Doe rustig aan want het is hier elke dag wel koopjes dag.quote:Op donderdag 1 februari 2018 14:30 schreef ShevaJB het volgende:
NEO is ook lekker laag nu. Zit er aan te denken wat te kopen en dan GAS trekken.
Ik sliep juist slechter toen ik iedere dag wakker werd met een ATHquote:Op donderdag 1 februari 2018 14:23 schreef descon het volgende:
[..]
Als je er slapeloze nachten van krijgt en de hele dag gestresst rond loopt is het misschien niet zo gek om de boel te verkopen
Maar goed...daarom ook alleen handelen met speel geld. Mijn stelregel is dat op het moment dat de emoties teveel gaan meespelen is het tijd om er minder geld in te hebben.
twitter:cz_binance twitterde op woensdag 31-01-2018 om 15:46:31If there is a whitepaper on a fiat, I wonder what it would look like. reageer retweet
Wat een godquote:Op donderdag 1 februari 2018 14:41 schreef Typisch het volgende:
twitter:cz_binance twitterde op woensdag 31-01-2018 om 15:46:31If there is a whitepaper on a fiat, I wonder what it would look like. reageer retweet
Ik chargeer natuurlijk wat, je mag best wat zorgen hebben alleen zo dramatisch is het allemaal toch niet.quote:Op donderdag 1 februari 2018 14:37 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ook al heb je ergens vertrouwen in, dan nog kan dat enorm ongegrond zijn. En dat zie je dan in de cijfers terug, dus mag je je wel een beetje zorgen maken. Maar ik moet eigenlijk niet meer kijken naar koersen en dit topic misschien maar eens ontwijken, mijn werk begint er ook onder te lijden
Wat een kneus.quote:Op donderdag 1 februari 2018 14:41 schreef Typisch het volgende:
Ik had verwacht dat het wel een stuk sneller hersteld zou zijn, zoals de laatste "crashes", daar zit ik behoorlijk naast. Dit houdt wat langer aan. Beter zakt BTC gewoon naar 8K zodat we de gap hebben gefilled, en dan klaar met de rode markt...quote:Op donderdag 1 februari 2018 14:42 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
Ik chargeer natuurlijk wat, je mag best wat zorgen hebben alleen zo dramatisch is het allemaal toch niet.
Ik ga er vanuit dat alles op de lange termijn weer gaat stijgen, maak me dus ook nergens druk om
Als je afhankelijk blijft van Bitcoin fluctuaties heeft het imo weinig zin om ergens anders in te investeren.quote:Op donderdag 1 februari 2018 14:34 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Nee, LISK zal probably mee zakken, maar ik hoop wel wat te gaan zien van die rebrand + core release in deze maand, maargoed... het kan ook ondersneeuwen door de rode markt, zoals we ook bij de stratis ico-releases en platform updates hebben gezien.... daar is niets van terug te zien in de prijs vooralsnog.
Beter gaat de markt herstellen vóór ~15feb.
In het artikel:quote:Op donderdag 1 februari 2018 14:42 schreef XDo het volgende:
https://www.reuters.com/a(...)encies-idUSKBN1FL56T
quote:“The choice to invest in Bitcoin and other cryptocurrencies will be open to end users, the government is taking proactive measures to curb fraud and illicit transactions,” said Kartik Shinde, a partner at consultancy EY India
man man man wat een paniek.quote:Op donderdag 1 februari 2018 14:31 schreef metallicelmo het volgende:
Wat ook een gevaar is voor mensen die alles nu verkopen is dat tegen de tijd dat ze bitcoin hebben laten uitbetalen de prijs nog verder is gezakt waardoor je uiteindelijk nog minder terug krijgt
Dat is dus het probleem, er hoeft maar één iemand te zeggen dat India bitcoins totaal gaat verbieden en binnen 5 minuten heeft heel de wereld het erover terwijl dit dus helemaal niet het geval isquote:Op donderdag 1 februari 2018 14:48 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Hopelijk lezen Henk en Ingrid die eene regel ook
Die lezen nietquote:Op donderdag 1 februari 2018 14:48 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Hopelijk lezen Henk en Ingrid die eene regel ook
wat ben jij een paniekzaaier ookquote:Op donderdag 1 februari 2018 14:49 schreef metallicelmo het volgende:
[..]
Dat is dus het probleem, er hoeft maar één iemand te zeggen dat India bitcoins totaal gaat verbieden en binnen 5 minuten heeft heel de wereld het erover terwijl dit dus helemaal niet het geval is
Geef mij fiat, ik wil btc kopenquote:Op donderdag 1 februari 2018 14:50 schreef Typisch het volgende:
ik trek nog een potje fiat open vanavond denk ik
Andersom zou ook kunnen, we hebben 1 Apple nodig in de blockchain en dan kan er ook weer FOMO ontstaan. Daar hoop ik dan op, maar zie het nog niet gebeuren.quote:Op donderdag 1 februari 2018 14:49 schreef metallicelmo het volgende:
[..]
Dat is dus het probleem, er hoeft maar één iemand te zeggen dat India bitcoins totaal gaat verbieden en binnen 5 minuten heeft heel de wereld het erover terwijl dit dus helemaal niet het geval is
Ik niet hoor maar dit zie ik wel overal gebeurenquote:Op donderdag 1 februari 2018 14:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
wat ben jij een paniekzaaier ook
Begin hier ook te twijfelen om nog ff een kleine fiat donatie er in te gooien.quote:Op donderdag 1 februari 2018 14:50 schreef Typisch het volgende:
ik trek nog een potje fiat open vanavond denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |