heb wat vochtige euro dukaten op mijn chest om straks bitcoin in te laten glijden bij de volgende -30%quote:Op zaterdag 3 februari 2018 16:51 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Maar we gaan allemaal alweer dood dus laten we even stoppen met coins shillen, alles gaat weer -30% zo te zien
quote:Op zaterdag 3 februari 2018 16:54 schreef Dwaalboy het volgende:
Ratten duiken weer van de boot bij de whales in de muil
quote:Op zaterdag 3 februari 2018 16:12 schreef Dwaalboy het volgende:
Ik heb gister alles verkocht.. fucking weakhands idd.. Begonnen net voor eerste dip een 2 week geleden. In totaal een 700 eurie verlies. Maar vele lessen geleerd in die tijd.
Zit nu dus op zijbank wachtend op de volgende crash der tijden. En ga dan huge inkopen
Mwhaahaha, als je het over op het allerallerallerslechtste moment hebt om te verkopenquote:Op zaterdag 3 februari 2018 16:12 schreef Dwaalboy het volgende:
Ik heb gister alles verkocht.. fucking weakhands idd.. Begonnen net voor eerste dip een 2 week geleden. In totaal een 700 eurie verlies. Maar vele lessen geleerd in die tijd.
Zit nu dus op zijbank wachtend op de volgende crash der tijden. En ga dan huge inkopen
Als je verkoopt moet je dat aan het begin van een crash doen.quote:Op zaterdag 3 februari 2018 17:08 schreef Dwaalboy het volgende:
Haha maar zit nu lekker te bieren... leven is niks veranderd
quote:Op zaterdag 3 februari 2018 16:12 schreef Dwaalboy het volgende:
Haha, ik zit er al ff wat langer in.. je verkoopt alleen boven je koopprijs. En anders hodl je tot het einde der tijden.quote:
Volgens mij is Dwaalboy gewoon een undercover whale die de weak hands eruit probeert te schudden d.m.v. het verspreiden van desinformatie.quote:
DIT< ALLEEN ALS WAVES NAAR 1 MILJOEN MILJAARD GAAT OMDAT HET WAVESMAAND IS@!!!!12112quote:Op zaterdag 3 februari 2018 17:13 schreef SugeLucky het volgende:
Je verkoopt alleen als je een miljoen hebt gvd
Als bitcoin verder zou crashen naar bv. 6k en je koopt daarna weer in dan is het niet zo'n slecht moment toch.quote:Op zaterdag 3 februari 2018 17:07 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Mwhaahaha, als je het over op het allerallerallerslechtste moment hebt om te verkopenwauw.
Hilarisch gewoon, ik moet hier bijna hardop lachen terwijl ik jouw bericht lees
Klopt, maar fibonacci-wise mag je nooit verkopen op dit moment. Precies op de 61,8 bounce, alstie nou onder de 7700 zou komen, dan had je een valide argument.quote:Op zaterdag 3 februari 2018 17:14 schreef wattel het volgende:
[..]
Als bitcoin verder zou crashen naar bv. 6k en je koopt daarna weer in dan is het niet zo'n slecht moment toch.
quote:
Hij was op 7500$ toen ik bij kocht.quote:Op zaterdag 3 februari 2018 17:16 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Klopt, maar fibonacci-wise mag je nooit verkopen op dit moment. Precies op de 61,8 bounce, alstie nou onder de 7700 zou komen, dan had je een valide argument.
Ja, op welke exchange? De koers is geen 7500 geweest, wellicht op bepaalde exchanges. Dan heb je geluk gehad daar.quote:Op zaterdag 3 februari 2018 17:29 schreef ITrade het volgende:
[..]
Hij was op 7500$ toen ik bij kocht.
Gdax en kraken (Kraken denk ik tenmiste want had op 6k eur gekocht, maar lette niet op de usd koers daar).quote:Op zaterdag 3 februari 2018 17:29 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja, op welke exchange? De koers is geen 7500 geweest, wellicht op bepaalde exchanges.
Hoeveel ETH vraag je voor die nierquote:Op zaterdag 3 februari 2018 17:36 schreef BakkenKappen het volgende:
Ik verkoop nog eerder en nier dan dat ik mijn eth verkoop.
Jij krijgt hem voor niksquote:Op zaterdag 3 februari 2018 17:38 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Hoeveel ETH vraag je voor die nier
Dumpen of overzetten naar een andere plek.quote:Op zaterdag 3 februari 2018 17:26 schreef solidslayer het volgende:
wtf Rise..Verkopen met 80% verlies? Wordt waarschijnlijk gedelisted van bittrex..
FUN heb ik net ook gedumpt, nog altijd met winst gelukkig, maar met Rise is het niet best, ik ga ze gefaseerd dumpen als het wat stijgt weer.quote:Op zaterdag 3 februari 2018 18:21 schreef descon het volgende:
[..]
Dumpen of overzetten naar een andere plek.
Zelf mijn FUN gedropt omdat ik geen extra exchange er bij wou hebben voor die 1500 stuks die ik had.
Nu nog ff kijken waar ik het in wil gooien. Zit aan utrust te denken.
fun Zit toch gewoon op binance?quote:Op zaterdag 3 februari 2018 18:21 schreef descon het volgende:
[..]
Dumpen of overzetten naar een andere plek.
Zelf mijn FUN gedropt omdat ik geen extra exchange er bij wou hebben voor die 1500 stuks die ik had.
Nu nog ff kijken waar ik het in wil gooien. Zit aan utrust te denken.
Niet 'waarschijnlijk' maar zeker. Op 9 februari.quote:Op zaterdag 3 februari 2018 17:26 schreef solidslayer het volgende:
wtf Rise..Verkopen met 80% verlies? Wordt waarschijnlijk gedelisted van bittrex..
Is er ook duidelijk waarom?quote:Op zaterdag 3 februari 2018 18:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Niet 'waarschijnlijk' maar zeker. Op 9 februari.
https://support.bittrex.c(...)et-Removals-2-9-2018
Klopt..maar ik zit niet op binance en geen zin om daar een account aan te maken.quote:
Nee vanuit Bittrex niet. Maar er wordt wel over gespeculeerd uiteraard overal, oa dat wat hier ook al werd genoemd geloof ik, dat het coins zijn waarmee Trex op den duur last zou kunnen krijgen met de SEC.quote:
Veel naar gekeken, maar uiteindelijk ga ik hem niet kopen denk ik.quote:Op zaterdag 3 februari 2018 18:35 schreef Chaes het volgende:
Hebben mensen hier nog ENJ? Lange termijn hodl?
Op z'n Twitter is ie gepost een uur geleden. Misschien paar weken geleden iets soortgelijks, geen idee?quote:Op zaterdag 3 februari 2018 18:41 schreef Jurian95 het volgende:
[..]
Is al een tweet van paar weken geleden toch?
Ah, het plaatje was ingekort. Zie het nuquote:Op zaterdag 3 februari 2018 18:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Op z'n Twitter is ie gepost een uur geleden. Misschien paar weken geleden iets soortgelijks, geen idee?
https://twitter.com/ArminVanBitcoin
Op de een of andere manier kan ik sinds kort niet meer mobiel de link rechtstreeks naar een tweet kopiėren. Anders had ik die er bij gezet ipv screenshot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |