quote:Op zondag 28 januari 2018 20:04 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:paulhogan0180 twitterde op zondag 28-01-2018 om 19:51:44Uk Open finals in minehead just won the rileys qualifier in south benfleet reageer retweet
quote:Op donderdag 1 februari 2018 02:48 schreef wimderon het volgende:
De Mens doet overigens wederom niet mee.
De andere Mens (Menzies) ook niet, omdat hij vergeten was zich aan te melden
Kolerequote:Op donderdag 1 februari 2018 02:48 schreef wimderon het volgende:
De Mens doet overigens wederom niet mee.
De andere Mens (Menzies) ook niet, omdat hij vergeten was zich aan te melden
quote:Op vrijdag 2 februari 2018 15:45 schreef wimderon het volgende:
Winstanley verliest met 6-0, met een gemiddelde van 69 (lol)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Paultje Hogan uiteraard.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 16:08 schreef Faraday01 het volgende:
Altijd leuk toernooi dit. Zijn er nog pubplayers die we dit jaar in de gaten moeten houden wimderon?
heywoodu vindt dit leukquote:Op vrijdag 2 februari 2018 16:12 schreef LordVoldermort het volgende:
Portela wint 6-1 met 98 gemiddeld
Gaat ie toch op dansles (lol)quote:Op vrijdag 2 februari 2018 16:28 schreef LordVoldermort het volgende:
Dimitri is zijn topvorm ook kwijt.
Bedankt Hafcfan.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 16:28 schreef LordVoldermort het volgende:
Dimitri is zijn topvorm ook kwijt.
Ik denk het wel. Maar als je de gecompleteerde wedstrijden aanklikt kun je alle beurten bekijken.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 16:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zijn die grote getallen de first 9 darts?
quote:Op vrijdag 2 februari 2018 17:41 schreef Grifte het volgende:
Krsysztof Ratjaski 6-5 Raymond van Barneveld
Van Wade verbaast geen enkele flater me niet meer, maar van Chisnall is het wel treurig.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 17:42 schreef Szura het volgende:
Robert Owen 6-4 James Wade
Robert Rickwood 6-3 Dave Chisnall
Wie?quote:Op vrijdag 2 februari 2018 18:25 schreef wimderon het volgende:
Simon Stevenson naar de laatste 32.
[..]
Whitlock wel!quote:Op vrijdag 2 februari 2018 18:49 schreef LordVoldermort het volgende:
Cadby is geen landgenoot afmaker.
Die stond ook gruwelijk te schroeien op Q-school. Ik denk dat we een nieuwe Reyes hebben ontdekt.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 18:51 schreef LordVoldermort het volgende:
Een hele onbekende Spanjaard staat 3-1 voor tegen Clayton
quote:Op vrijdag 2 februari 2018 18:53 schreef Mani89 het volgende:
Dave Prins pakt zijn 3de Hollandse scalp. 6-5 tegen Zwaan.
Typisch Sjeffrie.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 18:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat een faalleg van Jefffrey.
Lewis gaat 180 linkerbaan richting de halve finale.quote:Michael Smith 6 | 4 Geert Nentjes
John Henderson - | - Martin Schindler
Matthew Edgar 6 | 2 Mervyn King
Kyle Anderson - | - Martin Lukeman
Gerwyn Price - | - Mickey Mansell
Peter Wright - | - Andy Jenkins
Ryan Harrington - | - Kim Huybrechts
Simon Whitlock 6 | 5 Corey Cadby
Robert Owen - | - Kirk Shepherd
Daryl Gurney 6 | 2 Joe Cullen
Michael van Gerwen 6 | 1 Robert Thornton
Simon Stevenson - | - Stuart Kellett
Dave Prins 6 | 5 Jeffrey de Zwaan
Jose Antonio Justicia Perales - | - Jonny Clayton
Adrian Lewis 6 | 3 Robert Rickwood
Steve Beaton - | - Richie Burnett
Wat is er mis met Simon? Ik ken hem nietquote:Op vrijdag 2 februari 2018 18:56 schreef Mani89 het volgende:
Simon Stevenson 6 - 0 Stuart Kellett
Rot toch alsjeblieft op man.
Oh ja, nice. Gelijk de nieuwe speren van Cadby kunnen aanschouwen.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 18:56 schreef LordVoldermort het volgende:
PDC heeft een livestream op fb volgens mij.
Vloerheld, oud, dodelijk saai, lelijk, kutworp. Je kent het wel.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 18:56 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Wat is er mis met Simon? Ik ken hem niet
Mooi shirt heeft hij aanquote:Op vrijdag 2 februari 2018 18:57 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Oh ja, nice. Gelijk de nieuwe speren van Cadby kunnen aanschouwen.
Maar nu wel tegen Van Gerwenquote:Op vrijdag 2 februari 2018 18:56 schreef Mani89 het volgende:
Simon Stevenson 6 - 0 Stuart Kellett
Rot toch alsjeblieft op man.
Mooie darts ook moet ik zeggen. Hij ziet er ook iets minder dik uit.quote:
Is Fuentes weer actief ofzo?quote:Op vrijdag 2 februari 2018 19:03 schreef Mani89 het volgende:
Jose Perales gooit ook Clayton van het bord.
Je kan ook weer overdrijven in je gezeik, Mani. Zo erg zijn die flights niet.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 19:16 schreef Mani89 het volgende:
Die shafts en flights ook van Stevenson.Afzichtelijk.
Ze zijn objectief lelijk.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 19:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je kan ook weer overdrijven in je gezeik, Mani. Zo erg zijn die flights niet.
Wat vind je er trouwens van dat Ting Chi Royden Lam ook dit jaar weer geen flikker met zijn tourkaart lijkt te gaan doen?quote:
Interesseert mij geen reet.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 19:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat vind je er trouwens van dat Ting Chi Royden Lam ook dit jaar weer geen flikker met zijn tourkaart lijkt te gaan doen?
Ik denk dat deze pijlen oprecht nog beter in het bord staan dan die van Pipe.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 19:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Interesseert mij geen reet.
Wat vind jij hier van?
[ afbeelding ]
Hoe is de worp van Perales?quote:Op vrijdag 2 februari 2018 20:02 schreef Mani89 het volgende:
Lewis pijlen. Zijn deze nou nieuw?
[ afbeelding ]
Waarom is hij boos?quote:
Perales vond dat Lewis steeds te dicht achter hem stond en begon na elke worp een beetje te zieken net als Lewis wilde gooien. Lewis stond echt op het punt hem een klap voor zijn kanis te geven. "Dont try and fucking piss me off."quote:
Weet jij trouwens of Wright vandaag ook weer met de bommetjes speelt?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wtf genotquote:Op vrijdag 2 februari 2018 20:20 schreef Mani89 het volgende:
Lewis wint en grijpt em daarna direct bij de keel.
[ afbeelding ]
Wat een gek.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 20:20 schreef Mani89 het volgende:
Lewis wint en grijpt em daarna direct bij de keel.
[ afbeelding ]
Wie weet heeft hij net zijn kleine teen aan een tafelpoot gestotenquote:Op vrijdag 2 februari 2018 20:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat zou het zijn met Lewis? Beetje te gebrand om dit jaar wat goed te maken of zo?
Die blik van Lewis op 0:45quote:
Jammer dat de Euro Tours pas over anderhalve maand zijn.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 20:29 schreef Mani89 het volgende:
Ik sta alvast op de Perales Praalwagen.
6-5 verloren van Rusty-Jakequote:Op vrijdag 2 februari 2018 20:39 schreef LordVoldermort het volgende:
Hoe deed Jamie Lewis het vandaag?
Jammer. Met slecht spel ?quote:
[insert voetbalmanager2-post]quote:Op vrijdag 2 februari 2018 20:59 schreef Szura het volgende:
Erg jammer dat de erg sympathieke Kyle Anderson met 6-3 heeft verloren van de altijd irritante en arrogante M Smith in de kwartfinale van UKQ1. Ik had echt gehoopt dat the Original de eerste UK open qualifier van dit jaar ging winnen #rtl7darts
Erg jammer dat Whitlock vandaag van Cadby heeft gewonnen in de eerste UK open Qualifier van dit jaar. Ik had wel verwacht dat Cadby met zijn kwaliteiten eenvoudig van de irritante Whitlock ging winnen maar Cadby miste op een ongelofelijke manier 11 matchdarts #rtl7darts
Wat is dit?quote:Op vrijdag 2 februari 2018 20:59 schreef Szura het volgende:
Erg jammer dat de erg sympathieke Kyle Anderson met 6-3 heeft verloren van de altijd irritante en arrogante M Smith in de kwartfinale van UKQ1. Ik had echt gehoopt dat the Original de eerste UK open qualifier van dit jaar ging winnen #rtl7darts
Erg jammer dat Whitlock vandaag van Cadby heeft gewonnen in de eerste UK open Qualifier van dit jaar. Ik had wel verwacht dat Cadby met zijn kwaliteiten eenvoudig van de irritante Whitlock ging winnen maar Cadby miste op een ongelofelijke manier 11 matchdarts #rtl7darts
Z’n hoofd ookquote:Op vrijdag 2 februari 2018 21:02 schreef Mani89 het volgende:
Die pijlen van Wright zijn wel echt afzichtelijk.
twitter:OfficialPDC twitterde op vrijdag 02-02-2018 om 21:10:08STATEMENT: The incidents which occurred during and at the end of the Adrian Lewis v Jose Justicia quarter-final match at today's Coral UK Open Qualifier have been referred to the Darts Regulation Authority for immediate consideration. reageer retweet
twitter:OfficialPDC twitterde op vrijdag 02-02-2018 om 22:12:22Following a review of the incidents which occurred in his match with Jose Justicia at Friday's UK Open qualifier, the Darts Regulation Authority has suspended Adrian Lewis with immediate effect pending a full investigation in to the matter.The player has the right of appeal. reageer retweet
lekker voor die bollequote:Op vrijdag 2 februari 2018 22:27 schreef Mani89 het volgende:
twitter:OfficialPDC twitterde op vrijdag 02-02-2018 om 22:12:22Following a review of the incidents which occurred in his match with Jose Justicia at Friday's UK Open qualifier, the Darts Regulation Authority has suspended Adrian Lewis with immediate effect pending a full investigation in to the matter.The player has the right of appeal. reageer retweet
Benieuwd wat klaas hier van vindtquote:Op vrijdag 2 februari 2018 23:06 schreef Zipportal het volgende:
Er zit trouwens een bitcoinminer op Goldenarrow.
U bent gewaarschuwd.
Schuld van de KNVB.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 23:14 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Benieuwd wat klaas hier van vindt
Jeetje.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 23:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Hopelijk ligt Lewis er niet al te lang uit. Hij moet ook knokken voor een World Matchplay-plek waar hij ook nog een semi te verdedigen heeft.
Iemand een idee hoe dat DartConnect werkt? (Niet een link naar de site, maar het systeem zelf)twitter:champdarts twitterde op vrijdag 02-02-2018 om 23:03:57Congratulations to our Championship Darts Circuit partners @DartConnect on their debut at the @OfficialPDC UK Open Qualifiers this weekend! Amazing to see all the games, stats and results of ALL 32 boards at once! DartConnect rocks! #LoveTheDarts @DartsBBCA @Bullseyenews180 https://t.co/ZqY8NOMJq3 reageer retweet
De 'schrijver' tikt de scores in op een tablet, dat ook dient als scorebord tijdens de wedstrijden. Daar rollen dan automatisch alle livescores, stats enz. uit.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 23:59 schreef Grifte het volgende:
Iemand een idee hoe dat DartConnect werkt? (Niet een link naar de site, maar het systeem zelf)twitter:champdarts twitterde op vrijdag 02-02-2018 om 23:03:57Congratulations to our Championship Darts Circuit partners @DartConnect on their debut at the @OfficialPDC UK Open Qualifiers this weekend! Amazing to see all the games, stats and results of ALL 32 boards at once! DartConnect rocks! #LoveTheDarts @DartsBBCA @Bullseyenews180 https://t.co/ZqY8NOMJq3 reageer retweet
Kapotgetrolld door een Spanjaard dus schold hij hem uit en greep hij hem naar de keel. Arme jongen.quote:
Tof, op meerdere vlakken een handig systeem dus.quote:Op zaterdag 3 februari 2018 00:28 schreef wimderon het volgende:
[..]
De 'schrijver' tikt de scores in op een tablet, dat ook dient als scorebord tijdens de wedstrijden. Daar rollen dan automatisch alle livescores, stats enz. uit.
Alleen de drie scores. Enig 'verbeterpuntje' is misschien dat ze de gemiddeldes naar per beurt om zouden kunnen zetten en niet pas na elke legquote:Op zaterdag 3 februari 2018 10:11 schreef Grifte het volgende:
[..]
Tof, op meerdere vlakken een handig systeem dus.
Voert de schrijver elke pijlscore in, of slechts het resultaat van de worp met drie pijlen?
Het inschrijfgeld is vervallen vanaf dit jaar. Dat scheelt enorm voor die darters.quote:Op zaterdag 3 februari 2018 12:28 schreef I.R.Baboon het volgende:
Hoe zit het qua geld nou in elkaar? Vind het prijzengeld best hoog voor zo'n dagje. Verdienen ze wat met de streams of is het inschrijfgeld ook hoog?
5 pond per maand. of 45 pond voor een heel jaar.quote:Op zaterdag 3 februari 2018 11:54 schreef LordVoldermort het volgende:
Mani hoeveel kost het om die streans te bekijken? Ik overweeg het ook
Je mag genieten van de topper Prins v Razma op Bord 1.quote:Op zaterdag 3 februari 2018 12:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
5 pond per maand. of 45 pond voor een heel jaar.
Dat geld verdient zichzelf terug.quote:Op zaterdag 3 februari 2018 12:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je mag genieten van de topper Prins v Razma op Bord 1.
https://pbs.twimg.com/media/DVG79F7XcAAxf_J.jpg:large
Dat is best goedkoop.quote:Op zaterdag 3 februari 2018 12:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
5 pond per maand. of 45 pond voor een heel jaar.
Kijk jij ook?quote:Op zaterdag 3 februari 2018 12:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je mag genieten van de topper Prins v Razma op Bord 1.
https://pbs.twimg.com/media/DVG79F7XcAAxf_J.jpg:large
Nee, ik betaal als niet-werkende student al maandelijks 5 euro voor VI Pro. Ik heb dan liever iedere dag of regelmatig leuke artikelen dan dat ik vijf euro in het vuur ga gooien om 28 events van de Player Championships/UK Open Qualifiers te kijken. Die Euro Tours kan je toch wel zien op Laola1.tv onder andere.quote:
Ja maar waar haalt de PDC dan de inkomsten vandaan? Dit keer 6 is best veel geld, en ik denk niet dat er miljoenen mensen een streamabonnement nemen.quote:Op zaterdag 3 februari 2018 12:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het inschrijfgeld is vervallen vanaf dit jaar. Dat scheelt enorm voor die darters.
UK Open Qualifier
Round Prize
Winner £10,000
Final £5,000
Semi Final £2,500
Quarter Final £2,000
Last 16 £1,500
Last 32 £750
Last 64 £250
Player Championship
Round Prize
Winner £10,000
Final £6,000
Semi Final £3,000
Quarter Final £2,250
Last 16 £1,500
Last 32 £1,000
Last 64 £500
Last 128 £0
Nog altijd 5 punten meer dan Part gisterenquote:Op zaterdag 3 februari 2018 13:22 schreef Mani89 het volgende:
Deano staat 5-1 achter in de L512 en speert een gemiddelde van 73 bij elkaar.
Picsquote:Op zaterdag 3 februari 2018 13:33 schreef Mani89 het volgende:
Hij gooit tegen een Duitser die me de stuipen op het lijf jaagt.
quote:Op zaterdag 3 februari 2018 13:22 schreef Mani89 het volgende:
Deano staat 5-1 achter in de L512 en speert een gemiddelde van 73 bij elkaar.
... en die met een huurauto naar de zaal gekomen is.quote:Op zaterdag 3 februari 2018 13:33 schreef Mani89 het volgende:
Hij gooit tegen een Duitser die me de stuipen op het lijf jaagt.
Die ene waar je voor moet betalen. Geen idee of er ook een spiegeltje van is ergens.quote:
Laat dan maar zitten. Morgen wel live op RTV Drenthe.quote:Op zaterdag 3 februari 2018 13:41 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die ene waar je voor moet betalen. Geen idee of er ook een spiegeltje van is ergens.
Daar hebben ze in Fryslan een broertje dood aan.quote:Op zaterdag 3 februari 2018 13:44 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Wanneer komt Noppie nou es uit de kast?
Ze moeten t echt van Schindler hebben daar.quote:Op zaterdag 3 februari 2018 13:53 schreef Mani89 het volgende:
Hopp verliest ook en Maik Langendorf verliest van Prakash Jiwa. Lol. #ExitDuitsland
Tijdperk Gabriel Clemens staat op het punt van aanbreken.quote:Op zaterdag 3 februari 2018 13:54 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ze moeten t echt van Schindler hebben daar.
De PDC zwemt in het geld.quote:Op zaterdag 3 februari 2018 13:05 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ja maar waar haalt de PDC dan de inkomsten vandaan? Dit keer 6 is best veel geld, en ik denk niet dat er miljoenen mensen een streamabonnement nemen.
quote:Op zaterdag 3 februari 2018 13:54 schreef Mani89 het volgende:
Ik geniet op de stream nu van Baxter tegen een op het oog 80-jarige darter.
Kan ook. Ik lees nooit VIquote:Op zaterdag 3 februari 2018 12:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, ik betaal als niet-werkende student al maandelijks 5 euro voor VI Pro. Ik heb dan liever iedere dag of regelmatig leuke artikelen dan dat ik vijf euro in het vuur ga gooien om 28 events van de Player Championships/UK Open Qualifiers te kijken. Die Euro Tours kan je toch wel zien op Laola1.tv onder andere.
Online artikelen zijn prima.quote:Op zaterdag 3 februari 2018 14:00 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Nee is een nietszeggend vodje geworden de laatste jaren
Hopp deed het gisteren nog wel aardig volgens mij. Laatste 128.quote:Op zaterdag 3 februari 2018 13:53 schreef Mani89 het volgende:
Hopp verliest ook en Maik Langendorf verliest van Prakash Jiwa. Lol. #ExitDuitsland
Ja heel aardig, 1 wedstrijd gewonnen en daarna verloren van een 58-jarige landgenoot.quote:Op zaterdag 3 februari 2018 14:01 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Hopp deed het gisteren nog wel aardig volgens mij. Laatste 128.
Dat is niet zo heel aardig hoor. Daar hoefde ie maar 1 wedstrijd voor te winnenquote:Op zaterdag 3 februari 2018 14:01 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Hopp deed het gisteren nog wel aardig volgens mij. Laatste 128.
Ag de top 94 plaatst zich alquote:Op zaterdag 3 februari 2018 14:03 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dat is niet zo heel aardig hoor. Daar hoefde ie maar 1 wedstrijd voor te winnen
Moet ie toch minimaal een keer de laatste 32 halenquote:Op zaterdag 3 februari 2018 14:04 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Ag de top 94 plaatst zich al
Rapid Ricky staat 5-1 voor en gooit 105 gemiddeld.quote:Op zaterdag 3 februari 2018 14:06 schreef Mani89 het volgende:
Dekker maait Quantock van het bord met 83 gemiddeld.
1 leg volhouden is eigenlijk best knapquote:Op zaterdag 3 februari 2018 14:09 schreef wimderon het volgende:
Wat is er gebeurd bij Newton-Place? Place is er na 1 leg uit arren moede mee gestopt ofzo? Of hij kon niet tegen de persoon Wes Newton, dat is ook best plausibel.
Is een automatische manier van het systeem om te laten zien dat iemand een bye heeft. Place is niet komen opdagen.quote:Op zaterdag 3 februari 2018 14:09 schreef wimderon het volgende:
Wat is er gebeurd bij Newton-Place? Place is er na 1 leg uit arren moede mee gestopt ofzo? Of hij kon niet tegen de persoon Wes Newton, dat is ook best plausibel.
Daar is verder niets positiefs aan, want buiten zijn act heeft Peterson helemaal niets te bieden.quote:
Vertegenwoordigt een minderheid op t circuit. De niet-blanke-niet-dikke-darter. Net zoals Noppie opkomt voor de homoseksuele darter.quote:Op zaterdag 3 februari 2018 14:21 schreef wimderon het volgende:
[..]
Daar is verder niets positiefs aan, want buiten zijn act heeft Peterson helemaal niets te bieden.
Moeten daarvoor scores ingevoerd worden voor één leg?quote:Op zaterdag 3 februari 2018 14:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Is een automatische manier van het systeem om te laten zien dat iemand een bye heeft. Place is niet komen opdagen.
Yes, kijk maar naar de geplaatste spelers. Die hebben ook allemaal 1-0 gewonnen in de ronde waarn ze niet spelen (en op de PDC-site geven ze wel gewoon aan dat Newton een bye heeft)quote:Op zaterdag 3 februari 2018 14:25 schreef wimderon het volgende:
[..]
Moeten daarvoor scores ingevoerd worden voor één leg?
the bubble has burstquote:Op zaterdag 3 februari 2018 14:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Cross is de frustratie van gisteren aan het wegsmijten. 113 gemiddeld.
wtf.quote:Op zaterdag 3 februari 2018 14:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Hughes gooit 137 op zijn eerste 9 darts![]()
![]()
![]()
![]()
Corey verliest van Green.
Toch nog 1800 pond bij elkaar geschroeid in 3 jaar op de Challenge Tour.quote:Op zaterdag 3 februari 2018 14:30 schreef wimderon het volgende:
Het was niet de wedstrijd van Colin.
[ afbeelding ]
Die was te laat met inschrijvenquote:Op zaterdag 3 februari 2018 14:38 schreef LordVoldermort het volgende:
Zal leuk zijn als Hughes wint, misschien komt hij dan losWaar is Menzies eignelijk?
Is dit een grap?quote:Op zaterdag 3 februari 2018 14:39 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Die was te laat met inschrijven
BDO WK Q School, Challenge Tour etc etc excuus.quote:Op zaterdag 3 februari 2018 14:41 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Is dit een grap?![]()
Die gooit dus gewoon geld weg, omdat hij te laat is. Heeft hij geen manager?
En gaat er wsl nog af ook.quote:Op zaterdag 3 februari 2018 14:42 schreef LordVoldermort het volgende:
Barney weer tegen die oostblokker
Hij gooit best goed.quote:Op zaterdag 3 februari 2018 14:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Jamie Lewis staat 1-2 achter tegen ene Brian Raman. Iemand een eendagsvliegje nodig?
Jammer dat Tony Ayres er niet meer bij isquote:Op zaterdag 3 februari 2018 14:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Wright staat 1-3 achter tegen Daniel Ayres.
Verliest daarna helaas wel 6-5 van Andy Jenkins.quote:Op zaterdag 3 februari 2018 14:08 schreef wimderon het volgende:
Kampsjaak heeft geschroeid tegen Kanik. 6-0, 100 gemiddeld (123 over de first 9 darts)
... en naar 6-5!quote:Op zaterdag 3 februari 2018 14:55 schreef LordVoldermort het volgende:
Rene Eidams van 3-0 achter naar 5-4 voor tegen West
quote:Op zaterdag 3 februari 2018 15:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Van de Pas 1-5 achter tegen Mickey Mansell
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |