Btc volgend jaar 1k volgens een 'Nederlands top econoom'quote:Op vrijdag 2 februari 2018 19:37 schreef mikieu het volgende:
Denk niet dat we veel lager gaan dan we vandaag zijn geweest, ik heb gewoon meer gekocht. Prima prijzen.
High risks...high gains.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 19:31 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Op die wijze all-in gaan is verschrikkelijk dom, maar in die situatie niet eens een aandeel cashen in december maakt het nog vele malen erger.
Dit soort mensen zouden zich eigenlijk niet op de markt moeten begeven, aan de andere kant zijn het natuurlijk wel dit soort mensen die de enorme winsten mogelijk maken.
Benieuwd of ie dat volgend jaar nog steeds met enig fatsoen in z'n twitterbio kan zettenquote:Op vrijdag 2 februari 2018 19:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Btc volgend jaar 1k volgens een 'Nederlands top econoom'
Inderdaad, ik had ook wel fiat in willen leggen maar had met mijzelf afgesproken geen fiat meer te investeren. En verkopen met verlies niet gedaan, had achteraf wel gekund wellicht door te verkopen op 12k maat ja. Koe en kontquote:Op vrijdag 2 februari 2018 19:19 schreef descon het volgende:
1 les heb ik wel geleerd van deze crash...fiat reserveren voor dipjes.
Komt me nu niet uit ivm een aankomende vakantie.
Nieuwe markt..nieuwe regels. Nadat de internetbubbel knapte riep ook iedereen dat het nooit meer goed zou komen.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 19:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Idd. Lekker verdienen op de losers van deze samenleving.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 19:49 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Lekker hoor, dit soort dipjes zorgen ervoor dat al het tokkievolk met Weak hands en emoties hard wegrennen.
Meer voor ons
En waar baseert hij dat op?quote:Op vrijdag 2 februari 2018 19:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zijn dikke duim en zijn lobby waarschijnlijkquote:
Geen idee, luisterde het verhaal niet af. Zapte er toevallig langs. Maar het valt me op hoe ze er als de kippen bij zijn als btc even onderuit gaatquote:
Al heb ik wel wat losers nodig die de prijs omhoogdrijven ipv dat ze allemaal ja kend wegrennen en het geld wegslipt.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 19:50 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Idd. Lekker verdienen op de losers van deze samenleving.
quote:Op vrijdag 2 februari 2018 19:21 schreef MaGNeT het volgende:
Huobi Pro Launches LISK(LSK) on 2 February 2018 (GMT+8)
Slecht voor zijn imago? Hij heeft nu min of meer het imago van een imbeciel.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 19:46 schreef descon het volgende:
[..]
High risks...high gains.
Maar hij kan natuurlijk nog wat achter de hand hebben..maar das slecht voor zijn imago
Ik wens ze veel succesquote:Op vrijdag 2 februari 2018 19:57 schreef Sunri5e het volgende:
Ik ben benieuwd of overheden de handel in Crypto echt kunnen verbieden.
Misschien vanuit milieu-oogpunt om de enorme energiebehoefte van cryptomining de kop in te drukken. (om maar een goede smoes te verzinnen die overheden maar al te graag gebruiken om er iets doorheen te krijgen)quote:Op vrijdag 2 februari 2018 19:57 schreef Sunri5e het volgende:
Natuurlijk niet, ze kunnen het op zijn hoogst wat lastiger maken.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 19:57 schreef Sunri5e het volgende:
Ik vind zelf ook dat het minen aangepakt moet worden. Die energie verspilling is heel slecht voor het milieu. Gewoon telkens de duimklemmen iets aandraaien, dat zorgt ervoor dat de innovatie mbt energie zuinigheid niet stil blijft staan.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 20:05 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Misschien vanuit milieu-oogpunt om de enorme energiebehoefte van cryptomining de kop in te drukken. (om maar een goede smoes te verzinnen die overheden maar al te graag gebruiken om er iets doorheen te krijgen)
Onjuist. Ze investeren in blockchain.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 20:09 schreef ArnoldG0342 het volgende:
Tevens gaat de EU 320 miljoen investeren in Crypto
(r)Overheid.quote:Vordering Brein tot voorlopige blokkade van de website The Pirate Bay voor abonnees van KPN, T-Mobile, Tele2, Zeelandnet en CAIW toegewezen, mede gelet op oordelen rechtbank, Hoge Raad en Hof van Justitie EU in bodemprocedure tussen Brein en Ziggo/XS4ALL.
Bieeee Ceee Ceeequote:Op vrijdag 2 februari 2018 20:13 schreef MacorgaZ het volgende:
Pfff, ik heb blijkbaar meer dan 3 weken in een coma gelegen, net wakker en wat bijgekomen.
BTC had een klein dipje naar $16k voor m'n ongeluk, ik kan nog moeilijk typen dus weet iemand wat de koers is?
Ben heel erg benieuwd naar m'n dividend van m'n BitConnect-aandelen namelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |