Moeten er wel nog 15 springen natuurlijk.quote:Op woensdag 7 februari 2018 11:35 schreef Felagund het volgende:
17e is toch niet zo slecht voor Kasai?
Oh ja.quote:Op woensdag 7 februari 2018 11:37 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Moeten er wel nog 15 springen natuurlijk.
Oostenrijk zie ik dat niet doen, maar voor Polen is dat vrij realistischquote:Op woensdag 7 februari 2018 11:41 schreef Columbiafan het volgende:
Oostenrijkers en Polen zouden zomaar met 4 man in de top 10 kunnen eindigen zaterdag.
De Noren gaan sowieso schroeien op elk onderdeel heb ik het idee.quote:Op woensdag 7 februari 2018 11:52 schreef Columbiafan het volgende:
Dan te zeggen dat de grote schans de Noortjes nog veel beter moet liggen.Ik ga voor Pools goud op de kleine en Noors goud op de grote en met het team.
Denk dat ze deze keer afgetekend de medaillespiegel winnen.quote:Op woensdag 7 februari 2018 11:54 schreef Felagund het volgende:
[..]
De Noren gaan sowieso schroeien op elk onderdeel heb ik het idee.
Geiger wordt de vierde man, scoorde in een interne kwallig 0,5 punten meer dan Leyhe. Ze waren beiden erg goed, zonde dat er eentje moest afvallen.quote:Op woensdag 7 februari 2018 12:11 schreef heywoodu het volgende:
Learoyd is ook prima aan het springen vandaag.
Wie is trouwens je favoriete Geiger? Tina, Karl of Vinzenz?quote:Op woensdag 7 februari 2018 12:11 schreef heywoodu het volgende:
Learoyd is ook prima aan het springen vandaag.
Wat denk je, is dat toevallig zo of echt de maatstaf? Pakken ze er een printje uitslagen met een rekenmachine bij of worden de sprongen ook uitvoerig geanalyseerd zonder cijfers?quote:Op woensdag 7 februari 2018 18:18 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Geiger wordt de vierde man, scoorde in een interne kwallig 0,5 punten meer dan Leyhe. Ze waren beiden erg goed, zonde dat er eentje moest afvallen.
Blijkbaar telden de laatste 2 trainingssprongen gewoon als maatstaf, om het zo objectief mogelijk te houden. Denk niet dat er rekening werd gehouden met stijl.quote:Op woensdag 7 februari 2018 18:37 schreef showtimer het volgende:
[..]
Wat denk je, is dat toevallig zo of echt de maatstaf? Pakken ze er een printje uitslagen met een rekenmachine bij of worden de sprongen ook uitvoerig geanalyseerd zonder cijfers?![]()
Trainingsresultaten, met name op de kleine schans, worden nogal snel overschat vind ik. Jurypunten zijn daar echt te relevant voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |