Dit weekend Sparta met dat aids kunstgras. Kan zomaar een gelijkspelletje worden als we spelen zoals vandaag.quote:
Had het kunnen verwachten inderdaad. Al waren we de eerste helft wel goed. Tegen Sparta dit weekend doe ik t nu al in mm broek. Dit kan niet langer goed blijven gaan op deze manier.quote:Op woensdag 7 februari 2018 20:34 schreef BadderHaring het volgende:
Zit je dan Scarface88, met je goede gevoel. Toch weer gewoon een kustwedstrijd.
Ja. Of niet. Of het wordt afgelast. Of niet. Ofzo.quote:Op woensdag 7 februari 2018 20:29 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Dit weekend Sparta met dat aids kunstgras. Kan zomaar een gelijkspelletje worden als we spelen zoals vandaag.
Lekker boeiend. Elke week 1-0 winnen is kampioen.quote:Op woensdag 7 februari 2018 21:14 schreef Rabieluh het volgende:
Die tweede helft was gewoonweg vervelend.
Nee. Ik heb me kapot zitten ergeren in een ijskoud stadion op een waardeloos tijdstip doordeweeks waarop ik normaal nog met mijn gezin aan de aardappelen met jus zit. Dit was gewoon een verrot vervelende wedstrijd die nergens op leek. Inspiratieloos, statisch, slordig, traag. Een fluitconcert, vooral na die wanprestatie de tweede helft, was op zijn plek geweest.quote:Op woensdag 7 februari 2018 21:15 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Lekker boeiend. Elke week 1-0 winnen is kampioen.
Blijf dan lekker huis. Voor jou vijf anderen.quote:Op woensdag 7 februari 2018 21:28 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Nee. Ik heb me kapot zitten ergeren in een ijskoud stadion op een waardeloos tijdstip doordeweeks waarop ik normaal nog met mijn gezin aan de aardappelen met jus zit. Dit was gewoon een verrot vervelende wedstrijd die nergens op leek. Inspiratieloos, statisch, slordig, traag. Een fluitconcert, vooral na die wanprestatie de tweede helft, was op zijn plek geweest.
Met welk gevoel liepen de supporters het stadion uit? Opgelucht, kwaad, blij?quote:Op woensdag 7 februari 2018 21:28 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Nee. Ik heb me kapot zitten ergeren in een ijskoud stadion op een waardeloos tijdstip doordeweeks waarop ik normaal nog met mijn gezin aan de aardappelen met jus zit. Dit was gewoon een verrot vervelende wedstrijd die nergens op leek. Inspiratieloos, statisch, slordig, traag. Een fluitconcert, vooral na die wanprestatie de tweede helft, was op zijn plek geweest.
Koudquote:Op woensdag 7 februari 2018 21:35 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Met welk gevoel liepen de supporters het stadion uit? Opgelucht, kwaad, blij?
Ik word wel echt moedeloos van mensen die na elke wedstrijd zo met de armen gaan zwaaienquote:Op woensdag 7 februari 2018 21:28 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
De verwarming mag tegenwoordig toch weer aan? Dat scheelt iets.quote:
Op Noord nog niet helaas. Maar gelukkig was er afhelopen weekend 10% korting op een fleecedeken in de fanshop!!quote:Op woensdag 7 februari 2018 21:41 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
De verwarming mag tegenwoordig toch weer aan? Dat scheelt iets.
Bwahahaquote:Op woensdag 7 februari 2018 21:43 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Op Noord nog niet helaas. Maar gelukkig was er afhelopen weekend 10% korting op een fleecedeken in de fanshop!!
Lichtelijk chagrijnig. Ondanks dat het al de zoveelste keer weer is dit seizoen wennen dit soort wanvertoningen nog niet echt.quote:Op woensdag 7 februari 2018 21:35 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Toch jammer dat je van sommigen hier totaal geen kritiek op het vertoonde spel mag hebben en dan aan komen zetten met dit soort dooddoeners.quote:Op woensdag 7 februari 2018 21:34 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Blijf dan lekker huis. Voor jou vijf anderen.
Vrij neutraal, gelaten.quote:Op woensdag 7 februari 2018 21:35 schreef Ciscus het volgende:
[..]
als kampioenenquote:Op woensdag 7 februari 2018 21:35 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Pas op met dot soort teksten.quote:Op woensdag 7 februari 2018 22:44 schreef PSVCL het volgende:
Als ajax alsnog de schaal weet te pakken staan we wel echt goed voor lul
Dan kom ik nooit meer online
Ajax was best okéquote:Op woensdag 7 februari 2018 22:52 schreef nickhguitar het volgende:
Wel fijn om te zien dat wanneer wij kut spelen Ajax ook gewoon heel kut speelt. Wat zeg ik? Die presteren het gewoon om ook nog 2 goals tegen te krijgen tegen fucking Roda JC.
quote:Op woensdag 7 februari 2018 23:00 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
vergeleken met ons was t haast geniaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |