quote:
quote:Op vrijdag 9 februari 2018 21:03 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb altijd het idee dat zij het gevoel heeft dat ze vanaf Den Helder de mensen op Texel wil laten horen dat ze staat te zingen
Nou inderdaad, dat ja. Heb liever dit dan Demiquote:Op vrijdag 9 februari 2018 21:04 schreef _Arual_ het volgende:
Ik houd hier eigenlijk niet van. Maar nu wel. Zeker na dat 13 in een dozijn-meisje.
Ik sta hier juist op de bank te springen van de metamorfosale verbetering.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 21:04 schreef MissJ het volgende:
Zo dan, Waylon is volgens mij echt zwaar stoned ofzo
Mister_d kwam binnenlopen en zei hetzelfdequote:Op vrijdag 9 februari 2018 21:04 schreef MissJ het volgende:
Zo dan, Waylon is volgens mij echt zwaar stoned ofzo
quote:Op vrijdag 9 februari 2018 21:05 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik sta hier juist op de bank te springen van de metamorfosale verbetering.
quote:Op vrijdag 9 februari 2018 21:05 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Mister_d kwam binnenlopen en zei hetzelfde
Is ze niet de enige kandidate die precies de leeftijd heeft van de jeugd die stemt? Dat scoort als een malle.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 21:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja die heeft echt een mega stemgroep ofzo.
quote:Op vrijdag 9 februari 2018 21:05 schreef _Arual_ het volgende:
Ik vind Anouk echt goed commentaar leveren steeds! Althans, ik ben het ermee eens.
quote:Op vrijdag 9 februari 2018 21:03 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb altijd het idee dat zij het gevoel heeft dat ze vanaf Den Helder de mensen op Texel wil laten horen dat ze staat te zingen
Ik weet niet hoe oud zij is en hoe oud bv Jim isquote:Op vrijdag 9 februari 2018 21:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is ze niet de enige kandidate die precies de leeftijd heeft van de jeugd die stemt? Dat scoort als een malle.
Dit ja. De doezepwa zijn weer terug in de mogelijkhedenquote:Op vrijdag 9 februari 2018 21:05 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik sta hier juist op de bank te springen van de metamorfosale verbetering.
Zij zingt populaire top40 meuk en hij niet.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 21:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe oud zij is en hoe oud bv Jim is
Ah da's waar ja.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 21:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zij zingt populaire top40 meuk en hij niet.
Als ik tot zo laag moest wachten krapte ik ook het behang van de muurquote:Op vrijdag 9 februari 2018 21:07 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik kom niet echt lekker in de wedstrijd mensen. Misschien is het omdat ik honger heb en mijn eten pas over vier minuten klaar is
Oh jeequote:Op vrijdag 9 februari 2018 21:10 schreef TheVulture het volgende:
Ik wil vieze dingen doen met Jim, ik rij nu naar de politie om mezelf aan te geven
Waylon vond hem ook al 'een partij sexy geworden'. Ik vind het een enig joch die Jim maar verder..quote:Op vrijdag 9 februari 2018 21:10 schreef TheVulture het volgende:
Ik wil vieze dingen doen met Jim, ik rij nu naar de politie om mezelf aan te geven
Met dat verschil dat Frank handelde en dat Martijn die pallets zelf in zijn neus snuiftquote:Op vrijdag 9 februari 2018 21:11 schreef Greys het volgende:
Martijntje gaat steeds meer op Frank Masmeijer lijken.
Ja?quote:Op vrijdag 9 februari 2018 21:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Met dat verschil dat Frank handelde en dat Martijn die pallets zelf in zijn neus snuift
quote:Op vrijdag 9 februari 2018 21:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Met dat verschil dat Frank handelde en dat Martijn die pallets zelf in zijn neus snuift
quote:Op vrijdag 9 februari 2018 21:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Gunfactor heb ik het meest bij Jim (sympathieke slungel) en ook wel bij Samantha maar iets minder omdat ze al zo veel optredens heeft.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 21:13 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind Samantha en die Brabantse echt een enorme gunfactor hebben. Die twee mixjes op de bank niet.
Nee die poederen lekker samen.quote:
Überhaupt moet hij eens fatsoenlijke tekstschrijvers regelen ipv enkel uiterlijk of karaktereigenschappen te benoemenquote:Op vrijdag 9 februari 2018 21:15 schreef Pisces29 het volgende:
Familie Knots in de tv kantine.
Daar had Carlo gewoon van af moeten blijven.
Ik begon gewoon heel veel te laat met koken omdat ik lang in bad zat. Eigen schuldquote:Op vrijdag 9 februari 2018 21:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als ik tot zo laag moest wachten krapte ik ook het behang van de muur
Ze zingen 2maal!!!quote:Op vrijdag 9 februari 2018 21:19 schreef Greys het volgende:
Ik besloot tijdens de reclame dat de rest me eigenlijk geen hol interesseert. Lekker Netflixen. Veel plezier nog![]()
Dat ja. Neus, lenzen en schmink, allemaal leuk, maar de rest klopt vaak niks van en ook Irene kan nog wat leren.quote:Op vrijdag 9 februari 2018 21:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Überhaupt moet hij eens fatsoenlijke tekstschrijvers regelen ipv enkel uiterlijk of karaktereigenschappen te benoemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |