Het zou een groot schandaal zijn als tapia weer speeltquote:Op woensdag 7 februari 2018 14:30 schreef Slobeend het volgende:
“De kans dat Eric Botteghin en Jan-Arie van Heijden donderdag hun rentree in de basiself van Feyenoord maken, is aanwezig.“
quote:Op woensdag 7 februari 2018 14:30 schreef Slobeend het volgende:
“De kans dat Eric Botteghin en Jan-Arie van Heijden donderdag hun rentree in de basiself van Feyenoord maken, is aanwezig.“
Aan het middenveld gaat natuurlijk niets veranderen, dus we zullen wel weer veel te weinig creërenquote:"Als je kijkt naar de manier waarop we de goal tegenkrijgen tegen VVV, dan zie je dat we niet goed staan. Als het moment daar is dat ik vind dat we het elftal moeten veranderen, zal ik dat doen", zei Van Bronckhorst vrijdag op de persconferentie in aanloop naar het thuisduel met FC Groningen van donderdag.
"Ik zoek altijd naar de balans, wanneer spelers klaar zijn om te wisselen. In die fase zit ik nu. Met de spelers die zondag niet hebben gespeeld, hebben we scherp getraind. Voor morgen zijn de spelers die terugkeren een optie."
Doe middenveld maar een keer Tapia Amrabat en Hanson idd.quote:Op woensdag 7 februari 2018 14:59 schreef hhh38 het volgende:
[..]
[..]
Aan het middenveld gaat natuurlijk niets veranderen, dus we zullen wel weer veel te weinig creëren
Waarom zou je KEA daar weghalen?quote:Op woensdag 7 februari 2018 15:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Doe middenveld maar een keer Tapia Amrabat en Hanson idd.
El Ahmadi is nog steeds erg belangrijk en 3 nieuwe spelers tegelijk introduceren gaat toch nooit werken, maar ik zou eens beginnen met Tapia ipv Toornstra of Vilhena.quote:Op woensdag 7 februari 2018 15:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Doe middenveld maar een keer Tapia Amrabat en Hanson idd.
Omdat twee van onze beste wedstrijden gespeeld werden in Europa terwijl kea geblesseerd/geschorst wasquote:
Ik denk dat je de inbreng van KEA een beetje onderschat en de instelling van City en Napoli in die wedstrijden een beetje overschat.quote:Op woensdag 7 februari 2018 15:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Omdat twee van onze beste wedstrijden gespeeld werden in Europa terwijl kea geblesseerd/geschorst was
Tegen city ging toen alles goed tot de bal bij Boetius kwam.
Het oogte toen een stuk minder Stroperig toen allemaal.
Maar vond Amrabat en Vilhena toen wel sneller de weg naar voren vinden .quote:Op woensdag 7 februari 2018 15:18 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik denk dat je de inbreng van KEA een beetje onderschat en de instelling van City en Napoli in die wedstrijden een beetje overschat.
Ik dacht het wel ja, kan geen andere middenvelder bedenken die Gio heeft opgesteld...quote:Op woensdag 7 februari 2018 15:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Maar vond Amrabat en Vilhena toen wel sneller de weg naar voren vinden .
Wie was die derde middenvelder toen Toornstra?
Krijgt zelfs nooit een invalbeurt, dus die gaan we niet zien dit seizoen. Ik snap het niet waarom verhuur je zo'n jongen dan niet aan Sparta o.i.d.quote:Op woensdag 7 februari 2018 15:19 schreef Typisch het volgende:
Zou idd Hansson ook wel weer eens willen zien, leuk ventje leek dat
Omdat je ook selectievulling moet hebben.quote:Op woensdag 7 februari 2018 16:11 schreef satecl het volgende:
[..]
Krijgt zelfs nooit een invalbeurt, dus die gaan we niet zien dit seizoen. Ik snap het niet waarom verhuur je zo'n jongen dan niet aan Sparta o.i.d.
Op naar het Botteghintopic!!!quote:Op woensdag 7 februari 2018 14:30 schreef Slobeend het volgende:
Hansson zit tegenwoordig niet eens meer op de bank!!quote:Op woensdag 7 februari 2018 16:11 schreef satecl het volgende:
[..]
Krijgt zelfs nooit een invalbeurt, dus die gaan we niet zien dit seizoen. Ik snap het niet waarom verhuur je zo'n jongen dan niet aan Sparta o.i.d.
Zo goed zijn die twee niet geef hem dan een kans.quote:Op woensdag 7 februari 2018 16:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
Omdat je ook selectievulling moet hebben.Als Toornstra en een Vilhena geblesseerd zijn moeten er ook nog middenvelders op de bank zitten.
Lullig voor die jongen, maar dat is het denk ik.
quote:Op dinsdag 6 februari 2018 01:28 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Volgens mij is het tijd om te gaan slapen, ze hebben met 5-0 verloren
Lijkt me ook geen slechte plek voor hem, maar op de een of andere manier lijkt Gio maar niet in te zien dat Toornstra, op zijn zachtst gezegd, helemaal niet zo lekker speelt dit seizoen...quote:Op donderdag 8 februari 2018 08:45 schreef Vasion het volgende:
Kan Larsson niet op het middenveld? Aan de zijkant vind ik hem zo traag en misschien komt er wat creativiteit los, waarom niet?
Vilhena en el Ahmadi moeten dan lekker in positie blijven is alleen maar beter voor het team.quote:Op donderdag 8 februari 2018 09:43 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Lijkt me ook geen slechte plek voor hem, maar op de een of andere manier lijkt Gio maar niet in te zien dat Toornstra, op zijn zachtst gezegd, helemaal niet zo lekker speelt dit seizoen...
Zodra Van Persie fit genoeg is voor een basisplek zal Toornstra er misschien wel uit gaan. Dan heb je met Larssson - RVP- Jorgenson - Berghuis best wel een voorhoede waarbij er redelijk veel positiewisselingen kunnen plaatsvinden (kunnen allemaal wel uitzakken naar 10, RVP/Jorgenson kunnen ook wel eens uitzakken naar links).
Moet je alleen zorgen dat je middenveld niet overlopen wordt zonder afhankelijk te zijn van arbeid van die 10-positie.
Ja eens. Laat hem maar cashen nog een keertje in de zandbak of anders naar Twente.quote:Op donderdag 8 februari 2018 09:58 schreef Vasion het volgende:
Afscheid nemen van KAE komende zomer, wie eens?
Karim Ahmadi El?quote:Op donderdag 8 februari 2018 09:58 schreef Vasion het volgende:
Waarom zou je? Als er een bod komt, kan ie weg maar als je een vervanger haalt, is het geen straf om em oo de bank te hebben lijkt mequote:Op donderdag 8 februari 2018 09:58 schreef Vasion het volgende:
Er hoeft van mij maar 1 speler te vertrekken na dit seizoen en dat is Toornstraquote:Op donderdag 8 februari 2018 09:58 schreef Vasion het volgende:
Ja joh. Miljoenen voor betaald en na 1 seizoen wegquote:Op donderdag 8 februari 2018 12:02 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Er hoeft van mij maar 1 speler te vertrekken na dit seizoen en dat is Toornstra
Deze kneus nog een jaar bij feyenoord>? Dan spring ik echt van het dak.
Verder mogen wat mij betreft ook Larson en Tapia na dit seizoen vertrekken.
Toornstra inderdaad wegdoen. Met een beetje mazzel speelt Tapia een dijk van een WK (op zijn natuurlijke positie) en dan kunnen we er ook flink wat miljoenen voor vangen.quote:Op donderdag 8 februari 2018 12:02 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Er hoeft van mij maar 1 speler te vertrekken na dit seizoen en dat is Toornstra
Deze kneus nog een jaar bij feyenoord>? Dan spring ik echt van het dak.
Verder mogen wat mij betreft ook Larson en Tapia na dit seizoen vertrekken.
Hoezo halen, we hebben een Peruaans international die prima op die plek kan spelen.quote:Op donderdag 8 februari 2018 10:28 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Waarom zou je? Als er een bod komt, kan ie weg maar als je een vervanger haalt, is het geen straf om em oo de bank te hebben lijkt me
We zitten allemaal wel te schelden op Tapia, maar die Frenk de Jong maakt net zo veel rare blunders, het verschil is dat er bij hun wel scorend vermogen genoeg is.quote:Op donderdag 8 februari 2018 12:13 schreef avotar het volgende:
[..]
Hoezo halen, we hebben een Peruaans international die prima op die plek kan spelen.
Hoewel die vast weg zal zijn na het spelen van een briljant WK.
Hopen dat laatstgenoemde zijn befaamde schaar er weer eens uit gooit.quote:Op donderdag 8 februari 2018 13:14 schreef ThePlaneteer het volgende:
Vanavond met van Beek en van der Heijden centraal? Brr
En Botteghin dan? Herstel dan lekker het oude centrum, die Van Beek vind ik ook niks.quote:Op donderdag 8 februari 2018 13:30 schreef BB-King het volgende:
[..]
Hopen dat laatstgenoemde zijn befaamde schaar er weer eens uit gooit.
En dan daarna weer zeuren dat Gio altijd terugvalt op oudgedienden zeker.quote:Op donderdag 8 februari 2018 14:41 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
En Botteghin dan? Herstel dan lekker het oude centrum, die Van Beek vind ik ook niks.
quote:Op donderdag 8 februari 2018 12:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja joh. Miljoenen voor betaald en na 1 seizoen weglekker Klaas
geen interreseert me geen kut wat er voor betaald isquote:Op donderdag 8 februari 2018 12:06 schreef fetX het volgende:
[..]
Toornstra inderdaad wegdoen. Met een beetje mazzel speelt Tapia een dijk van een WK (op zijn natuurlijke positie) en dan kunnen we er ook flink wat miljoenen voor vangen.
Larsson houden.
botteghin van beek lijkt mij gewoon een goed duoquote:Op donderdag 8 februari 2018 14:41 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
En Botteghin dan? Herstel dan lekker het oude centrum, die Van Beek vind ik ook niks.
Nee Botteghin is gewoon beter dan Van Beek, die Van Beek zie ik net zo veel rare dingen als Tapia, met het verschil dat Van Beek ook niet kan voetballen.quote:Op donderdag 8 februari 2018 14:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
En dan daarna weer zeuren dat Gio altijd terugvalt op oudgedienden zeker.
Voorspelbaargenot
Van Beek heeft ooit gedatet met mijn ex-middelbare school vriendinnetje, dus van mij mag hij ook uit de basis hoor. Vuile schoft.quote:Op donderdag 8 februari 2018 14:45 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Nee Botteghin is gewoon beter dan Van Beek, die Van Beek zie ik net zo veel rare dingen als Tapia, met het verschil dat Van Beek ook niet kan voetballen.
Dan heeft dat vriendinnetje weinig smaak of valt ze op gebochelde lelijkerds?quote:Op donderdag 8 februari 2018 14:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
Van Beek heeft ooit gedatet met mijn ex-middelbare school vriendinnetje, dus van mij mag hij ook uit de basis hoor. Vuile schoft.
Die kunnen allebei totaal niet voetballen. Van Beek kan eigenlijk ook niet echt verdedigen, alleen koppen en crosspasses geven.quote:Op donderdag 8 februari 2018 14:45 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
botteghin van beek lijkt mij gewoon een goed duo
Oei dat is verre van zeker.quote:Op donderdag 8 februari 2018 13:14 schreef ThePlaneteer het volgende:
Vanavond met van Beek en van der Heijden centraal? Brr
kwakkelend feyenoordquote:Groningen lijkt ideale opponent voor kwakkelend Feyenoord
ad.nl
Schei uit, dan heb je 2 houthakkersquote:Op donderdag 8 februari 2018 14:45 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
botteghin van beek lijkt mij gewoon een goed duo
Sowwwwwwwquote:Op donderdag 8 februari 2018 14:47 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Dan heeft dat vriendinnetje weinig smaak of valt ze op gebochelde lelijkerds?
Ja en dan zondag weer een nederlaag.quote:Op donderdag 8 februari 2018 14:57 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
kwakkelend feyenoord![]()
Feyenoord speelt al jaren op kunstgras slecht
ik denk dat het vanavond gewoon 5-0 ofzo gaat worden
Ik denk het ook, eeuwig zonde. Wat mij betreft veel meer potentie dan zo’n Ayoub.quote:Op donderdag 8 februari 2018 15:10 schreef Slobeend het volgende:
Rip Tapia. Einde verhaal ben ik bang, want op het middenveld krijgt hij geen kans van Gio.
Eens. Snap ook niet dat hij niet de kans krijgt op het middenveld.quote:Op donderdag 8 februari 2018 15:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk het ook, eeuwig zonde. Wat mij betreft veel meer potentie dan zo’n Ayoub.
Nouja hij heeft er wel eens gespeeld en toen was het ook wel matig. Maar als 6 zou ik hem wel eens wat potjes achter elkaar willen zien, bij Peru doet hij het daar uitstekend. En wat meer de oplossing naar voren zoals een Clasie dat ook kon en El Ahmadi niet (al heeft die weer andere kwaliteiten)quote:Op donderdag 8 februari 2018 15:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Eens. Snap ook niet dat hij niet de kans krijgt op het middenveld.
Waarom Malacia danquote:Op donderdag 8 februari 2018 15:08 schreef Caland het volgende:
Als de voortekenen vanuit de Kuip niet bedriegen twee wijzigingen vanavond bij Feyenoord: Tapia out, Van der Heijden in. Haps in, Malacia out. #feygro
Klopt, maar wat je zegt; geen wedstrijden achter elkaar.quote:Op donderdag 8 februari 2018 15:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja hij heeft er wel eens gespeeld en toen was het ook wel matig. Maar als 6 zou ik hem wel eens wat potjes achter elkaar willen zien, bij Peru doet hij het daar uitstekend. En wat meer de oplossing naar voren zoals een Clasie dat ook kon en El Ahmadi niet (al heeft die weer andere kwaliteiten)
Ik denk juist dat Haps wel degelijk beter is en dat Malacia een tikkeltje wordt overschat. Al heeft hij het natuurlijk wel prima gedaan, zeker gezien zijn leeftijd. Toch vond ik het de laatste paar wedstrijden wel wat minder worden.quote:Op donderdag 8 februari 2018 15:16 schreef klaasweetalles het volgende:
Dat van Malacia gaat echt een supporters dingetje worden in de kuip
dat wordt echt door gio onderschat...
Die haps is echt niet beter dan Malacia
Haps mist het overzicht dat Malacia wel heeft
Dat is inderdaad jammer. Al speelt hij wel veel in 1 tempo voor een middenvelder bij ons. Maar hij heeft wel aangetoond, op een oneigenlijke positie voor hem, dat hij kan voetballen. Heeft korte draai en passeert makkelijk en heeft ook nog een goede pass in de benen.quote:Op donderdag 8 februari 2018 15:10 schreef Slobeend het volgende:
Rip Tapia. Einde verhaal ben ik bang, want op het middenveld krijgt hij geen kans van Gio.
Dat je hem koopt terwijl je Malacia in je opleiding hebt zitten ook.quote:Op donderdag 8 februari 2018 15:29 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Haps banken is kapitaalvernietiging denk ik?
Nee Malacia banken is grote kapitaalvernietigingquote:Op donderdag 8 februari 2018 15:29 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Haps banken is kapitaalvernietiging denk ik?
Ja denk dat Malacia voor iedereen een relevatie was uiteraard.quote:Op donderdag 8 februari 2018 15:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat je hem koopt terwijl je Malacia in je opleiding hebt zitten ook.
Nu ben je Malacia deze zomer kwijt voor een fooi of volgend seizoen zelfs gratis als ze niet snel een contract aanbieden.
Boekhoudkundig werkt het natuurlijk wat anders.quote:Op donderdag 8 februari 2018 15:31 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Nee Malacia banken is grote kapitaalvernietiging
Vorige week tijdens het bekerduel zaten al een hoop topclubs uit het buitenland voor malacia
Ik zie Haps geen grote transfer maken maar Malacia wel als hij in de basis blijft....
ga naar de crypto topic gekquote:Op donderdag 8 februari 2018 15:31 schreef Typisch het volgende:
Haps is op dit moment een betere speler dan Malacia.
Natuurlijk, lekker met een 18 jarige back het seizoen in gaan zonder dat er nog iets achter zit van enig niveau.quote:Op donderdag 8 februari 2018 15:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat je hem koopt terwijl je Malacia in je opleiding hebt zitten ook.
Nu ben je Malacia deze zomer kwijt voor een fooi of volgend seizoen zelfs gratis als ze niet snel een contract aanbieden.
Valt ook wel mee.quote:Op donderdag 8 februari 2018 15:31 schreef Typisch het volgende:
Haps is op dit moment een betere speler dan Malacia.
Je kan toch ook een kopen die niet gelijk zes miljoen kost.quote:Op donderdag 8 februari 2018 15:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
Natuurlijk, lekker met een 18 jarige back het seizoen in gaan zonder dat er nog iets achter zit van enig niveau.
op de plek van toornstra zou hij een kans moeten krijgenquote:Op donderdag 8 februari 2018 15:34 schreef Maastoren het volgende:
Op basis waarvan krijgt Vilhena de voorkeur boven Tapia op het middenveld? Buiten het feit dat Vilhena een vriendje van Gio is natuurlijk. Tapia hoort een kans op het middenveld te krijgen..
Omdat Vilhena dit seizoen als enige middenvelder scoort. Misschien.quote:Op donderdag 8 februari 2018 15:34 schreef Maastoren het volgende:
Op basis waarvan krijgt Vilhena de voorkeur boven Tapia op het middenveld? Buiten het feit dat Vilhena een vriendje van Gio is natuurlijk. Tapia hoort een kans op het middenveld te krijgen..
Toornstra heeft nog enige diepgang. En Toornstra kan heel veel en dom rennen. Dat is eigenlijk het enige. In balbezit lijkt Toornstra familie van Lexie Immers.quote:Op donderdag 8 februari 2018 15:35 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
op de plek van toornstra zou hij een kans moeten krijgen
als linksbenige speler zou tapia zich belachelijk maken
tapia zou het beter doen dan toornstra want slechter doen dan toornstra is gewoon niet mogelijk
Dan zit je met een 2e Nelomquote:Op donderdag 8 februari 2018 15:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Je kan toch ook een kopen die niet gelijk zes miljoen kost.
Maar verder voegt hij weinig tot niets toe aan dit Feyenoord op het middenveld. Als een paar goals en een enkele assist genoeg zijn voor een garantie op een basisplaats dan leggen ze de lat wel erg laag.quote:Op donderdag 8 februari 2018 15:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
Omdat Vilhena dit seizoen als enige middenvelder scoort. Misschien.
6 kools 1 assists in de competitie.
Ik vind dat wel een sterk argument, zeker als je verder niet (veel) onderdoet voor de concurrentie.quote:Op donderdag 8 februari 2018 15:37 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Maar verder voegt hij weinig tot niets toe aan dit Feyenoord op het middenveld. Als een paar goals en een enkele assist genoeg zijn voor een garantie op een basisplaats dan leggen ze de lat wel erg laag.
lex immers is echt 3 klasse beter dan toornstraquote:Op donderdag 8 februari 2018 15:36 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Toornstra heeft nog enige diepgang. En Toornstra kan heel veel en dom rennen. Dat is eigenlijk het enige. In balbezit lijkt Toornstra familie van Lexie Immers.
Iets zegt me dat jij geen grote fan van onze Jens bent....quote:Op donderdag 8 februari 2018 15:39 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
lex immers is echt 3 klasse beter dan toornstra
een ding wat lexie nooit doet op het veld is zich verschuilen.....
toonstra heeft een draaicirkel van een nijlpaard....
het is echt ongelofelijk dat hij maar opgesteld blijft worden
als er 1 speler is bij feyenoord die totaal niet bij ploegen psv of ajax op het veld zou kunnen staan dan is het wel toornstra.....
iets zegt me dat jij je nog heel zacht uitdrukt ......quote:Op donderdag 8 februari 2018 15:41 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
Iets zegt me dat jij geen grote fan van onze Jens bent....
Je zou het zo maar over Berghuis kunnen hebben in deze postquote:Op donderdag 8 februari 2018 15:42 schreef hhh38 het volgende:
Vilhena is inderdaad wel een aardige doelpuntenmaker. Maar het weegt niet op tegen de hoeveelheid balverlies en kansen die hij verpest met z'n waardeloze gedribbel. Hij is gelukkig wel gestopt met die kansloze afstandsschoten.
quote:Op donderdag 8 februari 2018 15:43 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je zou het zo maar over Berghuis kunnen hebben in deze post.
Al dat gepuzzel en gedoe. Laten we Gio niet onderschatten in deze. Hij mist gewoon kwaliteit op het middenveld om wat creativiteit toe te passen en in deze fase met dit aantal punten is de motivatie moeilijk hoog te houden. Afgelopen zomer had je gewoon een type Ramselaar of Maher moeten halen.quote:Op donderdag 8 februari 2018 18:47 schreef Duveldrinker het volgende:
Immers beter dan Toornstra ? Lees ik dit goed?
Toornstra moet lekker defensief spelen het is meer een 8 dan een 10. Type Vilhena is hij. En dan vind ik Vilhena beter omdat hij een linkspoot is.
Ik denk zelf dat Vilhena, Amrabat een prima blok is op het middenveld. Dan kun je best met een zeer aanvallende 10 spelen zoals Van Persie of Hansson.
Waarom logisch? Je staat een straatlengte achter en wilt een punt pakken ?quote:Op donderdag 8 februari 2018 18:56 schreef Vasion het volgende:
Overigens vond ik de uitleg van Gio over die wissel van Jorgensen tegen VVV best goed eigenlijk. Maarja de media hypt weer lekker door hierover en we volgen allemaal omdat er verloren is.
Een type Ramselaar?quote:Op donderdag 8 februari 2018 18:55 schreef Vasion het volgende:
[..]
Al dat gepuzzel en gedoe. Laten we Gio niet onderschatten in deze. Hij mist gewoon kwaliteit op het middenveld om wat creativiteit toe te passen en in deze fase met dit aantal punten is de motivatie moeilijk hoog te houden. Afgelopen zomer had je gewoon een type Ramselaar of Maher moeten halen.
Nou goed, als Jorgensen niet in de wedstrijd zit en als trainer beoordeel jij dat Van Persie iets kan brengen, dan doe je dat. Het pakt nu verkeerd uit, maar blik eens terug op de momenten dat wissels van Gio wél goed hebben uitgepakt. Daarom om na 1 wissel al conclusies te trekken over zijn wisselbeleid, vind ik wel overdreven. Neemt niet weg dat Gio matig heeft gepresteerd dit seizoen, dat verdedig ik hier zeker niet.quote:Op donderdag 8 februari 2018 18:57 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Waarom logisch? Je staat een straatlengte achter en wilt een punt pakken ?
Ah. Doe mij dan maar een type Iscoquote:Op donderdag 8 februari 2018 19:04 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ja weet ik het, gewoon creatieve speler.
Ja leuk, je snapt m'n punt toch welquote:Op donderdag 8 februari 2018 19:05 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Ah. Doe mij dan maar een type Isco
Frontpagehumorquote:Op donderdag 8 februari 2018 19:07 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ja leuk, je snapt m'n punt toch wel
En voor een Isco moet je maar naar de Iscoman
Tuurlijk johquote:Op donderdag 8 februari 2018 19:07 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ja leuk, je snapt m'n punt toch wel
En voor een Isco moet je maar naar de Iscoman
Die kan toch eigenlijk alleen in plaats van KEA?quote:Op donderdag 8 februari 2018 15:34 schreef Maastoren het volgende:
Karim Ehmadi Al? Wat zeg jij nou?quote:Op donderdag 8 februari 2018 19:11 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Die kan toch eigenlijk alleen in plaats van KEA?
3-1 ofzo. Zullen wel winnen. En dan is alles weer hosanna.quote:Op donderdag 8 februari 2018 19:14 schreef Iwanius het volgende:
Maar goed, wat verwachten jullie vanavond? Magere overwinning of een zepert aangezien men bij de stadionclub eigenlijk alles nu op de beker gooit n de reguliere competitie laat voor watie is.
Verwachting: KNVB bekerwinst en niets in Amsterdam.quote:Op donderdag 8 februari 2018 19:14 schreef Iwanius het volgende:
Maar goed, wat verwachten jullie vanavond? Magere overwinning of een zepert aangezien men bij de stadionclub eigenlijk alles nu op de beker gooit n de reguliere competitie laat voor watie is.
Zn uitleg logisch? Zn voorbeelden waren alleen wisselen in hetzelfde systeem. Je speelt gvd tegen de promovendus!! Met st juste en vbeek achterin had je genoeg snelheid gehad om in zo'n situatie 1 op 1 te spelen. Zeker als je met blessuretujd nog maar 10min te spelen hebt.quote:Op donderdag 8 februari 2018 18:56 schreef Vasion het volgende:
Overigens vond ik de uitleg van Gio over die wissel van Jorgensen tegen VVV best goed eigenlijk. Maarja de media hypt weer lekker door hierover en we volgen allemaal omdat er verloren is.
Een uitleg kan best logisch zijn ook al ben je het er niet mee eens.quote:Op donderdag 8 februari 2018 19:38 schreef jsuijker het volgende:
[..]
Zn uitleg logisch? Zn voorbeelden waren alleen wisselen in hetzelfde systeem. Je speelt gvd tegen de promovendus!! Met st juste en vbeek achterin had je genoeg snelheid gehad om in zo'n situatie 1 op 1 te spelen. Zeker als je met blessuretujd nog maar 10min te spelen hebt.
Je had prima 343/334 kunnen gaan spelen. Met vpersie of jorgenson als een verkapte 10 zoals in tomasson zn tijd
quote:
Tweet is al wegquote:Op donderdag 8 februari 2018 19:42 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Nu even wachten op politiek correct Nederland om hier over te gaan janken
Dat is meer omdat sfeergroepen het meestal niet zo kunnen waarderen dat dit uitlektquote:
Haha dit ja, en dan niet weten dat het gewoon een zin uit een lied is van Feyenoordquote:Op donderdag 8 februari 2018 19:42 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Nu even wachten op politiek correct Nederland om hier over te gaan janken
Het kan me niet zoveel schelen. Ik voorspel slecht voetbal en een kleine overwinning voor Feyenoord.quote:Op donderdag 8 februari 2018 19:14 schreef Iwanius het volgende:
Oh, ik dacht dat het een oud doekje was.quote:Op donderdag 8 februari 2018 19:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is meer omdat sfeergroepen het meestal niet zo kunnen waarderen dat dit uitlekt
Te laat
Haps is toch niet minder dan Malaciaquote:Op donderdag 8 februari 2018 20:03 schreef klaasweetalles het volgende:
gvd weer naar die toornstra kijken
jezus
ben benieuwd hoe die haps gaat kutten vanavond
jawel is die welquote:Op donderdag 8 februari 2018 20:04 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Haps is toch niet minder dan Malacia
quote:
Fox wil gewoon een relletje waarbij vooral hun logo veel in beeld is.quote:Op donderdag 8 februari 2018 20:06 schreef klaasweetalles het volgende:
door wie is dat spanddoek opgehangen? en waarom maakt die fox zich daar zo druk om.....
en bilal.quote:Op donderdag 8 februari 2018 20:11 schreef Scrummie het volgende:
Ik gok op een snelle 1-0. Moeite met de 2-0 maken, die vlak na rust ofzo er alsnog intikken, waarna het oogaids tot minuut 80 is, want dan komt Van Persie
Even goed als Boetius man, die bakte er vorige wedstrijd zo weinig van, om te jankenquote:
En dan stopt ie ermeequote:Op donderdag 8 februari 2018 21:10 schreef Adames het volgende:
[..]
aan het eind van het seizoen is die veteraan fit
Ik onderschrijf deze postquote:Op donderdag 8 februari 2018 21:11 schreef Caland het volgende:
Na die invalbeurt van Boetius afgelopen zondag had je eigenlijk zijn contract moeten ontbinden
Bilal gaat vrijwel gelijk ook zo de fout inquote:Op donderdag 8 februari 2018 21:11 schreef Caland het volgende:
Na die invalbeurt van Boetius afgelopen zondag had je eigenlijk zijn contract moeten ontbinden
Ik heb zelfs Bilal nog niet zó slecht zien spelen als die invalbeurt van Boetius van de wekquote:Op donderdag 8 februari 2018 21:18 schreef TC03 het volgende:
Bilal is echt zo'n speler waarvan ik gewoon niet kan geloven dat hij nog steeds kansen krijgt.
ik schenk een whiskytje inquote:Op donderdag 8 februari 2018 21:28 schreef Duveldrinker het volgende:
Zou bijna een lijntje gaan snuiven van dit voetbal. Beetje warm worden
Hier maar flesje bier opengetrokken, misschien als ik snel drink word de 2e helft wel leukquote:
geen idee, heb het gekregen en het zit nu in zo'n kekke glazen karafquote:Op donderdag 8 februari 2018 21:32 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Lekker , de nieuwe fles van Scar Vikings?
Ah mooi, mooie whisky Highland Park. Beter dan dit kut voetbalquote:Op donderdag 8 februari 2018 21:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
geen idee, heb het gekregen en het zit nu in zo'n kekke glazen karaf
Daar doe je Cambuur tekort meequote:Op donderdag 8 februari 2018 21:31 schreef Typisch het volgende:
als je de shirtjes vervangt voor die van Cambuur en Dordrecht is er niemand die er gek van op kijkt
wat een knakenpot weer zeg
nondeju
ja, het is niet veelquote:Op donderdag 8 februari 2018 21:33 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Ah mooi, mooie whisky Highland Park. Beter dan dit kut voetbal
Even darts kijken nuquote:Op donderdag 8 februari 2018 21:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
ja, het is niet veel
een beetje oogaids krijg je er wel van
iK denk dat gio zo langzamerhand met 11 verdedigend ingestelde spelers wil gaan voetballen....quote:Op donderdag 8 februari 2018 21:22 schreef Caland het volgende:
Zou Gio weten dat je al tijdenlang veel te weinig kansen creëert
Winne zonder strijdquote:Op donderdag 8 februari 2018 21:39 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
wat een saaie pot zeg winnen winne WINNEN
ik denk dat er teveel strijd is en te weinig echte voetballers....quote:
Verrassendquote:Op donderdag 8 februari 2018 21:47 schreef Irritatie100 het volgende:
Vermeer heeft overigens gedebuteerd met een blunder.
De griep heerst eah, dus zal niet zo lang durenquote:
Zou me niets verbazen. Afgelopen week roerde het uitpubliek zich al na die schandalige wissel. Nu weer Bilal en een zaadpot eerste klas tegen een intens zwak Groningen.quote:
Ja, maar witte zakdoekjesquote:Op donderdag 8 februari 2018 21:54 schreef fetX het volgende:
[..]
Zou me niets verbazen. Afgelopen week roerde het uitpubliek zich al na die schandalige wissel. Nu weer Bilal en een zaadpot eerste klas tegen een intens zwak Groningen.
Gio rot op is voldoende toch ?quote:Op donderdag 8 februari 2018 21:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, maar witte zakdoekjes :’). Doe normaal.
Dat is toch overal zo?quote:Op donderdag 8 februari 2018 21:55 schreef RavenArtus het volgende:
Heel dat publiek wil meteen een penalty als er een gaat liggen
Ook al gaat hij liggen door totaal niets , dan wordt de kuip altijd helemaal gek en wil een penalty.quote:
Nou meid, het is watquote:Op donderdag 8 februari 2018 21:57 schreef RavenArtus het volgende:
[..]
Ook al gaat hij liggen door totaal niets , dan wordt de kuip altijd helemaal gek en wil een penalty.
Hij speelt daar mee met de g selectiequote:Op donderdag 8 februari 2018 21:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
Mag hij wel eens mee met Turkije 1?
Hahahquote:Op donderdag 8 februari 2018 22:00 schreef klaasweetalles het volgende:
het enige wat die kut toornstra kan
de bal per ongeluk voor zijn voeten en schieten....voor de rest waardeloos
Ik zeg toch ook niet dat ik dat vind dat dat moetquote:Op donderdag 8 februari 2018 21:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, maar witte zakdoekjes. Doe normaal.
Als hij zo elke week een doelpunt maakt hoor je mij daar niet over klagen hoorquote:Op donderdag 8 februari 2018 22:00 schreef klaasweetalles het volgende:
Misschien moet je eens naar De Kuip, kun je hem in het echt zien. Oh nee wacht, Barendrecht ligt natuurlijk in Limburg veuuulste weg ver.quote:Op donderdag 8 februari 2018 22:00 schreef klaasweetalles het volgende:
Ow dan woont Klaas vlakbij bij mij :-Dquote:Op donderdag 8 februari 2018 22:02 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Misschien moet je eens naar De Kuip, kun je hem in het echt zien. Oh nee wacht, Barendrecht ligt natuurlijk in Limburg veuuulste weg ver.
Woon jij vlakbij een tbs kliniek?quote:Op donderdag 8 februari 2018 22:04 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Ow dan woont Klaas vlakbij bij mij :-D
Kijverlanden ? Nee daar woon ik in niet vlakbij.quote:Op donderdag 8 februari 2018 22:06 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Woon jij vlakbij een tbs kliniek?
Die blogger toch?quote:Op donderdag 8 februari 2018 22:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
Och die gefrustreerde mongool komt er in bij hun lachen.
Vreselijk inderdaad. Publiek dat cynisch Jorgensen scandeerd. Gio wordt echt beschermd door het publiek. Elk ander was al lang openlijk voor rotte vis uitgemaakt.quote:Op donderdag 8 februari 2018 22:11 schreef Qarrad het volgende:
Vilhena kun je echt het Pieter Post-deuntje weer onder zetten hoor![]()
Niet dat de rest sprankelt, maar nog steeds...
Gek he op donderdagavondquote:
nog een paar minuten wachten, het is nog veel te vroegquote:
Waarschijnlijk alleen als je een kaartje kan winnen bij de aanschaf van een danoontje.quote:Op donderdag 8 februari 2018 22:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ga jij eigenlijk altijd naar alle wedstrijden van PSV?
ga niet naar dat schijtbakkenvoetbal kijkenquote:Op donderdag 8 februari 2018 22:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ga jij eigenlijk altijd naar alle wedstrijden van PSV?
Ja, probeer jezelf er maar makkelijk vanaf te maken.quote:Op donderdag 8 februari 2018 22:21 schreef PSVCL het volgende:
[..]
ga niet naar dat schijtbakkenvoetbal kijken
je kan nie ontkennen dat psv als enige in NL altijd vol zitquote:Op donderdag 8 februari 2018 22:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja, probeer jezelf er maar makkelijk vanaf te maken.
Haten op een te leeg stadion maar zelf amper gaan.
Net als jou vol onzinquote:Op donderdag 8 februari 2018 22:26 schreef PSVCL het volgende:
[..]
je kan nie ontkennen dat psv als enige in NL altijd vol zit
:-D:-D:-D:-D:-D:-Dquote:Op donderdag 8 februari 2018 22:26 schreef PSVCL het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 8 februari 2018 22:26 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Je ziet ze wel, je hoort ze niet.quote:Op donderdag 8 februari 2018 22:26 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Die please haal me weg zeker op het Feyenoord forum kent iemand die nog ? Was een top showquote:Op donderdag 8 februari 2018 22:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Je ziet ze wel, je hoort ze niet.
En waarom ben jij daar zo trots op? Je gaat zelf niet eens naar het stadion.
Hahahahahahahaquote:Op donderdag 8 februari 2018 22:26 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Dit.quote:Op donderdag 8 februari 2018 22:36 schreef Keyos het volgende:
Gewoon lekker mer Van Persie en Jorgenson samen op 9/10 spelen rest van het seizoen.
Eenschquote:Op donderdag 8 februari 2018 22:36 schreef Keyos het volgende:
Gewoon lekker mer Van Persie en Jorgenson samen op 9/10 spelen rest van het seizoen.
Jaquote:Op donderdag 8 februari 2018 22:36 schreef Wicky15 het volgende:
Deed FOX bij jullie ook een beetje storen of is het signaal gewoon kut hier?
Je moeder zat gister ook goed volquote:Op donderdag 8 februari 2018 22:26 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Tsjok volquote:Op donderdag 8 februari 2018 22:38 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Je moeder zat gister ook goed vol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |