SPOILER: Scorelijst voor januari 2017Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Scorelijst sinds begin spel tot 1-2-2018Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oudere seizoenen
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen afloopt worden de scores weer op nul gezet. Dit om er voor te zorgen dat iedereen een kans heeft om tweede te worden.
Winnaars:
Seizoen 1: Haags_kwartiertje
Seizoen 2: Haags_kwartiertje
Seizoen 3: Dr.Mikey
Seizoen 4: Haags_kwartiertjeSta je niet in deze lijst van UI's maar zou je dit wel willen? Schroom niet dit te vragen aan de immer welwillende TS; sta je wel in deze lijst maar wil je hieruit, dan heb je pech.
SPOILER: WAHOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
FjipoI think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel![]()
baggerquote:Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!![]()
Vind het beetje lullig voor de armenquote:I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
Godver Dropkick Murphys is een beetje verpest voor mij sinds ik het op een begrafenis heb gehoord.Your beauty never ever scared me.![]()
Mongol jonguhquote:I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
Dat of een bruiloft kan de doodsteek zijn voor een leuk nummerquote:Op zaterdag 3 februari 2018 03:52 schreef Amarantha het volgende:
Godver Dropkick Murphys is een beetje verpest voor mij sinds ik het op een begrafenis heb gehoord.![]()
quote:Op zaterdag 3 februari 2018 03:52 schreef Amarantha het volgende:
Godver Dropkick Murphys is een beetje verpest voor mij sinds ik het op een begrafenis heb gehoord.toffe band! Is toch juist mooi dat iemand met die muziek herinnerd wil worden?
![]()
Hehe ja dat geloof ik ook wel ja.quote:Op zaterdag 3 februari 2018 03:53 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat of een bruiloft kan de doodsteek zijn voor een leuk nummerYour beauty never ever scared me.![]()
Zal ik de vogeltjesdans dan maar overslaan binnenkort?quote:Op zaterdag 3 februari 2018 03:53 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat of een bruiloft kan de doodsteek zijn voor een leuk nummer
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
Voor jou dan een vakantieliedjequote:Op zaterdag 3 februari 2018 03:50 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Vind het beetje lullig voor de armen
![]()
Ja maar ik moet nu wel steeds aan die dienst denken enz als ik het hoor maar goed het is ook net 2 maanden geleden geweest.quote:Op zaterdag 3 februari 2018 03:54 schreef noodgang het volgende:
[..]toffe band! Is toch juist mooi dat iemand met die muziek herinnerd wil worden?
Your beauty never ever scared me.![]()
Die had ik ook al in de OP gezetquote:![]()
![]()
Beter ja, luister wel eens met sporten.quote:I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
Wat een boze muziek allemaalI think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
You are wrong, fucked, and overrated
I think I'm gonna be sick and it's your fault
This is the end of everything
You are the end of everything
I haven't slept since I woke up
And found my whole life was a lie, motherfucker
This is the end of everything
You are the end of everything
Ooomg dat heb ik lang niet gehoord. Zo even opzetten.quote:Your beauty never ever scared me.![]()
Wie kan raden wat ik luister (zonder Google)?
Now I see the times they change
Leaving doesn't seems so strange
I am hoping I can find
Where to leave my hurt behind
All this shit I seem to takeYour beauty never ever scared me.![]()
quote:Op zaterdag 3 februari 2018 03:59 schreef Amarantha het volgende:
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
Andere albums had ik wel geraden denk ik, dit moest ik opzoekenquote:Op zaterdag 3 februari 2018 03:59 schreef Amarantha het volgende:
Now I see the times they change
Leaving doesn't seems so strange
I am hoping I can find
Where to leave my hurt behind
All this shit I seem to take![]()
Luister ik nu.quote:
Richting bed ajuus
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
Trustenquote:
Ik had de ring of fire wel verwachtquote:![]()
![]()
Nee geen pepers opquote:Op zaterdag 3 februari 2018 04:08 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik had de ring of fire wel verwacht
Vind dit een mooi nummer verderI think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
quote:Op zaterdag 3 februari 2018 04:10 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nee geen pepers op
Vind dit een mooi nummer verder
Die tekst![]()
![]()
quote:
Het valt me op dat iedereen hier wel een redelijk brede muzieksmaak heeft.quote:Op zaterdag 3 februari 2018 04:13 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
wat voor muziek vind jij leuk?![]()
Zal even in latwr bekijken zetten nu echt slapenquote:
Tanden helemaal gepoetst en zo alI think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
ja dat is leuk juist! Heel persoons gebonden eigenlijkquote:Op zaterdag 3 februari 2018 04:14 schreef devzero het volgende:
[..]
Het valt me op dat iedereen hier wel een redelijk brede muzieksmaak heeft.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Hazes peter beense frogerquote:Op zaterdag 3 februari 2018 04:13 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
wat voor muziek vind jij leuk?li b en zijn neefjes frans duijtst john de beever
gezellig 🍺quote:Op zaterdag 3 februari 2018 04:20 schreef markdeajaxfan het volgende:
[..]
Hazes peter beense frogerli b en zijn neefjes frans duijtst john de beever
'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Ja deze track knalt nog harder dan ik vandaag op de potquote:Op zaterdag 3 februari 2018 04:22 schreef devzero het volgende:
[..]
Wel lekker om naar te luisteren met je ogen dicht.
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
haha dan denk ik aan ditquote:Op zaterdag 3 februari 2018 04:20 schreef markdeajaxfan het volgende:
[..]
Hazes peter beense frogerli b en zijn neefjes frans duijtst john de beever
Uw ADH vitamine Worst
Die tepelquote:Op zaterdag 3 februari 2018 04:24 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
haha dan denk ik aan dit
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ben bij de Mac geweest vandaag cheeseburger gehad. Maar miste toch me vage snackbar cheeseburger 👻'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
maar echt het was een hamburgerdeceptie hij was lauw koud kaas niet gesmolten. Grote teleurstellingquote:Op zaterdag 3 februari 2018 04:31 schreef devzero het volgende:
Ik skip de mac liever, dan nog liever een cheeseburger bij de chinees.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Wil die five guys wel proberen als die open is in Den HaagUw ADH vitamine Worst
wat is dat? Werken daar alleen mannen?quote:Op zaterdag 3 februari 2018 04:34 schreef hemarookworst het volgende:
Wil die five guys wel proberen als die open is in Den Haag'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
een Amerikaanse burgerketenquote:Op zaterdag 3 februari 2018 04:35 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
wat is dat? Werken daar alleen mannen?Uw ADH vitamine Worst
Ik ken de keten uit Amerika. Is iets beter dan de Mac. Maar verwacht geen culinaire hoogstandjes.quote:Op zaterdag 3 februari 2018 04:35 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
wat is dat? Werken daar alleen mannen?![]()
wel vers maken? Zo ja dan moet dat lekker zijn 👌quote:Op zaterdag 3 februari 2018 04:36 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
een Amerikaanse burgerketen'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Hier laatste jaren ook veel hamburgertentjes, prima maaltijd voor prima prijsquote:Op zaterdag 3 februari 2018 04:37 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ken de keten uit Amerika. Is iets beter dan de Mac. Maar verwacht geen culinaire hoogstandjes.Uw ADH vitamine Worst
Chilipeper door gehakt hamburger dat is de hemel. Miss word dat me diner 😎'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
vult goed en vrij goedkoop, kan je een betaalbare avondje uit eten van maken, de betere tenten serveren ook goed drank erbijquote:Op zaterdag 3 februari 2018 04:38 schreef devzero het volgende:
Tijd geleden was ik in Berlijn en het leek wel of op iedere hoek een hamburgerkeet werd geopendUw ADH vitamine Worst
logisch, bazenvoedselquote:Op zaterdag 3 februari 2018 04:38 schreef devzero het volgende:
Tijd geleden was ik in Berlijn en het leek wel of op iedere hoek een hamburgerkeet werd geopend'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Ik ook wel daar niet van maar prefereer het lekkerste 👻'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Was daar met middelbare geweest, vond het wel leuk daarUw ADH vitamine Worst
in duitsland eet je braadworst en geeen droge hamburgerBilly Turf Award - Grootste Utopia fan
zo lekker ook datquote:Op zaterdag 3 februari 2018 04:44 schreef markdeajaxfan het volgende:
in duitsland eet je braadworst en geeen droge hamburger'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Is vast heel veranderd, was 2008 toen ik daar was en dronk toen geeneens bierUw ADH vitamine Worst
Ik ga lekker slapen, goeden nacht allen nou of slaap lekker het is ochtend bijna of al 👻 x'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
boeiequote:Op zaterdag 3 februari 2018 04:48 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Ik ga lekker slapen, goeden nacht allen nou of slaap lekker het is ochtend bijna of al 👻 x![]()
maakt ook niet uit je hebt gelijk slaap lekkerrquote:'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Ben beetje uitgezopen en uitgegeten nu.
Maar...
Nog niet uitgepost/slaperigUw ADH vitamine Worst
Spam postenquote:Op zaterdag 3 februari 2018 04:54 schreef hemarookworst het volgende:
Ben beetje uitgezopen en uitgegeten nu.
Maar...
Nog niet uitgepost/slaperig
Aanval is de b3ste verdedigingBilly Turf Award - Grootste Utopia fan
Jaquote:![]()
Vanmiddag workshop knopen, vanavond iemand mummificeren (date waar ik tijdje terug over had) en morgen ook nog een mummificatie gepland![]()
Ingewikkeld allemaal maar wel leuk.![]()
Druk!quote:Op zaterdag 3 februari 2018 08:01 schreef bondage het volgende:
[..]
Ja![]()
Vanmiddag workshop knopen, vanavond iemand mummificeren (date waar ik tijdje terug over had) en morgen ook nog een mummificatie gepland![]()
Ingewikkeld allemaal maar wel leuk.![]()
![]()
Is het ook jouw beurt om geknutseld te worden? Want ik ben nog wachtendequote:Op zaterdag 3 februari 2018 08:04 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik hoef me niet te vervelen inderdaad![]()
![]()
Misschien dat ik me nog even laat knopen tijdens de workshopquote:Op zaterdag 3 februari 2018 08:07 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Is het ook jouw beurt om geknutseld te worden? Want ik ben nog wachtendeAls ik dat doe krijg je uiteraard een foto
![]()
![]()
Ja, maar zonder de shirt, hequote:Op zaterdag 3 februari 2018 08:09 schreef bondage het volgende:
[..]
Misschien dat ik me nog even laat knopen tijdens de workshopAls ik dat doe krijg je uiteraard een foto
![]()
![]()
Hahaha!quote:Op zaterdag 3 februari 2018 08:15 schreef bondage het volgende:
[..]
Ja, zal erom denken die uit te doen
Ik ben benieuwd!
Maar het is "het shirt"![]()
![]()
De puntenteltool loopt overigens achter, ik heb een mislukte backup van vannacht moeten herstarten waardoor het indexeerscript even op pauze staat.![]()
Dus de nachtdoden hebben geen puntjes?quote:Op zaterdag 3 februari 2018 08:16 schreef bondage het volgende:
De puntenteltool loopt overigens achter, ik heb een mislukte backup van vannacht moeten herstarten waardoor het indexeerscript even op pauze staat.![]()
![]()
Jawel, halfuur geleden de backup gestart. Sowieso maakt het geen verschil, posts die we missen worden straks alsnog geïndexeerd.quote:Op zaterdag 3 februari 2018 08:18 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Dus de nachtdoden hebben geen puntjes?![]()
ah oké.quote:Op zaterdag 3 februari 2018 08:48 schreef bondage het volgende:
[..]
Als je even geduld hebt... De boel is niet up-to-date.Zonder wrijving geen glans![]()
Neuh, dat niet gelukkig. De backup van vannacht was mislukt dus die heb ik opnieuw gestart. Ik pauzeer het indexeren op dat moment, vandaar dat het achterloopt.quote:![]()
aha. Hoop werk.quote:Op zaterdag 3 februari 2018 08:57 schreef bondage het volgende:
[..]
Neuh, dat niet gelukkig. De backup van vannacht was mislukt dus die heb ik opnieuw gestart. Ik pauzeer het indexeren op dat moment, vandaar dat het achterloopt.Zonder wrijving geen glans![]()
Ok dat is wel beter. Ik heb er echt de ballen verstand vanquote:Op zaterdag 3 februari 2018 09:00 schreef bondage het volgende:
[..]
Valt best mee, is slechts één druk op de knop.
Zonder wrijving geen glans![]()
Je moet het jezelf niet te moeilijk maken. Inrichten kost even tijd maar daarna bespaar je een hoop gedoe.quote:Op zaterdag 3 februari 2018 09:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ok dat is wel beter. Ik heb er echt de ballen verstand van![]()
Deze kan zo op een tegeltje!quote:Op zaterdag 3 februari 2018 09:04 schreef bondage het volgende:
[..]
Je moet het jezelf niet te moeilijk maken. Inrichten kost even tijd maar daarna bespaar je een hoop gedoe.Zonder wrijving geen glans![]()
![]()
Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 03-02-2018 09:24
nr / user / score / tot. aant. posts in reeks
1. haags_kwartiertje / 477 / 578
2. devzero / 215 / 244
3. markdeajaxfan / 195 / 560
4. aloa / 176 / 436
5. Sexy_Lexy_83 / 133 / 310
6. Dr.Mikey / 113 / 162
7. hemarookworst / 103 / 175
8. bondage / 95 / 96
9. LCMS / 83 / 99
10. tailfox / 61 / 229
11. noodgang / 59 / 228
12. Rozevla / 56 / 109
13. FlippingCoin / 46 / 176
14. Borrelnootje00 / 43 / 124
15. -sabine- / 40 / 23
16. Hexx. / 37 / 75
17. Rapporteer-Deze-Gebruiker / 28 / 50
18. _--_ / 24 / 83
19. murp / 20 / 43
20. eNGine10 / 19 / 41
21. richolio / 18 / 1
22. Shakaloha / 16 / 24
23. Amoeba / 14 / 38
24. DKUp / 10 / 31
25. Braddie / 8 / 24
26. TheNightIsFullOfTerrors / 3 / 11
27. vincenzo78 / 3 / 5
28. Poepoog / 3 / 2
29. Plompzakker / 2 / 1
30. defokkingfoker / 2 / 2
31. WubaDubDub / 2 / 15
32. Huppelmuts / 1 / 2
33. NoelGallagher / 0 / 7
34. sp3c / 0 / 2
35. Tassendief / 0 / 1
36. Handleiding / 0 / 2
37. Samuel24 / 0 / 3
38. Amarantha / 0 / 26
Start post-id: 176875252![]()
Hmm, valt tegen na afgelopen nachtquote:Op zaterdag 3 februari 2018 09:25 schreef aloa het volgende:
Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 03-02-2018 09:24
nr / user / score / tot. aant. posts in reeks
1. haags_kwartiertje / 477 / 578
2. devzero / 215 / 244
3. markdeajaxfan / 195 / 560
4. aloa / 176 / 436
5. Sexy_Lexy_83 / 133 / 310
6. Dr.Mikey / 113 / 162
7. hemarookworst / 103 / 175
8. bondage / 95 / 96
9. LCMS / 83 / 99
10. tailfox / 61 / 229
11. noodgang / 59 / 228
12. Rozevla / 56 / 109
13. FlippingCoin / 46 / 176
14. Borrelnootje00 / 43 / 124
15. -sabine- / 40 / 23
16. Hexx. / 37 / 75
17. Rapporteer-Deze-Gebruiker / 28 / 50
18. _--_ / 24 / 83
19. murp / 20 / 43
20. eNGine10 / 19 / 41
21. richolio / 18 / 1
22. Shakaloha / 16 / 24
23. Amoeba / 14 / 38
24. DKUp / 10 / 31
25. Braddie / 8 / 24
26. TheNightIsFullOfTerrors / 3 / 11
27. vincenzo78 / 3 / 5
28. Poepoog / 3 / 2
29. Plompzakker / 2 / 1
30. defokkingfoker / 2 / 2
31. WubaDubDub / 2 / 15
32. Huppelmuts / 1 / 2
33. NoelGallagher / 0 / 7
34. sp3c / 0 / 2
35. Tassendief / 0 / 1
36. Handleiding / 0 / 2
37. Samuel24 / 0 / 3
38. Amarantha / 0 / 26
Start post-id: 176875252Zonder wrijving geen glans![]()
Hier sneeuwt hetquote:Op zaterdag 3 februari 2018 09:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Kan het nou echt niet even droog zijn een keer.![]()
![]()
je had er al vrij snel 300quote:Op zaterdag 3 februari 2018 09:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ik ging er om half 2 in. Na 525 posts ofzo![]()
![]()
Alleen op de auto'squote:Op zaterdag 3 februari 2018 09:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
tof, blijft het ook liggen?![]()
![]()
Volgende week kouder. Wel kut want over 2 weken gaan ze kunststof raamkozijnen plaatsen hier.Zonder wrijving geen glans![]()
ha ken het. Zit je een dag in de frisse luchtquote:Op zaterdag 3 februari 2018 09:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Volgende week kouder. Wel kut want over 2 weken gaan ze kunststof raamkozijnen plaatsen hier.![]()
![]()
1.5 weekquote:Op zaterdag 3 februari 2018 09:33 schreef aloa het volgende:
[..]
ha ken het. Zit je een dag in de frisse lucht![]()
Laat 2 verdiepingen doen.Zonder wrijving geen glans![]()
ben je mooi klaar mee.quote:Op zaterdag 3 februari 2018 09:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
1.5 week![]()
Laat 2 verdiepingen doen.
Doe mij maar hout![]()
![]()
Ik heb 4 verdiepingen. Is niet te doen haha.quote:Op zaterdag 3 februari 2018 09:40 schreef aloa het volgende:
[..]
ben je mooi klaar mee.
Doe mij maar houtZonder wrijving geen glans![]()
Heb je zo'n huis met de woonkamer op de 1e verdieping?quote:Op zaterdag 3 februari 2018 09:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb 4 verdiepingen. Is niet te doen haha.![]()
Nee dat niet.quote:Op zaterdag 3 februari 2018 09:43 schreef aloa het volgende:
[..]
Heb je zo'n huis met de woonkamer op de 1e verdieping?het was 3 verdiepingen maar er zit er sinds 1.5 jaar geleden een bovenop. Daar zit mijn kantoor waar ik vaak zit.
Zonder wrijving geen glans![]()
ah, handigquote:Op zaterdag 3 februari 2018 09:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee dat niet.het was 3 verdiepingen maar er zit er sinds 1.5 jaar geleden een bovenop. Daar zit mijn kantoor waar ik vaak zit.
![]()
![]()
waarom kunststof ?quote:Op zaterdag 3 februari 2018 09:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
het was even een investering, net als de raamkozijnen![]()
dat zegt men iddquote:Op zaterdag 3 februari 2018 09:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
weinig tot geen onderhoud. Ziet er netjes uit.![]()
![]()
zal wel voor en nadelen hebben...quote:Op zaterdag 3 februari 2018 09:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
zie het bij mijn buren ook, die hebben het al veel langer.![]()
Lekker wanneer alles klaar is.quote:Op zaterdag 3 februari 2018 09:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat zeker. Weet wel dat het voor ons de beste optie is.
Hier gaat het in fases, keuken in juni.![]()
heerlijk!quote:Op zaterdag 3 februari 2018 10:03 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Lekker wanneer alles klaar is.
Hier gaat het in fases, keuken in juni.Zonder wrijving geen glans![]()
Waar vul je ze mee dan?quote:Op zaterdag 3 februari 2018 10:22 schreef Hexx. het volgende:
Gevulde poffertjes maken en roomboter derop. Jippiejee!Sweet but not that sweet !![]()
Sommige met zwarte bessen jam, sommige met Nutella. Sommige ongevuld.quote:
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-02-2018 10:29:59 ]![]()
Nog nooit van gehoordquote:Op zaterdag 3 februari 2018 10:29 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Sommige met zwarte bessen jam, sommige met Nutella. Sommige ongevuld.Sweet but not that sweet !![]()
Was eigenlijk Amerikaans pancake recept, maar ik experimenteer graag met eten dus waarom ook niet met poffertjesquote:![]()
![]()
Cool ik ook hoor, bakken van taarten.quote:Op zaterdag 3 februari 2018 10:59 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Was eigenlijk Amerikaans pancake recept, maar ik experimenteer graag met eten dus waarom ook niet met poffertjes
Maar ook lang in de keuken staan te koken ... zo lekker ontspannend!Sweet but not that sweet !![]()
Ja, zeker!quote:Op zaterdag 3 februari 2018 11:02 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Cool ik ook hoor, bakken van taarten.
Maar ook lang in de keuken staan te koken ... zo lekker ontspannend!![]()
hallo zegquote:Op zaterdag 3 februari 2018 11:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Als je me even op weg helpt![]()
![]()
hahaquote:Op zaterdag 3 februari 2018 11:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
het was een bizar nachtje![]()
jepquote:Op zaterdag 3 februari 2018 11:29 schreef aloa het volgende:
[..]
ik weet die van mij niet eens.
Iets in de 1300 volgens mij.Zonder wrijving geen glans
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |