SPOILER: Scorelijst voor januari 2017Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Scorelijst sinds begin spel tot 1-2-2018Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oudere seizoenen
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen afloopt worden de scores weer op nul gezet. Dit om er voor te zorgen dat iedereen een kans heeft om tweede te worden.
Winnaars:
Seizoen 1: Haags_kwartiertje
Seizoen 2: Haags_kwartiertje
Seizoen 3: Dr.Mikey
Seizoen 4: Haags_kwartiertjeSta je niet in deze lijst van UI's maar zou je dit wel willen? Schroom niet dit te vragen aan de immer welwillende TS; sta je wel in deze lijst maar wil je hieruit, dan heb je pech.
SPOILER: AangenaamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans![]()
Lapo
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel![]()
![]()
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
Nadeel van halve liters klappen is dat je steeds moet pissenUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Oke slaap lekker dan ...quote:
Soms is alleen woord vlak... waardoor ik na zo'n opmerking niet meer weet wat ...wat is sorry !
slaap lekker iedereen!Sweet but not that sweet !![]()
zekerquote:Op vrijdag 2 februari 2018 01:09 schreef hemarookworst het volgende:
Nadeel van halve liters klappen is dat je steeds moet pissenZonder wrijving geen glans![]()
Ik bedoelde het absoluut niet rotquote:Op vrijdag 2 februari 2018 01:09 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Oke slaap lekker dan ...
Soms is alleen woord vlak... waardoor ik na zo'n opmerking niet meer weet wat ...wat is sorry !
slaap lekker iedereen!
Zonder wrijving geen glans![]()
thnxxquote:Op vrijdag 2 februari 2018 01:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik bedoelde het absoluut niet rot
Sweet but not that sweet !![]()
KuracI think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
yep zo even gtst kijken en nog paar andere series op videolandBilly Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!![]()
gezellig. Alleen? Met een snackje erbij of een 🍻quote:Op vrijdag 2 februari 2018 01:25 schreef markdeajaxfan het volgende:
yep zo even gtst kijken en nog paar andere series op videoland'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Weet ik maar ligt heel gevoelig.. dat heb ik en dat kan ik niet veranderen #littekensuithetverledenquote:Op vrijdag 2 februari 2018 01:26 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Hey lexy niet gek laten maken he!Sweet but not that sweet !![]()
ja lastig soms hier als mensen hard zijn/hatelijk doen maar jij kent je waarde dat is belangrijkstequote:Op vrijdag 2 februari 2018 01:29 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Weet ik maar ligt heel gevoelig.. dat heb ik en dat kan ik niet veranderen #littekensuithetverleden'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
bijna weekend, dat is ook een reden om te juichen yeahhh 🙌quote:'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
mee eensquote:Op vrijdag 2 februari 2018 01:33 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
bijna weekend, dat is ook een reden om te juichen yeahhh 🙌![]()
weekend
![]()
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
Ja dat is ook zo... maar ik ben niet zo ....zou ik nooit doen.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 01:31 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ja lastig soms hier als mensen hard zijn/hatelijk doen maar jij kent je waarde dat is belangrijkste
Dus dan kwetst mij dat, en vind ik het ook lastig wat wel niet goed of sarcastisch of gemeen bedoeld is.
Daardoor benadeelde ik Haags dus ... en dat zit mij dan ook weer niet lekker.Sweet but not that sweet !![]()
je bent nieuw op fok?quote:Op vrijdag 2 februari 2018 01:35 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Ja dat is ook zo... maar ik ben niet zo ....zou ik nooit doen.
Dus dan kwetst mij dat, en vind ik het ook lastig wat wel niet goed of sarcastisch of gemeen bedoeld is.
Daardoor benadeelde ik Haags dus ... en dat zit mij dan ook weer niet lekker.Uw ADH vitamine Worst
Ja precies.. Maar niet schuldig voelen verder hoor eind goed al goed.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 01:35 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Ja dat is ook zo... maar ik ben niet zo ....zou ik nooit doen.
Daardoor benadeelde ik Haags dus ... en dat zit mij dan ook weer niet lekker.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Wat is nieuw? ... bijna een jaar maar dat maakt helemaal niks uit.quote:
Vertel mij niet hoe de wereld in elkaar steekt alleen handle ik dat slecht door mijn verleden.Sweet but not that sweet !![]()
quote:Op vrijdag 2 februari 2018 01:42 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Ja ik had het best eerder willen ontdekken maar dat gebeurde niet
Jup ... en jullie weten nu weer een beetje meer over wie ik ben namelijk een zacht gekookt ei.. met een grote bek.
Goedenacht allen![]()
Nog nieuwer dan ik.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 01:40 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Wat is nieuw? ... bijna een jaar maar dat maakt helemaal niks uit.
Vertel mij niet hoe de wereld in elkaar steekt alleen handle ik dat slecht door mijn verleden.
Vrij nieuw dus. Dat komt omdat je zo heftig op wat beledigingen reageert. Mensen op een forum kennen je verleden niet en zijn ook nog anoniem. En fok is ook niet het meest politiek correcte forum, zeker op KLB zijn mensen wel grof. Ik krijg ook regelmatig opmerkingen waarvan het echt te grof is om deze in het echt te zeggen, maar ik weet: dit is een forum en mensen kennen mij niet en lullen zomaar wat.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 01:40 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Wat is nieuw? ... bijna een jaar maar dat maakt helemaal niks uit.
Vertel mij niet hoe de wereld in elkaar steekt alleen handle ik dat slecht door mijn verleden.Uw ADH vitamine Worst
Truste lexy lekker boksen in je dromen.
slaap lekkerquote:Op vrijdag 2 februari 2018 01:47 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
Jup ... en jullie weten nu weer een beetje meer over wie ik ben namelijk een zacht gekookt ei.. met een grote bek.
Goedenacht allen
'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Is dit de nachtbagger?
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Met punten.quote:
Ik heb nu 1 punt?quote:
VET COOL!!!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
zoiets, maar dan gaat het de hele dag door en met een spelelementquote:Uw ADH vitamine Worst
Ja weet ik... maar ik verwacht zulke dingen niet ... ik ben gewend hoe we hier met elkaar omgaan. En een scherp grapje hier en daar moet kunnen.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 01:47 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Vrij nieuw dus. Dat komt omdat je zo heftig op wat beledigingen reageert. Mensen op een forum kennen je verleden niet en zijn ook nog anoniem. En fok is ook niet het meest politiek correcte forum, zeker op KLB zijn mensen wel grof. Ik krijg ook regelmatig opmerkingen waarvan het echt te grof is om deze in het echt te zeggen, maar ik weet: dit is een forum en mensen kennen mij niet en lullen zomaar wat.
Maar ik vond dit achterbaks ..ik ben ook anoniem en daardoor zeg ik ook dingen die ik in RL niet zou durven maar nooit om iemand te kwetsen.
En als ik dat wel doe mogen ze mij daar op aanspreken.
ik heb het afgelopen jaar ook veel geleerd van Fok!
Maar dat ga ik hier niet allemaal typen dat is te kwetsbaar.
Maar ik waardeer jullie lieve woorden!Sweet but not that sweet !![]()
hahah sow 😎quote:Op vrijdag 2 februari 2018 01:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb nu 1 punt?
[..]
VET COOL!!!'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Morgenavond ... Euh vanavond weerquote:Op vrijdag 2 februari 2018 01:47 schreef FlippingCoin het volgende:
Truste lexy lekker boksen in je dromen.dank je schat (Means a lot)
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Nieuwe tijden ?quote:Op vrijdag 2 februari 2018 01:25 schreef markdeajaxfan het volgende:
yep zo even gtst kijken en nog paar andere series op videolandThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Jan MaesThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Kijk nu arrow ben al bij seizoen 6 heb alles half gezien(behalve een paar episodes toen ik in slaap viel) maar wacht weer op goede nieuwe releases 😎'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
die ookquote:en die neiewe serie over die doktor
we gaan je nu al missenquote:Op vrijdag 2 februari 2018 02:01 schreef hemarookworst het volgende:
Ik ga maar eens "vroeg" naar bed vandaag'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Truste, ik ook.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 02:01 schreef hemarookworst het volgende:
Ik ga maar eens "vroeg" naar bed vandaag
Succes mark en slaap lekkerr allen een gezegend mooi weekend iedereen toegewenst 🍻🍷🌹'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Ze zijn allemaal aan de wiet !quote:Op vrijdag 2 februari 2018 02:01 schreef markdeajaxfan het volgende:
[..]
die ooken die neiewe serie over die doktor
R.I.P DTS.![]()
Arrow kijk ik meer nog uit gewoontequote:Op vrijdag 2 februari 2018 02:01 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Kijk nu arrow ben al bij seizoen 6 heb alles half gezien(behalve een paar episodes toen ik in slaap viel) maar wacht weer op goede nieuwe releases 😎
R.I.P DTS.![]()
In nieuwe tijden ook al.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Haha ik heb hem in gtst topic geplaatstquote:Op vrijdag 2 februari 2018 02:32 schreef devzero het volgende:
[..]
Komt het nog, we hebben niet de hele nacht de tijd
Ja, dit past niet in het scanman tietuh topicquote:Op vrijdag 2 februari 2018 02:36 schreef markdeajaxfan het volgende:
[..]
Haha ik heb hem in gtst topic geplaatst [ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Is haar vibrator nog stuk ?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Echt heThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja markThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Harde werkerThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
GayThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
mogguhOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
TrustenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
MorguhThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
MThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
HThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
MoThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
LoThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Haags kwartiertje haags kwartiertjeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Lik mie de moazeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
ScheunThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik heb vandaag chocolade pasta gebruikt als boter.
Prima vervanger![]()
Chocpasta met kaas
Dying whore's cancer heater!!!!!!![]()
Puntjes ........................................
.........................................................................................
.........................................................................................
.....................................................Smile and be happy!![]()
owja okayquote:Op vrijdag 2 februari 2018 08:05 schreef Shakaloha het volgende:
[..]
Basje mankso volerdu volerda mitta motta Rowan.![]()
![]()
http://themuurtje.mequote:Op vrijdag 2 februari 2018 08:28 schreef Shakaloha het volgende:
themuurtje.nl
Laat hier nu een boodschap achter voor je nabestaanden!
Niet .nl
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;![]()
hahahahquote:Op vrijdag 2 februari 2018 08:28 schreef aloa het volgende:
Mijn abbo is verlopen![]()
Ook geen waarschuwing ofzoZonder wrijving geen glans![]()
zon iddquote:Op vrijdag 2 februari 2018 09:09 schreef noodgang het volgende:
Koud is niet erg, als t maar niet zo grijs en nat is![]()
![]()
Nou als we dan toch zo'n halfslachtige winter hebben... sla dan maar over en geef mij maar een graadje of 25/28 en lekker zwemmen en naar zee ...HeerlijkSweet but not that sweet !![]()
quote:Op vrijdag 2 februari 2018 09:16 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
Nou als we dan toch zo'n halfslachtige winter hebben... sla dan maar over en geef mij maar een graadje of 25/28 en lekker zwemmen en naar zee ...Heerlijk![]()
![]()
en ik op 2?quote:Op vrijdag 2 februari 2018 09:21 schreef LCMS het volgende:
[..]
Ik weet nu al dat ik toch weer op 13 staSweet but not that sweet !![]()
Nou ja, je kunt je er bij neerleggen of keihard terug strijden.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 09:28 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik die plek kwijt ben aan Aloa of Flip![]()
Ach weet je.... ik begon hier niet mee te posten voor het spel eigenlijk en nog steeds vind ik dat niet het belangrijkste.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 09:30 schreef LCMS het volgende:
[..]
Nou ja, je kunt je er bij neerleggen of keihard terug strijden.Sweet but not that sweet !![]()
Ik ook nietquote:Op vrijdag 2 februari 2018 09:31 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Ach weet je.... ik begon hier niet mee te posten voor het spel eigenlijk en nog steeds vind ik dat niet het belangrijkste.![]()
![]()
Als jij niet gezellig bent.. waarom zou ik dan mee willen ...precies?quote:Sweet but not that sweet !![]()
Sinds lange tijd weer achter m'n compjoetor op fok.
Zie weer allemaal UI's en dergelijke
Ik zit ook altijd mobielquote:Op vrijdag 2 februari 2018 09:44 schreef Rozevla het volgende:
Sinds lange tijd weer achter m'n compjoetor op fok.
Zie weer allemaal UI's en dergelijkeZonder wrijving geen glans![]()
lukt het?quote:Op vrijdag 2 februari 2018 09:44 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Doe ik al
Dikke facturen schrijven met een vorkZonder wrijving geen glans![]()
Waar is dat topic ook alweer van de UI politie.
Zie m'n UI nu zelf ook, wil een andere UIDying whore's cancer heater!!!!!!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dying whore's cancer heater!!!!!!![]()
Volgende week schaatsen
Hiep hoi
Vrieskou
gvd helemaal geen zin meer in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/spoiler]Dying whore's cancer heater!!!!!!![]()
Ik verdenk een meissie die ik ken ervan dat ze ook nep tieten erop heeft laten zetten.
Ze werkt al een aantal jaar in Dubai maar ik kan me niet herinneren dat haar blouse zo vol was
Laten zien hoe ik gezellig kan worden.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 09:36 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Als jij niet gezellig bent.. waarom zou ik dan mee willen ...precies?Haha, ga ik inderdaad binnnenkort een keer proberenquote:Op vrijdag 2 februari 2018 09:40 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
Hans...nee dan kan je beter met me naar een ....
[ afbeelding ]
dat is dan pas 'gezellig'![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: