Wat maakt het uit dat Henk en Ingrid nieuws horen over btc? Zolang ze het in India dus nog kunnen gebruiken is dat alleen maar goed. Bitcoin stopt niet bij Nederland.quote:Op donderdag 1 februari 2018 14:51 schreef metallicelmo het volgende:
[..]
Ik niet hoor maar dit zie ik wel overal gebeuren
quote:Op donderdag 1 februari 2018 14:51 schreef metallicelmo het volgende:
[..]
Ik niet hoor maar dit zie ik wel overal gebeuren
quote:
Volledig op BTC ingestapt?quote:Op donderdag 1 februari 2018 14:54 schreef DSVM het volgende:
Had ik nou nog maar wat speelgeld over.
Kon ik mijn instap op 12k euro wat bemiddelen.
Bekend gevoel...leermomentje voor mezelf....speelgeld achter de hand hebben voor dipjesquote:Op donderdag 1 februari 2018 14:54 schreef DSVM het volgende:
Had ik nou nog maar wat speelgeld over.
Kon ik mijn instap op 12k euro wat bemiddelen.
bitcoinquote:Op donderdag 1 februari 2018 14:52 schreef descon het volgende:
[..]
Begin hier ook te twijfelen om nog ff een kleine fiat donatie er in te gooien.
Van de spaarrente hoeven we het ook niet te hebben tegenwoordig
Ben dr alleen nog niet overuit waar ik het in wil gooien
Waves,Wagerr,Oceanlab,Darcrus,Oysterpearl,Embers,Cappasity.quote:Op donderdag 1 februari 2018 14:57 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Ah oke. Dan kan de klap soms nog wel harder aankomen.
Niet in BIIITTCONNNECCCTTTT hoop ik?
Tja als je een vermogen van 1 miljoen hebt is 12k een schijntje natuurlijk.quote:Op donderdag 1 februari 2018 14:58 schreef piere het volgende:
12 K is ook best veel voor een instap moet ik zeggen...
Maar dan had je nog wel wat over om te gaan bemiddelen...quote:Op donderdag 1 februari 2018 14:59 schreef BakkenKappen het volgende:
[..]
Tja als je een vermogen van 1 miljoen hebt is 12k een schijntje natuurlijk.
Ik bedoel, op het niveau 12k euro bitcoin.quote:Op donderdag 1 februari 2018 14:58 schreef piere het volgende:
12 K is ook best veel voor een instap moet ik zeggen...
Shhhhhhhhhquote:Op donderdag 1 februari 2018 15:02 schreef BakkenKappen het volgende:
Ik vraag me af wanneer ethereum gaat duiken, moet toch ook gaan gebeuren zowat als je de rest van de top coins ziet.
Als je er wat langer inzit kan je ook heel wat meer verlies hebben vergeleken met je inleg als mensen die er net een maand inzittenquote:Op donderdag 1 februari 2018 15:04 schreef metallicelmo het volgende:
Verder zit ik in heel veel verschillende dingen, BTC + alle forks van het laatste jaar, Waves, ETH, Oceanlab,DeepOnion,Decred,Verge,Digibyte,Siacoin en een lading aan andere kleine coins die ik 2 a 3 jaar geleden heb gekocht waaronder COLX die het tot 3 weken geleden fantastisch deed en nu 2 brakke exchanges heeftWordt aangewerkt, maar goed Bitcoin geeft het sentiment een beetje aan, veel nieuwkomers in zulke coins die sneller verkopen dan de hodlers
Dat weet ik niet, ik vind het gewoon opmerkelijk dat alles met dubbele cijfers in het rood staat en Ether op een zeer bescheiden plusje blijft staan.quote:Op donderdag 1 februari 2018 15:06 schreef metallicelmo het volgende:
Waar halen jullie trouwens de indruk vandaan dat er veel geld uit Bitcoin in Ethereum stroomt? Ik zie dat niet echt terug op coinmarketcap als je kijkt naar de 24uurs verandering tussen die coins. Wellicht geen goede indicator maar toch
Ja daar heb je wel gelijk inquote:Op donderdag 1 februari 2018 15:06 schreef descon het volgende:
[..]
Als je er wat langer inzit kan je ook heel wat meer verlies hebben vergeleken met je inleg als mensen die er net een maand inzitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |