abonnement Unibet Coolblue
  zondag 4 februari 2018 @ 23:29:46 #103
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_176960896
quote:
1s.gif Op zondag 4 februari 2018 23:24 schreef derLudolf het volgende:
Thailand, m'n baas is d'r al twee meer geweest dit jaar volgens mij :')

Oh, gadver. Echt?
  Moderator / Redactie Sport zondag 4 februari 2018 @ 23:33:05 #104
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_176960984
quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2018 23:26 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Wat is daar nerderig aan. borisz? (ik heb er nog nooit eerder van gehoord)
je hebt er The National Museum of Computing :P. En een belangrijke plek tijdens WOII met het ontcijferen van de Duitse berichten. Enigma enzo :)
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_176960997
quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2018 23:33 schreef borisz het volgende:
je hebt er The National Museum of Computing :P. En een belangrijke plek tijdens WOII met het ontcijferen van de berichten.
Oooow, dat is nerderig ja :D Ik dacht dat het misschien iets met voetbal te maken had.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_176961001
Vakantie.. is al meer dan 15 jaar geleden :’)
  Moderator / Redactie Sport zondag 4 februari 2018 @ 23:38:02 #107
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_176961083
Afijn :Z
Nog een weekje werken en dan week vrij :). De Spelen beginnen immers ook :P
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_176961183
quote:
1s.gif Op zondag 4 februari 2018 23:14 schreef FutureFairytale het volgende:
Anna Meijerink - Vlucht uit het land van de vrijheid.
Die is al best oud (2005 ofzo) en helemaal waargebeurd.

De sekte is wel echt n heel intrigerend boek. Dacht gelijk aan Q. toen.
Ja snap ik. Vooral als het helemaal waargebeurd is.
Ik heb een tijdje gemaild met iemand die ook in Q's groep heeft gezeten en eruit is gehaald d.m.v. een interventie door haar ouders (zij is zelf ook Australisch).
pi_176961207
quote:
1s.gif Op zondag 4 februari 2018 23:12 schreef FutureFairytale het volgende:

Al eerder in Calabrië geweest?

Nee, dat stuk nog niet, vandaar dat we hierop uit kwamen :)
pi_176961273
quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2018 23:33 schreef Isabeau het volgende:

Oooow, dat is nerderig ja :D Ik dacht dat het misschien iets met voetbal te maken had.
En ik las steeds maar nederig. Snapte er al niks van!

Over dat slapen overdag, mss een inslapertje proberen?
pi_176961616
quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2018 23:49 schreef Bluezz het volgende:

En ik las steeds maar nederig. Snapte er al niks van!

Over dat slapen overdag, mss een inslapertje proberen?
Nee.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_176962426
Oeh! Vakantie!

Nou de reis naar zwøden is geboekt, en we gaan in februari drie dagen met zin tweeen naar Londen. Oh en nog een nachtje met mijn moeder op srprs.me roadtrip.

En dan denk ik nog een weekend met de schoonfamilie weg.

/komtevenbinnenvallen
Kwak
pi_176963116
Zo, ik ben bij. De Luizenmoeder is echt heel erg leuk.

Lijkt me leuk, kwak, zo'n surprisereis :D Ben benieuwd waar jullie heen gaan. Voor mij wordt het dit jaar Praag, Albufeira en Church Stretton. In die volgorde.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 5 februari 2018 @ 05:20:28 #114
144335 SeaOfLove
icon by murp:*
pi_176964169
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 02:50 schreef Isabeau het volgende:
Zo, ik ben bij. De Luizenmoeder is echt heel erg leuk.

Lijkt me leuk, kwak, zo'n surprisereis :D Ben benieuwd waar jullie heen gaan. Voor mij wordt het dit jaar Praag, Albufeira en Church Stretton. In die volgorde.
Jaaaaaa echt een leuke serie om te volgen O+

Hier nu nacht 3 in mijn huisje. Straks komt mijn vader en gaan we laminaat kopen en gaat hij dat ook leggen. Echt zo erg lief van hem O+

Ergens moet ik ook weer terug naar het klooster voor schone kleding enzo maar er was een muis in mijn appartement vrijdag en nu wil ik nooit meer daarheen eigenlijk :@

En wat is het toch fijn om gewoon weer een eigen huisje te hebben en dat ik gewoon weer vrienden mag binnen laten. Heb dat de afgelopen jaren zo erg gemist.

/dagboek
make cookies, not war O+ J'adore hardcore :9
  maandag 5 februari 2018 @ 06:35:09 #115
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_176964782
quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2018 23:26 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Wat is daar nerderig aan. borisz? (ik heb er nog nooit eerder van gehoord)
The Imitation Game niet gezien?
Benedict Cucumberpatch als Alan Turing, dat draait om Bletchly Park
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_176965289
Vakantie...pfff... ik hoop er op. :+ In de meivakantie een weekend Berlijn met vrienden en verder kan ik nog niet echt plannen maken ivm scriptie die waarschijnlijk precies in de zomervakante (waar ik nog steeds aan vast denk te zitten dan) geschreven moet worden. We gaan vast wel een weekje weg maar het zal iets spontaans zijn. Heb een kleine hoop dat we de herfstvakantie in Wales kunnen spenderen maar dat staat nog lang niet vast of zo..

Oh en als ik afstudeer wil ik graag een reisje cadeau krijgen :+ ;)

Plannen hier klinken leuk. Lekker gevarieerd :D
pi_176965868
quote:
10s.gif Op zondag 4 februari 2018 23:08 schreef borisz het volgende:
Oh en om UK iets meer te specificeren. Ik wil graag naar Bletchley Park *nerd alert*
Oh! O+ Tof! Staat hier ook nog wel op de wensenlijst. Wellicht te combineren met het jubileumoptreden van The Cure in Londen deze zomer :)

Geen vakantieplannen voor dit jaar verder. Vooralsnog althans.
Let me see you stripped down to the bone
pi_176965883
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 08:25 schreef Sunnythesun het volgende:
Vakantie...pfff... ik hoop er op. :+ In de meivakantie een weekend Berlijn met vrienden en verder kan ik nog niet echt plannen maken ivm scriptie die waarschijnlijk precies in de zomervakante (waar ik nog steeds aan vast denk te zitten dan) geschreven moet worden. We gaan vast wel een weekje weg maar het zal iets spontaans zijn. Heb een kleine hoop dat we de herfstvakantie in Wales kunnen spenderen maar dat staat nog lang niet vast of zo..

Oh en als ik afstudeer wil ik graag een reisje cadeau krijgen :+ ;)

Plannen hier klinken leuk. Lekker gevarieerd :D
Weet je al waar je heen wil als cadeautje?

Het is hier al lekker druk aan het worden op kantoor. Maar tjonge jonge wat een zieken hier. De ene na de ander valt om lijkt het wel.
We have far more in common than that which devides us..
  maandag 5 februari 2018 @ 09:30:12 #119
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_176965909
Hey een Mini! *zwaait*
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_176965916
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 09:27 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Weet je al waar je heen wil als cadeautje?
Ik wil heel graag een rondreis door Ierland maken. Maar een weekend Edinburgh vind ik ook goed :Y ;)
pi_176965921
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 09:27 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Weet je al waar je heen wil als cadeautje?

Het is hier al lekker druk aan het worden op kantoor. Maar tjonge jonge wat een zieken hier. De ene na de ander valt om lijkt het wel.
bij ons niet anders en zelf al bijna 2,5 maand aan het kloten, nu vooral snot in de holtes en verder een stuk beter, maar wat een klote griep, gemiddeld per dag minimaal 3 zieken alleen in mijn team (zeg 25 mensen en altijd wel 3 a 4 afwezig...)
pi_176966088
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 09:30 schreef liedetector het volgende:

[..]

bij ons niet anders en zelf al bijna 2,5 maand aan het kloten, nu vooral snot in de holtes en verder een stuk beter, maar wat een klote griep, gemiddeld per dag minimaal 3 zieken alleen in mijn team (zeg 25 mensen en altijd wel 3 a 4 afwezig...)
Hier zijn er meerderen weer begonnen en vallen na een halve week weer om. Een van de afdelingen is sinds begin januari steeds maar half aanwezig, daar wisselen ze elkaar af met ziek zijn, steeds minimaal 3 (7 personen werken daar)
We have far more in common than that which devides us..
pi_176966138
Man, wat sliep ik slecht.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_176966160
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 09:43 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Hier zijn er meerderen weer begonnen en vallen na een halve week weer om. Een van de afdelingen is sinds begin januari steeds maar half aanwezig, daar wisselen ze elkaar af met ziek zijn, steeds minimaal 3 (7 personen werken daar)
herkenbaar zelf uiteindelijk dag of 5 in totaal thuis geweest maar wel steeds te vroeg begonnen dus bv net eerder weg..... denk je s morgen dat het wel gaat en halverwege de dag kom je tot de conclusie dat het wellicht niet verstandig was.....
pi_176966227
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 09:48 schreef liedetector het volgende:

[..]

herkenbaar zelf uiteindelijk dag of 5 in totaal thuis geweest maar wel steeds te vroeg begonnen dus bv net eerder weg..... denk je s morgen dat het wel gaat en halverwege de dag kom je tot de conclusie dat het wellicht niet verstandig was.....
Klopt, 5 dagen is op dit moment vrij standaard bij een ziekmelding. Alleen is dat gewoon nog te snel om daarna te beginnen.
pi_176966290
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 09:52 schreef Puala het volgende:

[..]

Klopt, 5 dagen is op dit moment vrij standaard bij een ziekmelding. Alleen is dat gewoon nog te snel om daarna te beginnen.
ik heb die 5 dagen uitgesmeerd over een maand denk ik..... kortom voor eigen rekening, maar goed ik blijf niet graag thuis
pi_176966413
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik voel me ook niet helemaal lekker met mn gesnotter en zwaar/duizelig hoofd. :{
Sterkheidsbaas van alles.
pi_176966445
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 09:55 schreef liedetector het volgende:

[..]

ik heb die 5 dagen uitgesmeerd over een maand denk ik..... kortom voor eigen rekening, maar goed ik blijf niet graag thuis
Niemand blijft denk ik graag ziek thuis ;)

Ik heb tot op heden nog mazzel en nergens last van. Om mij heen zijn ze wel massaal ziek.
  maandag 5 februari 2018 @ 10:05:36 #129
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_176966453
Wat een ziekenboeg...ik werk vandaag vanuit huis omdat ik misselijk ben en flink hoofdpijn heb.
O.a. een hobbelige toiletloze trein naar kantoor sprak me niet erg aan ;)
pi_176966524
Oh tof, Back in time is terug, dit keer for tea met een setting in noord Engeland en arbeidersklasse. Interessant weer!
pi_176966550
quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2018 22:52 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Lekker!! Hoe, wat en waar ? Specs *O*
Op dit moment nog onderhevig aan verandering maar iig van 9 tot 16 juni Dolomieten :) Mits de groepsreis doorgaat. Volgens mij ben ik de enige deelnemer op dit moment:+
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  maandag 5 februari 2018 @ 10:16:38 #132
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_176966590
Wij waarschijnlijk in april een midweekje Vlieland, verder nog geen plannen. Niet echt iets spectaculairs aangezien we binnen 2 jaar een nieuwe badkamer, keuken en kozijnen hebben afgetikt ;) en willen sparen voor (heel cliché) met een camper door de VS touren.
pi_176966610
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 10:16 schreef morgane het volgende:
Wij waarschijnlijk in april een midweekje Vlieland, verder nog geen plannen. Niet echt iets spectaculairs aangezien we binnen 2 jaar een nieuwe badkamer, keuken en kozijnen hebben afgetikt ;) en willen sparen voor (heel cliché) met een camper door de VS touren.
Hoe is het met de badkamer?
Spoilers!
  maandag 5 februari 2018 @ 10:20:09 #134
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_176966635
quote:
1s.gif Op maandag 5 februari 2018 10:18 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Hoe is het met de badkamer?
Goed! We zijn er, ondanks al het gedoe, inmiddels heel blij mee. De badkamer is nu eindelijk echt af, nu onze schilder de deur en het plafond heeft geschilderd. De witte aanslag in de voegen is normaal volgens de aannemer en zou binnen een paar maanden weg moeten trekken. Dus nu vooral aan het genieten van onze douche en dat we niet meer met onze wasmand door de tuin naar de schuur hoeven *O*
pi_176966720
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 10:20 schreef morgane het volgende:
Dus nu vooral aan het genieten van onze douche en dat we niet meer met onze wasmand door de tuin naar de schuur hoeven *O*
grappig, ik ben zooooo blij dat ik de wasmachine niet in de badkamer heb...dan maar door de tuin heen

okay hij moet een keer naar boven, maar nog steeds te lui een extra afvoer te maken en de plek waar het komen moet helemaal leeg te trekken, maar never meer in de badkamer, met als aanvulling dat ik vooral de droger in een badkamer een crime vind, daardoor wordt het altijd stoffig....jek
  maandag 5 februari 2018 @ 10:26:46 #136
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_176966761
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 10:24 schreef liedetector het volgende:

[..]

grappig, ik ben zooooo blij dat ik de wasmachine niet in de badkamer heb...dan maar door de tuin heen

okay hij moet een kleer naar boven, maar nog steeds te lui een extra afvoer te maken en de plek waar het komen moet helemaal leeg te trekken, maar never meer in de badkamer
Haha, grappig zo omgekeerd. Waarom niet? :D

Edit: stoffig door een droger? Hoe? Ik wil ook nog een droger als er ooit sprake is van babywas.
pi_176966775
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 10:26 schreef morgane het volgende:

[..]

Haha, grappig zo omgekeerd. Waarom niet? :D
zie edit, altijd toch stof door de droger in je badkamer vond ik het ergste..... en dan nog ik heb liever die zooi niet in de badkamer.....
  maandag 5 februari 2018 @ 10:27:44 #138
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_176966781
Hier de wasmachine en droger in de bijkeuken; ideaal, mooi ook pelk om de wasmanden te parkeren
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_176966786
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 10:26 schreef morgane het volgende:

[..]

Haha, grappig zo omgekeerd. Waarom niet? :D

Edit: stoffig door een droger? Hoe? Ik wil ook nog een droger als er ooit sprake is van babywas.
ondanks duur ding en prima filters die dingen gewoon stof verspreiden... mega hekel aan
pi_176966800
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 10:20 schreef morgane het volgende:

[..]

Goed! We zijn er, ondanks al het gedoe, inmiddels heel blij mee. De badkamer is nu eindelijk echt af, nu onze schilder de deur en het plafond heeft geschilderd. De witte aanslag in de voegen is normaal volgens de aannemer en zou binnen een paar maanden weg moeten trekken. Dus nu vooral aan het genieten van onze douche en dat we niet meer met onze wasmand door de tuin naar de schuur hoeven *O*
Heerlijk!

Hier wordt ook weer geklust. Overdag de klusjesman, vanavond timmerman en loodgieter. Als het goed is gaat er een enorme berg van de kluslijst af vandaag.

Voorlopig hebben we alweer een niet haperende RTL4, een niet lekkende wasmachine en bijna alle stopcontacten in de slaapkamer zitten er in.
Spoilers!
  maandag 5 februari 2018 @ 10:29:28 #141
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_176966809
quote:
1s.gif Op maandag 5 februari 2018 10:28 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Heerlijk!

Hier wordt ook weer geklust. Overdag de klusjesman, vanavond timmerman en loodgieter. Als het goed is gaat er een enorme berg van de kluslijst af vandaag.

Voorlopig hebben we alweer een niet haperende RTL4, een niet lekkende wasmachine en bijna alle stopcontacten in de slaapkamer zitten er in.
Dat klinkt goed!! Vooral fijn om nu wat sneller dingen af te kunnen strepen :)
pi_176966821
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 10:27 schreef fietsie het volgende:
Hier de wasmachine en droger in de bijkeuken; ideaal, mooi ook pelk om de wasmanden te parkeren
Hier ook tzt. Nu staat alles nog in de keuken. Maar beide plaarsen zij dicht bij de tuin waar de droogmolen staat.
Spoilers!
  maandag 5 februari 2018 @ 10:31:06 #143
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_176966840
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 10:27 schreef liedetector het volgende:

[..]

ondanks duur ding en prima filters die dingen gewoon stof verspreiden... mega hekel aan
Oh jakkes...wat voor soort droger heb je?
  maandag 5 februari 2018 @ 10:31:26 #144
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_176966844
quote:
1s.gif Op maandag 5 februari 2018 10:30 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Hier ook tzt. Nu staat alles nog in de keuken.
Ik heb alleen nog een klusje uitstaan; er moet nog dubbelglas met een goede ventilatie voorziening in de deur van de bijkeuken.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_176966857
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 10:31 schreef morgane het volgende:

[..]

Oh jakkes...wat voor soort droger heb je?
gewoon een siemens condens ding..... nou heb ik sowieso beetje hekel aan drogers, maar voor handdoeken vind ik het prima, en tevens voordeel van in de schuur is dat je het zo buiten ophangt..... niks fijner dat buiten gedroogde was

*maar weet dat een condens droger ongeacht welke gewoon stof in je huis blaast.... type etc maakt geen fuck uit die dingen doen dat gewoon
  maandag 5 februari 2018 @ 10:49:20 #146
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_176967090
Bedankt voor de waarschuwing, dan valt dat tenminste niet tegen straks :D
pi_176967107
Het is me nog nooit opgevallen dat de droger stof het huis in blaast.
Spoilers!
pi_176967148
quote:
1s.gif Op maandag 5 februari 2018 10:51 schreef Lucky_Strike het volgende:
Het is me nog nooit opgevallen dat de droger stof het huis in blaast.
Mij ook niet. Maar hij staat in de bijkeuken, dus het boeit mij ook niet echt :P
  maandag 5 februari 2018 @ 10:54:57 #149
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_176967157
Mijn droger is nu 9 jaar oud en blies wel wat stof uit; was een kwestie van openschroeven en goed uitstofzuigeren. Daarna geen stof meer en sneller droge was.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_176967195
Ik haal sowieso eens per maand alle filters leeg. Het filter in de deur na elke droogbeurt.
Spoilers!
pi_176967231
Nog makkelijker, geen droger. In de zomer probeer ik de was op het balkon te drogen en anders, net als in de winter, in de badkamer. 9 van de 10 keer is het 's avonds ophangen volgende avond kurkdroog.
We have far more in common than that which devides us..
pi_176967234
quote:
1s.gif Op maandag 5 februari 2018 10:58 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik haal sowieso eens per maand alle filters leeg. Het filter in de deur na elke droogbeurt.
idem, maar het perst gewoon langs elke opening die er ergens toch wel is... okay ik heb wel huisdieren maal 3.... maar zie het bij andere mensen ij de badkamer ook.... ga je daar naar de wc kan ik zo zien of de droger wel of niet is aangeweest,,,, (dun laagje stof op de witte badrand bv)... nou ja ik ben een kniesoor met goeie ogen zullen we maar zeggen
pi_176967251
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2018 11:02 schreef Kaatje1 het volgende:
Nog makkelijker, geen droger. In de zomer probeer ik de was op het balkon te drogen en anders, net als in de winter, in de badkamer. 9 van de 10 keer is het 's avonds ophangen volgende avond kurkdroog.
mijn hobby is het ook niet... vind het uit de droger niet fijn voelen... en kleding slijt... maar ik ben niet alleen... heb dr verboden mijn shit in de droger te stoppen...dat wel
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')