Dat verslag van het Colombiaans kampioenschap was wel ridicuul slecht.quote:Op dinsdag 6 februari 2018 18:19 schreef Columbiafan het volgende:
Prima coverage overigens, doen die Colombiaantjes toch wel wat beter dan de Argentijnen.
Dat is RCN, wat wil je?quote:Op dinsdag 6 februari 2018 18:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat verslag van het Colombiaans kampioenschap was wel ridicuul slecht.
Dr. Pol?quote:Op dinsdag 6 februari 2018 18:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De capibara is naar de dierenarts.
Top 10 in het jongerenklassement zou al een wereldprestatie zijn.quote:Op dinsdag 6 februari 2018 18:31 schreef Columbiafan het volgende:
Ik denk dat McNulty gaat meedoen met de grote jongens in Oman, kan misschien een top 10 pakken.
Je vergeet dat McNulty heel erg goed is. Op KUDUS en MAL na moet hij niemand van de U26'ers niemand vrezen als ik de startlijst zo bekijk.quote:Op dinsdag 6 februari 2018 18:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Top 10 in het jongerenklassement zou al een wereldprestatie zijn.
Sorry, ik wist niet dat je boos werd.quote:Op dinsdag 6 februari 2018 18:33 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Omdat hij met het peloton over de streep kwam, goh.
Dat zou prachtig zijn. Brand anorexiapatiënt maar op.quote:Op dinsdag 6 februari 2018 18:39 schreef Columbiafan het volgende:
Ik lees dat ze bij FDJ eventueel naar de Tour willen met Gaudu, afhankelijk van z'n prestatie de komende maanden. Zou mooi zijn.
Nairo ook.quote:Op dinsdag 6 februari 2018 18:40 schreef Marcoss het volgende:
Was ook niet Nairo, maar Dayer die viel, geloof ik
Ivan Quaranta.quote:Op dinsdag 6 februari 2018 18:11 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Maar goed, ik zie buiten Cavendish en Kittel niemand in staat om Fernando op snelheid te kloppen.
Zou het verstandiger vinden om hem eerst de Vuelta te laten rijden en niet direct de Tour..quote:Op dinsdag 6 februari 2018 18:39 schreef Columbiafan het volgende:
Ik lees dat ze bij FDJ eventueel naar de Tour willen met Gaudu, afhankelijk van z'n prestatie de komende maanden. Zou mooi zijn.
Maar Bouhanni heeft helemaal niet gewonnen.quote:Op dinsdag 6 februari 2018 18:38 schreef Columbiafan het volgende:
Leuk dat de twee meest geliefde sprinters op dit forum vandaag winnen.
Pakte me Pinot destijds toch ook prima uit?quote:Op dinsdag 6 februari 2018 18:42 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Zou het verstandiger vinden om hem eerst de Vuelta te laten rijden en niet direct de Tour..
Zou het ook wel raar vinden. Ze mikken op Démare, die een paar loodsen mee zal krijgen en op Pinot die z'n schoothondje Reichenbach en windvangers mee zal krijgen.quote:Op dinsdag 6 februari 2018 18:42 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Zou het verstandiger vinden om hem eerst de Vuelta te laten rijden en niet direct de Tour..
Klopt, maar Gaudu is nog wel wat jonger dan Pinot toen.. (en is een ander type renner, denk ik)quote:Op dinsdag 6 februari 2018 18:45 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Pakte me Pinot destijds toch ook prima uit?
Hebben wel een beetje hetzelfde parcours afgelegd in hun jonge jaren, Pinot was 6 maanden jonger, denk niet dat dat veel uitmaakt.quote:Op dinsdag 6 februari 2018 18:49 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Klopt, maar Gaudu is nog wel wat jonger dan Pinot toen.. (en is een ander type renner, denk ik)
Dat is niet zo netjes van je, zoiets gun je toch niemand?quote:Op dinsdag 6 februari 2018 18:41 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat zou prachtig zijn. Brand anorexiapatiënt maar op.
Anorexia zit tussen je oren. Gewoon meer eten.quote:Op dinsdag 6 februari 2018 18:53 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Dat is niet zo netjes van je, zoiets gun je toch niemand?
Over het algemeen is het commentaar over LottoNL wel erg negatief hier. Ik denk dat we wel mogen concluderen dat ze het prima doen. Denk dat als je vergelijkt met teams met hetzelfde budget dat LottoNL een stuk beter presteertquote:Op dinsdag 6 februari 2018 13:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik zie tot zover geen gezeik over LottoNL?
Lotto Jumbo is bezig met een opleidingsploeg voor volgend seizoen.twitter:daanvandenberg twitterde op dinsdag 06-02-2018 om 20:38:45"We zijn druk bezig met het opzetten van een jeugdplan, hopelijk kunnen we het uitrollen op 1 januari 2019" @RichardPlugge is achter de schermen druk bezig met het opzetten van een opleidingsploeg voor @LottoJumbo_road reageer retweet
Ruimte genoeg, Rabo DT is nooit vervangen.quote:Op dinsdag 6 februari 2018 22:59 schreef Pistolero het volgende:
Lotto Jumbo is bezig met een opleidingsploeg voor volgend seizoen.twitter:daanvandenberg twitterde op dinsdag 06-02-2018 om 20:38:45"We zijn druk bezig met het opzetten van een jeugdplan, hopelijk kunnen we het uitrollen op 1 januari 2019" @RichardPlugge is achter de schermen druk bezig met het opzetten van een opleidingsploeg voor @LottoJumbo_road reageer retweet
![]()
Vraag me wel af of er nog ruimte voor is naast Roompot, SEG en de opleidingsploeg van Sunweb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |