SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kevin (22) en Megan (18) (België)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jeremy (23) en Vanessa (23) (Nederland)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mezdi (20) en Daniëlle (20) (Nederland)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De verleidsters die de hartjes gaan breken:
De verleiders
Het grote puntenspel:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De presentatie van het programma ligt in handen van Rick Brandsteder en voormalig Miss België Annelien Coorevits.
RTL 5, iedere donderdag om 20:30 http://www.rtl.nl/gemist/temptation-island/
VIJF, ieder woensdag om 21.30 http://www.vijf.be/temptationisland![]()
quote:Op donderdag 1 februari 2018 21:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Zo zou ik erin staan jaLEkker gratis drinken, mooie stranden, lekker.
je moet wel sex op tv hebben
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are![]()
Ha dan ken je me niet vraag Roland maarquote:Op donderdag 1 februari 2018 21:23 schreef zoem het volgende:
Deze TT had ik niet verwacht van KarinaHet was vooral die griet in het begin, woowww!
![]()
Karina houdt alles scherp in de gatenquote:Op donderdag 1 februari 2018 21:23 schreef zoem het volgende:
Deze TT had ik niet verwacht van Karina![]()
![]()
quote:Op donderdag 1 februari 2018 21:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Meh ik ben FOK!ker dus sex heb ik sowieso niet![]()
Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
Hoi Maxquote:Op donderdag 1 februari 2018 21:25 schreef Max23 het volgende:
[..]
Karina houdt alles scherp in de gaten
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op donderdag 1 februari 2018 21:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Ha dan ken je me niet vraag Roland maarHet was vooral die griet in het begin, woowww!
![]()
![]()
Hallo Maxquote:Op donderdag 1 februari 2018 21:25 schreef Max23 het volgende:
[..]
Karina houdt alles scherp in de gaten
[ afbeelding ]What can change the nature of a man?![]()
Mezdi ook. Veel faciliteiten waren er nietquote:Op donderdag 1 februari 2018 21:26 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Daniëlle heeft het nu al moeilijkdan maar neuken
![]()
Verbaast mij helemaal niets dat jij dit trouw kijkt.quote:Op donderdag 1 februari 2018 21:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja want dit is helemaal geen ordinair programmaWhat can change the nature of a man?![]()
Voor de opnames van een week waren in totaal 1.000 condooms ingeslagen.quote:Op donderdag 1 februari 2018 21:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja want dit is helemaal geen ordinair programma![]()
Godmother of Radio 49
How fragile we are
Forum Opties Forumhop: Hop naar: