SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
Gregoryquote:
quote:Perry is a surname with several distinct origins. In England deriving from the Old English pyrige (pear tree), referring to one who dwells by a pear tree,[1] while in Wales Perry, along with Parry, arose as patronymics, via a shortening of "ap Harry" (son of Harry). There are some variants in the Romance or Romantic languages (derived from the Latin): Pereira, Pereyra, Pereyro, Pereiro, Pereiros Pereire, Perera, Perer, Perero, Pereros;[2] the Norman French perrieur (quarry), possibly referring to a quarryman.[2] Perry was recorded as a surname from the late 16th century in villages near Colchester, Essex, East England, such as Lexden and Copford.[3] Perry has some resemblance with the Portuguese common surname Pereira, which means pear tree in Portuguese language. Because of that, many Portuguese immigrants to the USA (especially Massachusetts) chose to "Americanize" their Pereira surname to Perry. The Italian surname, Perri, related to "Peter", is also often Americanized to Perry.
bron
quote:
Thnx!quote:
Zij maken lekkere muziek!quote:
Kende dit nog niet. Wel heel apart dit.quote:
quote:Op donderdag 1 februari 2018 14:13 schreef Techno het volgende:
[..]
Kende dit nog niet. Wel heel apart dit.
Have funquote:
quote:
Hallo daar maar zonneschijntjequote:
quote:
and i try and i try and i trya, and i tryquote:
quote:Op donderdag 1 februari 2018 17:39 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
and i try and i try and i trya, and i try
ik krijg niet, mijn satifaction, and i try and i try and i try and itry
ik krijg niet satisfaction
doordat ze nu seniel zijn zou je bijna vergeten hoe goed en apart the stones ooit ware, de tijd gaat doorquote:
Ben toch altijd meer een Beatles fan geweest. Maar ze maken goeie muziek. Ben wel een beetje teleurgesteld in de Beatles in dat ze geen nummers meer hebben op youtube.quote:Op donderdag 1 februari 2018 17:47 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
doordat ze nu seniel zijn zou je bijna vergeten hoe goed en apart the stones ooit ware, de tijd gaat door
Ik wilde de maan gisteren heel graag zien, maar helaasquote:
Oh wauw. In Zaandam was het een hele tijd helder. De hele lucht gloeide met wolkjes en alles. Misschien is hij vandaag ook nog groot. Zonde2. Had een zonnebril nodigquote:Op donderdag 1 februari 2018 18:08 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik wilde de maan gisteren heel graag zien, maar helaas
Wehequote:Op donderdag 1 februari 2018 18:10 schreef heracles het volgende:
[..]
Oh wauw. In Zaandam was het een hele tijd helder. De hele lucht gloeide met wolkjes en alles. Misschien is hij vandaag ook nog groot. Zonde2. Had een zonnebril nodig![]()
Nice!! En sowieso ook didgeridooquote:
Haaiiiiiiiiiiiiiiiiquote:Op donderdag 1 februari 2018 18:14 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nice!! En sowieso ook didgeridoo![]()
Hi![]()
Echt wel!!quote:Op donderdag 1 februari 2018 18:14 schreef cosmick het volgende:
[..]
Haaiiiiiiiiiiiiiiii. Ja lekker lekkerrrrrr
.
quote:
windowlickerquote:
je moet dat rouwe geluid van nirvana serieus nemen, het was een reactie op de popmuziek uit dejaren 80, net zoals punk een reactie was op de jarren 70quote:
Nou dit is niet hét geluid van Nirvanaquote:Op donderdag 1 februari 2018 20:50 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
je moet dat rouwe geluid van nirvana serieus nemen, het was een reactie op de popmuziek uit dejaren 80, net zoals punk een reactie was op de jarren 70
het klinkt soms slecht omdat wat er achter zat, spandex droegen en permanentjes hadden
het is expres zo rouwm maar dat betekend ook dat niet al hun muziek net zo lekker was als dit nummer
ik zat toen op de middelbare school en het schoolplein ontplofte, bij dit nummer
lol ja bedoelde ik dusquote:Op donderdag 1 februari 2018 20:54 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou dit is niet hét geluid van NirvanaIemand heeft de muziek in 'major key' omgezet. Daar zal vast een mooie term voor zijn, maar geen idee hoe het werkt. Het klinkt alleen zo bizar
![]()
Nog eentje
quote:Op donderdag 1 februari 2018 20:58 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
lol ja bedoelde ik dus
spandex makeup en permanentjes
Mooiquote:
quote:
Ook mooi!quote:Op donderdag 1 februari 2018 21:28 schreef Kijkertje het volgende:
[..]kende hem nog niet
Haar ook niet trouwens![]()
zo werkt dat niet ik betaal niks en log niet in tenzij dat ff moetquote:Op donderdag 1 februari 2018 21:45 schreef Bosbeetle het volgende:
https://open.spotify.com/(...)gWrzzCSxuhBqiwa_VUag
Ik betaal ook niet.. (ja LPs wel en spotify dmv (irritante) reclame)quote:Op donderdag 1 februari 2018 21:47 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
zo werkt dat niet ik betaal niks
ik heb als excuus dat het andere tijd was, maar het was zo goedquote:
Ja echt wel, het is mijn tijd maar ik sta af en toe nog versteld als ik de genialiteit terug hoorquote:Op donderdag 1 februari 2018 22:55 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
ik heb als excuus dat het andere tijd was, maar het was zo goed
quote:
True!!quote:Op donderdag 1 februari 2018 23:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
My kinda girl en lekker strakgespannen varkensvellen om op te drummen
Zeker wel, heerlijke bandquote:Op donderdag 1 februari 2018 23:18 schreef puzziepie het volgende:
[..]
True!!![]()
Maar ik vind dit persoonlijk ook lekker![]()
![]()
Ja! Lekker !quote:
Herinneringenquote:
Teringquote:Op donderdag 1 februari 2018 23:36 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Herinneringen![]()
![]()
Die goeie ouwe tijd![]()
Toch nog maar ff terug
Wat een strotje![]()
Forum Opties | |
---|---|