ik vermoed trend analyse....quote:
Vorige keer stond het binnen 10 minuten of zo weer op 9K. Je kunt er niks van zeggen.quote:
Ik zou je de moeite sparen, want je kunt net zo goed koffiedikkijken.quote:Op zondag 4 februari 2018 21:17 schreef SMS303 het volgende:
[..]
ik vermoed trend analyse....
waar kan ik in begrijpelijk Nederlands (zonder economisch onderlegd te zijn) info vinden over het toepassen en begrijpen van TA?
Die moet nog ff zakken, wil bijkopen.quote:
Ik ben blij om te zien dat Bitcoin nog steeds de king is.quote:Op zondag 4 februari 2018 21:25 schreef metallicelmo het volgende:
Toch vervelend, hoe goed je ook je portfolio hebt gespreid, Bitcoin heeft er toch invloed op.
Dan kan de koers weer boven de $10K staan.quote:Op zondag 4 februari 2018 21:28 schreef Oorlogsheld het volgende:
Echt klote ik handel via trackers van xbtprovider.com dus kan pas morgen om 9.00 uur panick sellen!!
lolquote:Op zondag 4 februari 2018 21:19 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik zou je de moeite sparen, want je kunt net zo goed koffiedikkijken.
Of onder de $7K , wie zal het zeggen.quote:Op zondag 4 februari 2018 21:29 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dan kan de koers weer boven de $10K staan.
Het is echt meerdere malen -wetenschappelijk- bewezen dat TA gewoon niet werkt. Het is de menselijke kwaliteit om overal patronen in te -kunnen- zien die ons het idee geeft dat we aan de hand hiervan het toekomstig koersverloop kunnen voorspellen. Het zou ook heel onlogisch zijn natuurlijk, dan zou iedereen rijk worden.quote:Op zondag 4 februari 2018 21:29 schreef SMS303 het volgende:
[..]
lol
het komt ook op me over als mr. Hindsight tool.
maar als je meerdere analyses maakt om een trend te ontdekken lijkt het me toch makkelijker om positie te nemen ipv lukraak instappen...
ik merk dat ik blijf hangen in coins waar ik aan de ico heb meegedaan of al een keer van geprofiteerd heb.
Op zich best interessant.. En ik begrjip de analyse ook best, zeker als deze gebaseerd is op analyses van eerdere, vergelijkbare situaties.quote:
Kijk morgen dan maar ff nietquote:Op zondag 4 februari 2018 21:33 schreef crpytoshill het volgende:
als ie onder de 6500 komt word ik pas negatief.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |