quote:Op zaterdag 30 december 2017 14:56 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik heb zojuist wat berekeningen gemaakt
Bitcoin gaat in 2018 naar 25000 volgens mijn berekeningen
Maar je hoeft dit niet te geloven.
Crypto schaars? Het regent nieuwe munten.quote:Op zondag 4 februari 2018 22:22 schreef LXIV het volgende:
[..]
Goud en crypto lijken best wel veel op elkaar. Allebei geen dividend, schaars, geen waarde te bepalen. Crypto is enkel wat volatieler. Dat is 'op te lossen' door gewoon meer goud te kopen, dan is je volatiliteit in absolute zin net zo groot.
Waar zijn de dukaten, broederquote:Op zondag 4 februari 2018 22:38 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Koop in, broeder. De tijd is rijp.
Ik bedoelde het niet zo. Meer in de zin van... waar gaat het geld heen als het weg gaat van de traditionele beurzen en uit crypto. Welke (tijdelijke) safe havens.quote:Op zondag 4 februari 2018 21:45 schreef LXIV het volgende:
[..]
Er verdwijnt geen cent. Net zoals er geen cent 'in' crypto gestoken is.
Crypto is alleen verhandeld tegen steeds hogere prijzen.
Stel dat jij een schilderijtje hebt en wij zijn het vandaag eens dat dit schildertijtje 100 euro waard is. Dan denken we maandag dat dit van een bekende schilder is en vinden dat het 100.000 euro waard is. De dag erop worden we teleurgesteld door een expert en beschouwen het weer 100 euro waard.
Is dan van maandag op dinsdag 99.900 euro 'verdampt'? Nee. Onze perceptie van de waarde van onze asset is sterk gedaald. Verder niks.
Ik wacht nog ff als je het niet erg vindt...quote:Op zondag 4 februari 2018 22:38 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Koop in, broeder. De tijd is rijp.
Mn bips is vrij voor dukatenquote:Op zondag 4 februari 2018 22:39 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Sleep de vochtige dukaten op je chest. De tijd is nu.
Obligaties, cash op denne rekening gewoon. Vastgoed kan altijd. Zoveel investeringsmogelijkheden.quote:Op zondag 4 februari 2018 22:39 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Ik bedoelde het niet zo. Meer in de zin van... waar gaat het geld heen als het weg gaat van de traditionele beurzen en uit crypto. Welke (tijdelijke) safe havens.
Bedoel jij hier soms mee zeggen dat Waves de prijs van de BTC stiekem zit te manipuleren?quote:
Wat dacht jij dan dat we bedoelde met WAVES MAAND?!?!?!!!!quote:Op zondag 4 februari 2018 22:42 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Bedoel jij hier soms mee zeggen dat Waves de prijs van de BTC stiekem zit te manipuleren?
Suuuuuper slecht voor je dukaten dat vocht, krijg je oxidatie van. Vandaar koersval BTC.quote:Op zondag 4 februari 2018 22:39 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Sleep de vochtige dukaten op je chest. De tijd is nu.
BTC dan toch. Als er geen schaarste was zou de prijs nul zijn want de vraag is niet oneindig.quote:Op zondag 4 februari 2018 22:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Crypto schaars? Het regent nieuwe munten.
niet weten dat btc dukaten van digitaal edel metaal zijn gemaaktquote:Op zondag 4 februari 2018 22:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Suuuuuper slecht voor je dukaten dat vocht, krijg je oxidatie van. Vandaar koersval BTC.
Er gaat dus niks 'weg'. De waardering van die assets daalt. Misschien gaat de prijs van goud omhoog, wie weet. Maar het kan ook heel gemakkelijk zo zijn dat én aandelen, én obligaties, én crypto, én OR, én goud daalt. Wat je bijv in 2008-2009 zag (zonder crypto).quote:Op zondag 4 februari 2018 22:39 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Ik bedoelde het niet zo. Meer in de zin van... waar gaat het geld heen als het weg gaat van de traditionele beurzen en uit crypto. Welke (tijdelijke) safe havens.
Een bear market is een langdurige periode van dalende koersen.quote:Op zondag 4 februari 2018 22:44 schreef BakkenKappen het volgende:
Even voor de zekerheid trouwens, is dit een bear market? Is dit een crash? Of een correctie?
De terminologie is mij niet altijd helemaal duidelijk.
quote:Op zondag 4 februari 2018 22:42 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Wat dacht jij dan dat we bedoelde met WAVES MAAND?!?!?!!!!
Dit is een goeeie shakeout, onder de 400mldquote:Op zondag 4 februari 2018 22:49 schreef LXIV het volgende:
[..]
Een bear market is een langdurige periode van dalende koersen.
Een crash is een korte en heftige daling van de koersen
Een correctie is een relatief beperkte daling van de koersen, bijvoorbeeld na een sterke koersstijging, die de koersen weer op een realistisch niveau zet.
Ik zou zeggen dat we vanaf 2018 in een downtrend zitten.
Zilver oxideert ook als de neten en we weten allemaal dat BTC geen goud is want goud is veel minder volatiel.quote:Op zondag 4 februari 2018 22:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
niet weten dat btc dukaten van digitaal edel metaal zijn gemaakt
Oxideert niet
Kijk aan. Ik vind helemaal mooi.quote:Op zondag 4 februari 2018 22:49 schreef LXIV het volgende:
[..]
Een bear market is een langdurige periode van dalende koersen.
Een crash is een korte en heftige daling van de koersen
Een correctie is een relatief beperkte daling van de koersen, bijvoorbeeld na een sterke koersstijging, die de koersen weer op een realistisch niveau zet.
Ik zou zeggen dat we vanaf 2018 in een downtrend zitten.
Volume neemt toe betekent daling? Eh?quote:Op zondag 4 februari 2018 22:49 schreef MisChrartin het volgende:
Handelsvolume neemt weer iets toe op intraday schaal. Komt verdere daling aan.
In een dalende trend zie je die correlatie terug. Is nu al een paar weken het geval bij de bitcoin.quote:Op zondag 4 februari 2018 22:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Volume neemt toe betekent daling? Eh?
Is eigenlijk een beetje begonnen toen jij in de crypto ging.quote:Op zondag 4 februari 2018 23:00 schreef BansheeBoy het volgende:
Jongens, al bekend waarom de markt zo volatiel aan het bouncen is?²
Het is zondagavond/nacht. Lekker bouncen in de club maat. Laat die dukaten maar mee doen op mijn chest dan.quote:Op zondag 4 februari 2018 23:00 schreef BansheeBoy het volgende:
Jongens, al bekend waarom de markt zo volatiel aan het bouncen is?²
Klopt, ik ben er met mijn stoute achterwerk donderdag 25 januari ingestapt.quote:Op zondag 4 februari 2018 23:00 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Is eigenlijk een beetje begonnen toen jij in de crypto ging.
Ik zie hier eigenlijk weinig paniek. Met al die eternal hodlers hierquote:Op zondag 4 februari 2018 22:54 schreef BakkenKappen het volgende:
Ik merk toch dat de paniek ook hier een beetje toeslaat bij users. Er moet ook gelachen worden.
WASU WASU WASSUPPPPPP
Dat heeft niet zozeer met daling te maken, meer met een snelle stijging/daling in algemene zin. Wanneer er een snelle stijging heeft plaatsgevonden, is daar uiteraard relatief veel volume voor nodig geweest en vice versa. Alleen is de BTC in de laatste paar weken alleen gedaald, dus dan komt het relatief hogere volume inderdaad vrijwel enkel voor bij een snelle daling.quote:Op zondag 4 februari 2018 22:55 schreef MisChrartin het volgende:
[..]
In een dalende trend zie je die correlatie terug. Is nu al een paar weken het geval bij de bitcoin.
Huuhhh?quote:Op zondag 4 februari 2018 23:03 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Dat heeft niet zozeer met daling te maken, meer met een snelle stijging/daling in algemene zin. Wanneer er een snelle stijging heeft plaatsgevonden, is daar uiteraard relatief veel volume voor nodig geweest en vice versa. Alleen is de BTC in de laatste paar weken alleen gedaald, dus dan komt het relatief hogere volume inderdaad vrijwel enkel voor bij een snelle daling.
Ja, het komt door jouw boze bil denk ik.quote:Op zondag 4 februari 2018 23:02 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Klopt, ik ben er met mijn stoute achterwerk donderdag 25 januari ingestapt.²
Ik lig godverdomme al in m'n nest.quote:Op zondag 4 februari 2018 23:01 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Het is zondagavond/nacht. Lekker bouncen in de club maat. Laat die dukaten maar mee doen op mijn chest dan.
Gelukkig is de future markt van BTC niet zo groot als die bij goud is overigens.quote:Op zondag 4 februari 2018 22:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zilver oxideert ook als de neten en we weten allemaal dat BTC geen goud is want goud is veel minder volatiel.
Leg is weg die slimme telefoon dan.quote:Op zondag 4 februari 2018 23:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik lig godverdomme al in m'n nest.
Dat klinkt vrij gay BB.quote:Op zondag 4 februari 2018 23:02 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Klopt, ik ben er met mijn stoute achterwerk donderdag 25 januari ingestapt.²
Even een iets diepere uitleg. De trend en daarbij het volume laat zien hoe sterk de trend is.quote:Op zondag 4 februari 2018 22:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Volume neemt toe betekent daling? Eh?
Ja, maar ik heb het nu specifiek over de momenten van de extreme pieken.quote:Op zondag 4 februari 2018 23:03 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Huuhhh?
Met een laag volume stijgt/daalt het volgens mij sneller.
Op diepe punten neemt de volume hard toe, reken maar dat daar juist de grote jongens aan het kopen zijn.quote:Op zondag 4 februari 2018 22:55 schreef MisChrartin het volgende:
[..]
In een dalende trend zie je die correlatie terug. Is nu al een paar weken het geval bij de bitcoin.
Nog meer bewijs dat BTC geen goud is. Dus droog houden die dukaten, dan stopt de oxidatie en dan weer moon!quote:Op zondag 4 februari 2018 23:04 schreef ITrade het volgende:
[..]
Gelukkig is de future markt van BTC niet zo groot als die bij goud is overigens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |