quote:
twitter:ManxMissileFans twitterde op woensdag 07-02-2018 om 12:22:17Cav was there! 4th! He make his way to a win! #DubaiTour Next time @MarkCavendish ! We know you can do it!! reageer retweet
Lekker op kop doorbeuken terwijl Dielan rond de 30e positie lag.quote:Op woensdag 7 februari 2018 12:22 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Trein liep prima, het was Groenewegen zelf die ze kwijtraakte in de laatste bocht.
Dat lijkt voorlopig inderdaad nergens op, hij geeft ook werkelijk geen ene fuck meer van zodra ie ziet dat ie niet meer kan winnen.quote:
Dat was werkelijk niet om aan te zien inderdaad.quote:Op woensdag 7 februari 2018 12:24 schreef Mani89 het volgende:
Die trein van Katusha man. Komen er opeens 2 man als debielen naar voren gesprint die het hele peleton uit elkaar rammelen terwijl Kittel ergens in 30ste positie aan het spartelen is.
Ik voel je pijn.quote:Op woensdag 7 februari 2018 12:24 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Dat lijkt voorlopig inderdaad nergens op, hij geeft ook werkelijk geen ene fuck meer van zodra ie ziet dat ie niet meer kan winnen.
Dat zou oprecht weleens kunnen.quote:Op woensdag 7 februari 2018 12:25 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik heb genoeg gezien. Gaviria wint in de Tour alle sprintetappes.
Cavendish heeft op z'n oude dag wat meer competitieritme nodig, die komt er nog. Kittel heeft gewoon nog niet gesprint.quote:Op woensdag 7 februari 2018 12:24 schreef Koffieplanter het volgende:
Minali sprint Kittel en Cavendish er faliekant uit. Dan kun je beter stoppen.
Cav en Kit gaan zoals elk jaar wel weer top zijn in de TDF. Denk dat het dit jaar mooi verdeeld gaat worden onder die drie en eventueel Groenewegen.quote:Op woensdag 7 februari 2018 12:25 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik heb genoeg gezien. Gaviria wint in de Tour alle sprintetappes.
Wie gaat daar winnen?quote:Op woensdag 7 februari 2018 12:28 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb alweer onwijs veel zin in Jutta Dam. Dikke sprinters die de laatste 20 meter compleet stilvallen en als stervende zwaantjes over de finish rollen.
Mooie vrouw oh wacht heuvel welquote:Op woensdag 7 februari 2018 12:28 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb alweer onwijs veel zin in Jutta Dam. Dikke sprinters die de laatste 20 meter compleet stilvallen en als stervende zwaantjes over de finish rollen.
Vorig jaar Kristoff bijna elke keer vooraan afzetten en nu als een zooitje ongeregeld rondrijden. Ligt het er dan gewoon aan dat Kittel zich zo gemakkelijk aan de kant laat zetten?quote:
En de magische wielen komen in de Tour weer uit de kluisquote:Op woensdag 7 februari 2018 12:26 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Cavendish heeft op z'n oude dag wat meer competitieritme nodig, die komt er nog. Kittel heeft gewoon nog niet gesprint.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |