Dat is vrij dom ja.quote:Op donderdag 1 februari 2018 14:21 schreef ArnoldG0342 het volgende:
Ik citeer even van tweakers:
[..]
Zulke weakhands zullen dus nu moeten vertrekken voordat we weer omhoog gaan.
Echt, nu verkopen is echt niet handig.
Lisk.quote:Op donderdag 1 februari 2018 14:21 schreef hodlwave het volgende:
[..]
Als dat zover mocht komen, dan kan je binnen een jaar Liskenieren.
DGB, XVGquote:Op donderdag 1 februari 2018 14:21 schreef ArnoldG0342 het volgende:
Ik citeer even van tweakers:
[..]
Zulke weakhands zullen dus nu moeten vertrekken voordat we weer omhoog gaan.
Echt, nu verkopen is echt niet handig.
Als je er slapeloze nachten van krijgt en de hele dag gestresst rond loopt is het misschien niet zo gek om de boel te verkopenquote:
Weinig? Heb er exact 8 stuks.quote:Op donderdag 1 februari 2018 14:22 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Lisk.Heb er nog veel te weinig van.
Dit idd, fuck mequote:Op donderdag 1 februari 2018 14:27 schreef metallicelmo het volgende:
Ik zit er nu alleen nog in met pure winst, maar het is toch redelijk irritant om dat zo hard te zien dalen week op week. 3 weken terug was het het dubbele nog waard. Ik voel me nu net zo'n mannetje met een koffer bij dat TV programma. Je kan op de knop drukken maar de kans is ook groot dat de boel weer x2 gaat. Kan ook helemaal de andere kant op
Daarom vind ik het juist zo leuk.....zie het als een avondje pokeren..inschatten..inleggen...folden of raisenquote:Op donderdag 1 februari 2018 14:27 schreef metallicelmo het volgende:
Ik zit er nu alleen nog in met pure winst, maar het is toch redelijk irritant om dat zo hard te zien dalen week op week. 3 weken terug was het het dubbele nog waard. Ik voel me nu net zo'n mannetje met een koffer bij dat TV programma. Je kan op de knop drukken maar de kans is ook groot dat de boel weer x2 gaat. Kan ook helemaal de andere kant op
Huh? Ik begrijp je post niet.. ik heb het over BTC die naar 8K USD nog terug kan vallenquote:Op donderdag 1 februari 2018 14:21 schreef hodlwave het volgende:
[..]
Als dat zover mocht komen, dan kan je binnen een jaar Liskenieren.
24u per dag pokeren is minder leuk.quote:Op donderdag 1 februari 2018 14:28 schreef descon het volgende:
[..]
Daarom vind ik het juist zo leuk.....zie het als een avondje pokeren..inschatten..inleggen...folden of raisen
Als je beetje fatsoenlijke coins hebt hoef je je echt geen zorgen te maken.quote:Op donderdag 1 februari 2018 14:27 schreef metallicelmo het volgende:
quote:Op donderdag 1 februari 2018 14:29 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
Als je beetje fatsoenlijke coins hebt hoef je je echt geen zorgen te maken.
Als je een mix aan coins hebt is dat lastig te zeggen. Wat jij shitcoins vindt, vindt de ander nog niet.quote:Op donderdag 1 februari 2018 14:29 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
Als je beetje fatsoenlijke coins hebt hoef je je echt geen zorgen te maken.
Daarbij ging ik er klakkeloos vanuit dat Lisk onder die omstandigheden erg hoog komt te staan.quote:Op donderdag 1 februari 2018 14:28 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Huh? Ik begrijp je post niet.. ik heb het over BTC die naar 8K USD nog terug kan vallen
Nee, LISK zal probably mee zakken, maar ik hoop wel wat te gaan zien van die rebrand + core release in deze maand, maargoed... het kan ook ondersneeuwen door de rode markt, zoals we ook bij de stratis ico-releases en platform updates hebben gezien.... daar is niets van terug te zien in de prijs vooralsnog.quote:Op donderdag 1 februari 2018 14:33 schreef hodlwave het volgende:
[..]
Daarbij ging ik er klakkeloos vanuit dat Lisk onder die omstandigheden erg hoog komt te staan.
Daar schijnen ze van te genieten. Ik snap het ook niet.quote:Op donderdag 1 februari 2018 14:09 schreef metallicelmo het volgende:
Maar wat doen de mensen hier die nog steeds op dikke winst zitten maar wel die winst dag op dag zien slinken?
Tuurlijk, ik heb ook een megamix aan coins. In de ene heb ik meer vertrouwen dan de ander, maar je moet er wel vertrouwen en geloof in hebben.quote:Op donderdag 1 februari 2018 14:32 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Als je een mix aan coins hebt is dat lastig te zeggen. Wat jij shitcoins vindt, vindt de ander nog niet.
Ook al heb je ergens vertrouwen in, dan nog kan dat enorm ongegrond zijn. En dat zie je dan in de cijfers terug, dus mag je je wel een beetje zorgen maken. Maar ik moet eigenlijk niet meer kijken naar koersen en dit topic misschien maar eens ontwijken, mijn werk begint er ook onder te lijdenquote:Op donderdag 1 februari 2018 14:35 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik heb ook een megamix aan coins. In de ene heb ik meer vertrouwen dan de ander, maar je moet er wel vertrouwen en geloof in hebben.
Als je je nu zorgen gaat maken, heb je m.i. geen vertrouwen en vraag ik me af waarom je in crypto zit of waarom je bepaalde coins hebt gekozen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |