Oh ja, nice. Gelijk de nieuwe speren van Cadby kunnen aanschouwen.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 18:56 schreef LordVoldermort het volgende:
PDC heeft een livestream op fb volgens mij.
Vloerheld, oud, dodelijk saai, lelijk, kutworp. Je kent het wel.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 18:56 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Wat is er mis met Simon? Ik ken hem niet
Mooi shirt heeft hij aanquote:Op vrijdag 2 februari 2018 18:57 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Oh ja, nice. Gelijk de nieuwe speren van Cadby kunnen aanschouwen.
Maar nu wel tegen Van Gerwenquote:Op vrijdag 2 februari 2018 18:56 schreef Mani89 het volgende:
Simon Stevenson 6 - 0 Stuart Kellett
Rot toch alsjeblieft op man.
Mooie darts ook moet ik zeggen. Hij ziet er ook iets minder dik uit.quote:
Is Fuentes weer actief ofzo?quote:Op vrijdag 2 februari 2018 19:03 schreef Mani89 het volgende:
Jose Perales gooit ook Clayton van het bord.
Je kan ook weer overdrijven in je gezeik, Mani. Zo erg zijn die flights niet.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 19:16 schreef Mani89 het volgende:
Die shafts en flights ook van Stevenson.Afzichtelijk.
Ze zijn objectief lelijk.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 19:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je kan ook weer overdrijven in je gezeik, Mani. Zo erg zijn die flights niet.
Wat vind je er trouwens van dat Ting Chi Royden Lam ook dit jaar weer geen flikker met zijn tourkaart lijkt te gaan doen?quote:
Interesseert mij geen reet.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 19:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat vind je er trouwens van dat Ting Chi Royden Lam ook dit jaar weer geen flikker met zijn tourkaart lijkt te gaan doen?
Ik denk dat deze pijlen oprecht nog beter in het bord staan dan die van Pipe.quote:Op vrijdag 2 februari 2018 19:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Interesseert mij geen reet.
Wat vind jij hier van?
[ afbeelding ]
Hoe is de worp van Perales?quote:Op vrijdag 2 februari 2018 20:02 schreef Mani89 het volgende:
Lewis pijlen. Zijn deze nou nieuw?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |