Zul je zien dat alles vanaf nu fan-tas-tisch wordtquote:Op vrijdag 9 februari 2018 21:19 schreef Greys het volgende:
Ik besloot tijdens de reclame dat de rest me eigenlijk geen hol interesseert. Lekker Netflixen. Veel plezier nog![]()
Ja slaat nergens op, de helft moet nog zingen, sowieso zijn degenwn die later zingen nu wel in het nadeelquote:
Na de eerste ronde valt er 1 af ja, de laatste 5 zingen dan nog eensquote:Op vrijdag 9 februari 2018 21:22 schreef Greys het volgende:
Moeten ze echt twee keer jongens?
Effe serieus.
Dat zeggen ze wel.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 21:22 schreef Greys het volgende:
Effe serieus.
Ja, straks valt er iemand af en daarna meteen de volgende ronde.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 21:22 schreef Greys het volgende:
Effe serieus.
Oh dan moet Jim (hopelijk) nog eens. Oké dan zit ik het toch uit. Thanks!quote:Op vrijdag 9 februari 2018 21:22 schreef Max23 het volgende:
[..]
Na de eerste ronde valt er 1 af ja, de laatste 5 zingen dan nog eens
From Ukraine.... Kimberleyquote:Op vrijdag 9 februari 2018 21:23 schreef TheVulture het volgende:
Het lijkt wel een Oostblokact op het ESF
Haha iddquote:Op vrijdag 9 februari 2018 21:23 schreef TheVulture het volgende:
Het lijkt wel een Oostblokact op het ESF
In Wendy's hoofd is het voor altijd Sesamstraatquote:Op vrijdag 9 februari 2018 21:25 schreef Starlie het volgende:
Wendy denkt dat ze nog The Voice Kids presenteert? Met haar "Kimmbuuurlieeeeehhhhh"
Ik loop wat achter maar moest wel echt lachenquote:Op vrijdag 9 februari 2018 20:50 schreef Greys het volgende:
Waylon vindt dat ie een partij sexy is geworden en Sanne wil dr tieten laten zien
Ik ookquote:Op vrijdag 9 februari 2018 21:25 schreef -Magica- het volgende:
[..]
Ik loop wat achter maar moest wel echt lachen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |