Betekent in ieder geval dat je benaderbaar bent. Heb bij mij nog wel eens het idee dat het daar ook een beetje aan schort.quote:Op zondag 4 februari 2018 08:46 schreef CoolGuy het volgende:
Ik word regelmatig benaderd door vrouwen. Ik weet niet altijd wat de intentie is maar dat boeit me ook niet.
Nou ja, maar gewoon een social call betekent niet dat ze verder iets van me wil he.quote:Op zondag 4 februari 2018 08:47 schreef DD_Kong het volgende:
[..]
Betekent in ieder geval dat je benaderbaar bent. Heb bij mij nog wel eens het idee dat het daar ook een beetje aan schort.
Valt me wel op dat dit kennelijk met de leeftijd verandert.quote:Op zondag 4 februari 2018 08:47 schreef kanovinnie het volgende:
Nee. Want vrouwen laten zich liever versieren dan dat ze zelf iets doen.
Nee dat is waar.quote:Op zondag 4 februari 2018 08:48 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nou ja, maar gewoon een social call betekent niet dat ze verder iets van me wil he.
Het is wel gebeurd, maar meer tot en met mijn 24/e ofzo.. Het lijkt wel dat, naar mate dames ouder worden, ze ook steeds minder initiatief gaan nemen. alsof de drempel eerder hoger wordt dan lager ofzo. (of de eisen)quote:Op zondag 4 februari 2018 08:52 schreef CoolGuy het volgende:
In een van je eerdere topics roep je nog dat het wel eens wil gebeuren dat je op fb wordt toegevoegd of via een andere weg door een meid wordt benaderd (die je niet kent) voor een date.
In dit topic stel je echter dat dat eigenlijk nooit gebeurd. Wat is het nou?
Vind dit altijd zulke rare uitspraken. Leuk zijn en er goed uitzien zijn niet per se criteria om aan iemand verbonden te raken.quote:Op zondag 4 februari 2018 08:43 schreef DD_Kong het volgende:
Ik hoor het redelijk vaak om mij heen : hoezo heb jij nog geen vriendin, je ziet er toch goed uit, bent een aardige gozer en je hebt je shit goed op orde.
Je zit ook in een leeftijd die het vooral drukdrukdruk heeft. Ben je wel benaderbaar in de zin dat je gewoon ff ergens rustig zit en niet de indruk maakt snel verder te moeten met iets anders?quote:Op zondag 4 februari 2018 08:49 schreef DD_Kong het volgende:
[..]
Valt me wel op dat dit kennelijk met de leeftijd verandert.
Naar mijn beleving benaderen vrouwen tussen de ca. 18-25 eerder een man dan de vrouwen in de leeftijd daarboven.
Ik dacht juist altijd ; als ik eenmaal in deze leeftijdscategorie zit, wordt het alleen maar makkelijker, want vrouwen krijgen dan ook een beetje haast (die kinderen willen), dus zullen ook wel wat meer initiatief gaan nemen. Maar het is eerder het tegenovergestelde zoals ik het merk.
Ja dit is ook wel waar....quote:Op zondag 4 februari 2018 08:51 schreef Lunatiek het volgende:
Zijn er wel single vrouwen in de buurt, en zo ja, wordt je dan genegeerd of zo?
Doe je wel eens iets samen met vrouwen (of überhaupt bij vrouwen in de buurt), werken, sporten, vrijwilligerswerk?
druk druk druk of niet, de meeste mensen (juist in deze leeftijdscategorie) zijn toch wel op zoek naar een relatie.quote:Op zondag 4 februari 2018 08:54 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Je zit ook in een leeftijd die het vooral drukdrukdruk heeft. Ben je wel benaderbaar in de zin dat je gewoon ff ergens rustig zit en niet de indruk maakt snel verder te moeten met iets anders?
Eerst stond je als het ware middenin een vijver met single vrouwen en nu zwemt er hooguit af en toe eentje langs.quote:Op zondag 4 februari 2018 08:54 schreef DD_Kong het volgende:
[..]
Ja dit is ook wel waar....
Toen ik nog in mijn studententijd zat, kwam ik natuurlijk ook vaker in aanraking met vrouwen (studentenvereniging, projectgroepjes studie, via huisgenoten)..
Nu is dat veel minder : ik spreek alleen nog maar collega's en vrienden (in het weekend).
Maar dan nog.quote:Op zondag 4 februari 2018 08:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Eerst stond je als het ware middenin een vijver met single vrouwen en nu zwemt er hooguit af en toe eentje langs.
Niet zo raar dat dan niet net degene is die hapt.
Je sociale kring is gewoon kleiner in die fase van je leven. Misschien kun je een keer in de zoveel tijd een etentje, borrel of uitje met vrienden regelen en dat zij dan op hun beurt voor jou onbekende vrienden meenemen.quote:Op zondag 4 februari 2018 08:57 schreef DD_Kong het volgende:
[..]
druk druk druk of niet, de meeste mensen (juist in deze leeftijdscategorie) zijn toch wel op zoek naar een relatie.
En juist omdat de spoeling steeds dunner wordt, vind ik het vreemd dat het zelden tot nooit (meer) gebeurt dat een vrijgezelle vrouw een keer initiatief richting mij neemt.
Het is overigens niet zo dat ik dus maar zielig ga zitten afwachten, want ik neem zelf wel initiatief en dan gebeurt er nog wel eens wat. Maar ik denk wel eens : wat nou als ik nooit meer initiatief zou nemen, dan gebeurt er dus ook helemaal niets.
Dat kan ook heel serieus zijn hoor.quote:Op zondag 4 februari 2018 09:42 schreef Drug het volgende:
27 serieuzer worden
27 is de leeftijd voor speedballs en orgies gek
ja terecht punt, maar ik haalde ts aan hequote:Op zondag 4 februari 2018 09:59 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Dat kan ook heel serieus zijn hoor.
Of ben je alleen serieus bezig als je het platgetreden pad betreedt van huisje-boompje-beestje?
quote:Op zondag 4 februari 2018 10:12 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Nou ik sprak mijn vriend wel aan, zijn inmiddels 5,5 jaar samen. Moet zeggen, ben niet zo snel van het aanspreken, mannen spreken mij wel aan, waarna ik vaak zoiets heb, donder op!
Daarbij, dan bekijk ik vanuit mij zelf, ik heb best veel gedate en na de eerste date zag ik al dingen dat ik dacht, nope weg ermee, helaas durven vrienden vaak niet kritisch te zijn, ik had ook een kennis, echt met nadruk op had, daar ben ik wel eens eerlijk bij geweest, hij had een hele goede baan, mooi huisje, leuk gezicht, knappe vent om te zien, maar dat maakte zijn irritante stopwoordje DUSSSSS, zijn vreemde slechte adem en dat gore gel in zijn haar niet goed. Toen ik hem daarop wees dat vrouwen niet met een vuilnisbak wilden tongen, niet constant het woordje DUSSSSS wilde horen en niet van een kogelvrij kapsel hielden had ik het helemaal gedaan, weg vriendschap.
quote:Op zondag 4 februari 2018 09:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nee, want ik zie er uit als Shrek.
Als ik zelf iemand aanspreek, is het eerste wat ze zeggen: “ik heb een vriendje.”
Natuurlijk verwacht ze dat jij het gesprek opent. Zij doet toch al de eerste stap door je zomaar toe te voegen?quote:Op zondag 4 februari 2018 09:00 schreef DD_Kong het volgende:
[..]
Maar dan nog.
Drie weken geleden word ik toegevoegd op fb door een meid. Ik kende haar foto's ergens van en een dag later besefte ik me pas waarvan ; We hebben ooit een match gehad op tinder. Ze is me kennelijk tegengekomen op FB en heeft me toegevoegd.
Maar dan ook echt geen gesprekje beginnen ofzouiteindelijk heb ik dit maar gedaan, maar ik denk dan wel van : kom op hee, je voegt iemand toe, maak dan ook een praatje. Maar nee dan gaan ze weer zitten afwachten tot jij het gesprek opent.
Dit. Alleen op subtiele wijze nemen ze initiatief, maar een daadwerkelijk gesprek starten en uitnodigen is zeldzaam.quote:Op zondag 4 februari 2018 08:47 schreef kanovinnie het volgende:
Nee, eigenlijk nooit. Mischien 1 x per 10 jaar oid.quote:Op zondag 4 februari 2018 08:43 schreef DD_Kong het volgende:
Als in : voor een date / relatie intentie of iets dergelijks?
Ik hoor het redelijk vaak om mij heen : hoezo heb jij nog geen vriendin, je ziet er toch goed uit, bent een aardige gozer en je hebt je shit goed op orde.
Niet dat ik vol van mijzelf ben, ik ben geen fotomodel maar zie er niet slecht uit al zeg ik het zelf. Prima baan, opleiding, met mijn 27 jaar ook wel een goede leeftijd om wat serieuzer te gaan worden. Al met al ben ik volgens mij helemaal geen slechte catch.
Toch word ik zelf eigenlijk nooit benaderd door vrouwen. Hoeft niet meteen te zijn met de tekst ''hee wil je daten'', maar überhaupt eigenlijk nooit met een gesprekje dat door een vrouw wordt geopend ofzo. Kan in real life zijn, maar ook via bijvoorbeeld fb messenger, WhatsApp, noem maar op.
Op de middelbare school en de eerste drie jaren van mijn studententijd gebeurde dit nog wel met enige regelmaat, maar nu dus totaal niet meer...
Vroeg me af hoe andere mannen dit ervaren.
waar jouw cock blijkbaar niet toe behoortquote:Op zondag 4 februari 2018 10:27 schreef Onnoman het volgende:
vrouwen spreken je alleen aan als ze iets nodig hebben
quote:Op zondag 4 februari 2018 10:41 schreef Drug het volgende:
[..]
waar jouw cock blijkbaar niet toe behoort
Toch leuk dat ook ze toch nog een beetje aan jou denken dan?quote:Op zondag 4 februari 2018 11:30 schreef SonicVolcano het volgende:
Vaak genoeg.
Of ik geld wil geven aan de Stichting Eenzame Aap.
Je trekt wel nogal mannelijke types aan dan, zo te horenquote:Op zondag 4 februari 2018 11:22 schreef Salvad0R het volgende:
jonguh ik loop kroegen binnen en hoor vrouwen tegen hun vriendinnen zeggen: "Ik ga met hem mee vanavond"
Wijven slepen me toiletten in en trekken rokjes omhoog
Dat soort dingen. Altijd.![]()
ik ben dan ook een 1 meter 92 lange halfgod.
quote:Op zondag 4 februari 2018 12:00 schreef naoomx het volgende:
[..]
Je trekt wel nogal mannelijke types aan dan, zo te horen
quote:Op zondag 4 februari 2018 12:00 schreef naoomx het volgende:
[..]
Je trekt wel nogal mannelijke types aan dan, zo te horen
Ah ok, we gaan het nu hebben over de passieve afwachtende vrouwquote:Op zondag 4 februari 2018 08:47 schreef kanovinnie het volgende:
In mijn ervaring schrikt iedereen wel wat wanneer ze benaderd worden. Daarin zie ik niet zo snel een groot verschil tussen mannen en vrouwen. Wat ik dan weer wel zie is dat niet iedereen er altijd voor open staat om aangesproken te worden en timing daarin best lastig kan zijn.quote:Op zondag 4 februari 2018 10:00 schreef naoomx het volgende:
Ik ben een vrouw/meid van 19 en vanaf m'n 14de heb ik vaak genoeg initiatief genomen (eerst alleen bij crushes, toen bij jongens tijdens het uitgaan die ik wel leuk vond maar ook weer niet zó leuk dat ik echt moeite wilde doen met subtiel flirten want eigenlijk heb ik daar een hekel aan haha). Ik merk echter dat jongens en mannen dat vaak of niet zo leuk vinden of ervan schrikken of zoiets, dus nu doe ik het niet meer echt eigenlijk (ja met oogcontact en dat soort dingen dan) en dat werkt wel echt bij mij.
Nu moet ik overigens er wel bij zeggen dat er tot m'n 17de ook wel echt wat mis was met mijn manier van benaderen... Ik deed het echt veel te direct haha.Niet dat ik niet beter wist, maar ik had eerst (op m'n 14de) een vrij heftige angststoornis waardoor ik het benaderen in een adem van dapperheid deed zegmaar, en later werd ik nonconformist dus gaf ik zero fucks.
Ik heb het idee dat TS een beetje te veel kijkt naar zijn goede baan, zijn knappe voorkomen en zijn goede opleiding. Dat zijn allemaal hele dikke pluspunten, maar alleen voor meiden die sowieso al interesse in hem hadden.quote:Op zondag 4 februari 2018 10:08 schreef melissa_girl_1998 het volgende:
Ja tuurlijk benader ik wel eens mannen. En ben daarin echt geen uitzondering. Blijkbaar ben je toch niet zo’n goede catch als je zelf denkt TS.
Vies raar eten wordt minstens net zo lekker gevonden.quote:Op zondag 4 februari 2018 08:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Vind dit altijd zulke rare uitspraken. Leuk zijn en er goed uitzien zijn niet per se criteria om aan iemand verbonden te raken.
Lelijke apartelingen hebben verhoudingsgewijs volgens mij minstens net zo vaak een relatie.
quote:
Duuuuusssquote:Op zondag 4 februari 2018 10:12 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Nou ik sprak mijn vriend wel aan, zijn inmiddels 5,5 jaar samen. Moet zeggen, ben niet zo snel van het aanspreken, mannen spreken mij wel aan, waarna ik vaak zoiets heb, donder op!
Daarbij, dan bekijk ik vanuit mij zelf, ik heb best veel gedate en na de eerste date zag ik al dingen dat ik dacht, nope weg ermee, helaas durven vrienden vaak niet kritisch te zijn, ik had ook een kennis, echt met nadruk op had, daar ben ik wel eens eerlijk bij geweest, hij had een hele goede baan, mooi huisje, leuk gezicht, knappe vent om te zien, maar dat maakte zijn irritante stopwoordje DUSSSSS, zijn vreemde slechte adem en dat gore gel in zijn haar niet goed. Toen ik hem daarop wees dat vrouwen niet met een vuilnisbak wilden tongen, niet constant het woordje DUSSSSS wilde horen en niet van een kogelvrij kapsel hielden had ik het helemaal gedaan, weg vriendschap.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
Tuurlijk joh. Als iellige quasimodo kun je net makkelijk vrouwen versieren als een knappe en goedgebouwde hunkquote:Op zondag 4 februari 2018 14:01 schreef Woutjeh het volgende:
Dus dan raad ik TS toch aan om eens heel kritisch naar zichzelf te kijken om te zien wat hij zou kunnen doen om zichzelf meer benaderbaar te maken. Of je echt een catch bent is uiteindelijk namelijk gewoon 99% je karakter, je manier van doen, hoe je jezelf gedraagt en positioneert, etc.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Puntenjager op 04-02-2018 17:26:55 ]I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
quote:Op zondag 4 februari 2018 16:44 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
DuuuuusssHoezo, als je een eerlijk antwoord wil, dan kun je die ook krijgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Toen ik hem daarop wees" klinkt niet echt als feedback op een vraag van hem.quote:Op zondag 4 februari 2018 17:44 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Hoezo, als je een eerlijk antwoord wil, dan kun je die ook krijgen
quote:Op zondag 4 februari 2018 08:47 schreef kanovinnie het volgende:
Idd, dus daarom maakt TS niet ineens meer kans door zogenaamd een goede catch te zijn. Dus die verwondering is misplaatst.quote:Op zondag 4 februari 2018 16:22 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Vies raar eten wordt minstens net zo lekker gevonden.
=>
[..]
Tja ben gewoon erg recht door zee, dan had hij het aan een ander moeten vragen, die was waarschijnlijk met een koetsie koetsie ik wil je geen verdriet doen verhaal gekomen.quote:Op zondag 4 februari 2018 17:58 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
"Toen hem daarop wees" klinkt niet echt als feedback op een vraag van hem.
Een ander, nogal belangrijk detail is de manier waarop je hem een en ander verteld hebt. Als je dat ongeveer op dezelfde manier gedaan hebt zoals je het hier neerzet, dan snap ik zijn reactie nog steeds.
Alleen al logisch gezien klopt het van geen kant wat je zegt =>quote:Op zondag 4 februari 2018 18:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Idd, dus daarom maakt TS niet ineens meer kans door zogenaamd een goede catch te zijn. Dus die verwondering is misplaatst.
Dan lijk je me, recht door zee gezegd, niet zo'n aardig persoonquote:Op zondag 4 februari 2018 18:04 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Tja ben gewoon erg recht door zee, dan had hij het aan een ander moeten vragen, die was waarschijnlijk met een koetsie koetsie ik wil je geen verdriet doen verhaal gekomen.
Tja daar zijn de meningen over verdeeld, maar ben wel eerlijk en sommige mensen waarderen dat, en sommigen kunnen er niet tegen. Heb dan zoiets, vraag het dan niet, niemand verplicht je om mij iets te vragen en niemand verplicht mij om een politiek correct antwoord te geven.quote:Op zondag 4 februari 2018 18:12 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Dan lijk je me, recht door zee gezegd, niet zo'n aardig persoon
Oh, ik zie het niet bij iedereen hoor. Meestal eigenlijk niet, en ikzelf schrik dan eigenlijk sowieso zo'n beetje nooit daarvan.quote:Op zondag 4 februari 2018 14:01 schreef Woutjeh het volgende:
[..]
In mijn ervaring schrikt iedereen wel wat wanneer ze benaderd worden. Daarin zie ik niet zo snel een groot verschil tussen mannen en vrouwen. Wat ik dan weer wel zie is dat niet iedereen er altijd voor open staat om aangesproken te worden en timing daarin best lastig kan zijn.
Haha dank, maar ik denk dat ik wel doorga met het eerst gewoon wat subtieler proberen te doen en pas bij gebrek aan reactie (of het nou een duidelijke "ja je mag", "nee ik wil je niet" of "laten we dat maar bekijkenquote:Maar als je het van mij wilt aannemen; ik zou je vragen om niet te snel op te geven en vooral wel initiatief te blijven nemen. Zelf vind ik het namelijk bijzonder aantrekkelijk wanneer een vrouw zelf achter haal doel aangaat.
Ja, maar ik ben ook afgewezen door mensen die me wel echt leuk konden vinden (dus die of al gegarandeerd een crush op me hadden of die ik tijdens het uitgaan ontmoette en normaliter echt wel van het type zijn voor wie ik knap genoeg ben om te regelen).quote:En als man zijnde kan ik je namelijk vertellen dat ook wij vaker worden afgewezen dan dat de meiden op ons aanspreken ingaan. Het is nou eenmaal lastig om iemand op het juiste moment en op de juiste manier aan te spreken wanneer je eigenlijk nog nauwelijks iets over ze weet.
Oh haha, nee, daar ben ik wel duidelijk genoeg hoor.. Ik spreek ook zat vaak mensen aan om lekker te kletsen en eventueel zelfs bevriend met met ze te worden, dus er is bij mij wel een duidelijk verschil tussen "hey ik spreek je aan omdat je me tof lijkt" en "hey ik vind je lekker".quote:Overigens kunnen mensen soms ook heel onhandig zijn. De helft van de keren dat ik word aangesproken heb ik gewoon oprecht niet door dat ze eigenlijk gewoon mijn nummer wilde, maar daar niet direct om wilde vragen. In zulke gevallen krijg je dan gewoon een oprecht antwoord op je vraag, waarna ik doodleuk verder loop.![]()
Een van mijn exen heeft mij zelfs meerdere keren aangesproken over een week tijd voordat ik zover was dat ik door had wat ze wilde.![]()
Klopt, en nu?quote:Op zondag 4 februari 2018 08:57 schreef DD_Kong het volgende:
[..]
druk druk druk of niet, de meeste mensen (juist in deze leeftijdscategorie) zijn toch wel op zoek naar een relatie.
En juist omdat de spoeling steeds dunner wordt, vind ik het vreemd dat het zelden tot nooit (meer) gebeurt dat een vrijgezelle vrouw een keer initiatief richting mij neemt.
Het is overigens niet zo dat ik dus maar zielig ga zitten afwachten, want ik neem zelf wel initiatief en dan gebeurt er nog wel eens wat. Maar ik denk wel eens : wat nou als ik nooit meer initiatief zou nemen, dan gebeurt er dus ook helemaal niets.
quote:Op zondag 4 februari 2018 09:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nee, want ik zie er uit als Shrek.
Als ik zelf iemand aanspreek, is het eerste wat ze zeggen: “ik heb een vriendje.”
Raarquote:Op zondag 4 februari 2018 10:36 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Natuurlijk verwacht ze dat jij het gesprek opent. Zij doet toch al de eerste stap door je zomaar toe te voegen?
Als ze willen dat je cigaretten voor ze koopt zeker. Heb ik ook welleens.quote:Op zondag 4 februari 2018 19:40 schreef Appeltaart_met_slagroom het volgende:
Meestal minderjarige meisjes...
In ruil voor pijpenquote:Op zondag 4 februari 2018 20:57 schreef Sadcopter het volgende:
[..]
Als ze willen dat je cigaretten voor ze koopt zeker. Heb ik ook welleens.
Pics van je sexy lijf en kopquote:Op zondag 4 februari 2018 23:19 schreef M1stral het volgende:
Zo vaak gehad. Zelfs door dames die reeds voorzien waren.
Ik vind dat dus echt onzin. Ik ben niet iemand die gaat zitten wachten of iemand mij misschien aan durft te te spreken.quote:Op zondag 4 februari 2018 10:38 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Dit. Alleen op subtiele wijze nemen ze initiatief, maar een daadwerkelijk gesprek starten en uitnodigen is zeldzaam.
Dat moet je tegen de vrouwen zeggen. Een groot deel doet het simpelweg niet.quote:Op maandag 5 februari 2018 16:18 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik vind dat dus echt onzin. Ik ben niet iemand die gaat zitten wachten of iemand mij misschien aan durft te te spreken.
Ik heb namelijk zelf ook een mond
Ben zelf ook helemaal niet bang om initiatief te nemen.
Ik merk dat mensen (niet alleen mannen) mij makkelijk aan durven te spreken,
of contact met me zoeken. Dat vind ik juist ook ontzettend leuk.
Voor mij werkt het niet om te denken in wie initiatief moet nemen :man of vrouw,
Ik doe het en zie wel ,heb geen verwachtingen,vind het juist en heb daar juist ook hele leuke mensen door ontmoet
Soms weet iemand niet wat hij er mee aanmoet en voelt hij zich overweldigd, zit hij vast in zijn eigen patronen dat mannen dat moeten doen , of dat vrouwen zulke dingen niet doen .
Vrouwen zijn ook maar mensen
Dus het ligt sowieso aan de vrouwenquote:Op maandag 5 februari 2018 17:04 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Dat moet je tegen de vrouwen zeggen. Een groot deel doet het simpelweg niet.
Geen idee of het aan de vrouwen ligt, maar als ik observeer dat een groot deel het niet doet, dan kan ik daar weinig aan veranderen.quote:Op maandag 5 februari 2018 17:07 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dus het ligt sowieso aan de vrouwen
Als ze het wel doen klap jij toch dicht.quote:Op maandag 5 februari 2018 17:04 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Dat moet je tegen de vrouwen zeggen. Een groot deel doet het simpelweg niet.
quote:Op maandag 5 februari 2018 17:08 schreef Godshand het volgende:
[..]
Als ze het wel doen klap jij toch dicht.
Vrouwen moeten lekker doen wat ze prettig vinden. Als we maar niet in de boeien worden geslagen als we een gesprekje met je willen beginnen.quote:Op maandag 5 februari 2018 17:07 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dus het ligt sowieso aan de vrouwen
Eensquote:Op maandag 5 februari 2018 17:20 schreef SpecialK het volgende:
Vrouwen moeten lekker doen wat ze prettig vinden.
Of zijquote:#meetoo! Hij sprak me zomaar aan! Ik was zo bang #rapeculture
Wie de f*ck is Chris Hemsworth?quote:Oeh en een uurtje later kwam ik Chris Hemsworth tegen in het centrum en hij kneep me zomaar in de billen wat een lekkere boy
Ik glij wel eens uit over mijn toetsenbord. De details daarvan bespaar ik je wel.quote:
Thor.quote:[..]
Wie de f*ck is Chris Hemsworth?
Wat ik bedoel is dat ik ook wel eens door opdringerige potten ben lastig gevallenquote:Op maandag 5 februari 2018 17:40 schreef SpecialK het volgende:
Ik glij wel eens uit over mijn toetsenbord. De details daarvan bespaar ik je wel.
Oh ken ik niet , en nee, niet mijn dingquote:
Jij begint dan gewoon met wild ongecontroleerd om je heen meppen, toch?quote:Op maandag 5 februari 2018 17:56 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wat ik bedoel is dat ik ook wel eens door opdringerige potten ben lastig gevallen![]()
Hopelijk geen botbreuken aan overgehouden
Oh...quote:[..]
Oh ken ik niet , en nee, niet mijn ding
Ow, ik dacht dat dat uitglijden door je vriendin kwamquote:Op maandag 5 februari 2018 18:06 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Jij begint dan gewoon met wild ongecontroleerd om je heen meppen, toch?
[..]
Oh...en eh... een zich op een zolderkamertje begevende jongen van 1,73m op middelbare leeftijd met een ietwat scheve neus... is.. dat.. toevallig wel jouw ding?
![]()
![]()
Hahaha, deze vraag heeft ze compleet genegeerd.quote:Op maandag 5 februari 2018 18:06 schreef SpecialK het volgende:
Oh... en eh... een zich op een zolderkamertje begevende jongen van 1,73m op middelbare leeftijd met een ietwat scheve neus... is.. dat.. toevallig wel jouw ding?
Ik vind het zieliger dat je hem daarover uit zit te lachen en het blijkbaar zelf héél erg komisch vindt, die 'dikke burn'. Zegt meer over jou dan over zijn sarcasme.quote:Op maandag 5 februari 2018 19:08 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Hahaha, deze vraag heeft ze compleet genegeerd.
Waaaaaaaaah! Wat een dikke burn.
Uit welk gat kom jij nou weer vandaan gekropen?quote:Op maandag 5 februari 2018 19:19 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Ik vind het zieliger dat je hem daarover uit zit te lachen en het blijkbaar zelf héél erg komisch vindt, die 'dikke burn'. Zegt meer over jou dan over zijn sarcasme.
Het is 100 keer minder dan andersom, maar vrouwen spreken ook wel eens een man, weet ik uit ervaring.quote:Op dinsdag 6 februari 2018 01:39 schreef Aristai het volgende:
Ja, vrouwen spreken mij vaak aan, dan zeggen ze: "Blijf van me af!", hahaha. Nee, grapje. En nee, in het wild word ik hoogstens 1 keer per jaar aangesproken door vrouwen voor een date o.i.d., snik. Ze durven niet omdat ik natuurlijk te knap voor hen ben, ik kom er te weinig tegen die beschikbaar en acceptabel zijn, of ze willen niet, who knows (who cares).
Dit herken ik wel.quote:Op zondag 4 februari 2018 16:25 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Ik heb wel eens echt direct aangesproken. Maar vaker neem ik ook wel initiatief op een vrouwelijke manier.
Dat zien mannen misschien niet zozeer als initiatief nemen, maar is het wel.
Dan glimlach ik, maak ik het eerste oogcontact, geef ik subtiel aan open te staan voor benadering en stimuleer ik dat op verschillende manieren. Ook in een normaal gesprek geef ik vaak ruimte voor een overgang naar versieren, of maak ik zelf een klein flirtje zodat de ander hopenlijk begrijpt dat hij dat op mag pakken.
Heel direct ben ik maar zeldzaam, heb ook gemerkt dat alhoewel veel mannen zeggen dat graag te willen dat in de praktijk tegen valt.
Maar alhoewel ik maar weinig erg direct ben speel ik daarnaast geen spelletjes met aantrekken/afstoten e.d. Als ik iemand leuk vind zal ik dat ook laten weten, daar hoeft hij niet naar te gissen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |