Misschien dus niet zo als wordt beweerd. Als ie echt super fit en nog goed kon voetballen zou ie spelen. Zelfs bij Gio. Ik denk eerder dat ie er niet zoveel meer van baktquote:Op zondag 4 februari 2018 16:35 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Hij is fysiek fit; wedstrijdritme opdoen hoeft dan geen 3 maanden te duren.. Laat hem eens een half uurtje en daarna een hele helft spelen.
quote:Op zondag 4 februari 2018 16:37 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik vind het eigenlijk allemaal prima, de competitie doet me niet zo veel meer eerlijk gezegd
Competitie is een troostprijs inderdaad. De Beker, daar gaat het om.quote:Op zondag 4 februari 2018 16:37 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik vind het eigenlijk allemaal prima, de competitie doet me niet zo veel meer eerlijk gezegd
Heb wel al zin in de pot tegen Willem II, die hopelijk 2 bekerpotten is het enige waar ik dit seizoen nog wakker van lig.
Met oogaids naar Willem II werken, is jouw redenatie?quote:Op zondag 4 februari 2018 16:37 schreef Irritatie100 het volgende:
Heb wel al zin in de pot tegen Willem II, die hopelijk 2 bekerpotten is het enige waar ik dit seizoen nog wakker van lig.
Nee joh. Verliezen bij VVV is gewoon schandalig. Zoals dit hele seizoenquote:Op zondag 4 februari 2018 16:37 schreef Irritatie100 het volgende:
quote:Op zondag 4 februari 2018 16:38 schreef KingRadler het volgende:
Feyenoord heeft last van heel veel Syndromen
Mwah. Dat kan een keer gebeuren. De thuisprestaties zijn veel zorgwekkender.quote:Op zondag 4 februari 2018 16:39 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Nee joh. Verliezen bij VVV is gewoon schandalig. Zoals dit hele seizoen
Ik zou het meer dan prima vinden als we nu een paar keer op rij verliezen in de competitie als dat betekend dat Gio eerder oprot. Of je nou 5e of 10e wordt boeit ook echt niks meer.quote:
Alsof er nog wat te halen valt in de competitie. Hoogstens derde worden, nou joepie. Dat maakt ook geen fuck uit als je de beker wint.quote:
Hij zegt toch niks raars.. met dit klotevoetbal maak je de achterstand op AZ niet goed. Alleen de beker boeit nu nogquote:
Die voorzetten, corners en vrije trappen dan.quote:Op zondag 4 februari 2018 16:40 schreef Klummie het volgende:
Schijtziek van hoeveel prutsers oneindig veel krediet hebben.![]()
![]()
Achja we hebben niet veel betersquote:Op zondag 4 februari 2018 16:40 schreef Klummie het volgende:
Schijtziek van hoeveel prutsers oneindig veel krediet hebben.![]()
![]()
twitter:KuipTalk twitterde op zondag 04-02-2018 om 16:35:05There is no progress, and the incidental victories are more driven by luck than wisdom, by individual moments of brilliance rather than structurally good performances. reageer retweet
Gio gaan ze (helaas) echt niet zomaar ontslaan.quote:Op zondag 4 februari 2018 16:40 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik zou het meer dan prima vinden als we nu een paar keer op rij verliezen in de competitie als dat betekend dat Gio eerder oprot. Of je nou 5e of 10e wordt boeit ook echt niks meer.
Nou derde worden we niet meer hoorquote:Op zondag 4 februari 2018 16:40 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Alsof er nog wat te halen valt in de competitie. Hoogstens derde worden, nou joepie. Dat maakt ook geen fuck uit als je de beker wint.
Waarom moet dit in het Engels?quote:Op zondag 4 februari 2018 16:40 schreef Maastoren het volgende:
twitter:KuipTalk twitterde op zondag 04-02-2018 om 16:35:05There is no progress, and the incidental victories are more driven by luck than wisdom, by individual moments of brilliance rather than structurally good performances. reageer retweet
Dat is ook zo ja. Voetballend is het altijd zó slechtquote:Op zondag 4 februari 2018 16:40 schreef Maastoren het volgende:
Maar je kan niet je schouders ophalen van zoveel ellende op het veld.quote:Op zondag 4 februari 2018 16:40 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Alsof er nog wat te halen valt in de competitie. Hoogstens derde worden, nou joepie. Dat maakt ook geen fuck uit als je de beker wint.
Dan moet je 'm wel winnen, dat zie ik niet zo direct gebeuren.quote:Op zondag 4 februari 2018 16:40 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Hij speelde dus gewoon op een gelijkspel. Treurigquote:Op zondag 4 februari 2018 16:41 schreef Brammess het volgende:
Gio "Zorgen dat je de goal niet tegen krijgt"![]()
Vrees het ook niet nee. Vind het echt onbegrijpelijk dat een kampioenschap(waar hij zelf niet eens een groot aandeel in had) voor zoveel krediet zorgt.quote:Op zondag 4 februari 2018 16:41 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Gio gaan ze (helaas) echt niet zomaar ontslaan.
Je hebt toch ook nog zoiets als je eigen eer. Na 21 wedstrijden niets eens de helft gewonnen. Feyenoord onwaardig.quote:Op zondag 4 februari 2018 16:40 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Idd. Maar niets zeggen zegt soms veel meer dan wel wat zeggenquote:Op zondag 4 februari 2018 16:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat is ook logisch. Dat moet je niet tegen Helene zeggen, maar in de kleedkamer.
Breng dan een extra verdediger want blijkbaar stond het niet zo stabiel met Beek en Tapia. Kun je beter Amrabat brengen voor Tapia en Juste naar het centrum halen.quote:Op zondag 4 februari 2018 16:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij speelde dus gewoon op een gelijkspel. Treurig
Dit is wellicht het eerste bericht dat van een Feyenoorder afkomt waarvan ik denk: jij hebt verstandquote:Op zondag 4 februari 2018 16:40 schreef Maastoren het volgende:
Uhh, nee. Ze moet de juiste vragen aan de juiste persoon stellen. Dit was een vraag voor Gio. Alleen domme spelers zullen voor de camera kritiek uiten op de trainer en hoewel veel voetballers niet zo heel slim zijn, zie je maar zelden een (basis)speler die zo achterlijk is dat hij in de media z'n trainer bekritiseert. Aanvoerders doen dat al helemaal niet. Maar goed, dit is wel een beetje het niveau van de gemiddelde Nederlandse sportjournalist.quote:Op zondag 4 februari 2018 16:35 schreef Typisch het volgende:
[..]Daar staat ze toch voor joh, om zulke vragen te stellen.
Rot toch op met deze onzin...quote:Op zondag 4 februari 2018 16:43 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Vrees het ook niet nee. Vind het echt onbegrijpelijk dat een kampioenschap(waar hij zelf niet eens een groot aandeel in had) voor zoveel krediet zorgt.
Nee hoor.quote:Op zondag 4 februari 2018 16:45 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Precies. Gio is overduidelijk een toptrainer en kampioenenmaker.
Een tactisch genie. Zijn geniale vondsten zijn niet meer te tellen.quote:Op zondag 4 februari 2018 16:45 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Precies. Gio is overduidelijk een toptrainer en kampioenenmaker.
Precies, dat Engels - het is niet eens goed Engels - is overduidelijk gewoon door een Nederlander geschreven. Dat Engels is pure 'interessantdoenerij'.quote:
Dat je 3e wordt zat er een beetje aan te komen. Maar nu al 19 punten en AZ ruim boven je is gewoon een schande. Gio exit.quote:
Vorig seizoen werd er letterlijk geen enkele wedstrijd gewonnen op basis van een goede tactiek. Dat hele kampioenschap kwam tot stand door de individuele kwaliteit van gasten als Elia en Jorgensen en een gigantisch goede mentaliteit. Precies de dingen die dit seizoen ontbreken.quote:
Nog een half seizoen met Gio. Liever niet, maar hij verdient het wel om via de voordeur te vertrekken.quote:Op zondag 4 februari 2018 16:44 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Idd. Maar niets zeggen zegt soms veel meer dan wel wat zeggen
Met "daar zeg ik niets over, dat is de keuze van de trainer" (in combinatie met deze lichaamstaal) zeg je eigenlijk "...dus niet mijn keuze". Hij had ook kunnen zeggen: "ik begreep op dat moment die keuze wel, helaas pakte het verkeerd uit maar dat is achteraf blablabla"
Gio moet de eer aan zichzelf houden en via de voordeur met de beker vertrekken als trainer die 4 prijzen in 4 jaar pakte. Het is mooi geweest, maar hij gaat deze club niet verder brengen.
Je kunt niet in één zin zeggen dat de coach weinig invloed had op een kampioenschap en dan tegelijkertijd impliceren dat het nu wel zijn schuld is als het minder gaat.quote:Op zondag 4 februari 2018 16:47 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Vorig seizoen werd er letterlijk geen enkele wedstrijd gewonnen op basis van een goede tactiek. Dat hele kampioenschap kwam tot stand door de individuele kwaliteit van gasten als Elia en Jorgensen en een gigantisch goede mentaliteit. Precies de dingen die dit seizoen ontbreken.
En dan? Iemand wegsturen is niet gelijk een oplossing voor een probleem.quote:Op zondag 4 februari 2018 16:47 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Dat je 3e wordt zat er een beetje aan te komen. Maar nu al 19 punten en AZ ruim boven je is gewoon een schande. Gio exit.
3e en de beker pakken vind ik een (krap) acceptabel seizoen te noemen; tenminste: als het i.c.m. een enorme blessuregolf en veel tegenslag was, en er een goed perspectief voor komend jaar is.quote:Op zondag 4 februari 2018 16:42 schreef LordVoldermort het volgende:
Als je de beker wint is het alsnog een kut seizoen.
Volgens mij staat de komst van frazer nu al wel binnenhuis vast, deze prestaties niet met een contractverlenging belonen en hetzelfde geldt voor vangeel. Het gata er vooral om dat men bij feyenoord kan uitleggen waar het nog steeds fout zit maar het blijft stil...quote:Op zondag 4 februari 2018 16:47 schreef fetX het volgende:
[..]
Nog een half seizoen met Gio. Liever niet, maar hij verdient het wel om via de voordeur te vertrekken.
Hoeveel progressie denk jij dat Gio nog gaat boeken met dit elftal? Er valt toch wel meer uit deze selectie te krijgen dat Gio nu doet?quote:Op zondag 4 februari 2018 16:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
En dan? Iemand wegsturen is niet gelijk een oplossing voor een probleem.
Ik heb dit al vaker gezegd (en je zult het er waarschijnlijk totaal niet mee eens zijn..), maar Kuyt was praktisch de coach op het trainingsveld en tijdens de wedstrijden vorig seizoen. Dat heeft het falen van Gio gigantisch weten te verbloemen.quote:Op zondag 4 februari 2018 16:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je kunt niet in één zin zeggen dat de coach weinig invloed had op een kampioenschap en dan tegelijkertijd impliceren dat het nu wel zijn schuld is als het minder gaat.
Die 19 punten achterstand op de ploeg die Feyenoord volgens jou nog in ging halen. Dat is hun probleem. Jouw loze beloftes!quote:Op zondag 4 februari 2018 16:49 schreef klaasweetalles het volgende:
vORIG SEIZOEN verloren we van excelsior op kunstgras
dit seizoen verliezen we van vvv venlo op kunstgras
wat is jullie probleem
Bij Mario Been bleek dat wel dé oplossing te zijn. Achteraf gezien dan (vooraf is een nieuwe trainer tot op zekere hoogte ook een gok).quote:Op zondag 4 februari 2018 16:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
Deze winter had Feyenoord ook een creatieve middenvelder moeten halen. Toch denk ik dat een coach die wél tactisch onderlegd is heel verfrissend kan werken voor dit team.quote:Op zondag 4 februari 2018 16:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als je geen probleem ziet in verliespartijen tegen VVV en Excelsior is er echt iets compleet mis in je bovenkamer.quote:Op zondag 4 februari 2018 16:49 schreef klaasweetalles het volgende:
wat is jullie probleem
Leuk, dan verliezen ze met 4-1 / 5-1 / 6-1 ipv met 4-0 / 5-0 / 6-0.quote:
ten hag outquote:
Deze twee wedstrijden met elkaar vergelijkenquote:Op zondag 4 februari 2018 16:49 schreef klaasweetalles het volgende:
wat is jullie probleem
Hem laten zitten zeker niet. Het wordt steeds slechter.quote:Op zondag 4 februari 2018 16:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
Het is vooral een gebrek aan motivatie vgm.quote:Op zondag 4 februari 2018 16:49 schreef Klummie het volgende:
Er zit helemaal geen idee achter het voetbal dat wij spelen. Het is pure oogaids.
Het wisselbeleid en spelers er in laten die duidelijk te kort komen of niet in vorm zijn.quote:Op zondag 4 februari 2018 16:49 schreef klaasweetalles het volgende:
wat is jullie probleem
Maar ook die wedstrijd was niet om aan te gluren. Fijn dat PSV ook niet zo’n denderend team is. Op inzet gewonnen, maar voetballend was ook die wedstrijd prut.quote:Op zondag 4 februari 2018 16:52 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Het is vooral een gebrek aan motivatie vgm.
Als je van PSV kunt winnen, dan kun je dat ook wel van VVV, ook als de vroege goal uitblijft.
TAPIA EN TOORNSTRA ZIJN INDERDAAD SCHANDALIGquote:Op zondag 4 februari 2018 16:52 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Het wisselbeleid en spelers er in laten die duidelijk te kort komen of niet in vorm zijn.
Je vindt de nummer 10 een beter team hebben dan de nummer 1 ja?quote:Op zondag 4 februari 2018 16:53 schreef fetX het volgende:
[..]
Maar ook die wedstrijd was niet om aan te gluren. Fijn dat PSV ook niet zo’n denderend team is. Op inzet gewonnen, maar voetballend was ook die wedstrijd prut.
quote:Op zondag 4 februari 2018 16:54 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
TAPIA EN TOORNSTRA ZIJN INDERDAAD SCHANDALIG
MAAR DAT RIEP IK 20 WEDSTRIJDEN GELEDEN AL
Lol. Hoe lees je dat hierin?quote:Op zondag 4 februari 2018 16:54 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Je vindt de nummer 10 een beter team hebben dan de nummer 1 ja?
Ik denk dat ie gewoon het seizoen af moet maken nu. Daarna concluderen dat ie lekker assistent of trainer van het 2e bij een van z'n vorige mooie clubs als Arsenal of Barcelona moet proberen te worden.quote:Op zondag 4 februari 2018 16:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd vind ik onze spelersgroep echt niet zo slecht. Gio haalt er gewoon niet alles uit wat erin zit naar mijn mening. Echt een schande om met deze spelersgroep niet in de top 3 te eindigen.quote:Op zondag 4 februari 2018 16:56 schreef Maastoren het volgende:
In de zomerstop wordt er gewoon weer een blik middelmatige eredivisie spelers opengetrokken en dan begint deze ellende met Gio weer van voor af aan.
Ik zeg dat als je van PSV kunt winnen je ook van VVV kunt winnen.quote:
Nieuw middenveld met een blok van Ayoub-Amrabat/Tapia. En dan hoop ik op een leuke nummer 10, als Gustafson en Schuurman het niet blijken te zijn.quote:Op zondag 4 februari 2018 16:57 schreef Haringkop het volgende:
Ik hoop ook dat dit het laatste seizoen is van KEA. Ik behoorde al nooit tot z’n fanclub, maar ben er ook wel klaar mee.
De eerste is alvast binnen met Ayoubquote:Op zondag 4 februari 2018 16:56 schreef Maastoren het volgende:
In de zomerstop wordt er gewoon weer een blik middelmatige eredivisie spelers opengetrokken en dan begint deze ellende met Gio weer van voor af aan.
Je kan wel zeggen dat het gebrek aan trainerskwaliteiten van Gio al 2,5 jaar aanwezig zijn, maar die vorig seizoen wel gemaskeerd werden en dit seizoen niet meer.quote:Op zondag 4 februari 2018 16:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je kunt niet in één zin zeggen dat de coach weinig invloed had op een kampioenschap en dan tegelijkertijd impliceren dat het nu wel zijn schuld is als het minder gaat.
Dit is doremifasol-logica.quote:Op zondag 4 februari 2018 16:58 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik zeg dat als je van PSV kunt winnen je ook van VVV kunt winnen.
Maar volgens jou geldt dat niet, want PSV is "ook niet zo'n denderend team".
Als je met 'slecht' voetbal van de winterkampioen wint, dan moet je met datzelfde voetbal de nummer 10 ook aan de kant kunnen zetten.
Toornstra, Vilhena en El Ahmadi is pure armoede. Zit 0 voetbal in. Als alternatief heb je Amrabat. Met een beetje meer creativiteit maak je vandaag minimaal 1 goal. Maar dat zit er met dit middenveld niet in.quote:Op zondag 4 februari 2018 16:57 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd vind ik onze spelersgroep echt niet zo slecht. Gio haalt er gewoon niet alles uit wat erin zit naar mijn mening. Echt een schande om met deze spelersgroep niet in de top 3 te eindigen.
Dit is wederom totaal niet eerlijk. Je noemt de aankopen en zegt dan ''ja de beste aankoop die telt niet''. Overigens zijn Haps en St Juste ook al gewoon van waarde gebleken dit jaar, evenals Larsson.quote:Op zondag 4 februari 2018 16:58 schreef Pistolero het volgende:
[..]
De eerste is alvast binnen met Ayoub![]()
Van Geel moet verder ook gewoon de eer aan zichzelf houden. 30 miljoen geinvesteerd afgelopen zomer en letterlijk geen enkele speler behalve Berghuis is een aanwinst.
Vind ik wel, St Juste en Haps vind ik prima.quote:Op zondag 4 februari 2018 16:58 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Van Geel moet verder ook gewoon de eer aan zichzelf houden. 30 miljoen geinvesteerd afgelopen zomer en letterlijk geen enkele speler behalve Berghuis is een aanwinst.
Met het spel dat nu wordt gespeeld zullen veel spelers niet tot hun recht komen. Dan doel ik met name op Larsson, maar ik vind ook niet dat je nu al kan zeggen dat spelers als St. Juste en Amrabat miskopen zijn. Haps sowieso ook niet. Boëtius wel en Diks mag ook weer weg, maar dat was ook geen aankoop.quote:Op zondag 4 februari 2018 16:58 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Je leest niet goed.quote:Op zondag 4 februari 2018 16:58 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik zeg dat als je van PSV kunt winnen je ook van VVV kunt winnen.
Maar volgens jou geldt dat niet, want PSV is "ook niet zo'n denderend team".
Als je met 'slecht' voetbal van de winterkampioen wint, dan moet je met datzelfde voetbal de nummer 10 ook aan de kant kunnen zetten.
Precies dit.quote:Op zondag 4 februari 2018 16:58 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je kan wel zeggen dat het gebrek aan trainerskwaliteiten van Gio al 2,5 jaar aanwezig zijn, maar die vorig seizoen wel gemaskeerd werden en dit seizoen niet meer.
Dan ken je de structurele problemen van Feyenoord niet.quote:Op zondag 4 februari 2018 17:02 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Mijn hele punt was dat Feyenoord vandaag met meer motivatie gewoon gewonnen had.
Onzin. Dat gelul over inzet altijd. Het is een combinatie van een slechte trainer en gebrek aan kwaliteit op het veld. We gaan dit seizoen zeker nog 7 van dit soort wedstrijden krijgen.quote:Op zondag 4 februari 2018 17:02 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Mijn hele punt was dat Feyenoord vandaag met meer motivatie gewoon gewonnen had.
Oké.quote:Op zondag 4 februari 2018 17:02 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dan ken je de structurele problemen van Feyenoord niet.
MoTiVaTiEpRoBlEeMquote:Op zondag 4 februari 2018 17:02 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |