Dat gaat nogal snel.quote:Op donderdag 8 februari 2018 19:53 schreef Snowsquall het volgende:
Ze heeft iig meer hersens dan Barbie als je het mij vraagt
Enig idee waar de eerste A in VARA voor staatquote:Op donderdag 8 februari 2018 19:56 schreef TLC het volgende:
Maar de Vara steunt toch wel erg openhartelijk de linkse clubjes in Den Haag.
Denk het niet, de lul. Had d'r lekker over paarden laten praten. Heb niks met die beesten, maar ze is zo'n lekkere flapuit. Huub praatte ook poep.quote:Op donderdag 8 februari 2018 19:57 schreef Van_Poppel het volgende:
Ben wel benieuwd of Matthijs van te voren heeft gevraagd het over dit onderwerp te mogen hebben... het leek nu net alsof hij haar hiermee overviel.
Dit.quote:Op donderdag 8 februari 2018 20:06 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Enig idee waar de eerste A in VARA voor staat
Waar moet Halina Reijn dan terecht?quote:Op donderdag 8 februari 2018 20:09 schreef KingRadler het volgende:
Britt moet een tafeldame worden...
Sowquote:Op vrijdag 9 februari 2018 17:54 schreef Van_Poppel het volgende:
En ook nog Diekstra, Evenblij, Peter R. en Spong in de show
quote:Op vrijdag 9 februari 2018 17:54 schreef Van_Poppel het volgende:
En ook nog Diekstra, Evenblij, Peter R. en Spong in de show
quote:Op vrijdag 9 februari 2018 19:03 schreef Joezi het volgende:
Mixed curling: de mannen gooien en de vrouwen vegen
Zegt die gekke Diekstra
Beroepsquerulant.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 19:04 schreef Joezi het volgende:
Leuk voor Marc-Marie, heerlijke conferencier
quote:Op vrijdag 9 februari 2018 19:05 schreef Martinello het volgende:
Aan tafel twee sportjournalisten die samen 400 kilo wegen.
Tijd voor aanslagen.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 19:06 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik heb zin in curling en skicross.
Gewoon.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 19:06 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Kan mij gestolen worden in ZK.
Liever in Europa
Ja in Limburg ofzo dit weekend.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 19:06 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Kan mij gestolen worden in ZK.
Liever in Europa
Dat is een understatement.quote:
quote:
Eurosport was prima.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 19:11 schreef Postbus100 het volgende:
Hadden we Mart maar als commentator gehad. Dan hadden we tenminste in alle rust kunnen kijken. Man, wat heb ik me geërgerd aan dat vele commentaar vanmiddag. Houd toch even je mond dicht
Vijf continenten.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 19:20 schreef Joezi het volgende:
Waar staan de Olympische ringen eigenlijk voor?!?!
#durftevragen
De vlag is ontworpen door Pierre de Coubertin; het is een witte vlag met daarop het in 1913 door hem ontworpen symbool van vijf in elkaar grijpende ringen van verschillende kleuren (blauw, zwart, rood, geel en groen). Het Internationaal Olympisch Comité beweerde ooit dat iedere kleur gekoppeld is aan een specifiek werelddeel.[1] De Coubertin ontkent dit: ze zijn gekozen omdat elke vlag van een land minstens één van deze zes kleuren (wit inbegrepen) bevat.[2] De vijf ringen symboliseren ook passie, vertrouwen, overwinning, ethiek en sportiviteit.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 19:20 schreef Joezi het volgende:
Waar staan de Olympische ringen eigenlijk voor?!?!
#durftevragen
Daar woont geen hond (en geen mens).quote:
quote:
quote:Op vrijdag 9 februari 2018 19:22 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
De vlag is ontworpen door Pierre de Coubertin; het is een witte vlag met daarop het in 1913 door hem ontworpen symbool van vijf in elkaar grijpende ringen van verschillende kleuren (blauw, zwart, rood, geel en groen). Het Internationaal Olympisch Comité beweerde ooit dat iedere kleur gekoppeld is aan een specifiek werelddeel.[1] De Coubertin ontkent dit: ze zijn gekozen omdat elke vlag van een land minstens één van deze zes kleuren (wit inbegrepen) bevat.[2] De vijf ringen symboliseren ook passie, vertrouwen, overwinning, ethiek en sportiviteit.
Bron: Wikipedia
Ja, ik las het ergens. Nou, wie weetquote:Op vrijdag 9 februari 2018 19:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De player is er deze maand voor 0,99 cent.
Ok.quote:
Ik denk dat het betekent dat je altijd maar rondjes blijft schaatsen, lopen, fietsen etc..quote:
5/10 at bestquote:Op vrijdag 9 februari 2018 19:27 schreef Protoplanet het volgende:
[..]
Is ze hoger dan jouw eigen 7.2/10?
Nu heten ze Mohammed.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 19:30 schreef Postbus100 het volgende:
Wat is er zo bijzonder aan de namen Haydn en Kos?(hoop dat ik de namen goed spel)
quote:Op vrijdag 9 februari 2018 19:30 schreef Postbus100 het volgende:
Wat is er zo bijzonder aan de namen Haydn en Kos?(hoop dat ik de namen goed spel)
Heiden en Koss waren 2 prima schaatsersquote:Op vrijdag 9 februari 2018 19:30 schreef Postbus100 het volgende:
Nu niet meer?quote:
https://en.wikipedia.org/wiki/Eric_Heidenquote:Op vrijdag 9 februari 2018 19:30 schreef Postbus100 het volgende:
Dank, dit moet echt uitgelegd worden voor ons jonge kijkers.quote:
Dat verzin je toch nietquote:
Denk het ook. Wat was er zo legendarisch?quote:Op vrijdag 9 februari 2018 19:32 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dank, dit moet echt uitgelegd worden voor ons jonge kijkers.
Heerlijk mens.quote:Op donderdag 8 februari 2018 20:03 schreef sjappiehunter het volgende:
Britt Dekker is een mooi persoon. Eerlijk, flapuit, niks te verbergen... en een accentje.
Er gebeurt niets als ik op "hier" klik?quote:Op vrijdag 9 februari 2018 19:34 schreef Joezi het volgende:
Je kunt niet 2x dezelfde reactie in een topic posten. Je wordt nu doorgestuurd naar het topic waar je zojuist in hebt gepost. Klik hier als je weinig geduld hebt.
Google Street View?quote:
Je kunt niet 2x klikken in een topic. Je wordt nu doorgestuurd naar het topic waar je zojuist in hebt gepost. Klik hier als je weinig geduld hebt.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 19:34 schreef Dagoduck het volgende:
Je kunt niet 2x dezelfde reactie in een topic posten. Je wordt nu doorgestuurd naar het topic waar je zojuist in hebt gepost. Klik hier als je weinig geduld hebt.
krezip is d00dquote:
Ik heb laatst wat bestandjes gekrezipt.quote:
Heiden won 5 goud op een spelen, Koss was ook vrij goed op schaatsen.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 19:33 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Denk het ook. Wat was er zo legendarisch?
beter dat an gewinwardquote:Op vrijdag 9 februari 2018 19:36 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb laatst wat bestandjes gekrezipt.
Ah, oke, dankquote:Op vrijdag 9 februari 2018 19:36 schreef Felagund het volgende:
[..]
Heiden won 5 goud op een spelen, Koss was ook vrij goed op schaatsen.
De koninklijke Gerard Spongquote:
TumorsLifeMatterquote:
Wat is een ander woord voor een leren string?quote:Op vrijdag 9 februari 2018 19:38 schreef Zipportal het volgende:
Peter moet HolleerderGod nog betalen.
Bi, bifiel, bifi, volgens eigen zeggen.quote:
Is dat niet mega-duidelijk? Ik was verbaasd dat hij niet alleen mannen leuk vindt. Én dat hij al 71 is!quote:
HIJ IS AL 71?quote:Op vrijdag 9 februari 2018 19:44 schreef bloempjuh het volgende:
[..]
Is dat niet mega-duidelijk? Ik was verbaasd dat hij niet alleen mannen leuk vindt. Én dat hij al 71 is!
Rudolf.quote:
En dan nog zin hebben om te neukenquote:Op vrijdag 9 februari 2018 19:44 schreef bloempjuh het volgende:
[..]
Is dat niet mega-duidelijk? Ik was verbaasd dat hij niet alleen mannen leuk vindt. Én dat hij al 71 is!
Crime.quote:
quote:
Dat niet doen...quote:
Tijd voor een bomgordel daar.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 19:51 schreef Klepper272 het volgende:
Hoop dat de regering hier wat aan doet !
Gewoon dit in je hipsterphoon ja toch.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 19:51 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dit is mijn Phone
[ afbeelding ]
MARTGOD.quote:Olympische Spelen dag 4
Wat gaan we lekker op het ijs in Pyeongchang! Afgelopen weekend onder meer goud voor Sven Kramer en Carlijn Achtereekte, vandaag voegde Ireen Wust een gouden plak aan het rijtje toe. Haar tiende olympische medaille alweer. We praten na en kijken naar de wedstrijden van morgen met Erik Dijkstra en Mart Smeets.
quote:Op vrijdag 9 februari 2018 19:52 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Gewoon dit in je hipsterphoon ja toch.
[ afbeelding ]
Wel? Niet geluisterd.quote:
prem bracht bijna nuance aanquote:
Thiery wrijft nu ff in zijn handjesquote:
Nou zeg.quote:Op maandag 12 februari 2018 19:16 schreef Martinello het volgende:
Altijd gevaarlijk die onbetrouwbare Friezen.
Voor eerlijke en oprechte mensen moet je in iig niet in Den Haag zijnquote:
opvallend veel vvd en pvdaquote:Op maandag 12 februari 2018 19:17 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Voor eerlijke en oprechte mensen moet je in iig niet in Den Haag zijn![]()
Wat een walgelijk zootje leugenaars zitten daar...
en dat taaltje!quote:Op maandag 12 februari 2018 19:16 schreef Martinello het volgende:
Altijd gevaarlijk die onbetrouwbare Friezen.
Busje komt zoquote:Op maandag 12 februari 2018 19:19 schreef Martinello het volgende:
Wie wordt de nieuwe minister van BuZa? Fredje Teeven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |