abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_177034924
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2018 13:41 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Die had ik natuurlijk niet gelezen.

Maar nu ik dat wel gedaan heb ben ik eigenlijk nog verbaasder. Alle tijd gaat zogezegd op aan de gevolgen, en daardoor is er geen tijd meer voor de oorzaken.

Misschien eens beginnen met de oorzaken aanpakken ipv symptoombestrijding. Dus misschien wel eens achter de drugsbazen aan gaan, die ook de opdrachten voor de liquidaties geven waar de politie het zo druk mee heeft. Of misschien zouden ze jihadronselaars eens in het gevang moeten zetten ipv ze een baan aan te bieden bij de gemeente.
Hmm, ik denk dat je pas achter de opdrachtgever(s) aan kan gaan, als je weet wie de liquidatie heeft uitgevoerd. Daar valt dus weinig capaciteit te besparen. Een factor die het nog lastiger maakt, is dat grote drugsbazen vaak ook helemaal niet in Nederland wonen.

Dat ze veel tijd kwijt zijn aan onderzoek naar terrorisme en radicalisering verbaast me.. Daar kan ik me niets bij voorstellen.
  donderdag 8 februari 2018 @ 19:31:00 #52
369021 tfors
gaarne wijzigen naar #ANONIEM
pi_177040002
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2018 10:14 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Ik heb hier mijn twijfels over, wiet is in principe legaal, maar er is nog veel criminaliteit vanwege wiet. Veel wietplantages worden opgerold, en ook verdienen genoeg mensen zich een leuke cent bij. Wel denk ik dat het een gedeelte van de oplossing is, sommigen zullen het niet rendabel meer vinden en daarom misschien afhaken waardoor de overlast minder wordt.

Maar ja, dan zoeken ze wel een nieuwe markt om snel geld te verdienen, of denk je dat ze dan opeens wel een fatsoenlijke baan gaan zoeken. ;)
Er is veel minder geld in andere illegale business dan drugs, dus zodra drugs legaal wordt en daar niets meer in te verdienen valt, dan wordt gewoon naar school gaan en carriere maken relatief een stuk aantrekkelijker.

ps en stel je voor hoeveel geld er extra bespaard zou worden aan de misdaadsbestrijding en aan de andere kant binnen gaat komen aan btw en vennootschapsbelasting.. daar kan je heel wat stageplekken van creeeren\
  donderdag 8 februari 2018 @ 19:50:33 #53
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_177040440
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2018 10:14 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Ik heb hier mijn twijfels over, wiet is in principe legaal,
Bullshit.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_177051172
quote:
1s.gif Op donderdag 8 februari 2018 15:17 schreef Physsic het volgende:

[..]

Hmm, ik denk dat je pas achter de opdrachtgever(s) aan kan gaan, als je weet wie de liquidatie heeft uitgevoerd. Daar valt dus weinig capaciteit te besparen. Een factor die het nog lastiger maakt, is dat grote drugsbazen vaak ook helemaal niet in Nederland wonen.

Dat ze veel tijd kwijt zijn aan onderzoek naar terrorisme en radicalisering verbaast me.. Daar kan ik me niets bij voorstellen.
Ik heb niet het idee dat de opdrachtgevers grote onbekenden zijn. Binnen het milieu weet men wel vanuit welke hoek de opdracht komt. De plegers van de liquidaties zijn tamelijk onbelangrijke loopjongens die ook niet veel weten volgens mij.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_177051271
Gister nog wel een kopstuk van de Camorra opgepakt in Amsterdam:

https://www.ad.nl/binnenl(...)-amsterdam~a8172ad3/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')