quote:
Ik houd me ook aanbevolenquote:Op vrijdag 2 februari 2018 13:49 schreef ArnoldG0342 het volgende:
[..]
Nee, je hebt invite code nodig. Nog mensen die hem over hebben haha?
Waar heb je het over?quote:Op vrijdag 2 februari 2018 13:52 schreef Dwaalboy het volgende:
Idd zoveel gaan nooit weer instappen na deze rollercoast van enkele maanden..
Het meeste pijn doet het wanneer je de boot mist gek genoeg. Een verlies neem ik lieverquote:Op vrijdag 2 februari 2018 13:49 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat heet risk aversion en daar is veel over te vinden. Een verlies geeft meer negatieve 'pijn' dan een winst positief genot geeft.
Ik zou nou toch wel schijten als ik aan het swingtraden wasquote:
Straks krijg je het irritante effect dat mensen gaan uitstappen op hun break-even punt. Dat vertraagt de weg omhoog enorm. Maar daar zijn we nog lang niet.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 13:52 schreef Dwaalboy het volgende:
Idd zoveel gaan nooit weer instappen na deze rollercoast van enkele maanden..
het had 19 sec nodig om van 7600 maar 7900 te gaan, bizarquote:Op vrijdag 2 februari 2018 13:52 schreef LXIV het volgende:
[..]
Bijna terug naar de 8K in pakweg 1 minuut!!
Zijn dat bots die op elkaar reageren ofzo?quote:Op vrijdag 2 februari 2018 13:54 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
het had 19 sec nodig om van 7600 maar 7900 te gaan, bizar
Whales en thresholds verwacht ik.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 13:55 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Zijn dat bots die op elkaar reageren ofzo?
Dan ben je een uitzondering. De meeste mensen ervaren de meeste pijn wanneer ze daadwerkelijk verlies lijden, niet wanneer ze de boot gemist hebben.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 13:53 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Het meeste pijn doet het wanneer je de boot mist gek genoeg. Een verlies neem ik liever
Ik zit nog steeds te hodlen. Had kunnen swingtraden maar ik zit 'm even lekker uit.quote:
Zolang ik meer pak als de huidige spaarrente vind ik het allemaal best. Nice to have is beter dan de aandelenquote:Op vrijdag 2 februari 2018 13:50 schreef Twitterpolitie het volgende:
Al die 'experts' vannacht met ' elke keer dat btc 30% in de min ging steeg hij daarna binnen een paar uur enorm':')
Ik denk dat de recovery wel wat langer gaat duren en dat de weak hands en de onnozele winstzoekers dusdanige verliezen hebben gemaakt dat ze zich de komende maanden hier even niet meer aan durven te branden.
Ik zoek wel een mooi moment om in te kopen zoeken komende weken en dan tot eind van het jaar niet aanraken. Dan zijn die sukkels vanzelf weer ingestapt want opportunisme, of ben ik de sukkel die ingekocht heeft toen de bubbel barstte.
Ik denk juist dat dit grotere shorters zijn die hun winst nemen... Er worden in ieder geval geen shorters uitgerookt in deze markt!!!quote:
Nog niet. Komt nog wel.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 13:56 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik denk juist dat dit grotere shorters zijn die hun winst nemen... Er worden in ieder geval geen shorters uitgerookt in deze markt!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |