Eerlijk gezegd zal me dat worst zijn. We moeten dat hier gewoon niet hebben.quote:Op maandag 5 februari 2018 01:19 schreef Atak het volgende:
[..]
Het zijn meestal Koerden die een kleinere groep aanvalt zoals je in die video kunt zien. Als de overheid geen maatregelen neemt om die Koerden aan te pakken zullen de Turken dat zelf doen, uit zelfverdediging. Daar heb je gelijk in.
quote:Op zondag 4 februari 2018 10:52 schreef Atak het volgende:
PKK is sowieso verboden dus ik snap niet waarom de gemeente toestemming geeft aan deze groep.
Democratie. Is. Een. Groot. Goed.quote:Op maandag 5 februari 2018 01:41 schreef Pendule het volgende:
werd deze demonstratie gehouden overdag?
Moeten mensen dan niet gewoon naar hun werk... owh wacht.. dat is ook zo.
#uitkering.
En wat als de meerderheid tegen dergelijke bijeenkomsten is?quote:Op maandag 5 februari 2018 11:47 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Democratie. Is. Een. Groot. Goed.
Daar gaat het niet om. Je mag demonstreren, vrijheid van meningsuiting.quote:Op maandag 5 februari 2018 11:54 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
En wat als de meerderheid tegen dergelijke bijeenkomsten is?
Dan nog moet het voldoen aan wetten die democratisch bepaald zijn.quote:Op maandag 5 februari 2018 11:55 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Je mag demonstreren, vrijheid van meningsuiting.
Maar niet iedereen kan daar mee omgaan. Noem mij een democratisch islamitisch land?quote:Op maandag 5 februari 2018 11:47 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Democratie. Is. Een. Groot. Goed.
Helemaal eens. Maar is dat hier niet het geval dan?quote:Op maandag 5 februari 2018 12:07 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Dan nog moet het voldoen aan wetten die democratisch bepaald zijn.
Geen idee.quote:Op maandag 5 februari 2018 12:10 schreef the-eye het volgende:
[..]
Maar niet iedereen kan daar mee omgaan. Noem mij een democratisch islamitisch land?
Je postte "democratie is een groot goed" wat je beargumenteerde met vrijheid van meningsuiting.quote:Op maandag 5 februari 2018 12:10 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Helemaal eens. Maar is dat hier niet het geval dan?
Wat is er tegen de wet bij deze demonstratie? Want ik begrijp dat niet....quote:Op maandag 5 februari 2018 12:13 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Je postte "democratie is een groot goed" wat je beargumenteerde met vrijheid van meningsuiting.
Dat zijn twee verschillende dingen, die vaak wel samen gaan overigens
Misschien moet je, je realiseren dat er verschillen zijn tussen culturen. Dat deze mensen zaken anders beleven dan jij. Anders in het leven staan. Dit is hier proberen een democratisch proces toe te passen op een buitenlandse dictatuur.quote:
Voor een demonstratie moet toestemming zijn, ivm openbare orde enzo. Daarvoor moet de aanleiding voor de demonstratie relevant zijn, wat een arbitraire kwestie is.quote:Op maandag 5 februari 2018 12:15 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Wat is er tegen de wet bij deze demonstratie? Want ik begrijp dat niet....
quote:Op zondag 4 februari 2018 18:56 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Niet alleen Nederland, heel Europa op een paar wijze Oost-Europese landen na zal hetzelfde lot ondergaan.
Wie immigranten zaait, zal burgeroorlog oogsten.
Dat kan niet door deze demonstratie komen. Deze mensen dragen hun sympathie/hoop uit. Als ik demonstreer tegen weet ik wie uit Ergens, mag dat toch ook? Wat voor een gevaar schuilt daarin...?quote:Op maandag 5 februari 2018 12:20 schreef the-eye het volgende:
[..]
Misschien moet je, je realiseren dat er verschillen zijn tussen culturen. Dat deze mensen zaken anders beleven dan jij. Anders in het leven staan. Dit is hier proberen een democratisch proces toe te passen op een buitenlandse dictatuur.
Dat zal ongetwijfeld getoetst zijn. En kennelijk goedgekeurd. Tenzij dit een demonstratie zonder toestemming was.quote:Op maandag 5 februari 2018 13:16 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Voor een demonstratie moet toestemming zijn, ivm openbare orde enzo. Daarvoor moet de aanleiding voor de demonstratie relevant zijn, wat een arbitraire kwestie is.
Hierover bestaan meningen en dat is waar Iwanius zijn topic over maakt.
Dan nog hoor je rekening te houden met de openbare orde. Als jij morgen samen met de welbekende haters en mods een anti vogeltjesdans demonstratie gaat houden op het binnenhof is de kans ook groot dat de politie jullie weg komt vegen, wat ook volledig terecht is dan.quote:Op maandag 5 februari 2018 13:57 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Dat kan niet door deze demonstratie komen. Deze mensen dragen hun sympathie/hoop uit. Als ik demonstreer tegen weet ik wie uit Ergens, mag dat toch ook? Wat voor een gevaar schuilt daarin...?
En over het wel of niet goedkeuren mogen mensen een mening hebben, en dat is waar dit topic over gaat.quote:Op maandag 5 februari 2018 13:58 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Dat zal ongetwijfeld getoetst zijn. En kennelijk goedgekeurd. Tenzij dit een demonstratie zonder toestemming was.
Dat betekend niet dat je van je werk mag verzuimen als de demonstratie niet arbeidsgerelateerd is.quote:Op maandag 5 februari 2018 11:55 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Je mag demonstreren, vrijheid van meningsuiting.
Helemaal mee eens. Geen toestemming voor. Waar zijn we het dan over on-eens?quote:Op maandag 5 februari 2018 14:01 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Dan nog hoor je rekening te houden met de openbare orde. Als jij morgen samen met de welbekende haters en mods een anti vogeltjesdans demonstratie gaat houden op het binnenhof is de kans ook groot dat de politie jullie weg komt vegen, wat ook volledig terecht is dan.
Ook eens, ik kreeg alleen de indruk dat alle demonstranten zo’n beetje staatsgevaarlijk bezig waren.quote:Op maandag 5 februari 2018 14:02 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
En over het wel of niet goedkeuren mogen mensen een mening hebben, en dat is waar dit topic over gaat.
Wie precies verzuimden er dan?quote:Op maandag 5 februari 2018 14:21 schreef Pendule het volgende:
[..]
Dat betekend niet dat je van je werk mag verzuimen als de demonstratie niet arbeidsgerelateerd is.
Wat kan niet door deze demonstratie komen?quote:Op maandag 5 februari 2018 13:57 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Dat kan niet door deze demonstratie komen. Deze mensen dragen hun sympathie/hoop uit. Als ik demonstreer tegen weet ik wie uit Ergens, mag dat toch ook? Wat voor een gevaar schuilt daarin...?
Dit schreef je:quote:Op maandag 5 februari 2018 15:20 schreef the-eye het volgende:
[..]
Wat kan niet door deze demonstratie komen?
Door samen te besluiten dat jij als future dictator van fok af moet, ofzo. Zoiets zal hij wel bedoelen.quote:Op maandag 5 februari 2018 15:45 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Dit schreef je:
Dit is hier proberen een democratisch proces toe te passen op een buitenlandse dictatuur.
Hoe dan?
quote:Op maandag 5 februari 2018 01:19 schreef Atak het volgende:
[..]
Het zijn meestal Koerden die een kleinere groep aanvalt zoals je in die video kunt zien. Als de overheid geen maatregelen neemt om die Koerden aan te pakken zullen de Turken dat zelf doen, uit zelfverdediging. Daar heb je gelijk in.
Ik denk dat je verkeerd begrijpt.quote:Op maandag 5 februari 2018 15:45 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Dit schreef je:
Dit is hier proberen een democratisch proces toe te passen op een buitenlandse dictatuur.
Hoe dan?
De demonstratie was op zaterdag hoor.quote:Op maandag 5 februari 2018 01:41 schreef Pendule het volgende:
werd deze demonstratie gehouden overdag?
Moeten mensen dan niet gewoon naar hun werk... owh wacht.. dat is ook zo.
#uitkering.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |