Lijkt me ook niet echt een geschikt evenement om uitgebreid bij te acclimatiseren.quote:
Turkse Nederlanders dan.quote:Op zaterdag 3 februari 2018 22:32 schreef Boca_Raton het volgende:
Iwanius, als jij zelf een demonstratie zou willen houden met je collega-sigarenrokers over accijnsverhogingen bijv. mag dat ook. En kost het de gemeenschap ook geld. Plus: deze Turken demonstreren in hun eigen land: Nederland. Nederlandse Turken toch?
Democratie heet dit.
Mensen horen in land waar ze zich thuis en verbonden mee voelen. Niet in een land waar je tegen je medeburgers aantrapt.quote:Op zaterdag 3 februari 2018 22:32 schreef Boca_Raton het volgende:
Iwanius, als jij zelf een demonstratie zou willen houden met je collega-sigarenrokers over accijnsverhogingen bijv. mag dat ook. En kost het de gemeenschap ook geld. Plus: deze Turken demonstreren in hun eigen land: Nederland. Nederlandse Turken toch?
Democratie heet dit.
Haterquote:Op zaterdag 3 februari 2018 22:43 schreef Pendule het volgende:
[..]
Mensen horen in land waar ze zich thuis en verbonden mee voelen. Niet in een land waar je tegen je medeburgers aantrapt.
Op welke manier trappen ze dan? Ik zie een demonstratie...quote:Op zaterdag 3 februari 2018 22:43 schreef Pendule het volgende:
[..]
Mensen horen in land waar ze zich thuis en verbonden mee voelen. Niet in een land waar je tegen je medeburgers aantrapt.
Poging nummer 2.quote:Op zondag 4 februari 2018 09:45 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Op welke manier trappen ze dan? Ik zie een demonstratie...
Erdogan is een bevriend staatshoofd, PKK is een door veel landen erkende terroristische organisatie. Bijzonder dat je dat zomaar op één hoop gooit.quote:Op zondag 4 februari 2018 11:12 schreef Iwanius het volgende:
Omdat de Gemeente vindt dat zij in Rotterdam net zoveel recht op demonstreren hebben als de Erdogan facisten.
Die accijnzen op Iwanuis z'n sigaren zijn een Nederlandse kwestie. Hier worden Nederlandse grondrechten gebruikt voor zaken waar Nederland geen enkel belang bij heeftquote:Op zaterdag 3 februari 2018 22:32 schreef Boca_Raton het volgende:
Democratie heet dit.
Niet alleen Nederland, heel Europa op een paar wijze Oost-Europese landen na zal hetzelfde lot ondergaan.quote:Op zondag 4 februari 2018 18:52 schreef SeLang het volgende:
Nederland gaat langzaam maar zeker een soort Joegoslavië worden.
Nederlandse burgers wel. Die zijn toch aan het demonstreren?quote:Op zondag 4 februari 2018 18:55 schreef the-eye het volgende:
.
[..]
Die accijnzen op Iwanuis z'n sigaren zijn een Nederlandse kwestie. Hier worden Nederlandse grondrechten gebruikt voor zaken waar Nederland geen enkel belang bij heeft
Je bedoelt Nederlandse burgers die zichzelf als Turk zien maar in Nederland demonstreren voor iets wat in hun echte vaderland gebeurt?quote:Op zondag 4 februari 2018 19:27 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Nederlandse burgers wel. Die zijn toch aan het demonstreren?
Komen de boeren met oud WO2 spul ff de randstad schoonvegen...quote:Op zondag 4 februari 2018 18:52 schreef SeLang het volgende:
Zijn het Nederlandse staatsburgers? Dan mogen ze van mij demonstreren over cavia’s in nood in Puka Pukaland. Dat is democratie toch?quote:Op zondag 4 februari 2018 19:32 schreef the-eye het volgende:
[..]
Je bedoelt Nederlandse burgers die zichzelf als Turk zien maar in Nederland demonstreren voor iets wat in hun echte vaderland gebeurt?
Klinkt echt heel plausibel om daar alle ruimte voor te geven![]()
Wat is dat dan weer voor populistisch gelul? Volgens mij zijn de autochtonen Nederlanders nog altijd ruim in de meerderheid zeker buiten de steden. En dat zou nog altijd zo blijven.quote:Op zondag 4 februari 2018 18:52 schreef SeLang het volgende:
Veel succes met je roestige karabijn in een omgeving waar de handgranaten en ak's achterin iedere vw polo klaarliggen.quote:Op zondag 4 februari 2018 19:33 schreef ludovico het volgende:
[..]
Komen de boeren met oud WO2 spul ff de randstad schoonvegen...
Democratie is geen snackbar waar je even kan gebruiken wat je uitkomt om daarna weer je eigen plan te trekken.quote:Op zondag 4 februari 2018 20:02 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Zijn het Nederlandse staatsburgers? Dan mogen ze van mij demonstreren over cavia’s in nood in Puka Pukaland. Dat is democratie toch?
En dat is een garantie?quote:Op zondag 4 februari 2018 20:11 schreef Pirtdator het volgende:
[..]
Wat is dat dan weer voor populistisch gelul? Volgens mij zijn de autochtonen Nederlanders nog altijd ruim in de meerderheid zeker buiten de steden. En dat zou nog altijd zo blijven.
Het is een trein waar je uitstapt als je bij je gewenste halte bent toch?quote:Op zondag 4 februari 2018 20:58 schreef the-eye het volgende:
[..]
Democratie is geen snackbar waar je even kan gebruiken wat je uitkomt om daarna weer je eigen plan te trekken.
Mja ach, misschien... Gelukkig hebben we Rusland aan onze zijde.quote:Op zondag 4 februari 2018 20:50 schreef Nobu het volgende:
[..]
Veel succes met je roestige karabijn in een omgeving waar de handgranaten en ak's achterin iedere vw polo klaarliggen.
quote:Op zondag 4 februari 2018 20:58 schreef the-eye het volgende:
[..]
Democratie is geen snackbar waar je even kan gebruiken wat je uitkomt om daarna weer je eigen plan te trekken.
Hoe noem je dat....... betrokken voelen?quote:Op zondag 4 februari 2018 21:13 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]![]()
Ze mogen zich toch betrokken voelen bij dat land? Ik heb er geen moeite mee. Ik snap je angst niet.
Ik ga af op de OP. Wat is er allemaal gebeurd dan? Ik zie mensen demonstreren met vlaggen. Maar zijn het nou Nederlandse staatsburgers of niet? Zolang ze zich hier aan de wet houden, mogen ze van mij over heel veel dingen een demonstratie voeren. Ik zie ook geen matpartijen of zoquote:Op zondag 4 februari 2018 22:14 schreef the-eye het volgende:
[..]
Hoe noem je dat....... betrokken voelen?
Misschien moet je eens wat beelden bekijken.
Niemand reageert op mijn vraag. Zie ergens in de vorige posts. Dus dan kom ik vanzelf op een 'tja...'.quote:Op zondag 4 februari 2018 22:24 schreef the-eye het volgende:
[..]
Ga je nou jezelf quoten, wat is dat dan?
Met 6 aanhoudingen voor geweldpleging is deze demonstratie rustig verlopen. Helemaal geweldloos was het dus niet maar tik op yt even "Turken Koerden demonstratie" in en je ziet wat er in Europa gaande is tussen deze twee groepen. De beelden die je ziet getuigen van toch wel iets meer als betrokken voelen.quote:Op zondag 4 februari 2018 22:24 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik ga af op de OP. Wat is er allemaal gebeurd dan? Ik zie mensen demonstreren met vlaggen. Maar zijn het nou Nederlandse staatsburgers of niet? Zolang ze zich hier aan de wet houden, mogen ze van mij over heel veel dingen een demonstratie voeren. Ik zie ook geen matpartijen of zo
Oh, die kwestie. Laat die mensen, ik snap het probleem niet.quote:Op zondag 4 februari 2018 22:49 schreef the-eye het volgende:
[..]
Met 6 aanhoudingen voor geweldpleging is deze demonstratie rustig verlopen. Helemaal geweldloos was het dus niet maar tik op yt even "Turken Koerden demonstratie" in en je ziet wat er in Europa gaande is tussen deze twee groepen. De beelden die je ziet getuigen van toch wel iets meer als betrokken voelen.
Ik geloof er geen moer van dat je akkoord gaat met een strijd tussen twee volkeren die hier even uitgevochten wordt.quote:Op zondag 4 februari 2018 23:37 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Oh, die kwestie. Laat die mensen, ik snap het probleem niet.
Het zijn meestal Koerden die een kleinere groep aanvalt zoals je in die video kunt zien. Als de overheid geen maatregelen neemt om die Koerden aan te pakken zullen de Turken dat zelf doen, uit zelfverdediging. Daar heb je gelijk in.quote:Op zondag 4 februari 2018 23:57 schreef the-eye het volgende:
[..]
Ik geloof er geen moer van dat je akkoord gaat met een strijd tussen twee volkeren die hier even uitgevochten wordt.
Nouja veel Turken noemen Turkije het paradijs en dan noemen ze nederland ‘kut kaaskoppenland’ wat doe je dan hier? Als je dat vind.quote:Op zondag 4 februari 2018 09:45 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Op welke manier trappen ze dan? Ik zie een demonstratie...
Eerlijk gezegd zal me dat worst zijn. We moeten dat hier gewoon niet hebben.quote:Op maandag 5 februari 2018 01:19 schreef Atak het volgende:
[..]
Het zijn meestal Koerden die een kleinere groep aanvalt zoals je in die video kunt zien. Als de overheid geen maatregelen neemt om die Koerden aan te pakken zullen de Turken dat zelf doen, uit zelfverdediging. Daar heb je gelijk in.
quote:Op zondag 4 februari 2018 10:52 schreef Atak het volgende:
PKK is sowieso verboden dus ik snap niet waarom de gemeente toestemming geeft aan deze groep.
Democratie. Is. Een. Groot. Goed.quote:Op maandag 5 februari 2018 01:41 schreef Pendule het volgende:
werd deze demonstratie gehouden overdag?
Moeten mensen dan niet gewoon naar hun werk... owh wacht.. dat is ook zo.
#uitkering.
En wat als de meerderheid tegen dergelijke bijeenkomsten is?quote:Op maandag 5 februari 2018 11:47 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Democratie. Is. Een. Groot. Goed.
Daar gaat het niet om. Je mag demonstreren, vrijheid van meningsuiting.quote:Op maandag 5 februari 2018 11:54 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
En wat als de meerderheid tegen dergelijke bijeenkomsten is?
Dan nog moet het voldoen aan wetten die democratisch bepaald zijn.quote:Op maandag 5 februari 2018 11:55 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Je mag demonstreren, vrijheid van meningsuiting.
Maar niet iedereen kan daar mee omgaan. Noem mij een democratisch islamitisch land?quote:Op maandag 5 februari 2018 11:47 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Democratie. Is. Een. Groot. Goed.
Helemaal eens. Maar is dat hier niet het geval dan?quote:Op maandag 5 februari 2018 12:07 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Dan nog moet het voldoen aan wetten die democratisch bepaald zijn.
Geen idee.quote:Op maandag 5 februari 2018 12:10 schreef the-eye het volgende:
[..]
Maar niet iedereen kan daar mee omgaan. Noem mij een democratisch islamitisch land?
Je postte "democratie is een groot goed" wat je beargumenteerde met vrijheid van meningsuiting.quote:Op maandag 5 februari 2018 12:10 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Helemaal eens. Maar is dat hier niet het geval dan?
Wat is er tegen de wet bij deze demonstratie? Want ik begrijp dat niet....quote:Op maandag 5 februari 2018 12:13 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Je postte "democratie is een groot goed" wat je beargumenteerde met vrijheid van meningsuiting.
Dat zijn twee verschillende dingen, die vaak wel samen gaan overigens
Misschien moet je, je realiseren dat er verschillen zijn tussen culturen. Dat deze mensen zaken anders beleven dan jij. Anders in het leven staan. Dit is hier proberen een democratisch proces toe te passen op een buitenlandse dictatuur.quote:
Voor een demonstratie moet toestemming zijn, ivm openbare orde enzo. Daarvoor moet de aanleiding voor de demonstratie relevant zijn, wat een arbitraire kwestie is.quote:Op maandag 5 februari 2018 12:15 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Wat is er tegen de wet bij deze demonstratie? Want ik begrijp dat niet....
quote:Op zondag 4 februari 2018 18:56 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Niet alleen Nederland, heel Europa op een paar wijze Oost-Europese landen na zal hetzelfde lot ondergaan.
Wie immigranten zaait, zal burgeroorlog oogsten.
Dat kan niet door deze demonstratie komen. Deze mensen dragen hun sympathie/hoop uit. Als ik demonstreer tegen weet ik wie uit Ergens, mag dat toch ook? Wat voor een gevaar schuilt daarin...?quote:Op maandag 5 februari 2018 12:20 schreef the-eye het volgende:
[..]
Misschien moet je, je realiseren dat er verschillen zijn tussen culturen. Dat deze mensen zaken anders beleven dan jij. Anders in het leven staan. Dit is hier proberen een democratisch proces toe te passen op een buitenlandse dictatuur.
Dat zal ongetwijfeld getoetst zijn. En kennelijk goedgekeurd. Tenzij dit een demonstratie zonder toestemming was.quote:Op maandag 5 februari 2018 13:16 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Voor een demonstratie moet toestemming zijn, ivm openbare orde enzo. Daarvoor moet de aanleiding voor de demonstratie relevant zijn, wat een arbitraire kwestie is.
Hierover bestaan meningen en dat is waar Iwanius zijn topic over maakt.
Dan nog hoor je rekening te houden met de openbare orde. Als jij morgen samen met de welbekende haters en mods een anti vogeltjesdans demonstratie gaat houden op het binnenhof is de kans ook groot dat de politie jullie weg komt vegen, wat ook volledig terecht is dan.quote:Op maandag 5 februari 2018 13:57 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Dat kan niet door deze demonstratie komen. Deze mensen dragen hun sympathie/hoop uit. Als ik demonstreer tegen weet ik wie uit Ergens, mag dat toch ook? Wat voor een gevaar schuilt daarin...?
En over het wel of niet goedkeuren mogen mensen een mening hebben, en dat is waar dit topic over gaat.quote:Op maandag 5 februari 2018 13:58 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Dat zal ongetwijfeld getoetst zijn. En kennelijk goedgekeurd. Tenzij dit een demonstratie zonder toestemming was.
Dat betekend niet dat je van je werk mag verzuimen als de demonstratie niet arbeidsgerelateerd is.quote:Op maandag 5 februari 2018 11:55 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Je mag demonstreren, vrijheid van meningsuiting.
Helemaal mee eens. Geen toestemming voor. Waar zijn we het dan over on-eens?quote:Op maandag 5 februari 2018 14:01 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Dan nog hoor je rekening te houden met de openbare orde. Als jij morgen samen met de welbekende haters en mods een anti vogeltjesdans demonstratie gaat houden op het binnenhof is de kans ook groot dat de politie jullie weg komt vegen, wat ook volledig terecht is dan.
Ook eens, ik kreeg alleen de indruk dat alle demonstranten zo’n beetje staatsgevaarlijk bezig waren.quote:Op maandag 5 februari 2018 14:02 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
En over het wel of niet goedkeuren mogen mensen een mening hebben, en dat is waar dit topic over gaat.
Wie precies verzuimden er dan?quote:Op maandag 5 februari 2018 14:21 schreef Pendule het volgende:
[..]
Dat betekend niet dat je van je werk mag verzuimen als de demonstratie niet arbeidsgerelateerd is.
Wat kan niet door deze demonstratie komen?quote:Op maandag 5 februari 2018 13:57 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Dat kan niet door deze demonstratie komen. Deze mensen dragen hun sympathie/hoop uit. Als ik demonstreer tegen weet ik wie uit Ergens, mag dat toch ook? Wat voor een gevaar schuilt daarin...?
Dit schreef je:quote:Op maandag 5 februari 2018 15:20 schreef the-eye het volgende:
[..]
Wat kan niet door deze demonstratie komen?
Door samen te besluiten dat jij als future dictator van fok af moet, ofzo. Zoiets zal hij wel bedoelen.quote:Op maandag 5 februari 2018 15:45 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Dit schreef je:
Dit is hier proberen een democratisch proces toe te passen op een buitenlandse dictatuur.
Hoe dan?
quote:Op maandag 5 februari 2018 01:19 schreef Atak het volgende:
[..]
Het zijn meestal Koerden die een kleinere groep aanvalt zoals je in die video kunt zien. Als de overheid geen maatregelen neemt om die Koerden aan te pakken zullen de Turken dat zelf doen, uit zelfverdediging. Daar heb je gelijk in.
Ik denk dat je verkeerd begrijpt.quote:Op maandag 5 februari 2018 15:45 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Dit schreef je:
Dit is hier proberen een democratisch proces toe te passen op een buitenlandse dictatuur.
Hoe dan?
De demonstratie was op zaterdag hoor.quote:Op maandag 5 februari 2018 01:41 schreef Pendule het volgende:
werd deze demonstratie gehouden overdag?
Moeten mensen dan niet gewoon naar hun werk... owh wacht.. dat is ook zo.
#uitkering.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |