abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_177008129

Cryptocoins?
Bitcoin is het bekendste voorbeeld van cryptocurrency. Naast Bitcoins zijn er nog heel veel 'altcoins' kijk hier maar eens voor een overzicht; CryptoCurrency Market Capitalizations. Bitcoin is bedoeld als betaalmiddel, je kan geld (Bitcoin) naar iemand overmaken zonder tussenkomst van een bank. De transactie is anoniem en binnen enkele minuten geregeld. Dit gebeurt allemaal door middel van een blockchain.

Blockchain?
De blockchain kun je zien als een kasboek dat wordt gecontroleerd door iedereen die gebruik maakt hiervan. Je kan in dat kasboek elke transactie zien die ooit heeft plaatsgevonden. De blockchain wordt door heel veel pc's gecontroleerd en is niet achteraf wijzigbaar. Een systeem wat moeilijk te manipuleren is dus.
In elk block in de blockchain zitten transacties van coins. Kijk maar eens hier om zelf een kijkje te nemen in zo`n blockchain; Bitcoin Block Explorer - Blockchain

Wie houdt de blockchain bij?
De blockchain wordt bijgehouden door zogeheten 'miners'. Deze (groepen van) pc's stoppen transacties in een block en voegen die toe aan de blockchain. De miner die het block uiteindelijk maakt wordt beloond met Bitcoin.
Dit is natuurlijk kort door de bocht; bekijk dit filmpje maar eens voor een uitgebreidere uitleg;

Er zijn tegenwoordig twee verschillende technieken die worden gebruikt om de blockchain bij te houden, namelijk; Proof of Work (PoW) en (Leased) Proof of Stake (LPoS of PoS). Wil je meer weten hierover dan ga je dit maar Googlen. :P

Minen levert dus geld op?
Ja. Maar op kleine schaal is het minen van Bitcoin eigenlijk niet meer rendabel door de kosten van aanschaf van hardware, stroomkosten etc. Dit omdat het minen van Bitcoin ook steeds moeilijker wordt en er veel concurrentie is. Wellicht als Bitcoin in de toekomst nog veel meer waard word dat het weer rendabel wordt. Het minen van sommige altcoins op kleine schaal kan wel rendabel zijn, helemaal met wellicht een prijsstijging in het verschiet.

En wat zijn de verschillen tussen Bitcoin en verschillende altcoins?
De verschillen tussen al die coins zijn soms minimaal en soms gigantisch groot. Op de verschillende websites van de coin is informatie te vinden over de technische werking of de visie van het team erachter.

groeten

Oké. Hoe kom ik aan cryptocurrency?
Cryptocurrency kun je kopen via bedrijven of via een exchange. De laatstgenoemde is eigenlijk een soort AEX maar dan alleen voor cryptocurrency. Kopen via een exchange is meestal goedkoper dan het kopen van een bedrijf. Dit omdat je nu geen tussenpersoon hebt maar rechtstreeks van een andere gebruiker koopt.

En hoe sla ik mijn digitale geld nu veilig op?
In een wallet. En dat kan op verschillende manieren en plekken, elk met zijn eigen voor en nadelen.
Je kan het in je wallet op een exchange bewaren maar de geschiedenis heeft geleerd dat dit niet altijd een goed idee is. Je kan bij je wallet door middel van een private key, alleen hiermee kun je transacties doen. Omdat de exchange jouw private key beheerd kan de eigenaar van die exchange er in theorie dus met al het geld vandoor gaan. Google maar eens op 'mt. Gox' voor een voorbeeld.

Wil je dagelijks handelen met crypto dan is het handiger om je coins op een exchange te laten. Koop je ze voor de lange termijn dan kun je het beter opslaan in een ander soort wallet.

Wallet? Offline wallet? Hardware wallet? Paper wallet? Wat?
Een wallet komt in verschillende vormen. Je kan een walletprogramma voor desbetreffende coin installeren op je pc / laptop / telefoon / tablet en daar je coin in opslaan. Maakt wel een backup van je private key zodat als deze crasht je je coins nog wel van recoveren.

Daarnaast zijn er ook hardware wallets tekoop zoals de Trezor of de Nano Ledger.

Een paper wallet is heel simpel. Je maakt online een bitcoinadres aan en stuurt naar dat adres je coins. Je print je private key uit. Deze sla je op een aantal plekken veilig op en je coins staan nu op dat adres in de blockchain opgeslagen. Met die key kun je op een later tijdstip een wallet installeren en bij je coins.

Meer info: https://www.coindesk.com/information/paper-wallet-tutorial/

Probeer 3rd party wallets te vermijden. Dit zijn Wallets die zijn gemaakt door een partij die niet in eerste instantie bij het team zit dat desbetreffende coin heeft ontwikkeld. Het verleden heeft uitgewezen dat hier nog wel eens misbruikt van is gemaakt.

Wat een hoop info. Waarom moet ik instappen?
Omdat je bank 0.1% rente per jaar geeft en omdat de blockchain de toekomst heeft. Het is niet voor niks dat er steeds meer geld in cryptocurrency omgaat. To the moon motherfuckers!

En wat zorgt er nou voor dat een coin waarde krijgt?
De markt bepaalt de waarde van een coin. Hoe meer mensen er heil in zien, hoe meer het waard wordt.

Maar nu even serieus, ik snap er nog steeds niks van!
Lees hier een uitleg, handleidingen, crypto-woordenboek etc,
Bekijk hier stap voor stap handleidingen:
BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #1 Voor al je kleine en grote vragen

Hoe claim ik een geforkte munt?
Door je private key in een wallet te importeren die de nieuwe munt support (wel eerst je Bitcoins verplaasen naar een ander adres!). Gedetailleerde uitleg voor Bitcoin Cash en Bitcoin Gold: BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #2 Voor al je kleine en grote vragen

Afkortingen en jargon
FOMO - Fear of missing out - Paniekreactie omdat een coin opeens erg veel in waarde stijgt. Paniekaankoop.
FUD - Fear, uncertainty, doubt. Op het moment dat er angst en onzekerheid in de markt zit dan gaan vaak veel mensen hun geld omzetten naar fiat. Dit zorgt voor een dalende trend of crash in de markt.
ICO - Initial Coin Offering. Een nieuwe munt wordt geïntroduceerd. Hier is geld voor nodig. Vroege investeerders kunnen in een ICO investeren in de hoop dat de munt daarna een veelvoud waard wordt.
Fee - Om een transactie te doen moet er fee worden betaald. Dit is een bedrag dat ervoor zorgt dat jouw transactie in behandeling wordt genomen. Sommige exchanges rekenen ook fee om uit te laten betalen.
Hodlen - Je cryptomunten altijd houden (holden).

Shorten? Long gaan? Margin trading? Leverage?
Geen zin om nu deze termen nu uit te leggen. Google er maar op :').

Exchanges;
Kraken | Buy, Sell and Margin Trade Bitcoin (BTC) and Ethereum (ETH) - Buy, Sell, Trade Bitcoin
Bittrex.com - Bittrex, The Next Generation Digital Currency Exchange
Binance - Chinese exchange, werkt goed voor handelen tussen crpytomunten

Bedrijven waar je crypto kan kopen buiten een exchange om?
Bitcoins Kopen en Verkopen met iDEAL, Bancontact of SEPA | LiteBit
Bitonic
Bitcoins kopen - iDEAL, Banktransfer of Creditcard | BTC Direct

Bitcoin block explorers
Blockchain.info
BlockExplorer.com
CryptoGraffiti.info

Crypto koersen
Coinmarketcap.com - CryptoCurrency Market Capitalizations
Cryptodashboard.io - Lichtgewicht versie van Coinmarketcap met auto refresh
cryptowat.ch - Live koersen van de belangrijkste exchanges

Gedetailleerde crypto statistieken
fork.lol
coin.dance
Statoshi.info
Cryptocurrency Mining Profitability
BitcoinWisdom.com

Crypto nieuws
Bitcoin Magazine
Coindesk
CoinTelegraph
/r/CryptoCurrency
/r/Bitcoin
/r/btc

Bitcoin resources (websites)

Bitcoin en belastingaangifte

Bitcoins als vermogen: box 3
Het bezit van bitcoins en andere cryptovaluta wordt gezien als vermogen. Vermogen moet worden opgegeven in box 3.

De waarde die u opgeeft is de waarde (in euro’s) van uw cryptovaluta op 1 januari van het fiscale jaar. Bij uw belastingaangifte over het jaar 2016, geeft u dus aan hoeveel uw ‘coins’ op 1 januari waard waren. Wij adviseren u om altijd al uw currencies op te geven, ook als het om kleine bedragen gaat. Immers kan uw cryptovaluta in een jaar sterk in waarde stijgen, als u het niet eerder heeft opgegeven dan kampt u in de toekomst wellicht met een voor de belastingdienst onverklaarbaar vermogen.

Voor meer informatie kunt u kijken op de website van de Belastingdienst.

Starten met het kopen van Bitcoin of Altcoins
- Open een account op bijv Binance.(Zie hierboven)
- Bij de tab 'Deposits/withdrawals' kies je 'Deposit' bij Ether. Kopieer het wallet-adres.
- Koop Ether (bijvoorbeeld bij BTC-direct of Bitonic). Verzend het naar het adres van Binance. Betaal met iDeal.
- Na de verwerkingstijd (meestal 20-30 min) staat je saldo in Ether op Binance. Via de Exchanges kan je Ether kopen/verkopen voor andere Crypto.
(Elke transactie -dus koop/verkoop van crypto op Binance- kost je 0,1% van de transactiesom aan fee. Lagere fee (0,05%) is mogelijk als je BNB-crypto gekocht hebt. In dat geval gaan deze fees direct van je BNB-saldo af.)

DISCLAIMER:
Cryptocurrency is een erg jonge en volatiele markt. Nog meer dan voor elke andere markt geldt hier dat je je goed moet inlezen en investeer enkel geld dat je kan missen. Don't invest recklessly.

[ afbeelding ]
This is financial advice. Do not do your own due diligence.
pi_177008134
Net Bitconnectttttt bij Opgelicht gekeken. _O_
Koning.
pi_177008142
quote:
1s.gif Op woensdag 7 februari 2018 08:53 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Nah ik hou FUN aan, FUN is FUN
quote:
3s.gif Op woensdag 7 februari 2018 08:57 schreef Rossdale het volgende:
Daar neig ik ook naar. FUN is nu nog helemaal niets, maar heeft wel een fijne basis. De markt waarin ze zich proberen te wurmen is interessant en blockchain technologie zie ik hier wel echt een toegevoegde waarde hebben. Zal sowieso een long hodl worden maar het kan wel eens de gok zijn die van ons beide volgend jaar de nieuwe Magnet's maakt
Hoeveel hebben jullie er?

Ik maar 8.740,668 :@

Dan moet ie heel wat gaan doen wil ik een nieuwe MaGNeT worden :')
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_177008146
Ik heb de lambo net ingeruild en van deze dukaten een bolide gekocht welke moon waardig is. Bitcoin ik wacht je op!

pi_177008151
:')
  woensdag 7 februari 2018 @ 09:23:53 #6
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_177008154
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 09:22 schreef tha_dark het volgende:
Net Bitconnectttttt bij Opgelicht gekeken. _O_
HEY HEY HEY!!!!! Ik ga nu kijken NO NO NO!
pi_177008157
gister t hoogste volume in btc ooit, dat belooft wat.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 7 februari 2018 @ 09:26:05 #8
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_177008172
Dip gemist *O*
Altijd vrij op dinsdag, gister voor het eerst niet... gelijk huilen.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  woensdag 7 februari 2018 @ 09:26:28 #9
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_177008178
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 09:24 schreef crpytoshill het volgende:
Galgje:

_ _ _ _ _ _ _ _ _
pi_177008223
Carvertical, wie zit er in en gelooft in dit project. Nu echt cheap as chips natuurlijk.
pi_177008224
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 09:24 schreef crpytoshill het volgende:
Qua aantal Bitcoins ja? In dollars lang niet in ieder geval, maar goed de koers was natuurlijk aanzienlijk hoger 2 maanden geleden

https://coinmarketcap.com(...)0130428&end=20180207
٩๏̯͡๏)۶
pi_177008234
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 09:26 schreef Nattekat het volgende:
Dip gemist *O*
Altijd vrij op dinsdag, gister voor het eerst niet... gelijk huilen.

:'(
  Moderator woensdag 7 februari 2018 @ 09:31:00 #13
18653 crew  D.
pi_177008235
Gisteren toen ie net onder ¤5K stond wat btc bijgekocht en voornamelijk in extra VEN gestopt, wat nu zo'n 30% van mijn totaal is :Y
  Moderator / Redactie Sport woensdag 7 februari 2018 @ 09:31:04 #14
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_177008236
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 09:26 schreef RedFever007 het volgende:

[..]

Galgje:

_ _ _ _ _ _ _ _ _
Ethereums
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_177008238
quote:
7s.gif Op woensdag 7 februari 2018 09:23 schreef Geralt het volgende:

[..]

[..]

Heb nu ook 8000 veel te duur gekocht. Fun gaat wel van bittrex dus hoe goed kan het straks nog met fun gaan?
pi_177008247
Nu even een weekje rond de 8k blijven hangen aub.
Koning.
pi_177008259
quote:
1s.gif Op woensdag 7 februari 2018 09:31 schreef Apekoek het volgende:
dus hoe goed kan het straks nog met fun gaan?
Dat zien we dan wel weeer. Mijn inleg beschouw ik gewoon als verloren.

Beetje hetzelfde als vroeger op school na een proefwerk, gewoon verwachten dat je een 2 hebt en als dan blijkt later dat het een 3,7 is dan valt het toch mee. :+
pi_177008269
quote:
1s.gif Op woensdag 7 februari 2018 09:31 schreef Apekoek het volgende:
Heb nu ook 8000 veel te duur gekocht.
Dat weet je pas over een jaar ofzo of dit te duur was of dat je je dan tegen je kop aan slaat dat je er nu niet meer gekocht hebt.

Puur gokken is het allemaal, niet meer en niet minder.
Dus ik gok ook maar gewoon wat. :)
pi_177008282
En als je dan toch wilt gokken, waarom dan niet je geld in FUN steken zou ik zeggen. :P
  Moderator / Redactie Sport woensdag 7 februari 2018 @ 09:36:52 #20
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_177008302
Alles op rood!
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_177008305
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 09:29 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Qua aantal Bitcoins ja? In dollars lang niet in ieder geval, maar goed de koers was natuurlijk aanzienlijk hoger 2 maanden geleden

https://coinmarketcap.com(...)0130428&end=20180207
btc ja.
pi_177008306
quote:
7s.gif Op woensdag 7 februari 2018 09:35 schreef Geralt het volgende:
En als je dan toch wilt gokken, waarom dan niet je geld in FUN steken zou ik zeggen. :P
Nou daar zijn genoeg redenen voor. Of ben je ons nu allemaal aan het trollen?
Koning.
pi_177008320
quote:
1s.gif Op woensdag 7 februari 2018 09:37 schreef tha_dark het volgende:
Nou daar zijn genoeg redenen voor.
Laat ze eens horen. Ik kan er zelf ook genoeg bedenken, maar bij elke coin kun je wel nadelen bedenken waarom je er geen geld in zou moeten steken.

:)
  woensdag 7 februari 2018 @ 09:39:38 #24
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_177008344
quote:
1s.gif Op woensdag 7 februari 2018 09:19 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Tijd om te verkopen dus? Gaat van bittrex
Tsja, komt er tegelijk op Cobinhood weer bij.

Bittrex krijgt steeds meer gezeik over zich heen, dus ik maak me daar niet zo druk om eigenlijk
Please sir. When moon? When Mustang?
  woensdag 7 februari 2018 @ 09:42:45 #25
131603 Afwazig
Serious business
pi_177008394
Margraten is wakker JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
  woensdag 7 februari 2018 @ 09:46:32 #26
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_177008442
quote:

[..]

[..]

Ik heb er 10k dus niet veel meer dan jij hoor. Als die in 2019 naar een paar euro gaat dan kun je daar tot aan je dood bier en nootjes van kopen :Y
pi_177008462
quote:
10s.gif Op woensdag 7 februari 2018 09:46 schreef Rossdale het volgende:
Als die in 2019 naar een paar euro gaat dan kun je daar tot aan je dood bier en nootjes van kopen
Boh gek _O_

Waar kan ik tekenen? :9
pi_177008516
quote:
7s.gif Op woensdag 7 februari 2018 09:34 schreef Geralt het volgende:

[..]

Dat weet je pas over een jaar ofzo of dit te duur was of dat je je dan tegen je kop aan slaat dat je er nu niet meer gekocht hebt.

Puur gokken is het allemaal, niet meer en niet minder.
Dus ik gok ook maar gewoon wat. :)
Man man man, ik weet niet waarom ik op je blijf reageren, maar spreek voor jezelf hoor. Met je puur gokken. _O-
  woensdag 7 februari 2018 @ 09:53:33 #29
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_177008569
Ik dacht een paar dagen terug LTC te kopen in de dip, nu staat LTC gelukkig na de dip weer op dat niveau :') Vanaf nu eindelijk winst paken met mijn BTD actie _O-
pi_177008578
quote:
1s.gif Op woensdag 7 februari 2018 09:51 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Man man man, ik weet niet waarom ik op je blijf reageren, maar spreek voor jezelf hoor. Met je puur gokken. _O-
Ahh, jij hebt vorig jaar Ripple gekocht en bent inmiddels (samen met je hele familie) gestopt met werken en hebt een paar miljard nu?

Kom kom, je weet niks van te voren. Het kan vriezen en het kan dooien. Het blijft allemaal een gok. Een educated guess op zn best, maar dan nog kan je er compleet naast zitten.
pi_177008627
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 09:23 schreef Revolution-NL het volgende:
Ik heb de lambo net ingeruild en van deze dukaten een bolide gekocht welke moon waardig is. Bitcoin ik wacht je op!

[ afbeelding ]
:D
U MAD?
pi_177008636
quote:
7s.gif Op woensdag 7 februari 2018 09:53 schreef Geralt het volgende:

[..]

Ahh, jij hebt vorig jaar Ripple gekocht en bent inmiddels (samen met je hele familie) gestopt met werken en hebt een paar miljard nu?

Kom kom, je weet niks van te voren. Het kan vriezen en het kan dooien. Het blijft allemaal een gok. Een educated guess op zn best, maar dan nog kan je er compleet naast zitten.
makkelijk excuus he, als je zo lui bent als jij en je niet wilt verdiepen in de markt/geen een moment nadenkt over de technologie.

Weak hands als jij hadden met deze correctie er uitgeshaked moeten worden maar ze blijven blijkbaar hardnekkig. Nouja, dan noemen we het maar dumb money.

Succes met het gokken op je shitcoins.
:')14.gif
pi_177008642
quote:
3s.gif Op woensdag 7 februari 2018 09:39 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Tsja, komt er tegelijk op Cobinhood weer bij.

Bittrex krijgt steeds meer gezeik over zich heen, dus ik maak me daar niet zo druk om eigenlijk
Is Cobinhood een beetje te vertrouwen?
pi_177008645
quote:
1s.gif Op woensdag 7 februari 2018 09:56 schreef kthxbye het volgende:

[..]

succes met het gokken op je shitcoins
:')[ afbeelding ]
Dankje. :*
  Moderator / Redactie Sport woensdag 7 februari 2018 @ 10:01:52 #35
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_177008730
Gestolen geld weer terug gekregen van 1xbet. Staat weer veilig op Skrill. Pweh!

Koersen zien er ook lekker uit :)
pi_177008748
quote:
1s.gif Op woensdag 7 februari 2018 10:01 schreef Kyran het volgende:
Gestolen geld weer terug gekregen van 1xbet. Staat weer veilig op Skrill. Pweh!

Koersen zien er ook lekker uit :)
Wat gaven ze aan als oorzaak?
pi_177008755
quote:

[..]

[..]

Had er 50k, helft verkocht dus heb er nu nog maar 25k. En dat het van Bittrex weg gaat zou niks moeten uitmaken, Binance is groot genoeg.
pi_177008779
Ben ik de enige die wil dat het nog even dipt naar 5 / 4k? De allerlaatste weak hands en overvaluering uit de boom schudden om daarna weer te stijgen.

Vreemd dat het enthousiasme net zo groot is bij een crash als bij een ATH. :') :D
pi_177008787
Het optimisme direct overal weer na een dagje groen :')

Shitcoins worden alweer aangeprezen als de volgende 'x10 coin'. Dit alleen al vertelt me dat we nog dieper gaan.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 7 februari 2018 @ 10:06:05 #40
416575 crew  Evenstar
pi_177008798
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 10:03 schreef ArnoldG0342 het volgende:

[..]

Wat gaven ze aan als oorzaak?
Gaven ze geen antwoord op. Wat ik zelf kon zien was iemand in mijn account geweest en ¤2 overgemaakt naar 1xbet en toen alles er af gehaald. Aangezien bankaccount niet op mijn naam stond had dat nooit gemogen.

Geld er meteen afgehaald. Kom daar even niet meer terug.
pi_177008817
quote:
10s.gif Op woensdag 7 februari 2018 10:04 schreef deTributeBand het volgende:
Ben ik de enige die wil dat het nog even dipt naar 5 / 4k? De allerlaatste weak hands en overvaluering uit de boom schudden om daarna weer te stijgen.

Vreemd dat het enthousiasme net zo groot is bij een crash als bij een ATH. :') :D
Nee, vanaf nu weer langzaam omhoog graag. De weak hands zijn er nu wel uit.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_177008837
quote:
7s.gif Op woensdag 7 februari 2018 10:05 schreef R4m0n_46 het volgende:
Het optimisme direct overal weer na een dagje groen :')

Shitcoins worden alweer aangeprezen als de volgende 'x10 coin'. Dit alleen al vertelt me dat we nog dieper gaan.
pi_177008839
quote:
10s.gif Op woensdag 7 februari 2018 10:04 schreef deTributeBand het volgende:

Ik hoop het ook. Had bewust nog niet opnieuw ingekocht met de verwachting dat we $5000 zouden aantikken.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_177008872
Paar weken geleden werd FUN nog met de grond gelijk gemaakt hier :')
  woensdag 7 februari 2018 @ 10:11:34 #45
131603 Afwazig
Serious business
pi_177008886
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 10:08 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]

Ik hoop het ook. Had bewust nog niet opnieuw ingekocht met de verwachting dat we $5000 zouden aantikken.
rekt
pi_177008928
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 10:08 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]

Jullie willen dus gewoon nog goedkoop inkopen. :')

Te laat jongens.
pi_177009002
bij 4k ga ik veel kopen.
pi_177009098
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 10:13 schreef dimmak het volgende:

[..]

Jullie willen dus gewoon nog goedkoop inkopen. :')

Te laat jongens.
Ben misschien iets te gierig geweest ja :+ . Maar goed, niet te vroeg juichen :P
pi_177009116
Ik heb gehoord via mijn bronnen dat 1 van de grootste exchanges volledig in handen is van een internationale criminele bende. Interpol en dergelijke zijn er mee bezig. :)

Binnenkort meer......
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_177009129
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 10:25 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik heb gehoord via mijn bronnen dat 1 van de grootste exchanges volledig in handen is van een internationale criminele bende. Interpol en dergelijke zijn er mee bezig. :)

Binnenkort meer......
federal reserve?
pi_177009135
pi_177009164
quote:

Binnenkort meer......
Oeh spannend klaas!
Koning.
pi_177009174
quote:

Binnenkort meer......
Zeg klaas, drink jij?
pi_177009213
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 09:29 schreef Apekoek het volgende:
Carvertical, wie zit er in en gelooft in dit project. Nu echt cheap as chips natuurlijk.
Heeft zeker potentie denk ik, maar ik vraag mij af of al die data die nodig is (overheden/autohandelaren) aan ze geleverd gaat worden. Daar valt of staat het project mee.
pi_177009217
8k aangetikt
  woensdag 7 februari 2018 @ 10:31:02 #56
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_177009220
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 10:07 schreef dimmak het volgende:

[..]

Nee, vanaf nu weer langzaam omhoog graag. De weak hands zijn er nu wel uit.
Je hebt meer aan een rustige, gestage stijging dan aan die pieken omhoog. Als het te snel gaat dan weet je dat het ook weer snel naar beneden kan. Dat geld op de lange termijn en op de korte termijn.
The End Times are wild
pi_177009249
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 10:31 schreef LXIV het volgende:

[..]

Je hebt meer aan een rustige, gestage stijging dan aan die pieken omhoog. Als het te snel gaat dan weet je dat het ook weer snel naar beneden kan. Dat geld op de lange termijn en op de korte termijn.
Daarom zeg ik, langzaam omhoog. ;)
pi_177009256
boven de 8300 word ik gematigd positief
  woensdag 7 februari 2018 @ 10:36:56 #59
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_177009291
quote:

Binnenkort meer......
Die ene met die Nederlander als directeur?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  Moderator / Redactie Sport woensdag 7 februari 2018 @ 10:37:13 #60
416575 crew  Evenstar
pi_177009294
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 10:31 schreef LXIV het volgende:

[..]

Gewoon weekje 8k nu zou ik al heel blij mee zijn. Dan rustig aan naar 9k. Ben wel klaar met alle pieken en dalen.
pi_177009295
quote:

[..]

[..]

Zo fijn is dat niet.

pi_177009312
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 10:37 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Zo fijn is dat niet.

[ afbeelding ]
Te veel spullen om op te bergen tegenwoordig? :?
  Moderator / Redactie Sport woensdag 7 februari 2018 @ 10:39:20 #63
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_177009323
Mijn GPU wordt zaterdag verwacht *O*
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_177009326
8k bitstamp
pi_177009389
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 10:39 schreef Nattekat het volgende:
Mine the moon!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_177009484
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 10:39 schreef Nattekat het volgende:
loont het tegenwoordig nog om te minen?

Heb nog een 290X liggen waar ik niks meer mee doe.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 7 februari 2018 @ 10:49:19 #67
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_177009504
quote:
5s.gif Op woensdag 7 februari 2018 10:47 schreef Geralt het volgende:

[..]

loont het tegenwoordig nog om te minen?

Heb nog een 290X liggen waar ik niks meer mee doe.
Vast wel.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  woensdag 7 februari 2018 @ 10:50:46 #68
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_177009520
Zo'n spijt dat ik gisteren er geen 1000 euro tegenaan heb gegooid bij VEN.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_177009538
quote:

Binnenkort meer......
U MAD?
pi_177009570
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 10:30 schreef Wereldgozer het volgende:
8k aangetikt
Ik tikte je zusje net nog aan met mijn 8k
U MAD?
  woensdag 7 februari 2018 @ 10:54:44 #71
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_177009581
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 10:37 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Zo fijn is dat niet.

[ afbeelding ]
Breaking Bad gifjes O+
  woensdag 7 februari 2018 @ 10:58:37 #72
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_177009676
FUN al > +90%
pi_177009756
quote:
1s.gif Op woensdag 7 februari 2018 10:54 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Ik tikte je zusje net nog aan met mijn 8k
:')
pi_177009768
UNIVERSAAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAAAA
Lambo of Rekt
pi_177009776
Ik heb al enige tijd FUN in het bezit, nu zie ik dat Bittrex deze gaat delisten.

Ik neem aan dat ik die dan zsm er vanaf moet halen. Kan ik die dan wel veilig naar Binance verplaatsen?
Of saté?
pi_177009782
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_177009818
Groene candles genot.
pi_177009871
Verdomme man, dubbele groene cijfers. Heb ik lang niet gezien!
pi_177009935
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 11:03 schreef Schnitzels het volgende:
Ik heb al enige tijd FUN in het bezit, nu zie ik dat Bittrex deze gaat delisten.

Ik neem aan dat ik die dan zsm er vanaf moet halen. Kan ik die dan wel veilig naar Binance verplaatsen?
waarom op een exchange laten staan als je er toch niets mee doet? Knikker ze dan in een wallet
pi_177009979
quote:
3s.gif Op woensdag 7 februari 2018 10:58 schreef Rossdale het volgende:
FUN al > +90%
shitcoin kthxbye
  woensdag 7 februari 2018 @ 11:15:04 #82
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_177010001
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 09:29 schreef Apekoek het volgende:
Heeft ook wel een reden. Is helemaal gericht op de US markt naar wat ik gelezen heb. En daar zit het bedrijfsleven schijnbaar niet zo te wachten op auto registratie data in de blockchain aldus wat mensen op reddit een week of 2 geleden.

Misschien komt e.e.a meer van de grond als de gasten achter het project meer effort gaan steken in marketing/promotie buiten usa maar zolang het daarbuiten niet gemarket wordt verwacht ik er weinig van. Dus; ben ik verder afgehaakt met inlezen. Is hier vandaan ook lastig in te schatten en bij te houden of ergens behoefte naar is binnen de US markt. Lijkt mij persoonlijk een te grote gok. Als product logisch klinkt maar aanpak niet dan valt het voor mij af iig. :)
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_177010018
quote:
1s.gif Op woensdag 7 februari 2018 11:15 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Heeft ook wel een reden. Is helemaal gericht op de US markt naar wat ik gelezen heb. En daar zit het bedrijfsleven schijnbaar niet zo te wachten op auto registratie data in de blockchain aldus wat mensen op reddit een week of 2 geleden.

Misschien komt e.e.a meer van de grond als de gasten achter het project meer effort gaan steken in marketing/promotie buiten usa maar zolang het daarbuiten niet gemarket wordt verwacht ik er weinig van. Dus; ben ik verder afgehaakt met inlezen. Is hier vandaan ook lastig in te schatten en bij te houden of ergens behoefte naar is binnen de US markt. Lijkt mij persoonlijk een te grote gok. Als product logisch klinkt maar aanpak niet dan valt het voor mij af iig. :)
I'm in vanaf de ICO :)
pi_177010078
Fun iets te vroeg verkocht. :+
Koning.
pi_177010080
quote:
7s.gif Op woensdag 7 februari 2018 10:30 schreef deTributeBand het volgende:

[..]

Heeft zeker potentie denk ik, maar ik vraag mij af of al die data die nodig is (overheden/autohandelaren) aan ze geleverd gaat worden. Daar valt of staat het project mee.
Dit was ook mijn gedachte. Het valt of staat met die informatie en ik zie wel erg veel obstakels om (internationaal) alle neuzen dezelfde kant op te krijgen.
pi_177010087
quote:
1s.gif Op woensdag 7 februari 2018 11:15 schreef neo2000 het volgende:

[..]

registratie data in de blockchain
Typisch zo'n project waarbij blockchain totaal overbodig is. Dit hadden ze ook kunnen bouwen bovenop een database. En dat bestaat al lang.
  woensdag 7 februari 2018 @ 11:19:54 #87
62913 Blik
The one and Only!
pi_177010094
Heel blij mee dat ik gisterenmiddag nog heb ingelegd. Dat is nu al 50% gestegen :D
  woensdag 7 februari 2018 @ 11:19:59 #88
48067 neo2000
pi_177010096
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 11:16 schreef ColeJ het volgende:

[..]

I'm in vanaf de ICO :)
Dan hoop ik voor je dat ie gaat moonen. :)
Ik vind zulke projecten altijd lastig. De auto industrie is vrij traditioneel qua adaptatie nieuwe dingen. Hier vandaan weinig inzicht waar behoefte naar is binnen de US markt. Reddit zit vol FUD zaaiers en zo, dus dan blijft een website +whitepaper over om je op te oriënteren wat m.i best karig is om je op te baseren. Mocht het wel in gebruik genomen worden in US markt kan het financieel best leuk worden. :)
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  Moderator / Redactie Sport woensdag 7 februari 2018 @ 11:21:55 #89
416575 crew  Evenstar
pi_177010131
Icx en wtc bijna verdubbeld sinds opnieuw instappen ... wow
  woensdag 7 februari 2018 @ 11:22:32 #90
48067 neo2000
pi_177010140
quote:
1s.gif Op woensdag 7 februari 2018 11:19 schreef Gehrman het volgende:

[..]

Typisch zo'n project waarbij blockchain totaal overbodig is. Dit hadden ze ook kunnen bouwen bovenop een database. En dat bestaat al lang.
Volgens mij is de gedachte erachter sjoemelen met deze data lastig te maken. Maar goed, dan moet een instantie (in Amerika Dmv lijkt me?) het wel willen gaan gebruiken. Dus het team erachter zal flink moeten gaan lobbyen. ;)
  Eindredactie Games woensdag 7 februari 2018 @ 11:23:56 #91
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_177010162
vandaag weer 30 procent erbij _O_
Ik blijf mij verbazen hoe crypto gelijkstaat aan de emoties van een zwangere vrouw. Het kan alle kanten op
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_177010184
quote:
4s.gif Op woensdag 7 februari 2018 11:23 schreef Oscar. het volgende:
Ik blijf mij verbazen hoe crypto gelijkstaat aan de emoties van een zwangere vrouw. Het kan alle kanten op
pi_177010192
Nog een beetje stijgen en ik ga al wat winst afromen in fiat/usdt.
Koning.
pi_177010230
Jaja mensen de bull markt is weer bijna terug, hij rammelt aan de poorten.
٩๏̯͡๏)۶
pi_177010248
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 11:25 schreef tha_dark het volgende:
Nog een beetje stijgen en ik ga al wat winst afromen in fiat/usdt.
De afroomclub! _O_
pi_177010256
Niet te vroeg juigen allemaal. Vannacht hebben we de 7k$ nog aangetikt.
Er hoeft maar een klein beetje FUD te zijn en we kakken weer in. De supports zijn flinterdun
pi_177010358
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2018 11:29 schreef ArnoldG0342 het volgende:
Niet te vroeg juigen allemaal. Vannacht hebben we de 7k$ nog aangetikt.
Er hoeft maar een klein beetje FUD te zijn en we kakken weer in. De supports zijn flinterdun
Ik verwacht ook nog wel een aardige dip want dit gaat te hard. Heb wat ICX en VEN klaarstaan op binance om te traden met USDT.
Koning.
pi_177010427
quote:
1s.gif Op woensdag 7 februari 2018 11:19 schreef Gehrman het volgende:

[..]

Bitcoin had ook in een database gekund, geheel overbodig zo'n blockchain.

Alsof iemand de data zou gaan aanpassen in zo'n database om er mee te rommelen.
:P
pi_177010437
En ik maar wachten tot we terug naar de 4-5k gaan :{
  Moderator woensdag 7 februari 2018 @ 11:43:30 #100
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_177010499
quote:
4s.gif Op woensdag 7 februari 2018 11:23 schreef Oscar. het volgende:
Zo gaat het al weken? 30% omlaag, 25% omhoog, 35% omlaag, 30% omhoog.

De tendens is je nu toch wel duidelijk :?
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')