Structureel neerzetten van een perfecte telemark is op de normale schans toch bijna een vereiste als je voor de prijzen mee wil doen.quote:Op woensdag 7 februari 2018 18:47 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Blijkbaar telden de laatste 2 trainingssprongen gewoon als maatstaf, om het zo objectief mogelijk te houden. Denk niet dat er rekening werd gehouden met stijl.
Moeilijk te voorspellen, maar ik verwacht Hayboeck een stuk hoger.quote:Op donderdag 8 februari 2018 02:09 schreef Stoner13 het volgende:
Voorspellinkje voor de normale schans. Andere ideeën zijn altijd welkom!
1. Stoch
2. Forfang
3. Kubacki
4. Kraft
5. Wellinger
6. Tande
7. Johansson
8. Freitag
9. Fannemel
10.Prevc
11. Eisenbichler
12. Hula
13. Hayboeck
14. Geiger
15. Kot
16. J.Kobayashi
17. Ammann
18. Stjernen
19. Damjan
20. Schlierenzauer
LundbyGODIN, ik verwacht dat het enkel spannend wordt voor de overige medailles. Valt me trouwens voorlopig vies tegen van de regerend olympisch kampioene.quote:Op donderdag 8 februari 2018 10:05 schreef heywoodu het volgende:
Lundy drie keer bovenaan, maar vooral Takanashi lijkt er toch niet al te ver vanaf te zitten. Iraschko, Althaus en Ito zijn ook prima, net als de piepjonge Kriznar
Tja, als iemand piekt op het moment dat het moet is het Vogt wel, en de training is niet het moment dat het moetquote:Op donderdag 8 februari 2018 10:09 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
LundbyGODIN, ik verwacht dat het enkel spannend wordt voor de overige medailles. Valt me trouwens voorlopig vies tegen van de regerend olympisch kampioene.
Stjernen lijkt de vorm terug te hebben, ziet er heel goed uit voor de Noren. Laat die kwalificatie maar komen.quote:Op donderdag 8 februari 2018 10:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Tja, als iemand piekt op het moment dat het moet is het Vogt wel, en de training is niet het moment dat het moet
Zeker, FIS heeft de zaken altijd keurig op orde wat dat betreft. IBU, ISU en FIL ook wel, net als IBSF. Eigenlijk de meesten welquote:Op donderdag 8 februari 2018 11:51 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Tnx! Geweldige link voor alle sporten.
Ik vind het wel fijn dat de Trial Round uitgezonden wordt, leuke opwarmer.quote:Op donderdag 8 februari 2018 12:16 schreef heywoodu het volgende:
Casey Larson schrijft straks geschiedenis![]()
100.000e mannelijke olympiër komt in actie
Ligt maar net aan je smaak.quote:Op donderdag 8 februari 2018 12:49 schreef Columbiafan het volgende:
Denken jullie dat er mooie jongens de top 50 gaan missen vandaag?
Neuh, het ligt redelijk open tussen de Noren en Polen, met eventueel een Duitser, Oostenrijker, Sloveen of Japanner om het feestje te verstierenquote:Op donderdag 8 februari 2018 12:54 schreef Slobeend het volgende:
De Noren gaan overheersen begrijp ik? (nee geen kenner)
Er mogen er vijf per land naar de Spelen, maar vier mogen er op één onderdeel starten en Zyla viel af voor de kleine schans (en misschien uiteindelijk ook wel voor de grote), dat bedoelde ikquote:Op donderdag 8 februari 2018 12:53 schreef northernlight81 het volgende:
Hoe komt het dat sommige atleten beter zijn op de normale of grote schans, is dat een betere timing tov de afzetkracht ofzo? Je ziet dat vaak dezelfde winnen (vooral op de spelen), maar toch staat bijvoorbeeld in dit topic dat Zyla alleen kanshebber is op de grote schans.
Er zijn misselijkmakend veel favorieten, ik tril nu al van de spanning. Dat wordt toch meteen één van de hoogtepunten van deze OS.quote:Op donderdag 8 februari 2018 12:54 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Neuh, het ligt redelijk open tussen de Noren en Polen, met eventueel een Duitser, Oostenrijker, Sloveen of Japanner om het feestje te verstieren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |