Begin jij nou ook al te zeuren over scheidsrechtersquote:Op maandag 5 februari 2018 14:53 schreef Tarado het volgende:
en woensdag zonder de Ligt met Bas Nijhuis, dan is het echt wel over die titelrace
ik dek me vast inquote:Op maandag 5 februari 2018 14:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Begin jij nou ook al te zeuren over scheidsrechters
Ajax moet van iedereen winnen in NL, alleen doen ze het niet, ik verwacht er niet zoveel van eerlijk gezegd mede omdat ik ze na de winterstop ook niet echt overtuigend vindquote:Op maandag 5 februari 2018 15:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als ze al niet van Roda kunnen winnen...
Is Kristensen al inzetbaar? Wellicht een mooi moment om Veltman in het centrum te zetten en Kristen RB.quote:Op maandag 5 februari 2018 14:53 schreef Tarado het volgende:
en woensdag zonder de Ligt met Bas Nijhuis, dan is het echt wel over die titelrace
Wöber gaat gewoon spelen.quote:Op maandag 5 februari 2018 15:21 schreef Monolith het volgende:
[..]
Is Kristensen al inzetbaar? Wellicht een mooi moment om Veltman in het centrum te zetten en Kristen RB.
Ik dacht even dat een linkspoot op RCV wellicht een probleem zou zijn, maar Frenkie staat natuurlijk ook gewoon al tijden LCV.quote:
Wat dat betreft snap ik ze wel hoor. Het enige jammere is dat ze hun eigen carriere en kansen zo vaak om zeep helpen. Erg zonde. Zo iemand als Klaasse, toch eeuwig jammer dat hij niet de speeltijd krijgt om beter te worden. Hij had beter bij Ajax kunnen blijven en dat over een jaar of drie eindelijk weer eens meedoen in europa. Als een paar andere talenten ook blijven tenminst.equote:Op maandag 5 februari 2018 10:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
als spelers dat advies eens ter harte zouden nemen, teveel die het niet redden momenteel, alleen hebben ze in de tussentijd wel hun bankrekening gespekt dus dat zal niet ophouden
Lozano vind ik wel echt enorm goed met zijn neus voor goals en zijn snelheid, dat maakt hem waar hij ook speelt levensgevaarlijk. Ik vind Neres meer een klassieke zuid-amerikaanse baltovenaar, overigens zijn doelpunt dit weekend daar droop de klasse wel vanaf. Niet vallen en toneel spelen, maar gewoon doorhalen en scoren, erg goed.quote:Op maandag 5 februari 2018 10:26 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Lozano begint nu ook, naast zijn doelpunten en assists, goed in het belang van het team te spelen. Tegen Feyenoord was dat al goed, maar tegen Zwolle helemaal.
Als hij dat kan combineren met zijn efficiëntie van begin van het seizoen, dan kan hij naar de absolute top. Maar dat is wel een grote 'als'. Ik vind trouwens Neres niet minder. Wat druistiger misschien, maar ook veel jonger.
Samen op dit moment de beste aanvallers van de Eredivisie.
In het geval van Klaassen ben ik het niet met je eens, die was wel klaar voor het niveau Everton, anders ben je er nooit klaar voor.quote:Op maandag 5 februari 2018 15:38 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Wat dat betreft snap ik ze wel hoor. Het enige jammere is dat ze hun eigen carriere en kansen zo vaak om zeep helpen. Erg zonde. Zo iemand als Klaasse, toch eeuwig jammer dat hij niet de speeltijd krijgt om beter te worden. Hij had beter bij Ajax kunnen blijven en dat over een jaar of drie eindelijk weer eens meedoen in europa. Als een paar andere talenten ook blijven tenminst.e
[..]
Lozano vind ik wel echt enorm goed met zijn neus voor goals en zijn snelheid, dat maakt hem waar hij ook speelt levensgevaarlijk. Ik vind Neres meer een klassieke zuid-amerikaanse baltovenaar, overigens zijn doelpunt dit weekend daar droop de klasse wel vanaf. Niet vallen en toneel spelen, maar gewoon doorhalen en scoren, erg goed.
Als ze echt geen toekomst in Keizer zagen en wel in Ten Hag, was tot de zomer wachten ook niet slim geweest, omdat Ten Hag dan mogelijk al bij een andere club aan de slag was gegaan... ik snap wel dat ze dit nu hebben gedaan...quote:Op maandag 5 februari 2018 14:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
valt hem niet echt te verwijten maar de directie wel want dan had die trainerswissel ook gewoon in de zomer gekund
was natuurlijk geen probleem geweest want ze waren al maanden aan het praten, dan hadden ze hem ook voor de zomer vast kunnen leggen.quote:Op maandag 5 februari 2018 15:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als ze echt geen toekomst in Keizer zagen en wel in Ten Hag, was tot de zomer wachten ook niet slim geweest, omdat Ten Hag dan mogelijk al bij een andere club aan de slag was gegaan... ik snap wel dat ze dit nu hebben gedaan...
Dolberg ja? De man die al een volledig kalender jaar uit vorm is? Terwijl De Ligt, F, De Jong, Neres en Onana wekelijks prima spelen dit seizoen?quote:Op maandag 5 februari 2018 16:55 schreef RicardoGallego het volgende:
Dolberg is mogelijk de enige uit deze peuterspeelzaal die een stapje hogerop kan.
Mensen moeten trouwens niet meer fluiten, maar gewoon thuisblijven. Elke week jezelf kapot ergeren omdat ze er niks van kunnen, doe effe normaal.
Als PSV bijna alle punten pakt, kan je weinig meerquote:Op maandag 5 februari 2018 16:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
was natuurlijk geen probleem geweest want ze waren al maanden aan het praten, dan hadden ze hem ook voor de zomer vast kunnen leggen.
Verder heb ik er ook geen moeite mee dat Keizer is vervangen alleen zullen ze echt wel kritiek krijgen als de titel niet gepakt wordt en dat is nog terecht ook.
In de Eredivisie ben je er inderdaad nooit klaar voor. Niveauverschil met Engels subtoppertje is veel te groot. Jongen wordt daar keihard uitgelachen, hebben nog nooit zo'n beperkte harker gezien.quote:Op maandag 5 februari 2018 15:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
In het geval van Klaassen ben ik het niet met je eens, die was wel klaar voor het niveau Everton, anders ben je er nooit klaar voor.
Amsterdammers zijn nu eenmaal arrogante zeikerds. PSV maakt minder fouten dit jaar en heeft het in eigen hand. Daar kan ten Hag niets meer aan veranderen.quote:Op maandag 5 februari 2018 16:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
was natuurlijk geen probleem geweest want ze waren al maanden aan het praten, dan hadden ze hem ook voor de zomer vast kunnen leggen.
Verder heb ik er ook geen moeite mee dat Keizer is vervangen alleen zullen ze echt wel kritiek krijgen als de titel niet gepakt wordt en dat is nog terecht ook.
Dit is helaas wel waar. Klaassen blijkt er gewoon niet zo veel van te kunnen.quote:Op maandag 5 februari 2018 17:58 schreef RicardoGallego het volgende:
[..]
In de Eredivisie ben je er inderdaad nooit klaar voor. Niveauverschil met Engels subtoppertje is veel te groot. Jongen wordt daar keihard uitgelachen, hebben nog nooit zo'n beperkte harker gezien.
Als eriksen het heeft gemaakt bij tottenham dan had klaassen het ook wel kunnen maken bij een suptopper in engeland, maar te gemakkelijk voor engeland gekozen zonder te kijken naar de selectie en of hij er zou kunnen passen. Maar everton is anders als tottenham, die eisen volgens mij veel meer van hun spelers (is toch liverpool een grote stad, daar krijg je eventueel minder tijd als in london). Ik denk dat klaassen makkelijk in de premier meekan, mits bij een ploeg die wil voetballen met niet al teveel druk (net als eriksen).quote:Op maandag 5 februari 2018 17:58 schreef RicardoGallego het volgende:
[..]
In de Eredivisie ben je er inderdaad nooit klaar voor. Niveauverschil met Engels subtoppertje is veel te groot. Jongen wordt daar keihard uitgelachen, hebben nog nooit zo'n beperkte harker gezien.
Hij had bij Ajax moeten blijven en bouwen aan een Ajax dat van Everton kan winnen.quote:Op maandag 5 februari 2018 15:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
In het geval van Klaassen ben ik het niet met je eens, die was wel klaar voor het niveau Everton, anders ben je er nooit klaar voor.
Klaassen is een prima speler maar had beter naar een andere competitie kunnen gaan zoals de Bundesliga.quote:Op maandag 5 februari 2018 18:10 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dit is helaas wel waar. Klaassen blijkt er gewoon niet zo veel van te kunnen.
En eigenlijk had iedere niet Ajax-supporter dat al lang gezien.
Beetje een gevalletje Clasie.
Eriksen heeft brille en klasse in zijn spel . Klaassen daarentegen is in alles net niet voor dat niveau net als De Jong vroeger. En daarbij is het niveau hier behoorlijk gedaald in vergelijking met 4 jaar terug.quote:Op maandag 5 februari 2018 18:13 schreef govie het volgende:
[..]
Als eriksen het heeft gemaakt bij tottenham dan had klaassen het ook wel kunnen maken bij een suptopper in engeland, maar te gemakkelijk voor engeland gekozen zonder te kijken naar de selectie en of hij er zou kunnen passen. Maar everton is anders als tottenham, die eisen volgens mij veel meer van hun spelers (is toch liverpool een grote stad, daar krijg je eventueel minder tijd als in london). Ik denk dat klaassen makkelijk in de premier meekan, mits bij een ploeg die wil voetballen met niet al teveel druk (net als eriksen).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |