abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_176988656

Cryptocoins?
Bitcoin is het bekendste voorbeeld van cryptocurrency. Naast Bitcoins zijn er nog heel veel 'altcoins' kijk hier maar eens voor een overzicht; CryptoCurrency Market Capitalizations. Bitcoin is bedoeld als betaalmiddel, je kan geld (Bitcoin) naar iemand overmaken zonder tussenkomst van een bank. De transactie is anoniem en binnen enkele minuten geregeld. Dit gebeurt allemaal door middel van een blockchain.

Blockchain?
De blockchain kun je zien als een kasboek dat wordt gecontroleerd door iedereen die gebruik maakt hiervan. Je kan in dat kasboek elke transactie zien die ooit heeft plaatsgevonden. De blockchain wordt door heel veel pc's gecontroleerd en is niet achteraf wijzigbaar. Een systeem wat moeilijk te manipuleren is dus.
In elk block in de blockchain zitten transacties van coins. Kijk maar eens hier om zelf een kijkje te nemen in zo`n blockchain; Bitcoin Block Explorer - Blockchain

Wie houdt de blockchain bij?
De blockchain wordt bijgehouden door zogeheten 'miners'. Deze (groepen van) pc's stoppen transacties in een block en voegen die toe aan de blockchain. De miner die het block uiteindelijk maakt wordt beloond met Bitcoin.
Dit is natuurlijk kort door de bocht; bekijk dit filmpje maar eens voor een uitgebreidere uitleg;

Er zijn tegenwoordig twee verschillende technieken die worden gebruikt om de blockchain bij te houden, namelijk; Proof of Work (PoW) en (Leased) Proof of Stake (LPoS of PoS). Wil je meer weten hierover dan ga je dit maar Googlen. :P

Minen levert dus geld op?
Ja. Maar op kleine schaal is het minen van Bitcoin eigenlijk niet meer rendabel door de kosten van aanschaf van hardware, stroomkosten etc. Dit omdat het minen van Bitcoin ook steeds moeilijker wordt en er veel concurrentie is. Wellicht als Bitcoin in de toekomst nog veel meer waard word dat het weer rendabel wordt. Het minen van sommige altcoins op kleine schaal kan wel rendabel zijn, helemaal met wellicht een prijsstijging in het verschiet.

En wat zijn de verschillen tussen Bitcoin en verschillende altcoins?
De verschillen tussen al die coins zijn soms minimaal en soms gigantisch groot. Op de verschillende websites van de coin is informatie te vinden over de technische werking of de visie van het team erachter.

groeten

Oké. Hoe kom ik aan cryptocurrency?
Cryptocurrency kun je kopen via bedrijven of via een exchange. De laatstgenoemde is eigenlijk een soort AEX maar dan alleen voor cryptocurrency. Kopen via een exchange is meestal goedkoper dan het kopen van een bedrijf. Dit omdat je nu geen tussenpersoon hebt maar rechtstreeks van een andere gebruiker koopt.

En hoe sla ik mijn digitale geld nu veilig op?
In een wallet. En dat kan op verschillende manieren en plekken, elk met zijn eigen voor en nadelen.
Je kan het in je wallet op een exchange bewaren maar de geschiedenis heeft geleerd dat dit niet altijd een goed idee is. Je kan bij je wallet door middel van een private key, alleen hiermee kun je transacties doen. Omdat de exchange jouw private key beheerd kan de eigenaar van die exchange er in theorie dus met al het geld vandoor gaan. Google maar eens op 'mt. Gox' voor een voorbeeld.

Wil je dagelijks handelen met crypto dan is het handiger om je coins op een exchange te laten. Koop je ze voor de lange termijn dan kun je het beter opslaan in een ander soort wallet.

Wallet? Offline wallet? Hardware wallet? Paper wallet? Wat?
Een wallet komt in verschillende vormen. Je kan een walletprogramma voor desbetreffende coin installeren op je pc / laptop / telefoon / tablet en daar je coin in opslaan. Maakt wel een backup van je private key zodat als deze crasht je je coins nog wel van recoveren.

Daarnaast zijn er ook hardware wallets tekoop zoals de Trezor of de Nano Ledger.

Een paper wallet is heel simpel. Je maakt online een bitcoinadres aan en stuurt naar dat adres je coins. Je print je private key uit. Deze sla je op een aantal plekken veilig op en je coins staan nu op dat adres in de blockchain opgeslagen. Met die key kun je op een later tijdstip een wallet installeren en bij je coins.

Meer info: https://www.coindesk.com/information/paper-wallet-tutorial/

Probeer 3rd party wallets te vermijden. Dit zijn Wallets die zijn gemaakt door een partij die niet in eerste instantie bij het team zit dat desbetreffende coin heeft ontwikkeld. Het verleden heeft uitgewezen dat hier nog wel eens misbruikt van is gemaakt.

Wat een hoop info. Waarom moet ik instappen?
Omdat je bank 0.1% rente per jaar geeft en omdat de blockchain de toekomst heeft. Het is niet voor niks dat er steeds meer geld in cryptocurrency omgaat. To the moon motherfuckers!

En wat zorgt er nou voor dat een coin waarde krijgt?
De markt bepaalt de waarde van een coin. Hoe meer mensen er heil in zien, hoe meer het waard wordt.

Maar nu even serieus, ik snap er nog steeds niks van!
Lees hier een uitleg, handleidingen, crypto-woordenboek etc,
Bekijk hier stap voor stap handleidingen:
BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #1 Voor al je kleine en grote vragen

Hoe claim ik een geforkte munt?
Door je private key in een wallet te importeren die de nieuwe munt support (wel eerst je Bitcoins verplaasen naar een ander adres!). Gedetailleerde uitleg voor Bitcoin Cash en Bitcoin Gold: BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #2 Voor al je kleine en grote vragen

Afkortingen en jargon
FOMO - Fear of missing out - Paniekreactie omdat een coin opeens erg veel in waarde stijgt. Paniekaankoop.
FUD - Fear, uncertainty, doubt. Op het moment dat er angst en onzekerheid in de markt zit dan gaan vaak veel mensen hun geld omzetten naar fiat. Dit zorgt voor een dalende trend of crash in de markt.
ICO - Initial Coin Offering. Een nieuwe munt wordt geïntroduceerd. Hier is geld voor nodig. Vroege investeerders kunnen in een ICO investeren in de hoop dat de munt daarna een veelvoud waard wordt.
Fee - Om een transactie te doen moet er fee worden betaald. Dit is een bedrag dat ervoor zorgt dat jouw transactie in behandeling wordt genomen. Sommige exchanges rekenen ook fee om uit te laten betalen.
Hodlen - Je cryptomunten altijd houden (holden).

Shorten? Long gaan? Margin trading? Leverage?
Geen zin om nu deze termen nu uit te leggen. Google er maar op :').

Exchanges;
Kraken | Buy, Sell and Margin Trade Bitcoin (BTC) and Ethereum (ETH) - Buy, Sell, Trade Bitcoin
Bittrex.com - Bittrex, The Next Generation Digital Currency Exchange
Binance - Chinese exchange, werkt goed voor handelen tussen crpytomunten

Bedrijven waar je crypto kan kopen buiten een exchange om?
Bitcoins Kopen en Verkopen met iDEAL, Bancontact of SEPA | LiteBit
Bitonic
Bitcoins kopen - iDEAL, Banktransfer of Creditcard | BTC Direct

Bitcoin block explorers
Blockchain.info
BlockExplorer.com
CryptoGraffiti.info

Crypto koersen
Coinmarketcap.com - CryptoCurrency Market Capitalizations
Cryptodashboard.io - Lichtgewicht versie van Coinmarketcap met auto refresh
cryptowat.ch - Live koersen van de belangrijkste exchanges

Gedetailleerde crypto statistieken
fork.lol
coin.dance
Statoshi.info
Cryptocurrency Mining Profitability
BitcoinWisdom.com

Crypto nieuws
Bitcoin Magazine
Coindesk
CoinTelegraph
/r/CryptoCurrency
/r/Bitcoin
/r/btc

Bitcoin resources (websites)

Bitcoin en belastingaangifte

Bitcoins als vermogen: box 3
Het bezit van bitcoins en andere cryptovaluta wordt gezien als vermogen. Vermogen moet worden opgegeven in box 3.

De waarde die u opgeeft is de waarde (in euro’s) van uw cryptovaluta op 1 januari van het fiscale jaar. Bij uw belastingaangifte over het jaar 2016, geeft u dus aan hoeveel uw ‘coins’ op 1 januari waard waren. Wij adviseren u om altijd al uw currencies op te geven, ook als het om kleine bedragen gaat. Immers kan uw cryptovaluta in een jaar sterk in waarde stijgen, als u het niet eerder heeft opgegeven dan kampt u in de toekomst wellicht met een voor de belastingdienst onverklaarbaar vermogen.

Voor meer informatie kunt u kijken op de website van de Belastingdienst.

Starten met het kopen van Bitcoin of Altcoins
- Open een account op bijv Binance.(Zie hierboven)
- Bij de tab 'Deposits/withdrawals' kies je 'Deposit' bij Ether. Kopieer het wallet-adres.
- Koop Ether (bijvoorbeeld bij BTC-direct of Bitonic). Verzend het naar het adres van Binance. Betaal met iDeal.
- Na de verwerkingstijd (meestal 20-30 min) staat je saldo in Ether op Binance. Via de Exchanges kan je Ether kopen/verkopen voor andere Crypto.
(Elke transactie -dus koop/verkoop van crypto op Binance- kost je 0,1% van de transactiesom aan fee. Lagere fee (0,05%) is mogelijk als je BNB-crypto gekocht hebt. In dat geval gaan deze fees direct van je BNB-saldo af.)

DISCLAIMER:
Cryptocurrency is een erg jonge en volatiele markt. Nog meer dan voor elke andere markt geldt hier dat je je goed moet inlezen en investeer enkel geld dat je kan missen. Don't invest recklessly.

[ afbeelding ]
pi_176988661
mooie TT MaGNeT O+
  dinsdag 6 februari 2018 @ 11:31:16 #4
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_176988751
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 11:24 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Ik denk dat de echte bitcoin bubble nog moet komen en dat dit maar een (pijnlijke) correctie is.
Dat lijkt mee logisch, de meeste crypto kun je nog helemaal niets mee behalve speculeren :D Het moet eerst maar eens gebruikt gaan worden in de grote boze wereld, dan worden het meer een soort aandelen in cryptobedrijfjes
Please sir. When moon? When Mustang?
  dinsdag 6 februari 2018 @ 11:32:09 #5
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_176988771
pi_176988814
als de echte bubbel nog moet komen ( mede door de grote institutionele beleggers )

dan hoop ik dat iedereen er op tijd uit is.....of een plan maakt om er steeds een beetje winst uit te halen bij stijgingen.
  dinsdag 6 februari 2018 @ 11:35:25 #7
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_176988846
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 11:33 schreef Predator38 het volgende:
als de echte bubbel nog moet komen ( mede door de grote institutionele beleggers )

dan hoop ik dat iedereen er op tijd uit is.....of een plan maakt om er steeds een beetje winst uit te halen bij stijgingen.
Jij denkt dat de echte bubbel nog moet komen? Dus groter dan in December?
pi_176988899
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 11:35 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Ik kan niet voor Predator38 spreken maar ik denk dat de echte bubbel nog moet komen.
En dan kan de market capitlization wel ruim 10x zo hoog zijn als dat hij nu was bij de laatste ATH.

Bitcoin zal op dat moment vermoedelijk op 1700 miljard Dollar pieken, ofwel $100.000 per BTC en ook veel altcoins zullen naar flinke hoogten stijgen.

Je mag me quoten en me er over 3 jaar weer mee confronteren.
pi_176988901
quote:

[..]

als....zeg ik :P
en magnet denkt dat de echte bubbel nog moet komen
pi_176988923
Kak, bodem gemist. Fiat dan maar hodlen...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_176988933
WTF is er met de alts aan de hand....die gaan hard onderuit opeens
pi_176988942
quote:

[..]

Na de correctie met top in december 2014/dal in januari 2015 duurde het ook tot januari 2017 tot Bitcoin weer rustig omhoog schoot. Bitcoin piekte in december 2017, is inmiddels aardig gecorrigeerd. Dus we gaan echt wel die 20k weer voorbij, maar dan tegen eind 2019/begin 2020. Het is nu te rap gegaan dus moet de koers zich eerst weer rustig gaan herstellen.
mag het weten
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 6 februari 2018 @ 11:39:29 #13
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176988948
quote:

[..]

Persoonlijk denk ik dat ook. Het lijkt alsof iedereen en z'n moeder in crypto zit op dit moment, maar dat is echt niet zo. Daarnaast staan de meeste bedrijven nog steeds in hun kinderschoenen. Als dat allemaal gaat lopen en wij steeds meer tastbare producten gaan zien zal het pas los gaan.

Dat gaat nog wel even duren en tot die tijd zullen wij waarschijnlijk steeds mini bubbles krijgen die af en toe knappen.
pi_176989005
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 11:39 schreef Kyran het volgende:

[..]

Persoonlijk denk ik dat ook. Het lijkt alsof iedereen en z'n moeder in crypto zit op dit moment, maar dat is echt niet zo. Daarnaast staan de meeste bedrijven nog steeds in hun kinderschoenen. Als dat allemaal gaat lopen en wij steeds meer tastbare producten gaan zien zal het pas los gaan.

Dat gaat nog wel even duren en tot die tijd zullen wij waarschijnlijk steeds mini bubbles krijgen die af en toe knappen.
eigenlijk is het net de internet bubbel O-)
pi_176989018
Zojuist wat bitcoin bijgekocht en naar bittrex gestuurd. 100% zeker dat ik naar het juiste adres heb gestuurd. Transactie al 2x bevestigd maar nog geen spoor van mn deposit op Bittrex..

Iemand enig idee of t normaal is dat dit even kan duren?
  dinsdag 6 februari 2018 @ 11:42:41 #16
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_176989021
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 11:39 schreef Kyran het volgende:

[..]

Als dat maar op hogere koersen is ;)
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 6 februari 2018 @ 11:42:47 #17
416575 crew  Evenstar
pi_176989027
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 11:39 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Na de correctie met top in december 2014/dal in januari 2015 duurde het ook tot januari 2017 tot Bitcoin weer rustig omhoog schoot. Bitcoin piekte in december 2017, is inmiddels aardig gecorrigeerd. Dus we gaan echt wel die 20k weer voorbij, maar dan tegen eind 2019/begin 2020. Het is nu te rap gegaan dus moet de koers zich eerst weer rustig gaan herstellen.
Ik was in 2014 nog lang niet bezig met crypto, maar heb aardig wat lopen lezen over hoe alles is gelopen. Denk niet dat je huidige situatie kan vergelijken met 2014. Markt lijkt nu veel agressiever.

Herstel zal even duren, maar ik geloof niet dat wij pas een nieuwe ATH zien in eind 2019. Het zou mij verbazen als wij niet ergens in herfst 2018 al een ATH zien.
  dinsdag 6 februari 2018 @ 11:43:09 #18
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_176989032
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 11:42 schreef CryptoEekhoorn het volgende:
Zojuist wat bitcoin bijgekocht en naar bittrex gestuurd. 100% zeker dat ik naar het juiste adres heb gestuurd. Transactie al 2x bevestigd maar nog geen spoor van mn deposit op Bittrex..

Iemand enig idee of t normaal is dat dit even kan duren?
Dat kan even duren idd. Vooral bitcoin is erg traag.
pi_176989043
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 11:41 schreef Predator38 het volgende:

[..]

eigenlijk is het net de internet bubbel O-)
En zelfs toen kregen Amazon, eBay, Microsoft, Apple tikken op de beurs. Maar kijk nu 18 jaar later eens. Goed ten tijde van de internetbubbel was het niet echt leuk als je erin zat. Maar tegenwoordig is dat wel anders.
mag het weten
  dinsdag 6 februari 2018 @ 11:44:38 #20
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_176989061
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 11:42 schreef Kyran het volgende:

[..]

Ik was in 2014 nog lang niet bezig met crypto, maar heb aardig wat lopen lezen over hoe alles is gelopen. Denk niet dat je huidige situatie kan vergelijken met 2014. Markt lijkt nu veel agressiever.

Herstel zal even duren, maar ik geloof niet dat wij pas een nieuwe ATH zien in eind 2019. Het zou mij verbazen als wij niet ergens in herfst 2018 al een ATH zien.
Ik denk dat ook eerlijk gezegd. Bedrijven zitten er niet of weinig in, mensen zitter niet in. Allemaal groei voor zgn. child molest.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_176989066
Moet me inhouden om niet extra icx te kopen. :+
Koning.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 6 februari 2018 @ 11:45:49 #22
416575 crew  Evenstar
pi_176989076
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 11:43 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

En zelfs toen kregen Amazon, eBay, Microsoft, Apple tikken op de beurs. Maar kijk nu 18 jaar later eens. Goed ten tijde van de internetbubbel was het niet echt leuk als je erin zat. Maar tegenwoordig is dat wel anders.
Daarom, uiteindelijk gaat het er om of je echt toekomst ziet in blockchain & crypto. Als het een soortgelijke weg zou bewandelen zijn wij allemaal nog early adopters, maar wie zal het zeggen ... We zien het wel over een paar jaar :D
pi_176989080
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 11:43 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

juist, als je toen wat aandelen had gekocht was je nu ook aardig rijk geweest ondanks dat die bubbel keihard geklapt is.
  Moderator dinsdag 6 februari 2018 @ 11:46:34 #24
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_176989082
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 11:37 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Ik kan niet voor Predator38 spreken maar ik denk dat de echte bubbel nog moet komen.
En dan kan de market capitlization wel ruim 10x zo hoog zijn als dat hij nu was bij de laatste ATH.

Bitcoin zal op dat moment vermoedelijk op 1700 miljard Dollar pieken, ofwel $100.000 per BTC en ook veel altcoins zullen naar flinke hoogten stijgen.

Je mag me quoten en me er over 3 jaar weer mee confronteren.
Geloof in Waves verloren gezien je oude UI?
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_176989114
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 11:42 schreef Kyran het volgende:

[..]

Ik wel. Jaar lang lopen handelen toen. De markt is nu grilliger met de komst van futures, Tether en weet ik veel wat niet meer wat er in 2014 nog niet was. Maar toen gingen grote voor die tijd exchanges op zwart, dat kan zich gemakkelijk herhalen. De aanleiding is misschien anders, maar het gevolg pakt net zo uit. Als een Bitfinex, Gdax, Binance er tussenuit valt heeft dat echt wel gevolgen en invloed.
mag het weten
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 6 februari 2018 @ 11:50:11 #26
416575 crew  Evenstar
pi_176989147
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 11:48 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Ik wel. Jaar lang lopen handelen toen. De markt is nu grilliger met de komst van futures, Tether en weet ik veel wat niet meer wat er in 2014 nog niet was. Maar toen gingen grote voor die tijd exchanges op zwart, dat kan zich gemakkelijk herhalen. De aanleiding is misschien anders, maar het gevolg pakt net zo uit. Als een Bitfinex, Gdax, Binance er tussenuit valt heeft dat echt wel gevolgen en invloed.
Dat wel, maar daar hadden wij het toch niet over? Het ging over herstel en die zou in normale omstandigheden (dus zonder dat Tether omvalt of een exchange omvalt) gewoon sneller moeten gaan dan na Mt Gox. Nu is er op zich niks aan het handje behalve een flinke correctie en wat FUD uit vooral Azië.
pi_176989148
Wel opvallend dat allemaal mensen die vermoedelijk nog nooit een bitcointransactie hebben uitgevoerd ons denken te moeten vertellen dat we deaud gaan.

Dit is crypto, de oude economieregels werken daar al niet voor sinds het genesis block van Bitcoin :P
pi_176989176
quote:
12s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 11:46 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Geloof in Waves verloren gezien je oude UI?
Neuh...

R.I.P. Spike ;(
  dinsdag 6 februari 2018 @ 11:52:41 #29
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_176989190
quote:

[..]

Ja joh. Echte adoptie moet nog beginnen met bruikbare toepassingen in de echte wereld. Zodra dat van de grond af komt is het riemen vast en in één vlucht door naar een sterrenstelsel hier heel ver vandaan.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_176989195
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 11:50 schreef Kyran het volgende:

[..]

Dat wel, maar daar hadden wij het toch niet over? Het ging over herstel en die zou in normale omstandigheden (dus zonder dat Tether omvalt of een exchange omvalt) gewoon sneller moeten gaan dan na Mt Gox. Nu is er op zich niks aan het handje behalve een flinke correctie en wat FUD uit vooral Azië.
Naja ik sloeg misschien een zijweg in. Maar er zijn zoveel dingen die kunnen gebeuren welke invloed uitoefenen op hoe snel of langzaam het herstel zal zijn. Normaliter zou je zeggen gelet op het laatste jaar, herstel kickt sneller in en klaar. Maar net wat je zegt: de markt is grilliger en agressiever. Dus dat kan echt wel betekenen dat het om die reden dus niet zo snel gaat. Maar ja glazen bol verhaal, we zien het vanzelf. ^O^
mag het weten
pi_176989196
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 11:50 schreef MaGNeT het volgende:
Wel opvallend dat allemaal mensen die vermoedelijk nog nooit een bitcointransactie hebben uitgevoerd ons denken te moeten vertellen dat we deaud gaan.

Dit is crypto, de oude economieregels werken daar al niet voor sinds het genesis block van Bitcoin :P
uiteindelijk gaan we weer omhoog, ook al duurt het 5 jaar en in de toekomst zal de afhankelijkheid van de bitcoin ook een stuk minder worden voor de altcoins zodat die zelf een normale koers kunnen krijgen.

eigenlijk worden de blockchains en apps ervoor nu pas gebouwd, het is eigenlijk net het internet in het begin met Usenet ....en kijk nu eens :D
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 6 februari 2018 @ 11:54:02 #32
416575 crew  Evenstar
pi_176989211
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 11:52 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Naja ik sloeg misschien een zijweg in. Maar er zijn zoveel dingen die kunnen gebeuren welke invloed uitoefenen op hoe snel of langzaam het herstel zal zijn. Normaliter zou je zeggen gelet op het laatste jaar, herstel kickt sneller in en klaar. Maar net wat je zegt: de markt is grilliger en agressiever. Dus dat kan echt wel betekenen dat het om die reden dus niet zo snel gaat. Maar ja glazen bol verhaal, we zien het vanzelf. ^O^
Dan zitten wij inderdaad wel op één lijn :P We zullen zien!
pi_176989216
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 11:50 schreef MaGNeT het volgende:
_O- _O- _O-

Wat een domheid in een post. De meest basale economische regel/theorie is die van vraag en aanbod, laat dat nou juist de regel/theorie zijn die de hele prijs van crypto zet.

Economie is niets meer dan de wetenschap die zich bezighoudt met keuzes die mensen maken, productie, consumptie etc. Dat geldt ook voor crypto gewoon. Macro economie misschien minder, maar de meest basale economische theorieën juist wel.
pi_176989232
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 11:54 schreef Kyran het volgende:

[..]

Dan zitten wij inderdaad wel op één lijn :P We zullen zien!
Ik zit ook op die lijn. WASU WASU WASUUPPPPP !
pi_176989245
Ecoin doet het lekker 500% in de plus. Wat maakt die sterke ongelovige stijging? Terwijl rest van dr cryptoland zwaar afgemaakt wordt?
pi_176989262
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 11:56 schreef Syd het volgende:
Ecoin doet het lekker 500% in de plus. Wat maakt die sterke ongelovige stijging? Terwijl rest van dr cryptoland zwaar afgemaakt wordt?
Een volume van 10k, die prijs kan elke janlul nog wel manipuleren.
pi_176989265
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 11:54 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

_O- _O- _O-

Wat een domheid in een post.

Met m'n domheid ben ik toch maar mooi met pensioen op m'n 41e :+
  dinsdag 6 februari 2018 @ 11:58:16 #38
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_176989269
Het is toch 7 magere jaren, 7 vette jaren?

Er vanuitgaande dat we zijn begonnen met 7 magere jaren hebben we nu nog 5 vette jaren voor de boeg :s)
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_176989272
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 11:57 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Geluk is met de dommen hé

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-02-2018 11:58:41 ]
pi_176989285
quote:
6s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 11:58 schreef Typisch het volgende:

[..]

Geluk is met de dommen hé
True...
pi_176989289
quote:

[..]

En dat is relevant omdat...?
pi_176989294
Alles verkocht, dit zakt nog wel even door.
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_176989297
quote:

[..]

ja maar economie regels....blahblahblah _O- _O- _O_
pi_176989310
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 11:59 schreef Predator38 het volgende:

[..]

ja maar economie regels....blahblahblah _O- _O- _O_
Dus jij claimt dat de prijs van een BTC niet tot stand komt door vraag en aanbod?
  dinsdag 6 februari 2018 @ 12:01:38 #45
27929 piere
doe mij maar bier
pi_176989320
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 11:59 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

En dat is relevant omdat...?
Omdat ik niet naar jou heb geluisterd naar naar m'n eigen advies en daardoor nu met pensioen ben :6
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 6 februari 2018 @ 12:02:53 #47
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176989335
Ben ik al rijk?
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  dinsdag 6 februari 2018 @ 12:03:50 #48
334810 Knal_Erwt
Doet pang op de grond
pi_176989344
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 12:02 schreef Nattekat het volgende:
Ben ik al rijk?
Jij niet.
pi_176989348
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 12:02 schreef Nattekat het volgende:
Ben ik al rijk?
Dat lijkt me sterk.
Was je maar dom, net als ik...
pi_176989359
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 12:02 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Omdat ik niet naar jou heb geluisterd naar naar m'n eigen advies en daardoor nu met pensioen ben :6
Een economische theorie/wet/regel is geen advies en ik zou graag zien waar ik jou advies geef :P
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 6 februari 2018 @ 12:05:16 #51
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176989366
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 12:04 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Dat lijkt me sterk.
;(
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_176989367
Even een interessant feitje:

quote:
On Melmac, "stupid" is a slang term for a rich person.

On Melmac, substances such as foam and lint are extremely valuable, whereas gold and platinum are of very little value and are often used in plumbing fixtures.

When the Tanners find a treasure map among Silas Tanner's possessions, ALF exclaims, "Gadzooks! We're going to be stupid!"

bron: http://alf.wikia.com/wiki/Stupid
pi_176989370
quote:

[..]

Dat lijkt me sterk.
:D Goede hoop hier, want ik zit op het randje van achterlijk.
pi_176989400
quote:

[..]

Dat lijkt me sterk.
Maar hey, stellen dat de economische regeltjes geen invloed hebben op crypto is wel een beetje gek.
pi_176989413
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 12:05 schreef MaGNeT het volgende:
Even een interessant feitje:

[..]

Niet zo op je pik getrapt lullo. Het argument "ik kan met pensioen en heb dus gelijk" vind ik gewoon vrij karig.

Daarnaast had ik ook een inhoudelijke reactie, namelijk dat juist de meest basale economische wet voor crypto opgaat. Is dat dan onjuist?
  Moderator dinsdag 6 februari 2018 @ 12:07:53 #56
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_176989420
4045
onlogisch
  Moderator dinsdag 6 februari 2018 @ 12:08:15 #57
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_176989426
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 12:07 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Niet zo op je pik getrapt lullo. Het argument "ik kan met pensioen en heb dus gelijk" vind ik gewoon vrij karig.

Daarnaast had ik ook een inhoudelijke reactie, namelijk dat juist de meest basale economische wet voor crypto opgaat. Is dat dan onjuist?
Nee. Je hebt helemaal gelijk.
4045
onlogisch
pi_176989431
BakkenKappen heeft gelijk in deze.
pi_176989434
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 12:07 schreef Typisch het volgende:

[..]

Maar hey, stellen dat de economische regeltjes geen invloed hebben op crypto is wel een beetje gek.
Ik doel uiteraard op de oude mikado werpers, tulpenmanie en bubble roeptoeters die hier al sinds 2011 bij iedere dip komen vertellen dat bitcoin een bubble is, terwijl de prijs stug door bleef stijgen van van ¤1 tot ¤17.000

Vraag en aanbod lijkt me redelijk triviaal voor iedere economie.
pi_176989435
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 12:08 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Nee. Je hebt helemaal gelijk.
Internet punten over 9000. Nu kan ik eindelijk koffie drinken.
  Moderator dinsdag 6 februari 2018 @ 12:09:20 #61
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_176989446
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 12:08 schreef Insomnia2.0 het volgende:
BakkenKappen heeft gelijk in deze.
Zegt de man die precies op tijd is uitgestapt _O_

#INSOGOD
4045
onlogisch
pi_176989466
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 11:15 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Derde week van maart staan we weer op $12.000
Magneet God _O_ _O_ _O_
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 6 februari 2018 @ 12:10:43 #63
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176989468
Goed... tijd om een rekening te plunderen *O*
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_176989486
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 12:10 schreef Nattekat het volgende:
Goed... tijd om een rekening te plunderen *O*
Ik dacht dat jij geen kinderen had?
pi_176989519
De dot-com bubbel was $6.8T

De all time high marketcap van crypto was 0.8T, en dat is inclusief alle "verloren" coins en coins met een volume van niks maar wel een hoge marketcap.

En dan te bedenken dat crypto vele malen toegankelijker en wereldwijd is.

Ik denk dan ook dat de echte bubbel nog moet komen. Misschien even geduld tot de eerste echte grote ETF's er komen.
pi_176989564
Ik heb maar weer wat extra werkuurtjes ingeroosterd. Meer btc voor mijn arbeid. :~
pi_176989597
Ik mag de bijstand weer in. :)
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 6 februari 2018 @ 12:19:34 #68
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176989602
Ik wil meer loon! :'(
Krijg mijn overuren van januari pas in februari }:|
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_176989629
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 12:08 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Ik doel uiteraard op de oude mikado werpers, tulpenmanie en bubble roeptoeters die hier al sinds 2011 bij iedere dip komen vertellen dat bitcoin een bubble is, terwijl de prijs stug door bleef stijgen van van ¤1 tot ¤17.000

Vraag en aanbod lijkt me redelijk triviaal voor iedere economie.
Als dus maar genoeg mensen doorhebben dat je met bitcoins niets kan doen zal de vraag naar nul gaan net zoals met tulpenbollen gebeurde. :P
pi_176989631
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 12:19 schreef Nattekat het volgende:
Ik wil meer loon! :'(
Krijg mijn overuren van januari pas in februari }:|
Uitbetaling via de blockchain! Real-time!

ICO'tje doen ?
pi_176989670
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 12:05 schreef hodlwave het volgende:

[..]

:D Goede hoop hier, want ik zit op het randje van achterlijk.
yessss ook een ambo voor mij !!!
pi_176989689
Nu maar eens kijken in welke dukaten ik ga investeren. :)
pi_176989702
Ik kan de positiviteit in dit topic echt niet volgen. Of is dit positiviteit die zijn oorsprong vindt in hoop? Want waar je zag dat in december BTC meer en meer waard werd en mensen er massaal geld in gingen pompen, is het nu juist dat de BTC 'gevaarlijk' genoemd wordt en overheden en banken het blokkeren met als gevolg dat alles in elkaar stort.

Deze laatste trend gaat echt niet zomaar veranderen, waardoor het toch logisch is dat hij voorlopig wel laag blijft, of zelfs alleen maar lager wordt?

Met de berichten die ik de laatste tijd alleen maar lees lijkt het me dat overheden en banken nooit zullen toelaten dat zoiets ongereguleerds een grote rol kan gaan spelen. Het verliest daarmee zijn credibility en het grote publiek stapt nooit meer in.

Nu dit allemaal heel erg onzeker is, is er weer volop fiat inpompen echt het domste wat je op dit moment kunt doen lijkt me.
(Y)
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 6 februari 2018 @ 12:27:06 #74
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176989738
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 12:24 schreef chiren het volgende:
Ik kan de positiviteit in dit topic echt niet volgen. Of is dit positiviteit die zijn oorsprong vindt in hoop? Want waar je zag dat in december BTC meer en meer waard werd en mensen er massaal geld in gingen pompen, is het nu juist dat de BTC 'gevaarlijk' genoemd wordt en overheden en banken het blokkeren met als gevolg dat alles in elkaar stort.

Deze laatste trend gaat echt niet zomaar veranderen, waardoor het toch logisch is dat hij voorlopig wel laag blijft, of zelfs alleen maar lager wordt?

Met de berichten die ik de laatste tijd alleen maar lees lijkt het me dat overheden en banken nooit zullen toelaten dat zoiets ongereguleerds een grote rol kan gaan spelen. Het verliest daarmee zijn credibility en het grote publiek stapt nooit meer in.

Nu dit allemaal heel erg onzeker is, is er weer volop fiat inpompen echt het domste wat je op dit moment kunt doen lijkt me.
De koers is zojuist harder gecrasht dan ie in 2017 op enig moment is verdubbeld. Het is juist idioot om nu te verkopen.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_176989741
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 12:20 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Als dus maar genoeg mensen doorhebben dat je met bitcoins niets kan doen zal de vraag naar nul gaan net zoals met tulpenbollen gebeurde. :P
Als banken en overheden inderdaad willen dat je er niets mee kunt doen (waar het op dit moment steeds meer naartoe gaat), zal het inderdaad hard onderuit gaan.

Onderuit gaan lijkt me daarom vele malen realistischer op dit moment dan weer een ATH.
(Y)
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 6 februari 2018 @ 12:27:19 #76
163650 Greys
pi_176989742
quote:

Je vergeet dat dit al jaren zo is, die 'BTC is gevaarlijk' berichten en paniekerige overheden en banken.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_176989749
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 12:27 schreef Greys het volgende:

[..]

Je vergeet dat dit al jaren zo is, die 'BTC is gevaarlijk' berichten en paniekerige overheden en banken.
Niet waar, nooit hebben grote banken maatregelen genomen om de boel te reguleren en nooit hebben landen de handel in crypto eerder aan banden gelegd.

In ieder geval niet op deze schaal.
(Y)
pi_176989758
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 12:28 schreef chiren het volgende:

[..]

Niet waar, nooit hebben grote banken maatregelen genomen om de boel te reguleren en nooit hebben landen de handel in crypto eerder aan banden gelegd.
Welke landen hebben de handel in crypto aan banden gelegd?
pi_176989779
quote:

BTC staat niet gelijk aan de hele crypto markt. Er zijn ook talloze projecten die zich juist richten op compliance met overheden etc. Dus als dat je grootste zorg is moet je daarin stappen. Ik denk niet dat dat zo'n issue is, maar ja ieder zijn mening op dat gebied :) .

Ik ben positief omdat ik denk dat blockchain veel toegevoegde waarde heeft, de vraag is alleen in welke vorm en of cryptocurrency daarbij een grote rol spelen.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 6 februari 2018 @ 12:31:01 #80
163650 Greys
pi_176989793
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 12:28 schreef chiren het volgende:

[..]

In ieder geval niet op deze schaal.
Dat neemt nog steeds niet weg dat m'n bewering niet onwaar is :P
Tis niet dat nu ineens de overheden en banken paniekerig zijn, dat zijn ze al heel lang.
En ik wens ze succes met het reguleren.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_176989799
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 12:27 schreef chiren het volgende:

[..]

Als banken en overheden inderdaad willen dat je er niets mee kunt doen (waar het op dit moment steeds meer naartoe gaat), zal het inderdaad hard onderuit gaan.

Onderuit gaan lijkt me daarom vele malen realistischer op dit moment dan weer een ATH.
waar haal je dat vandaan ????
de meeste overheden gaan de blockchain omarmen
en het is te laat om het tegen te houden
pi_176989823
quote:
Soon my trezor will be worth more then whats on it
Ik moest lachen
pi_176989849
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 11:15 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Derde week van maart staan we weer op $12.000
Ja, maar je beloofde me ook LISK op 3 miljoen miljard na de rebrand :(

:P
Lambo of Rekt
pi_176989856
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 12:30 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

BTC staat niet gelijk aan de hele crypto markt. Er zijn ook talloze projecten die zich juist richten op compliance met overheden etc. Dus als dat je grootste zorg is moet je daarin stappen. Ik denk niet dat dat zo'n issue is, maar ja ieder zijn mening op dat gebied :) .

Ik ben positief omdat ik denk dat blockchain veel toegevoegde waarde heeft, de vraag is alleen in welke vorm en of cryptocurrency daarbij een grote rol spelen.
Ben ik helemaal met je eens. Ik heb ook wel enig vertrouwen in projecten als bijvoorbeeld Dash. Ik ben ook positief over de gehele blockchain technologie en in hoeverre dat gemeengoed wordt. Ik denk echter zelf niet dat crypto daar een rol in gaat spelen, althans niet op korte termijn, vanwege de weerstand die nu geboden wordt door een paar heel invloedrijke partijen.

quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 12:31 schreef Greys het volgende:

[..]

Dat neemt nog steeds niet weg dat m'n bewering niet onwaar is :P
Tis niet dat nu ineens de overheden en banken paniekerig zijn, dat zijn ze al heel lang.
En ik wens ze succes met het reguleren.
Nou daar zou ik ze juist géén succes mee wensen, want het enige dat dat teweeg brengt is minder vraag en een daling van de waarde van je crypto :)

quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 12:31 schreef Predator38 het volgende:

[..]

Blockchain is compleet iets anders dan de handel in cryptocurrency.
(Y)
  dinsdag 6 februari 2018 @ 12:36:14 #85
13462 BansheeBoy
pi_176989858
quote:

[..]

hahaha!!! Lekker man.

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
  dinsdag 6 februari 2018 @ 12:37:05 #86
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_176989861
Crypto is niet alleen valuta. Leuk al die coins die de euro en dollar willen vervangen, maar daar werken overheden en banken tegen.

Verdiep je eens in blockchain toepassingen die zich op andere doelen richten en daadwerkelijk problemen oplossen waarbij blockchain echt een toegevoegde waarde heeft.

De meeste van die valuta flutcoins bestaan over 2 jaar echt niet meer
pi_176989868
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 12:27 schreef Nattekat het volgende:

[..]

De koers is zojuist harder gecrasht dan ie in 2017 op enig moment is verdubbeld. Het is juist idioot om nu te verkopen.
Kijk waar we 1 jaar geleden stonden.
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_176989869
Ergens deze eeuw zal normaal geld wereldwijd vervangen worden door crypto, we staan nu nog helemaal aan het begin daarvan. Maar zal zeker nog wel een tijdje duren voordat het zover is.
pi_176989870
quote:
15s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 12:36 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

hahaha!!! Lekker man.

Ligt eraan, als ik nu 41 ben wel.
pi_176989879
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 12:37 schreef YT123 het volgende:
Ergens deze eeuw zal normaal geld wereldwijd vervangen worden door crypto, we staan nu nog helemaal aan het begin daarvan. Maar zal zeker nog wel een tijdje duren voordat het zover is.
Dit denk ik ook.
Lambo of Rekt
pi_176989883
Mijn pensionering komt denk ik eerdsr voort uit een zekere naïviteit dan intelligentie ;(
pi_176989907
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 12:37 schreef YT123 het volgende:
Ja, de blockchain techniek gaat niet meer weg.
Aandelen en andere eigendomspapieren, verzekeringen, geld, auteursrechtbescherming, etc... het kan allemaal via en op de blockchain.
pi_176989935
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 12:31 schreef Predator38 het volgende:

[..]

De blockchain om transacties voor altijd vast te leggen maar als toch niet als munt creatie tool .
pi_176989947
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 12:40 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Ja, de blockchain techniek gaat niet meer weg.
Aandelen en andere eigendomspapieren, verzekeringen, geld, auteursrechtbescherming, etc... het kan allemaal via en op de blockchain.
Dat het technisch kan is één ding, of het juridisch gezien mag is een ander ding. Precies ook waarom ik er mijn scriptie over schrijf. Dat vond ik nu net interessant om uit te zoeken.
mag het weten
pi_176989960
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 12:42 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Dat het technisch kan is één ding, of het juridisch gezien mag is een ander ding. Precies ook waarom ik er mijn scriptie over schrijf. Dat vond ik nu net interessant om uit te zoeken.
Post de conclusies vooral hier. :)
pi_176989967
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 12:42 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Nice! :)

Succes ermee, erg relevant nu.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 6 februari 2018 @ 12:47:02 #97
416575 crew  Evenstar
pi_176990010
quote:
3s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 12:37 schreef Rossdale het volgende:
Crypto is niet alleen valuta. Leuk al die coins die de euro en dollar willen vervangen, maar daar werken overheden en banken tegen.

Verdiep je eens in blockchain toepassingen die zich op andere doelen richten en daadwerkelijk problemen oplossen waarbij blockchain echt een toegevoegde waarde heeft.

De meeste van die valuta flutcoins bestaan over 2 jaar echt niet meer
Dit. Mensen blijven maar zeggen dat banken het tegen zullen gaan werken. Een bank zou XRP tegen kunnen werken of XLM of BTC etc. Dit zijn allemaal coins die als betaalmiddel willen dienen en fiat (helemaal of gedeeltelijk) willen vervangen.

Ze hebben in mijn ogen echter geen reden om bijvoorbeeld BaaS projecten tegen te werken. Wat boeit een bank nou wat VEN, WTC, LSK, ENJ etc. doet. Alles weer over één kam.
pi_176990080
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 12:47 schreef Kyran het volgende:

[..]

Dit. Mensen blijven maar zeggen dat banken het tegen zullen gaan werken. Een bank zou XRP tegen kunnen werken of XLM of BTC etc. Dit zijn allemaal coins die als betaalmiddel willen dienen en fiat (helemaal of gedeeltelijk) willen vervangen.

Ze hebben in mijn ogen echter geen reden om bijvoorbeeld BaaS projecten tegen te werken. Wat boeit een bank nou wat VEN, WTC, LSK, ENJ etc. doet. Alles weer over één kam.
Ben het stiekem volledig met je eens hoor, maar even advocaat van de duivel. Zou je niet kunnen beargumenteren dat ook bijvoorbeeld VEN een betaalmiddel is?

Ik kan nu prima naar de bakker lopen, hem een VEN token overmaken en een brood meenemen. Geldt ook voor elke andere token.
pi_176990098
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 12:50 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Ben het stiekem volledig met je eens hoor, maar even advocaat van de duivel. Zou je niet kunnen beargumenteren dat ook bijvoorbeeld VEN een betaalmiddel is?

Ik kan nu prima naar de bakker lopen, hem een VEN token overmaken en een brood meenemen. Geldt ook voor elke andere token.
Of nog beter: waarom zou je wat VEN doet niet gewoon op de BTC chain (willen) doen?
pi_176990133
quote:

[..]

Je kan ook naar de bakker gaan en een pak melk ruilen voor een brood.
pi_176990140
Er lijkt meer rust in de BTC koers te komen, of is dat verbeelding?
pi_176990161
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 12:53 schreef Jurian95 het volgende:

[..]

Je kan ook naar de bakker gaan en een pak melk ruilen voor een brood.
Je kan ook naar de bakker gaan en hem of haar een veeg geven in ruil voor een brood.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 6 februari 2018 @ 12:56:19 #103
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176990174
Met PayPal kan ik meer in Bitcoin stoppen dan er momenteel op m'n rekening staat :@
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 6 februari 2018 @ 12:56:29 #104
416575 crew  Evenstar
pi_176990177
quote:

[..]

Ja, heel erg in de basis is het een betaalmiddel, maar in principe niet bedoeld om USD, EUR etc. mee te vervangen. Alles wat een waarde heeft of waar wij een waarde aan toekennen kan als betaalmiddel gebruikt worden of het nou een koe, een auto, crypto of sex is. Dat stop je sowieso nooit.
pi_176990187
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 12:56 schreef Nattekat het volgende:
Met PayPal kan ik meer in Bitcoin stoppen dan er momenteel op m'n rekening staat :@
Waar kun je met Paypal trouwens BTC kopen dan?
pi_176990192
* BadVlad opent per ongeluk Blockfolio

pi_176990204
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 12:54 schreef Apekoek het volgende:
Wat heet rust? Kan rustig zijn de komende vijf, tien, vijftien, dertig minuten en dan vrolijk hard op en neer naar boven of beneden. Het kan uren rustig zijn en opeens flink stijgen of kelderen. Een koers die tot rust komt zou ik eerder zeggen als ie een week op rij weinig activiteit vertoont omhoog of omlaag. Maar daar is Bitcoin te volatiel voor.
mag het weten
pi_176990214
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 12:56 schreef Kyran het volgende:

[..]

Ja, heel erg in de basis is het een betaalmiddel, maar in principe niet bedoeld om USD, EUR etc. mee te vervangen. Alles wat een waarde heeft of waar wij een waarde aan toekennen kan als betaalmiddel gebruikt worden of het nou een koe, een auto, crypto of sex is. Dat stop je sowieso nooit.
Mwah. We hebben maar weinig geldige betaalmiddelen hé.
  dinsdag 6 februari 2018 @ 12:58:32 #109
62913 Blik
The one and Only!
pi_176990218
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 12:54 schreef Apekoek het volgende:
Blijft idd redelijk stabiel nu, buywalls?
pi_176990232
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 12:58 schreef Blik het volgende:

[..]

Blijft idd redelijk stabiel nu, buywalls?
Er is weer Tether bijgeprint? :')
pi_176990233
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 12:56 schreef Kyran het volgende:

[..]

Ja true :P
pi_176990240
Tijd voor thee.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 6 februari 2018 @ 13:00:50 #113
416575 crew  Evenstar
pi_176990252
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 12:58 schreef Typisch het volgende:

[..]

Klopt, geldige / officiële betaalmiddelen zijn gereguleerd. Daarom zou het best kunnen dat crypto als betaalmiddel ooit verboden zou kunnen worden. Dit is heel makkelijk te realiseren binnen een land. Alle crypto met als doel een legitiem betaalmiddel te worden is dan de lul, terwijl bijvoorbeeld BaaS projecten hier geen last van zouden hebben (in principe).

Natuurlijk knalt alles naar de tering als zoiets ooit besloten wordt, maar dat is weer een ander verhaal.
pi_176990253
Nou. Tweekommaklub was leuk zo lang het duurde. :')
pi_176990266
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 12:58 schreef Typisch het volgende:

[..]

Daarbij is in de Nederlandse rechtspraak al de opvatting dat Bitcoin niet voldoet aan de eigenschappen van geld en dus als het al als betaalmiddel kan dienen dan als vorm van ruilmiddel.
mag het weten
pi_176990294
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 13:01 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Daarbij is in de Nederlandse rechtspraak al de opvatting dat Bitcoin niet voldoet aan de eigenschappen van geld en dus als het al als betaalmiddel kan dienen dan als vorm van ruilmiddel.
Maar dat kan wel veranderen. Is ook alweer een oude uitspraak als ik mij niet vergis
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 6 februari 2018 @ 13:03:34 #117
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176990301
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 12:56 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Waar kun je met Paypal trouwens BTC kopen dan?
Goed punt.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator dinsdag 6 februari 2018 @ 13:04:54 #118
18653 crew  D.
pi_176990334
Knoop doorgehakt, wat btc bijgekocht
pi_176990365
Gaat wel ff duren voor een nieuwe ATH dit.
Lambo of Rekt
pi_176990389
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 13:04 schreef D. het volgende:
je eerste btc? :)
pi_176990417
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 13:03 schreef Typisch het volgende:

[..]

Maar dat kan wel veranderen. Is ook alweer een oude uitspraak als ik mij niet vergis
True, de Hoge Raad heeft zich er nog niet over gebogen, laat staan prejudiciële vragen gesteld aan het Hof van Justitie ivm uitleg ivm Europese verordening of iets in die richting.
mag het weten
  dinsdag 6 februari 2018 @ 13:09:20 #122
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_176990422
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 13:06 schreef EggsTC het volgende:
Gaat wel ff duren voor een nieuwe ATH dit.
Yup.

Zal hier een stuk rustiger worden tot we weer boven de 10K staan of zo
pi_176990431
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 13:09 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

Yup.

Zal hier een stuk rustiger worden tot we weer boven de 10K staan of zo
Vraag me af oftie nog naar 4,5/5,5 gaat
Lambo of Rekt
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 6 februari 2018 @ 13:10:02 #124
163650 Greys
pi_176990433
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 12:36 schreef chiren het volgende:
Nou daar zou ik ze juist géén succes mee wensen, want het enige dat dat teweeg brengt is minder vraag en een daling van de waarde van je crypto :)
Dat was dan ook sarcastisch. :)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator dinsdag 6 februari 2018 @ 13:10:31 #125
18653 crew  D.
pi_176990444
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 13:07 schreef Typisch het volgende:

[..]

je eerste btc? :)
Zie edit ;)

Bijgekocht dus
  dinsdag 6 februari 2018 @ 13:10:52 #126
406944 SugeLucky
pi_176990453
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 13:10 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Vraag me af oftie nog naar 4,5/5,5 gaat
Het lijkt me niet, maar goed alles kan in deze markt
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 6 februari 2018 @ 13:11:23 #127
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176990462
Kan gewoon een hele Ether kopen nu _O-
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_176990477
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 13:11 schreef Nattekat het volgende:
Kan gewoon een hele Ether kopen nu _O-
Jij was toch al all in op Eth
Lambo of Rekt
  dinsdag 6 februari 2018 @ 13:15:17 #129
13462 BansheeBoy
pi_176990516
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 12:37 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Ligt eraan, als ik nu 41 ben wel.
Het is je gegund.

pi_176990517
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 13:12 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Met zijn oude spaargeld misschien. Maar ondertussen kan ie opnieuw geld hebben liggen om erin te stoppen?
mag het weten
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 6 februari 2018 @ 13:15:25 #131
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176990520
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 13:12 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Met dat kleine beetje geld op m'n rekening.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_176990531
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 12:28 schreef Typisch het volgende:

[..]

Welke landen hebben de handel in crypto aan banden gelegd?
https://www.businessinsid(...)n-volledig-afkappen/
(Y)
  dinsdag 6 februari 2018 @ 13:16:20 #133
13462 BansheeBoy
pi_176990537
Ik wil 200 VeChain's vastnagelen aan mijn chest. Goed idee?

pi_176990548
quote:
15s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 13:16 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik wil 200 VeChain's vastnagelen aan mijn chest
Hardop lachen.

Altijd een goed idee ouwe pik, laat die dukaten maar komen.
pi_176990558
quote:
15s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 13:16 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik wil 200 VeChain's vastnagelen aan mijn chest. Goed idee?

Ja, altijd een goed idee en zeker voor de huidige prijs. Gaat nog 60 keer over de kop, minimaal.
pi_176990562
Overheden zijn op lange termijn kansloos tegen crypto. Als je gelooft in de positieve effecten van crypto op een economie zullen landen die crypto tegenwerken uiteindelijk achterblijven tov landen die crypto omarmen.

Een land als Zuid Korea waar 30% van de bevolking in crypto zit heeft straks een hoop miljonairs die allemaal geld gaan pompen in de lokale economie, wat gaat resulteren in een hoop welvaart daar.

Als crypto echt zo’n revolutionaire technologie is dan zal simpele marktwerking overheden dwingen om het te omarmen. Vooruitgang is niet te stoppen
pi_176990570
quote:
Ah ja. Het land waar Facebook en Google ook verboden zijn. Die doen het ook niet zo best op het internet..
  dinsdag 6 februari 2018 @ 13:18:05 #138
13462 BansheeBoy
pi_176990574
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 13:17 schreef NoNickOne het volgende:

[..]

Ja, altijd een goed idee en zeker voor de huidige prijs. Gaat nog 60 keer over de kop, minimaal.
Verwacht je dat echt? Serieus?

dinsdag 6 februari 2018 @ 13:18:13 #139
406944 SugeLucky
pi_176990575
quote:
hebben, niet willen.

even los van het feit dat ik niet meer geloof in dit soort FUD artikelen.
pi_176990590
quote:
Als de Chinese overheid ook de decentrale exchanges wil stoppen zullen ze van hun internet een intranet moeten maken :P

Maar het wordt wel lastig om daar nog crypto te (ver)kopen voor fiat.
pi_176990596
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 13:17 schreef retorbrapi het volgende:
bevolking in crypto zit heeft straks een hoop miljonairs die allemaal geld gaan pompen in de lokale economie,
Dan daalt toch juist de koers van die crypto? En zit je met minder miljonairs om te pompen.

Tenzij je dus verwacht dat er in crypto betaald gaat worden etc. Wat ik niet uitsluit.
pi_176990625
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 13:19 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Dan daalt toch juist de koers van die crypto? En zit je met minder miljonairs om te pompen.

Tenzij je dus verwacht dat er in crypto betaald gaat worden etc. Wat ik niet uitsluit.
Niet als Zuid-Korea maar marginale invloed heeft op de koers.
pi_176990642
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 13:21 schreef Jurian95 het volgende:

[..]

Niet als Zuid-Korea maar marginale invloed heeft op de koers.
Zuid-Korea is natuurlijk ook maar een klein land.
pi_176990644
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 13:04 schreef D. het volgende:
Gewaagd :) In een tijd waar niemand het vallende mes op durft te vangen en er geen aanwijzingen zijn dat dit stopt.
(Y)
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 6 februari 2018 @ 13:22:49 #145
416575 crew  Evenstar
pi_176990657
Ik zie alleen maar die South China Morning bron over China FUD. Echt niet één andere bron. Alle andere sites linken weer terug naar SCM. Daarom geloof ik het sowieso niet.

Als het waar is dan is het alsnog gewoon "China being China". Niks bijzonders.
pi_176990682
quote:
15s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 13:18 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Verwacht je dat echt? Serieus?

Nee, je hebt zojuist je geld weggegooid.
  dinsdag 6 februari 2018 @ 13:25:00 #147
13462 BansheeBoy
pi_176990695
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 13:24 schreef NoNickOne het volgende:

[..]

Nee, je hebt zojuist je geld weggegooid.
Ik heb nog niks gekocht. Maar speelde met het idee.

Thanks.

Moderator / Redactie Sport dinsdag 6 februari 2018 @ 13:25:18 #148
416575 crew  Evenstar
pi_176990698
Arme LSK allemaal updates aan het uitrollen en koers geef geen fuck :P
  dinsdag 6 februari 2018 @ 13:26:50 #149
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_176990725
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 13:25 schreef Kyran het volgende:
Arme LSK allemaal updates aan het uitrollen en koers geef geen fuck :P
Net ¤50 fiat omgezet in Lsk. #Liskmaand #HashtagsopFOK!:')
pi_176990734
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 13:18 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

hebben, niet willen.

even los van het feit dat ik niet meer geloof in dit soort FUD artikelen.
Wat jij wel of niet gelooft doet niets af aan het feit dat dit soort beslissingen (en artikelen) de waarde doen kelderen.
(Y)
pi_176990786
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
  dinsdag 6 februari 2018 @ 13:31:03 #152
406944 SugeLucky
pi_176990798
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 13:27 schreef chiren het volgende:

[..]

Wat jij wel of niet gelooft doet niets af aan het feit dat dit soort beslissingen (en artikelen) de waarde doen kelderen.
Klopt. Jij zegt echter dat er landen crypto aan banden hebben gelegd en komt dan vervolgens met een artikel dat China het aan banden WIL leggen.

Dus feitelijk loop je gewoon een beetje onzin te verkondigen en weet je er maar weinig van verder.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 6 februari 2018 @ 13:31:20 #153
416575 crew  Evenstar
pi_176990803
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 13:27 schreef chiren het volgende:

[..]

Nu draai je het wel een beetje om. Hij vroeg om landen waarbij crypto verboden was en dan kom je met een link waarin een vaag verhaal staat over he willen verbieden. Dat is natuurlijk niet hetzelfde.

Dat dit soort artikelen FUD veroorzaken valt niet te betwisten.
pi_176990823
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 13:22 schreef Kyran het volgende:
Als het waar is dan is het alsnog gewoon "China being China". Niks bijzonders.
Niks bijzonders :')

Als jij denkt dat er niets gebeurt met de waarde van de BTC wanneer 1 van de grootste economieen ter wereld het aan banden wil leggen dan adviseer ik om NU je complete spaarrekening in BTC te investeren.
(Y)
pi_176990836
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 13:32 schreef chiren het volgende:

[..]

Als jij denkt dat er niets gebeurt met de waarde van de BTC wanneer 1 van de grootste economieen ter wereld het aan banden wil leggen dan adviseer ik om NU je complete spaarrekening in BTC te investeren.
Het punt is dus dat dit al jááren geroepen wordt. Bitcoin is niet afhankelijk van Chinese wetgeving.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 06-02-2018 13:33:06 ]
pi_176990837
quote:
Ik handel als een vrouw -O-
pi_176990840
quote:
Ah, dan is mijn vrouwelijke kant blijkbaar naar boven gekomen de laatste jaren :+
pi_176990862
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 13:32 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Ah, dan is mijn vrouwelijke kant blijkbaar naar boven gekomen de laatste jaren :+
Tik hem aan (vr)ouwe!
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 6 februari 2018 @ 13:35:17 #160
416575 crew  Evenstar
pi_176990899
quote:

[..]

Is alles bij jou zo zwart / wit? Geen enkele nuance?

Wat ik bedoel is dat China altijd anders is dan andere landen. De regering daar wil altijd alles in eigen hand hebben. Daarom zeg ik "China being China". Het is geen verassing dat ze het willen reguleren. Ik geloof niet dat zij het gaan verbieden. Helemaal niet als de VS, Korea, Japan etc. het gaan omarmen.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 6 februari 2018 @ 13:39:26 #161
163650 Greys
pi_176990997
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 13:33 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Tik hem aan (vr)ouwe!
_O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 6 februari 2018 @ 13:40:24 #162
163650 Greys
pi_176991022
quote:

[..]

Je hebt de laatste 67 keer in de afgelopen maanden niet meegekregen dat ze dat zeiden?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_176991113
Bitcoin is toch niet kleiner te krijgen dan 1 Sat?

Stel de koers gaat op termijn wel naar $100.000, dan is de minimale transaction fee 0,1$cent. Is dat niet veel te hoog om het mainstream betalingssysteem te worden?
pi_176991127
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 13:40 schreef Greys het volgende:

[..]

Je hebt de laatste 67 keer in de afgelopen maanden niet meegekregen dat ze dat zeiden?
Is er al eerder nieuws over crypto bans uit China gekomen dan? :+
pi_176991149
Ik moest net even aan deze meneer denken:
http://www.moneycontrol.c(...)urrency-2412141.html
pi_176991161
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 13:44 schreef Jurian95 het volgende:
Bitcoin is toch niet kleiner te krijgen dan 1 Sat?

Stel de koers gaat op termijn wel naar $100.000, dan is de minimale transaction fee 0,1$cent. Is dat niet veel te hoog om het mainstream betalingssysteem te worden?
$0,001 voor een transactie is niet duur.

En als het echt moet kan Bitcoin ook naar 16 cijfers achter de komma, natuurlijk. Kwestie van een fork doorvoeren.
  † In Memoriam † dinsdag 6 februari 2018 @ 13:48:10 #167
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_176991188
quote:
Gewoon holden als een baas
:')
pi_176991210
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 13:46 schreef Zocalo het volgende:
Ik moest net even aan deze meneer denken:
http://www.moneycontrol.c(...)urrency-2412141.html
Die had vorige week nog een interview. Hij verblijft in een resort met gelijkgestemden in Thailand. De crash doet wel pijn, maar heeft nog steeds winst en ziet de toekomst rooskleurig in.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_176991222
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 13:40 schreef Greys het volgende:

[..]

Nu leg ik misschien zelf de focus teveel op China in deze discussie door precies die link te plakken, maar ik had ook net zo goed het bericht over India, de US creditcard maatschappijen of desnoods het bericht van ons eigen landje kunnen plakken.

Mijn punt is meer dat de koers in elkaar klapt dankzij deze (al dan niet FUD) berichten en dat er geen teken is dat dit op korte termijn ophoudt en dat het mij daarom niet verstandig lijkt nu je geld erin te stoppen, als reactie op mensen waarvan ik vind dat zij nu blind en ongefundeerd in crypto gaan investeren. Dat lijkt op niets anders dan hoop gefundeerd op dit moment.

Ik zeg ook niet dat je eruit moet stappen als je er al in zit (hell, ik zit er zelf ook in), maar bijkopen lijkt me op dit moment gewoon niet slim.
(Y)
pi_176991236
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 13:49 schreef chiren het volgende:

[..]

Nu leg ik misschien zelf de focus teveel op China in deze discussie door precies die link te plakken, maar ik had ook net zo goed het bericht over India, de US creditcard maatschappijen of desnoods het bericht van ons eigen landje kunnen plakken.

Mijn punt is meer dat de koers in elkaar klapt dankzij deze (al dan niet FUD) berichten en dat er geen teken is dat dit op korte termijn ophoudt en dat het mij daarom niet verstandig lijkt nu je geld erin te stoppen, als reactie op mensen waarvan ik vind dat zij nu blind en ongefundeerd in crypto gaan investeren. Dat lijkt op niets anders dan hoop gefundeerd op dit moment.

Ik zeg ook niet dat je eruit moet stappen als je er al in zit (hell, ik zit er zelf ook in), maar bijkopen lijkt me op dit moment gewoon niet slim.
Heb je daar daadwerkelijk bewijs voor? Deze berichten zijn er, zoals al eerder gezegd, al veel langer. Waarom zou dat dan nu ineens de aanleiding zijn voor het dalen van de koers?
pi_176991266
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 13:35 schreef Kyran het volgende:

[..]

Is alles bij jou zo zwart / wit? Geen enkele nuance?

Wat ik bedoel is dat China altijd anders is dan andere landen. De regering daar wil altijd alles in eigen hand hebben. Daarom zeg ik "China being China". Het is geen verassing dat ze het willen reguleren. Ik geloof niet dat zij het gaan verbieden. Helemaal niet als de VS, Korea, Japan etc. het gaan omarmen.
Chinezen zijn ook gek op gokken, daar zit de overheid ook niet op te wachten. En toch doen ze het massaal, maar dan ook echt massaal.

Alles in China draait in feite om het handig omzeilen van de centrale macht.
٩๏̯͡๏)۶
pi_176991289
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 13:50 schreef Typisch het volgende:

[..]

Heb je daar daadwerkelijk bewijs voor? Deze berichten zijn er, zoals al eerder gezegd, al veel langer. Waarom zou dat dan nu ineens de aanleiding zijn voor het dalen van de koers?
Omdat 2 maanden geleden het grote publiek is ingestapt, zonder enig inzicht en ze door deze berichten massaal weer zijn uitgestapt.

Laat ik hem terugkaatsen; hoe zou jij die gigantische stijging en daling anders verklaren?
(Y)
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 6 februari 2018 @ 13:58:04 #173
163650 Greys
pi_176991358
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 13:45 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Is er al eerder nieuws over crypto bans uit China gekomen dan? :+
NO! NO! NEVEL!

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 6 februari 2018 @ 14:00:41 #174
416575 crew  Evenstar
pi_176991398
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 13:53 schreef chiren het volgende:

[..]

Omdat 2 maanden geleden het grote publiek is ingestapt, zonder enig inzicht en ze door deze berichten massaal weer zijn uitgestapt.

Laat ik hem terugkaatsen; hoe zou jij die gigantische stijging en daling anders verklaren?
Daarom zijn we nu terug op niveau van eind oktober / begin november en kan alles weer gezond groeien.

Mensen, die zoals jij al aangeeft, zonder enig inzicht of kennis zijn ingestapt gaan nu weer uitstappen of zijn al uitgestapt. Indirect geef je dus eigenlijk zelf al aan dat de reden voor de daling het uitstappen van deze mensen is (al dan niet door FUD).

Nu alles weer terug is op niveau van voordat al die mensen kwamen kan alles toch weer gezond gaan stijgen? Het is niet zo dat de markt stilstond tot 2 maanden geleden. Dat er niet vandaag of morgen een ATH komt is duidelijk, maar nu goedkoop instappen als je lange termijn vertrouwen hebt is echt niks mis mee.
pi_176991403
Als het nog 1x goed dipt dan koop ik nog wat ICX bij.
Koning.
  dinsdag 6 februari 2018 @ 14:01:13 #176
406944 SugeLucky
pi_176991410
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 13:53 schreef chiren het volgende:

[..]

Ik ben het met je eens dat FUD berichten een negatieve invloed op de koers hebben.

Ik vind het echter wel een prima tijd, wellicht nog eventjes wachten, om in crypto te stappen.
Alle coins zijn gehalveerd ongeveer. Een betere mogelijkheid is er niet voor nieuwe investeerders.
Het kan inderdaad dat het nog even zo doorzet en alles nog harder daalt, maar als de markt stabiel lijkt en je investeert dan, kan het ook van de een op de andere dag gaan dalen.
pi_176991464
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 13:49 schreef dimmak het volgende:

[..]

Die had vorige week nog een interview. Hij verblijft in een resort met gelijkgestemden in Thailand. De crash doet wel pijn, maar heeft nog steeds winst en ziet de toekomst rooskleurig in.
Toch blijf ik het echt idioot en onverantwoord vinden. Maar ja zijn vrijheid zijn keuze hoor.
pi_176991495
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 14:00 schreef Kyran het volgende:

[..]

Daarom zijn we nu terug op niveau van eind oktober / begin november en kan alles weer gezond groeien.

Mensen, die zoals jij al aangeeft, zonder enig inzicht of kennis zijn ingestapt gaan nu weer uitstappen of zijn al uitgestapt. Indirect geef je dus eigenlijk zelf al aan dat de reden voor de daling het uitstappen van deze mensen is (al dan niet door FUD).

Nu alles weer terug is op niveau van voordat al die mensen kwamen kan alles toch weer gezond gaan stijgen? Het is niet zo dat de markt stilstond tot 2 maanden geleden. Dat er niet vandaag of morgen een ATH komt is duidelijk, maar nu goedkoop instappen als je lange termijn vertrouwen hebt is echt niks mis mee.
Ik denk alleen niet dat nu het moment is dat we weer kunnen gaan stijgen. Er is daar geen enkel signaal voor. Als het argument is 'we zijn weer op het punt voordat de massa instapte', dan moeten we naar mijn mening terugkijken naar de waarde van eind september/begin oktober 2017 en dan zitten we dus nog niet op het laagste punt.

Maargoed, daar valt ook over te discussieren. Ik denk overigens ook niet dat we terug gaan naar 2k, maar 3.5k-5k in dollar zou ik niet vreemd vinden in ieder geval.
(Y)
pi_176991541
Mag ook eens gezegd worden. Sinds vanochtend zijn we toch zo'n 15% (!) gestegen. en dat ging mooi geleidelijk.
pi_176991558
Slechte call van mezelf op 8100 dus.. denken dat dat de bottom was.
Lambo of Rekt
pi_176991588
quote:
13s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 14:13 schreef EggsTC het volgende:
Ssst, ik kocht op 10500 :@
pi_176991596
Ik moest lachen om onderstaande post:

quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 11:01 schreef LXIV het volgende:
Nou nou.

Het werd eens tijd!

Het is voor het eerst sinds heel lang dat ik weer rode cijfers zie bij mijn 'ongerealiseerd resultaat'. Echt heel lang geleden!

Ik vind het echt prima, want nu kan ik straks met een gerust hart weer wat kopen. Ik snap ook echt niet dat mensen zich heir druk over maken, één zo 'n relatief klein dipje na jaren en jaren van enkel stijging. Alles wat je kocht was meteen winst.
Het zou zo een post kunnen zijn uit één van de crypto topics :D

Hij reageert eigenlijk precies zoals velen van ons dat hier doen.
Maar als wij zo reageren op de crypto markt dan verklaart hij ons voor gek want het is een bubble :P
pi_176991608
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 14:16 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Maar als wij zo reageren verklaart hij ons voor gek :P
:D
pi_176991618
Het is weer wat rustiger zie ik.....
U MAD?
pi_176991653

Dacht even dat Clarence zich had uitgelaten over de Bitcoinprijs tijdens het Zigggo programma Deportivo United ;( . Hoe weet je wanneer je teveel met crypto bezig bent :'(
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_176991666
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 14:20 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[ afbeelding ]

Dacht even dat Clarence zich had uitgelaten over de Bitcoinprijs tijdens het Zigggo programma Deportivo United ;( . Hoe weet je wanneer je teveel met crypto bezig bent :'(
_O- _O- _O-

ClarenceCoin, ik zou het kopen.
pi_176991670
Waarom stijgt alles weer. Ik ben Dima en ik ben boos :(
pi_176991708
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 14:21 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

_O- _O- _O-

ClarenceCoin, ik zou het kopen.
Is wel een baas ja :7
  dinsdag 6 februari 2018 @ 14:26:15 #189
131603 Afwazig
Serious business
pi_176991727
quote:
13s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 14:13 schreef EggsTC het volgende:
De absolute bodem kopen lukt bijna niemand.
pi_176991768
Gordels vast, sky high!
U MAD?
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 6 februari 2018 @ 14:33:11 #191
416575 crew  Evenstar
pi_176991820
Eindelijk weer een piek die hoger was dan vorige :P $6900 eerder vandaag en nu $7150 (op Binance).
pi_176991842
Dit gaat ook weer te hard om hoog.
Lambo of Rekt
pi_176991850
quote:

[..]

Maar als wij zo reageren op de crypto markt dan verklaart hij ons voor gek want het is een bubble :P
Hij zal wel weer beginnen over dat bedrijven waarde creëren en dat crypto dat niet doet en geen fundamentele waarde heeft terwijl hij de instrumentele waarde van crypto volledig negeert :')
pi_176991867
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 12:20 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Uitbetaling via de blockchain! Real-time!

ICO'tje doen ?
Lightning network.. Streaming money!
  dinsdag 6 februari 2018 @ 14:38:32 #195
13462 BansheeBoy
pi_176991886
Na afgelopen weken in de weer te zijn geweest met mijn chest en achterwerk wilde ik nu eindelijk mijn stuitje inzetten. Ik vrees dat dit (nog) niet het juiste moment is

Moderator / Redactie Sport dinsdag 6 februari 2018 @ 14:38:34 #196
416575 crew  Evenstar
pi_176991887
quote:
2s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 14:34 schreef EggsTC het volgende:
Dit gaat ook weer te hard om hoog.
Van mij mag die even rond 7k hangen.
pi_176991912
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 14:34 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]

Hij zal wel weer beginnen over dat bedrijven waarde creëren en dat crypto dat niet doet en geen fundamentele waarde heeft terwijl hij de instrumentele waarde van crypto volledig negeert :')
"Intrinsieke waarde" kan ook wel op het bullshitbingo kaartje.
pi_176991917
quote:
15s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 14:38 schreef BansheeBoy het volgende:
Na afgelopen weken in de weer te zijn geweest met mijn chest en achterwerk wilde ik nu eindelijk mijn stuitje inzetten. Ik vrees dat dit (nog) niet het juiste moment is

Wil je ergens anders je verhalen delen over je lichaamsdelen?

Alvast bedankt. :W²
pi_176991923
Lijkt erop dat ze m'n TT gelezen hebben in de USA :P
pi_176991934
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 14:40 schreef dimmak het volgende:

[..]

Wil je ergens anders je verhalen delen over je lichaamsdelen?

Alvast bedankt. :W²
Het stuit mij ook tegen de chest.
pi_176991936
aantonop twitterde op dinsdag 06-02-2018 om 14:38:33 Atomic Multi-Path Payments over Lightning, a new proposal from @roasbeef & @bitconnerFurther icreases privacy and decentralization of LN. Brilliant!https://t.co/QlW9dtGQz1 reageer retweet
Oh BTC, wat word je toch groot O+
  dinsdag 6 februari 2018 @ 14:42:44 #202
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_176991960
quote:

[..]

Ook de aandelenmarkt is/was een bubble.
Maar om e.e.a te relativeren, de AEX was jaar-over-jaar zo'n 8% gestegen. De marketcap van de cryptomarkt met 80000%. Dat is 10.000 keer zoveel. Wel van een andere magnitude natuurlijk.

Het schokkende verlies op mijn porto is nu (vanaf jan 18) zo'n 4%.
The End Times are wild
pi_176991980
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 14:42 schreef LXIV het volgende:

[..]

Ook de aandelenmarkt is/was een bubble.
Maar om e.e.a te relativeren, de AEX was jaar-over-jaar zo'n 8% gestegen. De marketcap van de cryptomarkt met 80000%. Dat is 10.000 keer zoveel. Wel van een andere magnitude natuurlijk.

Het schokkende verlies op mijn porto is nu (vanaf jan 18) zo'n 4%.
AEX 8%
Crypto 80000%

We have a winner!

Dit jaar gaat crypto ook de AEX verslaan, overigens.
pi_176991986
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 14:41 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Het stuit mij ook tegen de chest.
_O-
― Edward Snowden
  dinsdag 6 februari 2018 @ 14:44:37 #205
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_176991996
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 14:43 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

AEX 8%
Crypto 80000%

We have a winner!
Dat was year-over-year naar de top in jan. Maar nog steeds heeft crypto natuurlijk 100x meer rendement gemaakt dan de beurs de afgelopen jaren. Ook inclusief de 'crash' van de afgelopen week.
The End Times are wild
pi_176991997
quote:
9s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 13:17 schreef Typisch het volgende:

[..]

Ah ja. Het land waar Facebook en Google ook verboden zijn. Die doen het ook niet zo best op het internet..
Precies dit, China is echt een slecht voorbeeld wat betreft dit soort dingen. Al zouden ze het verbieden -> Facebook, Google.
pi_176992040
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 13:19 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Als de Chinese overheid ook de decentrale exchanges wil stoppen zullen ze van hun internet een intranet moeten maken :P

Maar het wordt wel lastig om daar nog crypto te (ver)kopen voor fiat.
Is het dat niet al zo'n beetje met hun great firewall of china?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_176992068
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 13:46 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

$0,001 voor een transactie is niet duur.

En als het echt moet kan Bitcoin ook naar 16 cijfers achter de komma, natuurlijk. Kwestie van een fork doorvoeren.
Dit is wat ik nog weet van 6/7 jaar terug, het is altijd nog verder op te delen, waar dit bij bijvoorbeeld goud een keer ophoudt. Tevens zul je wel moeten, als het echt wat wordt en er raakt veel kwijt draait op een gegeven moment de wereldeconomie misschien nog op maar 100.000 BTC,
pi_176992096
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 14:48 schreef Ralphmeister het volgende:

[..]

Dit is wat ik nog weet van 6/7 jaar terug, het is altijd nog verder op te delen, waar dit bij bijvoorbeeld goud een keer ophoudt. Tevens zul je wel moeten, als het echt wat wordt en er raakt veel kwijt draait op een gegeven moment de wereldeconomie misschien nog op maar 100.000 BTC,
Jij verwacht dat de hele wereldeconomie op BTC gaat draaien? :P
pi_176992107
quote:
Dus inwoners van het land mogen niet iets als VEN kopen waar de overheid achterstaat? (8> :?
pi_176992108
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 14:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Is het dat niet al zo'n beetje met hun great firewall of china?
In feite wel.
Maar een paar diensten / websites blokkeren is weer wat makkelijker dan willekeurige nodes van een P2P blockchain.

Daarom verwacht ik van decentrale exchanges wel wat voor dit soort landen.
pi_176992129
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 14:48 schreef Ralphmeister het volgende:

[..]

Het is bij BTC ook mogelijk om meer BTC te maken hé. Als we het daar met zijn allen over eens zouden worden.. ;)

Of inderdaad kleinere deeltjes. Maar 1 Satoshi = USD $0.0000706382 nu. Dus we hebben nog wel even te gaan voordat we zoiets zouden moeten overwegen.
pi_176992155
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 14:05 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Toch blijf ik het echt idioot en onverantwoord vinden. Maar ja zijn vrijheid zijn keuze hoor.
Wie weet heeft hij wel een deel fiat staan.. Niemand die het weet.. Sowieso geniet ie nu lekker en met 20% van het vermogen probeert hij een beetje te traden. Tel daarbij op dat door het zoeken van de media er nu een boek wordt geschreven en bij blockchain discussies hij nu een (betaald) praatje komt houden. Best slim gedaan.
  dinsdag 6 februari 2018 @ 14:53:56 #214
406944 SugeLucky
pi_176992192
Dode muskusrat stuiter
pi_176992227
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 14:52 schreef Ralphmeister het volgende:

[..]

Wie weet heeft hij wel een deel fiat staan.. Niemand die het weet.. Sowieso geniet ie nu lekker en met 20% van het vermogen probeert hij een beetje te traden. Tel daarbij op dat door het zoeken van de media er nu een boek wordt geschreven en bij blockchain discussies hij nu een (betaald) praatje komt houden. Best slim gedaan.
Juist. Die man heeft gewoon ook makkelijk werk de komende jaren.
  dinsdag 6 februari 2018 @ 14:56:29 #216
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_176992239
Zijn we al moon aan het gaan?
pi_176992255
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 14:56 schreef leolinedance het volgende:
Zijn we al moon aan het gaan?
Zie TT :P
pi_176992259
Gaan we niet eerst nog naar de 5K? -O-
pi_176992266
Normaal zie je bij dergelijke koersen op de beurs dat het goud gaat stijgen. Dat doet het op dit moment niet. Bitcoin als vervanging voor goud ?

Iedereen hier aan de lambo.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 6 februari 2018 @ 14:57:58 #220
416575 crew  Evenstar
pi_176992271
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 14:49 schreef deTributeBand het volgende:

[..]

Dus inwoners van het land mogen niet iets als VEN kopen waar de overheid achterstaat? (8> :?
Alles naar de tering behalve VEN. Hele Chinese economie draait straks op VEN! /flex
  dinsdag 6 februari 2018 @ 14:58:09 #221
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_176992278
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 14:57 schreef deTributeBand het volgende:
Volgens Greys gingen we eerst naar 6k en daarna naar 60k. Ondergrens bereikt, dus nu op naar de 60 _O_
pi_176992288
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 14:49 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Jij verwacht dat de hele wereldeconomie op BTC gaat draaien? :P
Ja, geen gezeik iedereen hier rijk ;) Maar als het wat wordt en wat blijft zal de waarde wel stijgen omdat er meer geld in de economie bij komt en er minder (in ieder geval niet meer) BTC komt. Dat blijft natuurlijk weinig wanneer McAfee z'n snikkel over drie jaar niet op zit te peuzelen op televisie.

Hij ligt overigens nog net op schema: https://diegorod.github.io/WillMcAfeeEatHisOwnDick/
pi_176992296
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 14:57 schreef Kyran het volgende:

[..]

Alles naar de tering behalve VEN. Hele Chinese economie draait straks op VEN! /flex
Maar ik vind het gek dat dus alleen buitenlandse investeerders erin zouden mogen als alle cryptohandel in China verboden zou worden.
  dinsdag 6 februari 2018 @ 14:59:10 #224
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_176992307
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 14:57 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Zie TT :P
Mooi zo!
pi_176992325
ENJ _O_
pi_176992336
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 14:50 schreef Typisch het volgende:
Het is bij BTC ook mogelijk om meer BTC te maken hé. Als we het daar met zijn allen over eens zouden worden..

Door middel van een hardfork? Maar wie zou dat willen als BTC bezitter? Of is het dan iets als alle holdings keer twee?
  dinsdag 6 februari 2018 @ 15:00:32 #227
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_176992347
Wat een stijging weer!! 24% in 8 uur. Een achtbaan zoals nooit eerder vertoond! Rijd mee als je durft..
The End Times are wild
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 6 februari 2018 @ 15:00:38 #228
416575 crew  Evenstar
pi_176992350
quote:
11s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 14:58 schreef deTributeBand het volgende:

[..]

Maar ik vind het gek dat dus alleen buitenlandse investeerders erin zouden mogen als alle cryptohandel in China verboden zou worden.
Daarom geloof ik die verhalen allemaal ook niet. Het is te onduidelijk en zolang er geen officiële berichten naar buiten komen is het allemaal glazen bol geklets. Dit geldt zowel voor de zogenaamde vette samenwerking van VEN en Chinese overheid als alle FUD omtrent China.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 6 februari 2018 @ 15:00:58 #229
416575 crew  Evenstar
pi_176992359
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 15:00 schreef LXIV het volgende:
Wat een stijging weer!! 24% in 8 uur. Een achtbaan zoals nooit eerder vertoond! Rijd mee als je durft..
Handjes los en gaan :D
pi_176992378
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 14:56 schreef Typisch het volgende:

[..]

Juist. Die man heeft gewoon ook makkelijk werk de komende jaren.
En gaat voorlopig nog niet met pensioen...dus die heeft nog wel ff wat tijd om de boel weer recht te trekken als ie crasht met zijn cryptos.
pi_176992400
quote:
Allang gedaan ben er wel klaar mee
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_176992414
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 14:57 schreef deTributeBand het volgende:
Geen idee, nu nog panic sellen?!
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  dinsdag 6 februari 2018 @ 15:03:10 #233
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_176992423
Ik kijk weer blij :D nu volhouden en door naar de 450k :P
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 6 februari 2018 @ 15:04:18 #234
416575 crew  Evenstar
pi_176992453
Dit gaat te hard, ben beetje huiverig dat we weer naar beneden donderden zo.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 6 februari 2018 @ 15:04:39 #235
163650 Greys
pi_176992464
quote:
3s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 14:58 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Volgens Greys gingen we eerst naar 6k en daarna naar 60k. Ondergrens bereikt, dus nu op naar de 60 _O_
Volgens de tweet die Greys plaatste (en ik weet al niet eens meer van wie :@ ). Het was idd iets met dat 1 Bitcoin dit jaar zowel 6K als 60K waard zou zijn op een gegeven moment. Dan heb ik die 6K maar het liefst als eerste ja :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_176992472
quote:
Waarom stap je niet met een klein bedrag in? Jij hebt kennis van zaken en je geniet van de achtbaan. Why not?
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 6 februari 2018 @ 15:05:25 #237
416575 crew  Evenstar
pi_176992483
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 15:04 schreef Greys het volgende:

[..]

Volgens de tweet die Greys plaatste (en ik weet al niet eens meer van wie :@ ). Het was idd iets met dat 1 Bitcoin dit jaar zowel 6K als 60K waard zou zijn op een gegeven moment. Dan heb ik die 6K maar het liefst als eerste ja :P
Lambo besteld, bedankt!
pi_176992494
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 15:04 schreef Kyran het volgende:
FOMO barst los :P
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 6 februari 2018 @ 15:06:13 #239
163650 Greys
pi_176992504
Zeg er zouden in december en januari toch meerdere btc forks zijn? :@ Kunnen we al eens wat claimen? Dat Diamond gebeuren nog steeds niet, dat heb ik verder niet gevolgd.. Was dat ook een scam?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 6 februari 2018 @ 15:06:16 #240
416575 crew  Evenstar
pi_176992507
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 15:05 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

FOMO barst los :P
Serieus , als dit nog even doorgaat sta ik vandaag nog op een BTC ATH ... dat kan toch niet.
pi_176992516
Nog 1x naar beneden donderen aub.
Koning.
pi_176992525
AriDavidPaul twitterde op zondag 14-01-2018 om 17:15:39 5/ Bitcoin will trade at both $6,000 and $60,000 at some point in 2018. reageer retweet
pi_176992528
De grote jongens met insider information kopen voor de hearing vandaag nog even flink in en maken zich gereed voor de volgende bull run, vandaar de lichte stijging.
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
pi_176992529
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 14:57 schreef DSVM het volgende:
Normaal zie je bij dergelijke koersen op de beurs dat het goud gaat stijgen. Dat doet het op dit moment niet. Bitcoin als vervanging voor goud ?

Iedereen hier aan de lambo.
Goud is pas aardig bij totale paniek toch? Overigens zie ik wel voordelen in Bitcoin t.o.v. goud, wie weet gaat het die kant op.
― Edward Snowden
pi_176992538
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 15:06 schreef tha_dark het volgende:
Dat heb je de afgelopen 4 weken kunnen zien. Vanaf nu weer omhoog aub.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 6 februari 2018 @ 15:07:59 #246
163650 Greys
pi_176992552
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 15:05 schreef Kyran het volgende:

[..]

Lambo besteld, bedankt!
Ik weet niet of die meneer gelijk had. Maar het zou best kunnen. Zat er een annuleringsmogelijkhejd bij je bestelling....? :+

WELKE KLEUR WORDT HET?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_176992561
Morgen zakken we weer door, geduld buyers..
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 6 februari 2018 @ 15:08:22 #248
163650 Greys
pi_176992565
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 15:07 schreef Ralphmeister het volgende:
AriDavidPaul twitterde op zondag 14-01-2018 om 17:15:39 5/ Bitcoin will trade at both $6,000 and $60,000 at some point in 2018. reageer retweet
Oh ja die was het *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 6 februari 2018 @ 15:09:03 #249
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_176992587
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 15:05 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Waarom stap je niet met een klein bedrag in? Jij hebt kennis van zaken en je geniet van de achtbaan. Why not?
Ja, dat heb ik ook al overwogen. Voor de fun. Misschien dat ik dat wel ga doen. met winverwachting 0, dan valt het nooit tegen.
The End Times are wild
  dinsdag 6 februari 2018 @ 15:09:41 #250
13462 BansheeBoy
pi_176992605
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 15:04 schreef Kyran het volgende:
Ik heb nu alweer spijt dat ik geen VEN heb ingeslagen. Daytraden is fijner dan ever. Iemand een flesje Zwitsal?

Moderator / Redactie Sport dinsdag 6 februari 2018 @ 15:09:53 #251
416575 crew  Evenstar
pi_176992617
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 15:09 schreef LXIV het volgende:

[..]

Ja, dat heb ik ook al overwogen. Voor de fun. Misschien dat ik dat wel ga doen. met winverwachting 0, dan valt het nooit tegen.
Dat moet sowieso iedereen doen. Verwachting op 0 zetten, geld als verloren beschouwen totdat je het weer op je rekening hebt. Maakt het veel makkelijk om met de swings om te gaan.
pi_176992619
quote:

[..]

Zo zit ik er ook in. Die paar rotcenten die ik verlies of verdien geloof ik wel.
De lol van het op en neer gaan is toch goud waard.
pi_176992622
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 15:06 schreef tha_dark het volgende:
Is ie al 100x gegaan in 2018, vind het wel welletjes
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 6 februari 2018 @ 15:11:02 #254
163650 Greys
pi_176992640
quote:

[..]

Ik wil (zomaar) even zeggen dat ik je best tof vindt meeposten hier ook al ben je niet de meest positieve over de toekomst van BTC. Mag ook weleens gezegd.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_176992645
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 15:08 schreef Greys het volgende:

[..]

Oh ja die was het *O*
Hij heeft nog wel een aantal interessante "educated guesses" zoals hij het zelf noemt.
pi_176992668
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 15:08 schreef Roellie80 het volgende:
Morgen zakken we weer door, geduld buyers..
DIt kan idd de "echte" deadcat zijn.
Lambo of Rekt
  dinsdag 6 februari 2018 @ 15:12:13 #257
142400 RedFever007
pi_176992681
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 15:11 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik wil (zomaar) even zeggen dat ik je best tof vindt meeposten hier ook al ben je niet de meest positieve over de toekomst van BTC. Mag ook weleens gezegd.
Mee eens :)
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 6 februari 2018 @ 15:12:22 #258
163650 Greys
pi_176992684
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 15:11 schreef Ralphmeister het volgende:

[..]

Hij heeft nog wel een aantal interessante "educated guesses" zoals hij het zelf noemt.
Ja! Was een leuk rijtje toen kan ik me herinneren. Ook dat ik over de BCH tweet heel snel heen heb gelezen volgens mij :+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_176992692
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 14:50 schreef Typisch het volgende:

[..]

Het is bij BTC ook mogelijk om meer BTC te maken hé. Als we het daar met zijn allen over eens zouden worden.. ;)

Of inderdaad kleinere deeltjes. Maar 1 Satoshi = USD $0.0000706382 nu. Dus we hebben nog wel even te gaan voordat we zoiets zouden moeten overwegen.
Geld bijdrukken, dat heb ik ooit ergens anders ook eens gezien, hmmm....
  dinsdag 6 februari 2018 @ 15:12:48 #260
142400 RedFever007
pi_176992695
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 15:11 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Kan ja, kan 😉
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 6 februari 2018 @ 15:12:54 #261
416575 crew  Evenstar
pi_176992699
quote:

[..]

Eens. Weet niet wat er is gebeurd, maar de afgelopen dagen zijn de posts van LXIV echt inhoudelijk geworden in plaats van doom & despair wat het eerst was. Veel beter zo :D
pi_176992704
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 15:12 schreef RedFever007 het volgende:

[..]

Kan ja, kan 😉
Hoe harder het nu omhoog gaat, hoe meer waarschijnlijk dat wordt :)
Lambo of Rekt
pi_176992719
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 15:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Geld bijdrukken, dat heb ik ooit ergens anders ook eens gezien, hmmm....
Uh, wat? Waar heb je dit eerder gezien?
pi_176992720
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 15:11 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ligt het nog op schema van je eerdere TA?
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 6 februari 2018 @ 15:13:45 #265
416575 crew  Evenstar
pi_176992721
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 15:13 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Hoe harder het nu omhoog gaat, hoe meer waarschijnlijk dat wordt :)
Nee, gewoon nee, kappen nu met al die dooie katten :D Gewoon rond 7k hangen even weekje, geen gezeik :D
pi_176992727
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 15:12 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja! Was een leuk rijtje toen kan ik me herinneren. Ook dat ik over de BCH tweet heel snel heen heb gelezen volgens mij :+
Deze?

AriDavidPaul twitterde op zondag 14-01-2018 om 17:12:45 2/ The "Bitcoin dominance index" will bottom between 18-26%, and will end 2018 over 40%. Bitcoin Cash will trade over 0.45 BCHBTC at some point during the year. reageer retweet
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 6 februari 2018 @ 15:14:46 #267
163650 Greys
pi_176992745
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 15:12 schreef Kyran het volgende:

[..]

Eens. Weet niet wat er is gebeurd, maar de afgelopen dagen zijn de posts van LXIV echt inhoudelijk geworden in plaats van doom & despair wat het eerst was. Veel beter zo :D
Je kunt er ook zelf niet al te veel vertrouwen in hebben zonder mensen meteen voor debielen uit te maken die er wel/meer vertrouwen in hebben. En het alsnog gewoon leuk en interessant vinden om te volgen. Daar vind ik hem wel een goed voorbeeld van. :)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 6 februari 2018 @ 15:15:12 #268
13462 BansheeBoy
pi_176992755
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 15:10 schreef ArnoldG0342 het volgende:

[..]

Zo zit ik er ook in. Die paar rotcenten die ik verlies of verdien geloof ik wel.
Op en neer gaan goud waard? Fantaseer je er een vrouwelijke vrouw bij? :?

Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 6 februari 2018 @ 15:15:59 #269
163650 Greys
pi_176992766
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 15:14 schreef Ralphmeister het volgende:

[..]

Deze?

AriDavidPaul twitterde op zondag 14-01-2018 om 17:12:45 2/ The "Bitcoin dominance index" will bottom between 18-26%, and will end 2018 over 40%. Bitcoin Cash will trade over 0.45 BCHBTC at some point during the year. reageer retweet
Ja. Toen scrollde ik heel kinderachtig snel verder. _O- Puur omdat Roger en gunfactor.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_176992769
Het lijkt een beetje te zijn gestabiliseerd, heb 0,5 eth door de plee gespoeld, wel gelachen Weer wat icon en enigma ingeladen, nu ga ik ff een tijdje niet kijken en bijstorten als het nog laag staat en ik weer geld heb
OEH!!AAAAHH UNIVERSAAJAJAJAJAHHEEOEEUEUE
pi_176992774
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 15:13 schreef SMS303 het volgende:

[..]

Ligt het nog op schema van je eerdere TA?
Ja, daar stuitert hij pas op 4,5/5
De stijging hier niet tho.

Alstie nog daar naar toe gaat is het echt tot het naadje hoor he
Lambo of Rekt
pi_176992778
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 15:08 schreef Greys het volgende:

[..]

Oh ja die was het *O*
Nu maar in 1 keer door naar de 60 dan :p
― Edward Snowden
pi_176992781
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 15:16 schreef Nappeklapperapper het volgende:
Het lijkt een beetje te zijn gestabiliseerd, heb 0,5 eth door de plee gespoeld, wel gelachen Weer wat icon en enigma ingeladen, nu ga ik ff een tijdje niet kijken en bijstorten als het nog laag staat en ik weer geld heb
Zojuist klein beetje BTC gekocht. Volgende week weer wat.
  dinsdag 6 februari 2018 @ 15:18:19 #274
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_176992816
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 15:10 schreef ArnoldG0342 het volgende:

[..]

Zie het als een kaartje voor de achtbaan.
The End Times are wild
  dinsdag 6 februari 2018 @ 15:18:53 #275
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_176992828
quote:

[..]

Thx
The End Times are wild
  Moderator dinsdag 6 februari 2018 @ 15:19:12 #276
18653 crew  D.
pi_176992838
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 15:14 schreef Greys het volgende:

[..]

Je kunt er ook zelf niet al te veel vertrouwen in hebben zonder mensen meteen voor debielen uit te maken die er wel/meer vertrouwen in hebben. En het alsnog gewoon leuk en interessant vinden om te volgen. Daar vind ik hem wel een goed voorbeeld van. :)
Het viel mij ook al op :Y
  dinsdag 6 februari 2018 @ 15:19:29 #277
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_176992846
Kan iemand me uitleggen waar die enorme schommelingen vandaan komen? Ik begrijp dat de cryptomarkt heel instabiel is, maar dit gaat werkelijk nergens meer over.
"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
pi_176992856
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 15:18 schreef LXIV het volgende:

[..]

Thx
:Y Eens. Je brengt gewoon een andere visie, meer op het beleggen gericht.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 6 februari 2018 @ 15:20:37 #279
416575 crew  Evenstar
pi_176992872
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 15:19 schreef EP3 het volgende:
Kan iemand me uitleggen waar die enorme schommelingen vandaan komen? Ik begrijp dat de cryptomarkt heel instabiel is, maar dit gaat werkelijk nergens meer over.
Je zegt het zelf al. Niemand weet waar het vandaan komt uiteindelijk.

China FUD? SEC hearing? Whales splashing around?
pi_176992873
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 15:19 schreef EP3 het volgende:
Relatief kleine markt, veel nieuwelingen in het beleggen, relatief veel nieuwe rijken uit het niets, geen regulatie.

Nog meer nodig?
pi_176992877
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 15:12 schreef Kyran het volgende:

[..]

Absoluut, leuke user. ^O^
Koning.
  dinsdag 6 februari 2018 @ 15:21:36 #282
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_176992885
In deze BTC opleving knalt FUN hard omhoog O+

Gewoon even een dikke piek en snel verpatsen die hap _O- Het enige nieuws wat ze hebben is de komende drie dagen, dus wat de prijs ook wordt nu is wel het maximaal haalbare de komende paar maanden :P
  Moderator dinsdag 6 februari 2018 @ 15:22:40 #283
18653 crew  D.
pi_176992906
Zou het dan echt zo zijn dat ik precies in het dipste dipje gekocht heb? :D
pi_176992920
net als dat dipje op 8000 zeker
This is financial advice. Do not do your own due diligence.
pi_176992935
quote:

[..]

Eens.

quote:
14s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 15:14 schreef Greys het volgende:

[..]

Eens.

Ik hoef zelf niet meer te posten, wel zo makkelijk dat jij het even voor mij doet :)
Nog even een meme over dukaten op je chest en we zijn klaar ^O^
  dinsdag 6 februari 2018 @ 15:24:06 #286
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_176992941
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 15:20 schreef Typisch het volgende:

[..]

Relatief kleine markt, veel nieuwelingen in het beleggen, relatief veel nieuwe rijken uit het niets, geen regulatie.

Nog meer nodig?
Ja, maar dat is eigenlijk al jaren het geval, hè. Ik heb het over de huidige ontwikkelingen.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 6 februari 2018 @ 15:24:08 #287
416575 crew  Evenstar
pi_176992944
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 15:22 schreef D. het volgende:
Kan het ook niet geloven, terug ingestapt op $6100. Beginnersgeluk zeggen we dan maar :P
pi_176992952
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 15:24 schreef EP3 het volgende:

[..]

Ja, maar dat is eigenlijk al jaren het geval, hè. Ik heb het over de huidige ontwikkelingen.
Veel in de media geweest in Q4 2017.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 6 februari 2018 @ 15:24:50 #289
416575 crew  Evenstar
pi_176992954
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 15:23 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Eens.

[..]

Eens.

Ik hoef zelf niet meer te posten, wel zo makkelijk dat jij het even voor mij doet :)
Nee gek blijven posten jij :) Heerlijk nuchter en to the point altijd _O_
pi_176992968
quote:
3s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 15:21 schreef Rossdale het volgende:
In deze BTC opleving knalt FUN hard omhoog O+

Gewoon even een dikke piek en snel verpatsen die hap _O- Het enige nieuws wat ze hebben is de komende drie dagen, dus wat de prijs ook wordt nu is wel het maximaal haalbare de komende paar maanden :P
Nou he! Wat een feest, van 3 naar 4 cent. Heb ze op 14 cent gekocht, yes!
pi_176992974
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 15:24 schreef EP3 het volgende:

[..]

Deze ontwikkelingen zijn ook niets nieuws. Is nog lang niet de grootste dip in %.
  Moderator dinsdag 6 februari 2018 @ 15:26:32 #292
18653 crew  D.
pi_176992988
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 15:23 schreef BakkenKappen het volgende:

[..]

Dan geef je 'm precies de aandacht waar het 'm om te doen is
pi_176993002
Riemen vast!
― Edward Snowden
  dinsdag 6 februari 2018 @ 15:27:27 #294
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_176993003
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 15:25 schreef Typisch het volgende:

[..]

Deze ontwikkelingen zijn ook niets nieuws. Is nog lang niet de grootste dip in %.
Maar ging het in die eerdere dips ook zó hard op en neer?
pi_176993007
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 15:22 schreef D. het volgende:
kan het nog dieper?

dinsdag 6 februari 2018 @ 15:27:51 #296
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_176993012
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 15:25 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Nou he! Wat een feest, van 3 naar 4 cent. Heb ze op 14 cent gekocht, yes!
centen :') sats ^O^
pi_176993016
XVG is er ook weer bij
pi_176993020
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 15:27 schreef EP3 het volgende:

[..]

Maar ging het in die eerdere dips ook zó hard op en neer?
Sure. BTC is ooit van 30 dollar naar minder dan 50 cent gegaan.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 6 februari 2018 @ 15:28:26 #299
416575 crew  Evenstar
pi_176993025
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 15:28 schreef Typisch het volgende:

[..]

Sure. BTC is ooit van 30 dollar naar minder dan 50 cent gegaan.
Au :D
  Moderator dinsdag 6 februari 2018 @ 15:28:27 #300
18653 crew  D.
pi_176993026
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 15:24 schreef Kyran het volgende:

[..]

Kan het ook niet geloven, terug ingestapt op $6100. Beginnersgeluk zeggen we dan maar :P
Stond weer op mijn inleg, dus is idd een nieuw begin :Y
pi_176993032
quote:
3s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 15:27 schreef Rossdale het volgende:

[..]

centen :') sats ^O^
Bij centen heb ik een duidelijk beeld, daar betaal ik voorlopig mijn brood nog mee
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')