Dat lijkt mee logisch, de meeste crypto kun je nog helemaal niets mee behalve speculerenquote:Op dinsdag 6 februari 2018 11:24 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik denk dat de echte bitcoin bubble nog moet komen en dat dit maar een (pijnlijke) correctie is.
Jij denkt dat de echte bubbel nog moet komen? Dus groter dan in December?quote:Op dinsdag 6 februari 2018 11:33 schreef Predator38 het volgende:
als de echte bubbel nog moet komen ( mede door de grote institutionele beleggers )
dan hoop ik dat iedereen er op tijd uit is.....of een plan maakt om er steeds een beetje winst uit te halen bij stijgingen.
Ik kan niet voor Predator38 spreken maar ik denk dat de echte bubbel nog moet komen.quote:Op dinsdag 6 februari 2018 11:35 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Jij denkt dat de echte bubbel nog moet komen? Dus groter dan in December?
als....zeg ikquote:Op dinsdag 6 februari 2018 11:35 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Na de correctie met top in december 2014/dal in januari 2015 duurde het ook tot januari 2017 tot Bitcoin weer rustig omhoog schoot. Bitcoin piekte in december 2017, is inmiddels aardig gecorrigeerd. Dus we gaan echt wel die 20k weer voorbij, maar dan tegen eind 2019/begin 2020. Het is nu te rap gegaan dus moet de koers zich eerst weer rustig gaan herstellen.quote:Op dinsdag 6 februari 2018 11:35 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Persoonlijk denk ik dat ook. Het lijkt alsof iedereen en z'n moeder in crypto zit op dit moment, maar dat is echt niet zo. Daarnaast staan de meeste bedrijven nog steeds in hun kinderschoenen. Als dat allemaal gaat lopen en wij steeds meer tastbare producten gaan zien zal het pas los gaan.quote:Op dinsdag 6 februari 2018 11:35 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
eigenlijk is het net de internet bubbelquote:Op dinsdag 6 februari 2018 11:39 schreef Kyran het volgende:
[..]
Persoonlijk denk ik dat ook. Het lijkt alsof iedereen en z'n moeder in crypto zit op dit moment, maar dat is echt niet zo. Daarnaast staan de meeste bedrijven nog steeds in hun kinderschoenen. Als dat allemaal gaat lopen en wij steeds meer tastbare producten gaan zien zal het pas los gaan.
Dat gaat nog wel even duren en tot die tijd zullen wij waarschijnlijk steeds mini bubbles krijgen die af en toe knappen.
Als dat maar op hogere koersen isquote:Op dinsdag 6 februari 2018 11:39 schreef Kyran het volgende:
[..]
Dat gaat nog wel even duren en tot die tijd zullen wij waarschijnlijk steeds mini bubbles krijgen die af en toe knappen.
Ik was in 2014 nog lang niet bezig met crypto, maar heb aardig wat lopen lezen over hoe alles is gelopen. Denk niet dat je huidige situatie kan vergelijken met 2014. Markt lijkt nu veel agressiever.quote:Op dinsdag 6 februari 2018 11:39 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Na de correctie met top in december 2014/dal in januari 2015 duurde het ook tot januari 2017 tot Bitcoin weer rustig omhoog schoot. Bitcoin piekte in december 2017, is inmiddels aardig gecorrigeerd. Dus we gaan echt wel die 20k weer voorbij, maar dan tegen eind 2019/begin 2020. Het is nu te rap gegaan dus moet de koers zich eerst weer rustig gaan herstellen.
Dat kan even duren idd. Vooral bitcoin is erg traag.quote:Op dinsdag 6 februari 2018 11:42 schreef CryptoEekhoorn het volgende:
Zojuist wat bitcoin bijgekocht en naar bittrex gestuurd. 100% zeker dat ik naar het juiste adres heb gestuurd. Transactie al 2x bevestigd maar nog geen spoor van mn deposit op Bittrex..
Iemand enig idee of t normaal is dat dit even kan duren?
En zelfs toen kregen Amazon, eBay, Microsoft, Apple tikken op de beurs. Maar kijk nu 18 jaar later eens. Goed ten tijde van de internetbubbel was het niet echt leuk als je erin zat. Maar tegenwoordig is dat wel anders.quote:Op dinsdag 6 februari 2018 11:41 schreef Predator38 het volgende:
[..]
eigenlijk is het net de internet bubbel
Ik denk dat ook eerlijk gezegd. Bedrijven zitten er niet of weinig in, mensen zitter niet in. Allemaal groei voor zgn. child molest.quote:Op dinsdag 6 februari 2018 11:42 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ik was in 2014 nog lang niet bezig met crypto, maar heb aardig wat lopen lezen over hoe alles is gelopen. Denk niet dat je huidige situatie kan vergelijken met 2014. Markt lijkt nu veel agressiever.
Herstel zal even duren, maar ik geloof niet dat wij pas een nieuwe ATH zien in eind 2019. Het zou mij verbazen als wij niet ergens in herfst 2018 al een ATH zien.
Daarom, uiteindelijk gaat het er om of je echt toekomst ziet in blockchain & crypto. Als het een soortgelijke weg zou bewandelen zijn wij allemaal nog early adopters, maar wie zal het zeggen ... We zien het wel over een paar jaarquote:Op dinsdag 6 februari 2018 11:43 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
En zelfs toen kregen Amazon, eBay, Microsoft, Apple tikken op de beurs. Maar kijk nu 18 jaar later eens. Goed ten tijde van de internetbubbel was het niet echt leuk als je erin zat. Maar tegenwoordig is dat wel anders.
juist, als je toen wat aandelen had gekocht was je nu ook aardig rijk geweest ondanks dat die bubbel keihard geklapt is.quote:Op dinsdag 6 februari 2018 11:43 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
En zelfs toen kregen Amazon, eBay, Microsoft, Apple tikken op de beurs. Maar kijk nu 18 jaar later eens. Goed ten tijde van de internetbubbel was het niet echt leuk als je erin zat. Maar tegenwoordig is dat wel anders.
Geloof in Waves verloren gezien je oude UI?quote:Op dinsdag 6 februari 2018 11:37 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik kan niet voor Predator38 spreken maar ik denk dat de echte bubbel nog moet komen.
En dan kan de market capitlization wel ruim 10x zo hoog zijn als dat hij nu was bij de laatste ATH.
Bitcoin zal op dat moment vermoedelijk op 1700 miljard Dollar pieken, ofwel $100.000 per BTC en ook veel altcoins zullen naar flinke hoogten stijgen.
Je mag me quoten en me er over 3 jaar weer mee confronteren.
Ik wel. Jaar lang lopen handelen toen. De markt is nu grilliger met de komst van futures, Tether en weet ik veel wat niet meer wat er in 2014 nog niet was. Maar toen gingen grote voor die tijd exchanges op zwart, dat kan zich gemakkelijk herhalen. De aanleiding is misschien anders, maar het gevolg pakt net zo uit. Als een Bitfinex, Gdax, Binance er tussenuit valt heeft dat echt wel gevolgen en invloed.quote:Op dinsdag 6 februari 2018 11:42 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ik was in 2014 nog lang niet bezig met crypto, maar heb aardig wat lopen lezen over hoe alles is gelopen. Denk niet dat je huidige situatie kan vergelijken met 2014. Markt lijkt nu veel agressiever.
Herstel zal even duren, maar ik geloof niet dat wij pas een nieuwe ATH zien in eind 2019. Het zou mij verbazen als wij niet ergens in herfst 2018 al een ATH zien.
Dat wel, maar daar hadden wij het toch niet over? Het ging over herstel en die zou in normale omstandigheden (dus zonder dat Tether omvalt of een exchange omvalt) gewoon sneller moeten gaan dan na Mt Gox. Nu is er op zich niks aan het handje behalve een flinke correctie en wat FUD uit vooral Azië.quote:Op dinsdag 6 februari 2018 11:48 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ik wel. Jaar lang lopen handelen toen. De markt is nu grilliger met de komst van futures, Tether en weet ik veel wat niet meer wat er in 2014 nog niet was. Maar toen gingen grote voor die tijd exchanges op zwart, dat kan zich gemakkelijk herhalen. De aanleiding is misschien anders, maar het gevolg pakt net zo uit. Als een Bitfinex, Gdax, Binance er tussenuit valt heeft dat echt wel gevolgen en invloed.
Neuh...quote:Op dinsdag 6 februari 2018 11:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Geloof in Waves verloren gezien je oude UI?
Ja joh. Echte adoptie moet nog beginnen met bruikbare toepassingen in de echte wereld. Zodra dat van de grond af komt is het riemen vast en in één vlucht door naar een sterrenstelsel hier heel ver vandaan.quote:Op dinsdag 6 februari 2018 11:35 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Naja ik sloeg misschien een zijweg in. Maar er zijn zoveel dingen die kunnen gebeuren welke invloed uitoefenen op hoe snel of langzaam het herstel zal zijn. Normaliter zou je zeggen gelet op het laatste jaar, herstel kickt sneller in en klaar. Maar net wat je zegt: de markt is grilliger en agressiever. Dus dat kan echt wel betekenen dat het om die reden dus niet zo snel gaat. Maar ja glazen bol verhaal, we zien het vanzelf.quote:Op dinsdag 6 februari 2018 11:50 schreef Kyran het volgende:
[..]
Dat wel, maar daar hadden wij het toch niet over? Het ging over herstel en die zou in normale omstandigheden (dus zonder dat Tether omvalt of een exchange omvalt) gewoon sneller moeten gaan dan na Mt Gox. Nu is er op zich niks aan het handje behalve een flinke correctie en wat FUD uit vooral Azië.
uiteindelijk gaan we weer omhoog, ook al duurt het 5 jaar en in de toekomst zal de afhankelijkheid van de bitcoin ook een stuk minder worden voor de altcoins zodat die zelf een normale koers kunnen krijgen.quote:Op dinsdag 6 februari 2018 11:50 schreef MaGNeT het volgende:
Wel opvallend dat allemaal mensen die vermoedelijk nog nooit een bitcointransactie hebben uitgevoerd ons denken te moeten vertellen dat we deaud gaan.
Dit is crypto, de oude economieregels werken daar al niet voor sinds het genesis block van Bitcoin
Dan zitten wij inderdaad wel op één lijnquote:Op dinsdag 6 februari 2018 11:52 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Naja ik sloeg misschien een zijweg in. Maar er zijn zoveel dingen die kunnen gebeuren welke invloed uitoefenen op hoe snel of langzaam het herstel zal zijn. Normaliter zou je zeggen gelet op het laatste jaar, herstel kickt sneller in en klaar. Maar net wat je zegt: de markt is grilliger en agressiever. Dus dat kan echt wel betekenen dat het om die reden dus niet zo snel gaat. Maar ja glazen bol verhaal, we zien het vanzelf.
quote:Op dinsdag 6 februari 2018 11:50 schreef MaGNeT het volgende:
Dit is crypto, de oude economieregels werken daar al niet voor sinds het genesis block van Bitcoin
Ik zit ook op die lijn. WASU WASU WASUUPPPPP !quote:Op dinsdag 6 februari 2018 11:54 schreef Kyran het volgende:
[..]
Dan zitten wij inderdaad wel op één lijnWe zullen zien!
Een volume van 10k, die prijs kan elke janlul nog wel manipuleren.quote:Op dinsdag 6 februari 2018 11:56 schreef Syd het volgende:
Ecoin doet het lekker 500% in de plus. Wat maakt die sterke ongelovige stijging? Terwijl rest van dr cryptoland zwaar afgemaakt wordt?
Met m'n domheid ben ik toch maar mooi met pensioen op m'n 41equote:Op dinsdag 6 februari 2018 11:54 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]![]()
![]()
Wat een domheid in een post.
Geluk is met de dommen héquote:Op dinsdag 6 februari 2018 11:57 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Met m'n domheid ben ik toch maar mooi met pensioen op m'n 41e
En dat is relevant omdat...?quote:Op dinsdag 6 februari 2018 11:57 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
ja maar economie regels....blahblahblahquote:Op dinsdag 6 februari 2018 11:57 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Dus jij claimt dat de prijs van een BTC niet tot stand komt door vraag en aanbod?quote:Op dinsdag 6 februari 2018 11:59 schreef Predator38 het volgende:
[..]
ja maar economie regels....blahblahblah![]()
![]()
Omdat ik niet naar jou heb geluisterd naar naar m'n eigen advies en daardoor nu met pensioen benquote:
Een economische theorie/wet/regel is geen advies en ik zou graag zien waar ik jou advies geefquote:Op dinsdag 6 februari 2018 12:02 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Omdat ik niet naar jou heb geluisterd naar naar m'n eigen advies en daardoor nu met pensioen ben
quote:Op dinsdag 6 februari 2018 12:04 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk.
Was je maar dom, net als ik...
quote:On Melmac, "stupid" is a slang term for a rich person.
On Melmac, substances such as foam and lint are extremely valuable, whereas gold and platinum are of very little value and are often used in plumbing fixtures.
When the Tanners find a treasure map among Silas Tanner's possessions, ALF exclaims, "Gadzooks! We're going to be stupid!"
bron: http://alf.wikia.com/wiki/Stupid
quote:Op dinsdag 6 februari 2018 12:04 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk.
Maar hey, stellen dat de economische regeltjes geen invloed hebben op crypto is wel een beetje gek.quote:Op dinsdag 6 februari 2018 12:04 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk.
Niet zo op je pik getrapt lullo. Het argument "ik kan met pensioen en heb dus gelijk" vind ik gewoon vrij karig.quote:
Nee. Je hebt helemaal gelijk.quote:Op dinsdag 6 februari 2018 12:07 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Niet zo op je pik getrapt lullo. Het argument "ik kan met pensioen en heb dus gelijk" vind ik gewoon vrij karig.
Daarnaast had ik ook een inhoudelijke reactie, namelijk dat juist de meest basale economische wet voor crypto opgaat. Is dat dan onjuist?
Ik doel uiteraard op de oude mikado werpers, tulpenmanie en bubble roeptoeters die hier al sinds 2011 bij iedere dip komen vertellen dat bitcoin een bubble is, terwijl de prijs stug door bleef stijgen van van ¤1 tot ¤17.000quote:Op dinsdag 6 februari 2018 12:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
Maar hey, stellen dat de economische regeltjes geen invloed hebben op crypto is wel een beetje gek.
Zegt de man die precies op tijd is uitgestaptquote:Op dinsdag 6 februari 2018 12:08 schreef Insomnia2.0 het volgende:
BakkenKappen heeft gelijk in deze.
Magneet Godquote:Op dinsdag 6 februari 2018 11:15 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Derde week van maart staan we weer op $12.000
Ik dacht dat jij geen kinderen had?quote:Op dinsdag 6 februari 2018 12:10 schreef Nattekat het volgende:
Goed... tijd om een rekening te plunderen
Als dus maar genoeg mensen doorhebben dat je met bitcoins niets kan doen zal de vraag naar nul gaan net zoals met tulpenbollen gebeurde.quote:Op dinsdag 6 februari 2018 12:08 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik doel uiteraard op de oude mikado werpers, tulpenmanie en bubble roeptoeters die hier al sinds 2011 bij iedere dip komen vertellen dat bitcoin een bubble is, terwijl de prijs stug door bleef stijgen van van ¤1 tot ¤17.000
Vraag en aanbod lijkt me redelijk triviaal voor iedere economie.
Uitbetaling via de blockchain! Real-time!quote:Op dinsdag 6 februari 2018 12:19 schreef Nattekat het volgende:
Ik wil meer loon!
Krijg mijn overuren van januari pas in februari
yessss ook een ambo voor mij !!!quote:Op dinsdag 6 februari 2018 12:05 schreef hodlwave het volgende:
[..]Goede hoop hier, want ik zit op het randje van achterlijk.
De koers is zojuist harder gecrasht dan ie in 2017 op enig moment is verdubbeld. Het is juist idioot om nu te verkopen.quote:Op dinsdag 6 februari 2018 12:24 schreef chiren het volgende:
Ik kan de positiviteit in dit topic echt niet volgen. Of is dit positiviteit die zijn oorsprong vindt in hoop? Want waar je zag dat in december BTC meer en meer waard werd en mensen er massaal geld in gingen pompen, is het nu juist dat de BTC 'gevaarlijk' genoemd wordt en overheden en banken het blokkeren met als gevolg dat alles in elkaar stort.
Deze laatste trend gaat echt niet zomaar veranderen, waardoor het toch logisch is dat hij voorlopig wel laag blijft, of zelfs alleen maar lager wordt?
Met de berichten die ik de laatste tijd alleen maar lees lijkt het me dat overheden en banken nooit zullen toelaten dat zoiets ongereguleerds een grote rol kan gaan spelen. Het verliest daarmee zijn credibility en het grote publiek stapt nooit meer in.
Nu dit allemaal heel erg onzeker is, is er weer volop fiat inpompen echt het domste wat je op dit moment kunt doen lijkt me.
Als banken en overheden inderdaad willen dat je er niets mee kunt doen (waar het op dit moment steeds meer naartoe gaat), zal het inderdaad hard onderuit gaan.quote:Op dinsdag 6 februari 2018 12:20 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Als dus maar genoeg mensen doorhebben dat je met bitcoins niets kan doen zal de vraag naar nul gaan net zoals met tulpenbollen gebeurde.
Je vergeet dat dit al jaren zo is, die 'BTC is gevaarlijk' berichten en paniekerige overheden en banken.quote:Op dinsdag 6 februari 2018 12:24 schreef chiren het volgende:
Ik kan de positiviteit in dit topic echt niet volgen. Of is dit positiviteit die zijn oorsprong vindt in hoop? Want waar je zag dat in december BTC meer en meer waard werd en mensen er massaal geld in gingen pompen, is het nu juist dat de BTC 'gevaarlijk' genoemd wordt en overheden en banken het blokkeren met als gevolg dat alles in elkaar stort.
Deze laatste trend gaat echt niet zomaar veranderen, waardoor het toch logisch is dat hij voorlopig wel laag blijft, of zelfs alleen maar lager wordt?
Met de berichten die ik de laatste tijd alleen maar lees lijkt het me dat overheden en banken nooit zullen toelaten dat zoiets ongereguleerds een grote rol kan gaan spelen. Het verliest daarmee zijn credibility en het grote publiek stapt nooit meer in.
Nu dit allemaal heel erg onzeker is, is er weer volop fiat inpompen echt het domste wat je op dit moment kunt doen lijkt me.
Niet waar, nooit hebben grote banken maatregelen genomen om de boel te reguleren en nooit hebben landen de handel in crypto eerder aan banden gelegd.quote:Op dinsdag 6 februari 2018 12:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Je vergeet dat dit al jaren zo is, die 'BTC is gevaarlijk' berichten en paniekerige overheden en banken.
Welke landen hebben de handel in crypto aan banden gelegd?quote:Op dinsdag 6 februari 2018 12:28 schreef chiren het volgende:
[..]
Niet waar, nooit hebben grote banken maatregelen genomen om de boel te reguleren en nooit hebben landen de handel in crypto eerder aan banden gelegd.
BTC staat niet gelijk aan de hele crypto markt. Er zijn ook talloze projecten die zich juist richten op compliance met overheden etc. Dus als dat je grootste zorg is moet je daarin stappen. Ik denk niet dat dat zo'n issue is, maar ja ieder zijn mening op dat gebiedquote:Op dinsdag 6 februari 2018 12:24 schreef chiren het volgende:
Dat neemt nog steeds niet weg dat m'n bewering niet onwaar isquote:Op dinsdag 6 februari 2018 12:28 schreef chiren het volgende:
[..]
Niet waar, nooit hebben grote banken maatregelen genomen om de boel te reguleren en nooit hebben landen de handel in crypto eerder aan banden gelegd.
In ieder geval niet op deze schaal.
waar haal je dat vandaan ????quote:Op dinsdag 6 februari 2018 12:27 schreef chiren het volgende:
[..]
Als banken en overheden inderdaad willen dat je er niets mee kunt doen (waar het op dit moment steeds meer naartoe gaat), zal het inderdaad hard onderuit gaan.
Onderuit gaan lijkt me daarom vele malen realistischer op dit moment dan weer een ATH.
Ja, maar je beloofde me ook LISK op 3 miljoen miljard na de rebrandquote:Op dinsdag 6 februari 2018 11:15 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Derde week van maart staan we weer op $12.000
Ben ik helemaal met je eens. Ik heb ook wel enig vertrouwen in projecten als bijvoorbeeld Dash. Ik ben ook positief over de gehele blockchain technologie en in hoeverre dat gemeengoed wordt. Ik denk echter zelf niet dat crypto daar een rol in gaat spelen, althans niet op korte termijn, vanwege de weerstand die nu geboden wordt door een paar heel invloedrijke partijen.quote:Op dinsdag 6 februari 2018 12:30 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
BTC staat niet gelijk aan de hele crypto markt. Er zijn ook talloze projecten die zich juist richten op compliance met overheden etc. Dus als dat je grootste zorg is moet je daarin stappen. Ik denk niet dat dat zo'n issue is, maar ja ieder zijn mening op dat gebied.
Ik ben positief omdat ik denk dat blockchain veel toegevoegde waarde heeft, de vraag is alleen in welke vorm en of cryptocurrency daarbij een grote rol spelen.
Nou daar zou ik ze juist géén succes mee wensen, want het enige dat dat teweeg brengt is minder vraag en een daling van de waarde van je cryptoquote:Op dinsdag 6 februari 2018 12:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat neemt nog steeds niet weg dat m'n bewering niet onwaar is
Tis niet dat nu ineens de overheden en banken paniekerig zijn, dat zijn ze al heel lang.
En ik wens ze succes met het reguleren.
Blockchain is compleet iets anders dan de handel in cryptocurrency.quote:Op dinsdag 6 februari 2018 12:31 schreef Predator38 het volgende:
[..]
waar haal je dat vandaan ????
de meeste overheden gaan de blockchain omarmen
en het is te laat om het tegen te houden
hahaha!!! Lekker man.quote:Op dinsdag 6 februari 2018 11:57 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Kijk waar we 1 jaar geleden stonden.quote:Op dinsdag 6 februari 2018 12:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De koers is zojuist harder gecrasht dan ie in 2017 op enig moment is verdubbeld. Het is juist idioot om nu te verkopen.
Dit denk ik ook.quote:Op dinsdag 6 februari 2018 12:37 schreef YT123 het volgende:
Ergens deze eeuw zal normaal geld wereldwijd vervangen worden door crypto, we staan nu nog helemaal aan het begin daarvan. Maar zal zeker nog wel een tijdje duren voordat het zover is.
Ja, de blockchain techniek gaat niet meer weg.quote:Op dinsdag 6 februari 2018 12:37 schreef YT123 het volgende:
Ergens deze eeuw zal normaal geld wereldwijd vervangen worden door crypto, we staan nu nog helemaal aan het begin daarvan. Maar zal zeker nog wel een tijdje duren voordat het zover is.
De blockchain om transacties voor altijd vast te leggen maar als toch niet als munt creatie tool .quote:Op dinsdag 6 februari 2018 12:31 schreef Predator38 het volgende:
[..]
waar haal je dat vandaan ????
de meeste overheden gaan de blockchain omarmen
en het is te laat om het tegen te houden
Dat het technisch kan is één ding, of het juridisch gezien mag is een ander ding. Precies ook waarom ik er mijn scriptie over schrijf. Dat vond ik nu net interessant om uit te zoeken.quote:Op dinsdag 6 februari 2018 12:40 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ja, de blockchain techniek gaat niet meer weg.
Aandelen en andere eigendomspapieren, verzekeringen, geld, auteursrechtbescherming, etc... het kan allemaal via en op de blockchain.
Post de conclusies vooral hier.quote:Op dinsdag 6 februari 2018 12:42 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Dat het technisch kan is één ding, of het juridisch gezien mag is een ander ding. Precies ook waarom ik er mijn scriptie over schrijf. Dat vond ik nu net interessant om uit te zoeken.
Nice!quote:Op dinsdag 6 februari 2018 12:42 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Dat het technisch kan is één ding, of het juridisch gezien mag is een ander ding. Precies ook waarom ik er mijn scriptie over schrijf. Dat vond ik nu net interessant om uit te zoeken.
Dit. Mensen blijven maar zeggen dat banken het tegen zullen gaan werken. Een bank zou XRP tegen kunnen werken of XLM of BTC etc. Dit zijn allemaal coins die als betaalmiddel willen dienen en fiat (helemaal of gedeeltelijk) willen vervangen.quote:Op dinsdag 6 februari 2018 12:37 schreef Rossdale het volgende:
Crypto is niet alleen valuta. Leuk al die coins die de euro en dollar willen vervangen, maar daar werken overheden en banken tegen.
Verdiep je eens in blockchain toepassingen die zich op andere doelen richten en daadwerkelijk problemen oplossen waarbij blockchain echt een toegevoegde waarde heeft.
De meeste van die valuta flutcoins bestaan over 2 jaar echt niet meer
Ben het stiekem volledig met je eens hoor, maar even advocaat van de duivel. Zou je niet kunnen beargumenteren dat ook bijvoorbeeld VEN een betaalmiddel is?quote:Op dinsdag 6 februari 2018 12:47 schreef Kyran het volgende:
[..]
Dit. Mensen blijven maar zeggen dat banken het tegen zullen gaan werken. Een bank zou XRP tegen kunnen werken of XLM of BTC etc. Dit zijn allemaal coins die als betaalmiddel willen dienen en fiat (helemaal of gedeeltelijk) willen vervangen.
Ze hebben in mijn ogen echter geen reden om bijvoorbeeld BaaS projecten tegen te werken. Wat boeit een bank nou wat VEN, WTC, LSK, ENJ etc. doet. Alles weer over één kam.
Of nog beter: waarom zou je wat VEN doet niet gewoon op de BTC chain (willen) doen?quote:Op dinsdag 6 februari 2018 12:50 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Ben het stiekem volledig met je eens hoor, maar even advocaat van de duivel. Zou je niet kunnen beargumenteren dat ook bijvoorbeeld VEN een betaalmiddel is?
Ik kan nu prima naar de bakker lopen, hem een VEN token overmaken en een brood meenemen. Geldt ook voor elke andere token.
Je kan ook naar de bakker gaan en een pak melk ruilen voor een brood.quote:Op dinsdag 6 februari 2018 12:50 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Ben het stiekem volledig met je eens hoor, maar even advocaat van de duivel. Zou je niet kunnen beargumenteren dat ook bijvoorbeeld VEN een betaalmiddel is?
Ik kan nu prima naar de bakker lopen, hem een VEN token overmaken en een brood meenemen. Geldt ook voor elke andere token.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |