Heb ik ook gedaan! Roze met wit, staat prachtig! Heb meteen de lente in mijn hoofdquote:Op donderdag 12 januari 2006 23:54 schreef E.T. het volgende:
De tulpen beginnen langzaam weer de winkels in te komen![]()
Komend weekend mezelf maar eens verblijden met een stuk of 50 tulpen
Mwoa, het loopt. Ik ben van de straat. Gisteren en vandaag in totaal 4800 bos gele Yokohama verwerkt. En nog wat roze Christmas Marvel ook. Alles voor dezelfde koper. Er zijn niet zo heel veel gele tulpen aan de klok op dit moment, en de vraag is goed.quote:Op donderdag 12 januari 2006 23:43 schreef Lithion het volgende:
Hoe staat het er nu voor?
Sorry, ik had je vraag niet gezien.quote:Op dinsdag 27 december 2005 23:15 schreef krakkemieke het volgende:
Dwerg, is er tegenwoordig meer vraag naar geurende tulpen? Ik heb persoonlijk liever een bosje wilde tulpen die er niet bijzonder uitzien, dan een kleur die in de mode is?
Tja sommige soorten, zoals Cassini en de eerdergenoemde Apricot Beauty gaan wat sneller hangen dan de meeste andere soorten. Maar zelfs die zouden toch wel een dag of drie zonder problemen overeind moeten blijven. Ik ben bang dat je dan gewoon een slechte bos tulpen hebt gekocht.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 08:51 schreef vriendinnie het volgende:
Dwerg, hoe komt het toch dat tulpen die ik heb staan soms na een dag al gaan hangen en soms anderhalve week prachtig rechtop blijven staan?
Nee, je bent niet gek.quote:Op woensdag 18 januari 2006 02:07 schreef krakkemieke het volgende:
Ik ben vast weer gek.... tulpen die gek uitgroeien op vaas, da's toch een leuk stuk natuur in huis?
Lelies kunnen er ook wat vanquote:Op woensdag 18 januari 2006 12:41 schreef Pietverdriet het volgende:
Over geurende bloemen, hyacinten stinken echt vreselijk.
Ik koop juist altijd veel hyacinten omdat ik ze zo heerlijk vind ruiken! Koop zelfs speciaal een paar voor op mijn nachtkastje, dat de slaapkamer zo lekker ruikt als ik savonds ga slapen.quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:41 schreef Pietverdriet het volgende:
Over geurende bloemen, hyacinten stinken echt vreselijk.
Als je mijn vriendin was zou dat scheidingsgrond voor mij zijn.quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:34 schreef vriendinnie het volgende:
[..]
Ik koop juist altijd veel hyacinten omdat ik ze zo heerlijk vind ruiken! Koop zelfs speciaal een paar voor op mijn nachtkastje, dat de slaapkamer zo lekker ruikt als ik savonds ga slapen.
Dat zou best wel eens kunnen. Mijn vader heeft Sonia geteeld tot 1980 (ongeveer, dat gok ik, ik kan het hem ook niet meer vragenquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:18 schreef krakkemieke het volgende:
Maar volgens mij verdween Sonia zo'n 15 jaar geleden.
غquote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:14 schreef krakkemieke het volgende:
Pietverdriet: geurende bloemen en wierook, dat is voor mij net zo als boter en margarine![]()
Nee, het was eigenlijk bedoelt als een asci roos met een geurtje erboven, maar mislukt helaas./quote:
http://www.komindekas.nl/quote:Op maandag 23 januari 2006 11:28 schreef vriendinnie het volgende:
Is het eigenlijk ook mogelijk om zulke kassen te bezoeken? Lijkt me prachtig om zo'n kas vol met bloemen te zien!
In het weekend van 1 en 2 april is het Kom in de kas, een jaarlijks terugkerend evenement waarbij verschillende bedrijven te bezichtigen zijn. Misschien ook wel in jouw regio.quote:Op maandag 23 januari 2006 11:28 schreef vriendinnie het volgende:
Is het eigenlijk ook mogelijk om zulke kassen te bezoeken? Lijkt me prachtig om zo'n kas vol met bloemen te zien!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |