SPOILER: Scorelijst voor januari 2017Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Scorelijst sinds begin spel tot 1-2-2018Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oudere seizoenen
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen afloopt worden de scores weer op nul gezet. Dit om er voor te zorgen dat iedereen een kans heeft om tweede te worden.
Winnaars:
Seizoen 1: Haags_kwartiertje
Seizoen 2: Haags_kwartiertje
Seizoen 3: Dr.Mikey
Seizoen 4: Haags_kwartiertjeSta je niet in deze lijst van UI's maar zou je dit wel willen? Schroom niet dit te vragen aan de immer welwillende TS; sta je wel in deze lijst maar wil je hieruit, dan heb je pech.
SPOILER: WAHOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
FjipoI think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel![]()
baggerquote:Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!![]()
Vind het beetje lullig voor de armenquote:I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
Godver Dropkick Murphys is een beetje verpest voor mij sinds ik het op een begrafenis heb gehoord.Your beauty never ever scared me.![]()
Mongol jonguhquote:I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
Dat of een bruiloft kan de doodsteek zijn voor een leuk nummerquote:Op zaterdag 3 februari 2018 03:52 schreef Amarantha het volgende:
Godver Dropkick Murphys is een beetje verpest voor mij sinds ik het op een begrafenis heb gehoord.![]()
quote:Op zaterdag 3 februari 2018 03:52 schreef Amarantha het volgende:
Godver Dropkick Murphys is een beetje verpest voor mij sinds ik het op een begrafenis heb gehoord.toffe band! Is toch juist mooi dat iemand met die muziek herinnerd wil worden?
![]()
Hehe ja dat geloof ik ook wel ja.quote:Op zaterdag 3 februari 2018 03:53 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat of een bruiloft kan de doodsteek zijn voor een leuk nummerYour beauty never ever scared me.![]()
Zal ik de vogeltjesdans dan maar overslaan binnenkort?quote:Op zaterdag 3 februari 2018 03:53 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat of een bruiloft kan de doodsteek zijn voor een leuk nummer
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
Voor jou dan een vakantieliedjequote:Op zaterdag 3 februari 2018 03:50 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Vind het beetje lullig voor de armen
![]()
Ja maar ik moet nu wel steeds aan die dienst denken enz als ik het hoor maar goed het is ook net 2 maanden geleden geweest.quote:Op zaterdag 3 februari 2018 03:54 schreef noodgang het volgende:
[..]toffe band! Is toch juist mooi dat iemand met die muziek herinnerd wil worden?
Your beauty never ever scared me.![]()
Die had ik ook al in de OP gezetquote:![]()
![]()
Beter ja, luister wel eens met sporten.quote:I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
Wat een boze muziek allemaalI think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
You are wrong, fucked, and overrated
I think I'm gonna be sick and it's your fault
This is the end of everything
You are the end of everything
I haven't slept since I woke up
And found my whole life was a lie, motherfucker
This is the end of everything
You are the end of everything
Your beauty never ever scared me.![]()
Ooomg dat heb ik lang niet gehoord. Zo even opzetten.quote:Your beauty never ever scared me.![]()
Wie kan raden wat ik luister (zonder Google)?
Now I see the times they change
Leaving doesn't seems so strange
I am hoping I can find
Where to leave my hurt behind
All this shit I seem to takeYour beauty never ever scared me.![]()
quote:Op zaterdag 3 februari 2018 03:59 schreef Amarantha het volgende:
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!![]()
Andere albums had ik wel geraden denk ik, dit moest ik opzoekenquote:Op zaterdag 3 februari 2018 03:59 schreef Amarantha het volgende:
Now I see the times they change
Leaving doesn't seems so strange
I am hoping I can find
Where to leave my hurt behind
All this shit I seem to take![]()
Luister ik nu.quote:
Your beauty never ever scared me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |