Precies, en haha. mag dat überhaupt?quote:Op vrijdag 2 februari 2018 18:23 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Ja, het is een soort wanhoops pressiemiddel tegen de crypto's.
Hopelijk blijft het ons bespaard dat je prive bankrekening wordt stop gezet als je crypto's er mee koopt.
Geen idee. Ik las een verhaal van een Amerikaan die vriendelijk verzocht werd een andere bank op te zoeken omdat ie crypto's had gekocht.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 18:25 schreef pnxsinned het volgende:
[..]
Precies, en haha. mag dat überhaupt?
Ga ik meteen weg, met hypotheek en alles, en op zoek naar een bank die wel toekomstbestendig is ;-)
Alsin je kunt nu niet traden en eventueel profiteren van de stijging mocht hij zo live gaan bij binance..quote:Op vrijdag 2 februari 2018 18:10 schreef TwztId het volgende:
[..]
Ik, waarom zou hij bij kucoin weg gaan ?
Duh, einde jaar staan we weer op 17k met BTCquote:Op vrijdag 2 februari 2018 18:38 schreef MGeraads het volgende:
Word een beetje moe van de mainstream media. Telkens de berichten dat bitcoin onderuit gaat. Als ik televaag mag geloven gaat die alleeeen maar omlaag. En iedereen die er niet in zit maar lekker zeggen dat de bubbel dan toch gaat barsten. Hoop toch dat we EOY deze mensen mogen uitlachen
Haha ik heb ook wel getrade rond deze tijd.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 18:38 schreef DemonRage het volgende:
Wat heeft die plotselinge stijging om 13:50u nou veroorzaakt? Zijn het misschien een paar rijke flikkers die de prijs opdrijven om de illusie te wekken dat de munt stijgt en zoveel mogelijk mensen uit te dagen om weer te gaan kopen? En dan vervolgens weer dumpen en er met de profits vandoor te gaan...
ik zou gelijk alles ervanaf halen.....wat zijn dat voor een zieke nazi praktijken, en overal duiken de bitcoin automaten ook op dus die cash kan je mooi omzetten, geen bank meer voor nodigquote:Op vrijdag 2 februari 2018 18:27 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Geen idee. Ik las een verhaal van een Amerikaan die vriendelijk verzocht werd een andere bank op te zoeken omdat ie crypto's had gekocht.
Gaat wel erg ver als een bank zou mogen bepalen wat je wel en niet mag kopen met je eigen geld.
ze zijn bang dat ze geen miljarden meer kunnen maken door hun fraude en oplichtingquote:Op vrijdag 2 februari 2018 18:44 schreef JeSuisDroppie het volgende:
De banken zitten nu in de strijdende fase. Hierna komt volledige capitulatie. Daarvoor moeten we nog wel een hoop shit trotseren
vervelende alleen is dat de overheid achter de banken staat.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 18:44 schreef JeSuisDroppie het volgende:
De banken zitten nu in de strijdende fase. Hierna komt volledige capitulatie. Daarvoor moeten we nog wel een hoop shit trotseren
hakenkruisquote:Op vrijdag 2 februari 2018 18:57 schreef Gehrman het volgende:
[ afbeelding ]
Dat logo van de Trinity ICO
hier ook een wachtendequote:Op vrijdag 2 februari 2018 15:04 schreef TourOfData het volgende:
[..]
Idem hier, 48k aan XRB en wacht nog steeds op verificatie.
quote:Op vrijdag 2 februari 2018 18:57 schreef Gehrman het volgende:
[ afbeelding ]
Dat logo van de Trinity ICO
Laten pijpen door zo'n biggetje is net bungee jumpen...best lekker zolang je maar niet naar beneden kijkt.quote:
quote:Op vrijdag 2 februari 2018 19:16 schreef descon het volgende:
[..]
Laten pijpen door zo'n biggetje is net bungee jumpen...best lekker zolang je maar niet naar beneden kijkt.
bansheeboy pumpte nog wat dukaten van z'n chest in btcquote:Op vrijdag 2 februari 2018 18:38 schreef DemonRage het volgende:
Wat heeft die plotselinge stijging om 13:50u nou veroorzaakt? Zijn het misschien een paar rijke flikkers die de prijs opdrijven om de illusie te wekken dat de munt stijgt en zoveel mogelijk mensen uit te dagen om weer te gaan kopen? En dan vervolgens weer dumpen en er met de profits vandoor te gaan...
Op die wijze all-in gaan is verschrikkelijk dom, maar in die situatie niet eens een aandeel cashen in december maakt het nog vele malen erger.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 18:15 schreef Landgeld het volgende:
https://www.gelderlander.(...)e-achtbaan~a99426c9/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |