Volgens de 71.4 Fibonazzio gaat hij vanavond naar $ 7.892,62 om terug te bouncen naar $ 8.103,78. Weet ik vrij zeker op basis van gedegen analyses. Doet me precies denken aan het scenario van 24 maart 2013.quote:Op zondag 4 februari 2018 17:26 schreef Dwaalboy het volgende:
Vanaaf onder de 8k dollar?
En naar de 7 of weer up?
Hij zal meer BTC hebben dan het hele fok forum bij elkaar vermoed ik. Zijn macht ligt in het aantal online (blinde) volgers wat hij heeft. Met dat pump en dump groepje van 'm worden het echt niet minder....quote:Op zondag 4 februari 2018 17:26 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Als Sjonnie BTC zo loopt te shillen zal hij er nog wel een flinke massa hebben. Zou voor mij ook de reden zijn om BTC een zo aantrekkelijk mogelijke toekomst te voorspellen...
Hij heeft volgens mij al dat geld verbrast toen, was bijna failliet op een zeker moment.quote:Op zondag 4 februari 2018 17:37 schreef SMS303 het volgende:
Met het verkopen van z'n antivirus bedrijf heeft ie ettelijke honderden miljoenen dollars verdiend... Waarom dan nog zo moeilijk doen voor een dollar meer of minder?!?!?
Langzaam naar 3K in komende 1,5 – 2 jaar. Vanaf 2020 weer omhoogquote:Op zondag 4 februari 2018 17:26 schreef Dwaalboy het volgende:
Vanaaf onder de 8k dollar?
En naar de 7 of weer up?
quote:Op zondag 4 februari 2018 17:50 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Langzaam naar 3K in komende 1,5 – 2 jaar. Vanaf 2020 weer omhoog
Zodra de andere coins in beeld kwamen, kon ik die lach niet onderdrukkenquote:
Dat zou allleen logisch zijn als de redenen die zorgen voor een daling van BTC niet ook opgaan voor altcoins.quote:Op zondag 4 februari 2018 16:44 schreef Skv het volgende:
[..]
Dat klinkt niet logisch. Je zou juist zeggen dat als de btc wegzakt en er wel gewoon vertrouwen is in de alts, dat deze relatief hoger komen te staan in sat. De waarde in Fiat daalt dan natuurlijk wel doordat btc minder waard is.
Best wat altcoins hebben geen of heel weinig directe handel met euro's en dollars en als er geen reden is om meer BTC te betalen voor een altcoin dan daalt de koers van zo'n altcoin mee.quote:Tot zover de theorie. Blijkbaar leidt een dalende koers van btc tov fiat tot minder vertrouwen in altcoins überhaupt. Dat vind ik raar.
3quote:Op zondag 4 februari 2018 18:46 schreef Roellie80 het volgende:
Als we nou door de 61.8 fiblevel vallen, waar ligt dan de volgende support?
0!quote:
De recente dip? We zitten nog steeds in een neerwaardse trend, niks nieuwsquote:Op zondag 4 februari 2018 19:13 schreef neo2000 het volgende:
Waar de recente btc dip nu weer vandaan komt..
sinds ze hebben bewezen hun beloften waar te maken stort de koers al inquote:Op zondag 4 februari 2018 19:13 schreef neo2000 het volgende:
Pijnlijke dag als je veel icx in je portfolio hebt. Ouch.
Waar de recente btc dip nu weer vandaan komt..
Kijk eens naar deze uitlegquote:Op zondag 4 februari 2018 19:37 schreef neo2000 het volgende:
Nou ja, vannacht is de btc koers toch weer wat gestegen. Lastig om een oorzaak aan te wijzen maar dacht dat mogelijk de ontwikkelingen uit de USA op vlak van banken wat invloed gehad konden hebben van het weer dalen van de koers. Maar goed, neerwaartse trend die nog niet gestopt is zou idd ook kunnen. Afwachten maar i guess.
Btc aankoopmoment komt zo toch weer dichterbij.
Wat was het ?quote:Op zondag 4 februari 2018 19:52 schreef wattel het volgende:
Monero gold is niet meer, blijkbaar een exit scam gedaan.
https://monero-gold.org/
[ afbeelding ]
Wat voor coin? Geen idee, maar ze beweerden wel een samenwerking oid met Monero te hebben maar Monero weet van niets.quote:
Helemaal mee eens en absoluut geen reden voor FUD in ieder geval. Er mag best meer regulatie komen.quote:Op zondag 4 februari 2018 20:06 schreef metallicelmo het volgende:
Het feit dat die twee grote Amerikaanse banken hebben aangekondigd geen crypto aankopen meer toe te staan met creditcard is eigenlijk een goede zaak vind ik. Geld van een creditcard is geleend geld dat je terug moet betalen met rente als je pech hebt dus wat je vaak ziet is dat de mensen veel eerder panicsellen als je met een creditcard hebt aangekocht want de bank komt alsnog het geld claimen ook al is je aankoop ineens minder waard geworden voordat je de echte rekening hebt ontvangen.
Morgenochtend is alles verdampt en staan we op 200 dollar.quote:Op zondag 4 februari 2018 20:30 schreef Dwaalboy het volgende:
Houd ie de 8000? En zal 7800 idd komen deze nacht?
Gaat nu wel snel iig
Inleg komt weer in zicht hier.quote:Op zondag 4 februari 2018 20:30 schreef Dwaalboy het volgende:
Houd ie de 8000? En zal 7800 idd komen deze nacht?
Gaat nu wel snel iig
'Al dat nieuws'. Je bedoelt de herhaling van 6 december en afgelopen week van JP Morgan?quote:Op zondag 4 februari 2018 20:33 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik weet niet maar ik denk dat morgen echt een grote klap gaat komen na al dat nieuws van dit weekend.
Maar ik wil jullie niet bang maken.
O dat heb ik nu toch gedaan.
rot op, debieltje.quote:Op zondag 4 februari 2018 20:33 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik weet niet maar ik denk dat morgen echt een grote klap gaat komen na al dat nieuws van dit weekend.
Ja, want niemand leest nieuws op zaterdag en zondag en wij kunnen niet handelen in het weekend. Wat ben je toch ook een debiel figuur he.quote:Op zondag 4 februari 2018 20:33 schreef klaasweetalles het volgende:
quote:Op zondag 4 februari 2018 20:33 schreef klaasweetalles het volgende:
Goede zaak inderdaad. Toch heeft deze actie een Kanttekening. Ze doen dit pas nadat er veel mensen in de schulden zitten. Had dit dan gedaan begin september. Had een hoop nare financiële situaties gescheeld.quote:Op zondag 4 februari 2018 20:06 schreef metallicelmo het volgende:
Het feit dat die twee grote Amerikaanse banken hebben aangekondigd geen crypto aankopen meer toe te staan met creditcard is eigenlijk een goede zaak vind ik. Geld van een creditcard is geleend geld dat je terug moet betalen met rente als je pech hebt dus wat je vaak ziet is dat de mensen veel eerder panicsellen als je met een creditcard hebt aangekocht want de bank komt alsnog het geld claimen ook al is je aankoop ineens minder waard geworden voordat je de echte rekening hebt ontvangen.
quote:Op zondag 4 februari 2018 20:34 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
'Al dat nieuws'. Je bedoelt de herhaling van 6 december en afgelopen week van JP Morgan?
Ja, we gaan echt dood. Oh wacht, Crypto is 24/7 ipv Wallstreet.
Je weet niet hoe de wereld in elkaar steekt he?quote:Op zondag 4 februari 2018 20:35 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ja, want niemand leest nieuws op zaterdag en zondag en wij kunnen niet handelen in het weekend. Wat ben je toch ook een sneu figuur he.
Wacht, je voorspelde op een ath dat btc zou crashen?quote:Op zondag 4 februari 2018 20:39 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[..]
Je weet niet hoe de wereld in elkaar steekt he?
Of ik denk dat jullie niets weten hoe de financielle wereld in elkaar steekt...
Ik leg het nog even uit
Morgen gaan er nog een paar onderliggende waarden zoals futures invloed hebben op de koers van btc
Bovendien heleboel mensen volgen het nieuws niet in het weekend....die gaan morgen in actie komen.
En een hoop mensen die via kredit belegt hebben met hun kredietpasjes zullen morgen pas maatregelen nemen
enzovoorts enzovoorts
We zullen het deze week zien clowns, wie er weer gelijk krijgt.
Tot nu toe ben ik de enige die hier gelijk krijgt iedere keer, dus dat jullie nog zoveel praatjes hebben?
Ik kwam hier toen BTC op 18000 stond en voorspelde dit al....weet je nog?
Ok ok prima, next.quote:Op zondag 4 februari 2018 20:39 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[..]
Of ik denk dat jullie niets weten hoe de financielle wereld in elkaar steekt...
Ik leg het nog even uit
Morgen gaan er nog een paar onderliggende waarden zoals futures invloed hebben op de koers van btc
Bovendien heleboel mensen volgen het nieuws niet in het weekend....die gaan morgen in actie komen.
En een hoop mensen die via kredit belegt hebben met hun kredietpasjes zullen morgen pas maatregelen nemen
enzovoorts enzovoorts
We zullen het deze week zien clowns, wie er weer gelijk krijgt.
Tot nu toe ben ik de enige die hier gelijk krijgt iedere keer, dus dat jullie nog zoveel praatjes hebben?
Ik kwam hier toen BTC op 18000 stond en voorspelde dit al....weet je nog?
Ik wil ze alleen maar helpenquote:Op zondag 4 februari 2018 20:42 schreef ArnoldG0342 het volgende:
[..]
Ok ok prima, next.
We zien het vanzelf, je kunt de mensen hier toch niet overhalen. .k snap ook niet wat je wil bereiken hier.
Man draag nou es op een positieve manier bij ... zoniet... verbrand en kwijn langzaam weg!quote:Op zondag 4 februari 2018 20:33 schreef klaasweetalles het volgende:
rustig manquote:Op zondag 4 februari 2018 20:43 schreef SMS303 het volgende:
[..]
Man draag nou es op een positieve manier bij ... zoniet... verbrand en kwijn langzaam weg!
de manier hoe jij het doet staat mij en blijkbaar veel meer gebruikers niet aan...quote:Op zondag 4 februari 2018 20:44 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
rustig man
mag er niemand hier de werkelijke voorstelling van zaken weer geven?
Het is wel duidelijk dat jij niet snapt hoe Crypto in elkaar steektquote:Op zondag 4 februari 2018 20:39 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |