je maakt pas verlies als je het verkoopt. kan je dat die jongen bijbrengen?quote:
Ja, daling is weer ingezet. Wilde ik net weer wat euforisch gaan kletsen.quote:
Wel belangrijk dat je winst er ook bij zetquote:Op zaterdag 3 februari 2018 16:27 schreef BadVlad het volgende:
Je maakt pas winst of verlies als je het verkoopt.
quote:
Op 16 jan ^^quote:
quote:Op zaterdag 3 februari 2018 16:29 schreef pnxsinned het volgende:
Wtf daling.... jullie zijn echt amazing.
Het zakt een beetje en meteen paniek.
Kan er popcorn bij pakken.
ja zeker paniekquote:Op zaterdag 3 februari 2018 16:29 schreef pnxsinned het volgende:
Wtf daling.... jullie zijn echt amazing.
Het zakt een beetje en meteen paniek.
Kan er popcorn bij pakken.
Ik heb even hun GitHub repo gechecked:quote:Op zaterdag 3 februari 2018 16:22 schreef BadVlad het volgende:
[..]
https://blockv.io/
Check die roadmap.
quote:Latest commit e448672 on Nov 23, 2017
quote:Op zaterdag 3 februari 2018 16:42 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Ik heb even hun GitHub repo gechecked:
[..]
Zwaar actief team dus.quote:Op zaterdag 3 februari 2018 16:42 schreef Gehrman het volgende:
[..]
[..]
Code is private. Niet zo snel oordelen.quote:Op zaterdag 3 februari 2018 16:42 schreef Gehrman het volgende:
[..]
[..]
Mooi man heb flink wat fiat op mijn stash om dukaten op mijn chest te dupliceren. Een implosie op de langkorrelige termijn zou perfect zijn met een kleine opwaartse mega crash gevold door een lichte maar abrupte daling.quote:Op zaterdag 3 februari 2018 16:51 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Maar we gaan allemaal alweer dood dus laten we even stoppen met coins shillen, alles gaat weer -30% zo te zien
Geloof mij maar, de volgende crash/hype doe je weer precies hetzelfde. De aandelenmarkt gaat inmiddels al honderde jaren op deze manier door.quote:Op zaterdag 3 februari 2018 16:27 schreef Dwaalboy het volgende:
Ja jonge ik had weakhands...
Maar weet nu dat alles wat je dwnkt te gebeuren niet gebeurd.. En wat je niet denkt dat niet mogelijk is toch wel mogelijk is
Dat ligt eraan , of je je psyche kan besturen.quote:Op zaterdag 3 februari 2018 17:01 schreef ITrade het volgende:
[..]
Geloof mij maar, de volgende crash/hype doe je weer precies hetzelfde. De aandelenmarkt gaat inmiddels al honderde jaren op deze manier door.
quote:Op vrijdag 2 februari 2018 13:43 schreef Dwaalboy het volgende:
I am out!
En kom niet weer terug.. us kijken wat ik nu ga doen met mijn vrije tijd haha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |