Ik had aardig wat, maar paar dagen geleden verkocht met leuke winst. Toen tijdens dip weer wat bijgekochtquote:Op zaterdag 3 februari 2018 18:35 schreef Chaes het volgende:
Hebben mensen hier nog ENJ? Lange termijn hodl?
ik denk dat als ik mn hypotheek van 3 ton half kan aftikken dat ik wel zou verkopen hoor.quote:Op zaterdag 3 februari 2018 17:13 schreef SugeLucky het volgende:
Je verkoopt alleen als je een miljoen hebt gvd
als ik mijn hypotheek van 1,5 mil helemaal kan aftikken zou ik het ook verkopen.quote:Op zaterdag 3 februari 2018 18:57 schreef Geralt het volgende:
[..]
ik denk dat als ik mn hypotheek van 3 ton half kan aftikken dat ik wel zou verkopen hoor.
Maargoed, vooralsnog zit ik er met 1500 euro in wat nu iets van 800 waard is ofzo
Even wachten nog dusquote:We expect the TPAY distribution to be fully completed by the end of this month.
quote:the current Network Transaction fee is 0.00006 ( https://ethgasstation.info/ ) Binance's markup is 166x of what the actual cost is.
Nouja, dat denk je nu...quote:Op zaterdag 3 februari 2018 18:57 schreef Geralt het volgende:
[..]
ik denk dat als ik mn hypotheek van 3 ton half kan aftikken dat ik wel zou verkopen hoor.
Maargoed, vooralsnog zit ik er met 1500 euro in wat nu iets van 800 waard is ofzo
BUY BUY BUY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 3 februari 2018 19:20 schreef pnxsinned het volgende:
Ik snap er geen kut van.
Waarom blijft QSP zo achter... het concept is briljant?
Wat is de toegevoegde waarde op langertermijn e.g. waarom zou ethereum het QSP protocol niet gewoon integreren zodra het af is?quote:Op zaterdag 3 februari 2018 19:20 schreef pnxsinned het volgende:
Ik snap er geen kut van.
En ik maar denken dat ze uit Nieuw-Zeeland kwamenquote:Op zaterdag 3 februari 2018 19:14 schreef Greys het volgende:
Cryptopia wordt gebouwd in Puerto Rico.
https://mobile.nytimes.co(...)ncy-puerto-rico.html
Alleen maar mannen in dat crypto durp
Omdat Eth telaat is ermee, net als zoveel andere coins?quote:Op zaterdag 3 februari 2018 19:28 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Wat is de toegevoegde waarde op langertermijn e.g. waarom zou ethereum het QSP protocol niet gewoon integreren zodra het af is?
Als je 150K hebt, hoeft het maar 1 keer over de kop de te gaan om 300k te hebbenquote:Op zaterdag 3 februari 2018 18:57 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik heb die coin nog. Staat nu zo'n 10% onder mijn buy. Als hij erboven komt, doe ik hem denk ik weg.quote:Op zaterdag 3 februari 2018 18:35 schreef Chaes het volgende:
Hebben mensen hier nog ENJ? Lange termijn hodl?
Ja oké maar dit project is een verbetering van de Ethereum smart contracts zover ik het begrijp. Ethereum zou dan toch uiteindelijk gewoon de QSP sourcecode kunnen overnemen?quote:Op zaterdag 3 februari 2018 19:29 schreef pnxsinned het volgende:
[..]
Omdat Eth telaat is ermee, net als zoveel andere coins?
Hoe?quote:Op zaterdag 3 februari 2018 19:33 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Ja oké maar dit project is een verbetering van de Ethereum smart contracts zover ik het begrijp. Ethereum zou dan toch uiteindelijk gewoon de QSP sourcecode kunnen overnemen?
quote:Op zaterdag 3 februari 2018 16:12 schreef Dwaalboy het volgende:
Ik heb gister alles verkocht.. fucking weakhands idd.. Begonnen net voor eerste dip een 2 week geleden. In totaal een 700 eurie verlies. Maar vele lessen geleerd in die tijd.
Zit nu dus op zijbank wachtend op de volgende crash der tijden. En ga dan huge inkopen
...quote:Op zaterdag 3 februari 2018 16:12 schreef Dwaalboy het volgende:
Ik heb gister alles verkocht.. fucking weakhands idd.. Begonnen net voor eerste dip een 2 week geleden. In totaal een 700 eurie verlies. Maar vele lessen geleerd in die tijd.
Zit nu dus op zijbank wachtend op de volgende crash der tijden. En ga dan huge inkopen
Toen ik begon overkwam mij het zelfde. Litecoin ging van $9 naar $3. Weet je wat ik toen deed? Niks.quote:Op zaterdag 3 februari 2018 16:12 schreef Dwaalboy het volgende:
Video 2000 was ook beter dan VHSquote:Op zaterdag 3 februari 2018 19:20 schreef pnxsinned het volgende:
Ik snap er geen kut van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |