als je een vinger in je kont stopt in plaats van een paardenlul, dan valt die vinger best mee jahquote:Op dinsdag 16 januari 2018 18:58 schreef Mattt het volgende:
Als je je blockfolio in Bitcoin zet ipv EUR valt het allemaal wel mee.
Lekker, maar waar betaal je het vanquote:Op dinsdag 16 januari 2018 19:06 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Ik ga nu pizza bestellen, dus dit is gewoon een lekkere vette dag hoor !
Watquote:Op dinsdag 16 januari 2018 19:08 schreef Oscar. het volgende:
[..]
als je een vinger in je kont stopt in plaats van een paardenlul, dan valt die vinger best mee jah
Natura.quote:
hand en spandienstenquote:
Oh dan valt het bij mij wel mee met -19,94%quote:Op dinsdag 16 januari 2018 19:02 schreef Skv het volgende:
[..]
-33 procent hier
Spreken we al van een crash of nog niet? Dip?
Hoe zie je dat? TA?quote:
38% hier.quote:Op dinsdag 16 januari 2018 19:10 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Oh dan valt het bij mij wel mee met -19,94%
Crash vind ik meer dan -40%
Dat is het hele probleem met deze vage begrippen, er is geen vast kader voor. Bull, bear, crash, dip, correctie het wordt maar in het rond gegooidquote:Op dinsdag 16 januari 2018 19:10 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Oh dan valt het bij mij wel mee met -19,94%
Crash vind ik meer dan -40%
22 procent hierquote:
Vet he!quote:Op dinsdag 16 januari 2018 19:11 schreef PdeHoog het volgende:
HoiVorige week ingestapt met een paar honderd euro. Nog nooit zo snel geld zien verdampen
Nou jongen nu heb je wat te vertellen op een verjaardag als je in een kringetje zitquote:Op dinsdag 16 januari 2018 19:11 schreef PdeHoog het volgende:
HoiVorige week ingestapt met een paar honderd euro. Nog nooit zo snel geld zien verdampen
quote:Niettemin: de hype is vandaag omgeslagen in een zak-en-as stemming. Vandaag stroomt het bloed door de straten. De cryptomarkt ligt met schotwonden in de goot en niemand komt stelpen. Plasman heeft het eerder meegemaakt en weet zeker dat de keten-technologie, waar Bitcoin op is gebaseerd, zal overleven. ‘Ik denk wel dat er een zekere mate van regulering moeten komen om de huidige waanzin tegen te gaan. Je zou kunnen denken aan het instellen van een keurmerk. Daarbij zouden techneuten van regeringswege de technologie moeten beoordelen.’
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |