
Jullie dank voor de ideeën, want ik zat even op een dood spoor...quote:Op donderdag 8 februari 2018 21:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Goede afsluiter. Dank je wel voor deze leuke, onverwachte show MadMaster
Jeetje, daar was ik dus echt nooit opgekomen. Dank je wel.quote:
Vanaf 6.31...quote:Op donderdag 8 februari 2018 21:40 schreef livelink het volgende:
[..]
Jeetje, daar was ik dus echt nooit opgekomen. Dank je wel.
quote:
Laatste dagje Melting. Goedemorgen.quote:
quote:Op vrijdag 9 februari 2018 06:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Laatste dagje Melting. Goedemorgen.
Ja, daar heb je ook weer een puntquote:Op vrijdag 9 februari 2018 07:09 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik hoop er nog veel meer mee te mogen maken.
Maar goedemorgen.
quote:Op vrijdag 9 februari 2018 07:39 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
Gisterenavond lekker met de jongste kabouter geknuffeld
ik ben geslaagd en of ik snel wil komen oppassenquote:
Dat heb je best snel gedaanquote:Op vrijdag 9 februari 2018 07:46 schreef just me het volgende:
[..]
ik ben geslaagd en of ik snel wil komen oppassen
quote:
Maandag em dinsdag zijn toch gewoon nationale feestdagen?quote:Op vrijdag 9 februari 2018 07:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, daar heb je ook weer een punt![]()
Maar ik doelde natuurlijk op het carnavalsweekend. Heb je maandag en dinsdag vrij?
en woensdag iets later beginnenquote:Op vrijdag 9 februari 2018 07:59 schreef cafca het volgende:
[..]
Maandag em dinsdag zijn toch gewoon nationale feestdagen?
goedemorgen
![]()
Alleen dinsdagmiddag.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 07:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, daar heb je ook weer een punt![]()
Maar ik doelde natuurlijk op het carnavalsweekend. Heb je maandag en dinsdag vrij?
goedemorgen
![]()
Nee, dank je.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 07:59 schreef cafca het volgende:
[..]
Gelukkig niet. Zou belachelijk zijn.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 07:59 schreef cafca het volgende:
[..]
Er zijn mensen die daar anders over denken.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 08:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Gelukkig niet. Zou belachelijk zijn.
Zoals?quote:Op vrijdag 9 februari 2018 08:50 schreef cafca het volgende:
[..]
Er zijn mensen die daar anders over denken.
Van mij hoeft het ook niet hoor. Maar ik vind het wel jammer dat tradities steeds meer verdwijnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |